Ben je al klaar met het organiseren van de meet?quote:
Ik hoef niks te doenquote:Op maandag 2 februari 2009 09:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ben je al klaar met het organiseren van de meet?
Oh ja, verdoemmequote:
Het hoeft natuurlijk niet bij 1 meet beperkt te blijven...quote:Op maandag 2 februari 2009 09:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ben je al klaar met het organiseren van de meet?
Inderdaad xalo, doorwerkenquote:Op maandag 2 februari 2009 09:06 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Het hoeft natuurlijk niet bij 1 meet beperkt te blijven...
Zou leuker zijn om 4x in het jaar te meeten
Dus dan is er voor jou en SG nog genoeg te regelen![]()
Och, volgens mij overschat je hetquote:
Zo gaat dat idd altijdquote:Op maandag 2 februari 2009 09:17 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Och, volgens mij overschat je het![]()
Men pakt een datum & tijd, spreekt af in de stairway en de meet is geregeld...
Gewoon niet te moeilijk en geforceerd doen... Het reizen word toch wel onderling geregeld.
Wat klink je serieus, je kantoor.quote:
Uur of 7 bij het blauwe bord op Utrecht Centraal.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zo gaat dat idd altijdmaar in het meet topic word idd van alles onderling geregeld. Het moeilijkste word denk ik nog de tijd afstemmen.
Nou inderdaadquote:Op maandag 2 februari 2009 09:46 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Je bent zelf de ICT man, de klacht kun je bij je zelf neer leggen
Kwam je weer katje lam uit de brass ?quote:Op maandag 2 februari 2009 09:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Graag![]()
Alleen wat minder fanatiek dan zaterdag
Nope, cafétje in "de" steegquote:Op maandag 2 februari 2009 09:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kwam je weer katje lam uit de brass ?
Of een kabel van de patchkast naar je kantoorquote:Op maandag 2 februari 2009 09:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou inderdaadDesnoods een draadloos kastje op een accespoint boven het systeemplafond
Poehhh even denken, waar zit het precies?quote:Op maandag 2 februari 2009 09:57 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nope, cafétje in "de" steeg![]()
Waar eerst de Stijl en de Boemelaar zat, ken je dat?
Nog beterquote:Op maandag 2 februari 2009 09:58 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Of een kabel van de patchkast naar je kantoor
Recht tegenover het postkantoor.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Poehhh even denken, waar zit het precies?
hoi!quote:
Je kan ook gewoon in je bed blijven liggen hoorquote:
Nee ik ben een brave studentquote:Op maandag 2 februari 2009 10:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon in je bed blijven liggen hoor
Oooow daaarquote:Op maandag 2 februari 2009 09:59 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Recht tegenover het postkantoor.
Bij club Eva (nu club Senza) in de buurt... 1 steeg verder
Hoi lisquote:
Rot op gekquote:
Wie nietquote:Op maandag 2 februari 2009 10:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oooow daaarClub Eva weet ik wel te vinden.
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:19 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Wie niet.
Binnenkort ook maar weer een x heen, tietn kiekn![]()
Alhoewel ik gehoord heb dat het tepelniveau behoorlijk gedaald is en onderhand op navelhoogte ligt
Ja echtquote:
Is het ook niet en zeker niet in Emmen.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:24 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ja lach maar, te veel meisjes zien prostitutie niet meer als een welgerespecteerd vak
Ik zou ook bijna gaan studeren.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja echtCollege van vandaag ging blijkbaar niet door en de rest van mn college's beginnen pas volgende week
Doen!quote:Op maandag 2 februari 2009 10:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zou ook bijna gaan studeren.![]()
Wtfquote:Op maandag 2 februari 2009 10:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja echtCollege van vandaag ging blijkbaar niet door en de rest van mn college's beginnen pas volgende week
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is het ook niet en zeker niet in Emmen.
Mwa, lol viel tegenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |