Dat is wel poep jaquote:Op maandag 2 februari 2009 12:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik wil dus de nieuwe video bekijken van een band. Zijn er 3 uploads op youtube, en alle drie verwijderd..
Ik wilde dat doenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik niet want ik ga lekker Lost kijken
quote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 2 februari 2009 12:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je bent nog steeds een lieve nijn hoor
* Down!quote:
schrik doodquote:Op maandag 2 februari 2009 12:31 schreef Lauriette91 het volgende:
Boe.
Daar ben ik nog niet geweestquote:
Waar leeft u ook alweerquote:
undquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Ging wel lekker, was alleen beetje vroegquote:
Haha dat zijn de leukequote:Op maandag 2 februari 2009 12:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Ging wel lekker, was alleen beetje vroeg
Ging bochtje achteruit doen enzo
Zegt ie: Je moet ongeveer 3 slagen maken.. Al hoef ik jou dat niet te vertellen, jij hebt daar gevoel genoeg voor om het zelf te weten.
Ik weet niet waar je woont, maar het zal vast wel komen nogquote:Op maandag 2 februari 2009 12:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hier niet eens
Sneeuw is nog wel leuk. Dan vergeet ik de kou
Hoi nijnnnnquote:
haha.quote:
Helemaal nietquote:
ja. ziekelijkquote:
quote:
twee keer deze week?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Maar die blauwe kutmod ken ik nietquote:Op maandag 2 februari 2009 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, op dit moment klopt het ook natuurlijk, ik ben er.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |