Ik weet wel wat ik zegquote:
Haha ja stalen zenuwen...quote:Op maandag 2 februari 2009 12:51 schreef mstr het volgende:
[..]
En dan troost ik mijzelf maar dat er iemand naast zit die ook pedalen heeft, als zou ik ze al 10 keer ingetrapt hebben en hij blijft koel
Ooh wat is die kast toch dichtbijquote:
Maak daar maar 3 vanquote:Op maandag 2 februari 2009 12:54 schreef mstr het volgende:
Toch nog maar 2 broodjes in de oven gooien
Standaardquote:Op maandag 2 februari 2009 12:55 schreef Noortje. het volgende:
"Je gebruikt Internet Explorer 6. Dit is een erg oude browser. We raden je aan te upgraden naar versie 7 "
Kutcomputers op school.![]()
Dat is uhm ja, die zouden niet altijd kunnen rijden, al heb ik laatst een kamper terug gepaktquote:Op maandag 2 februari 2009 12:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen
Maar het is een soort van kamper/breezer-kind
jij zegt: laatmaarweerquote:
En ze heeft een beetje ADHD volgens mij ')quote:Op maandag 2 februari 2009 12:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is uhm ja, die zouden niet altijd kunnen rijden, al heb ik laatst een kamper terug gepakt
Neequote:Op maandag 2 februari 2009 12:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Is iedereen wel braaf op school?
Precies, ze kan dr voet gewoon niet bedwingenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:57 schreef mstr het volgende:
[..]
En ze heeft een beetje ADHD volgens mij ')
Dus werkt goed samen allemaal
Op zich zijn ze best fijn trouwens! Alleen alle software is enorm oud en nieuwe dingen installeren duurt een uur dus dan is het uur dat je op de pc's mag zitten alweer voorbij.quote:
Altijd!quote:Op maandag 2 februari 2009 12:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
ik heb nog 15 om me eruit te laten sturen :p!quote:Op maandag 2 februari 2009 12:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Hoi annequote:Op maandag 2 februari 2009 12:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
JE MAG ME OOK ANNE NOEMEN HOOR![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |