Toch heb ik steeds meer het idee dat het door jouw toedoen komtquote:Op maandag 2 februari 2009 13:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik doe hemaal niets, ik zet er gewoon mooie muziek op en speel dit af, af en toe een spelletje
Watquote:
Ja maar wat zou ik ermee doen danquote:Op maandag 2 februari 2009 14:37 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Toch heb ik steeds meer het idee dat het door jouw toedoen komt
Corrupte bestanden downloaden via limewire, die op je iPod komen? Misschien.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja maar wat zou ik ermee doen dan?
Ik heb geen limewirequote:Op maandag 2 februari 2009 14:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Corrupte bestanden downloaden via limewire, die op je iPod komen? Misschien.
als dat ding een beetje degelijk was had hij er gewoon mee kunnen omgaan.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Corrupte bestanden downloaden via limewire, die op je iPod komen? Misschien.
Nou moet ik wel zeggen dat veel wat ik aanraak stuk gaat, maar met die iPods heb ik echt niets gedaanquote:Op maandag 2 februari 2009 14:43 schreef VlaDje het volgende:
[..]
als dat ding een beetje degelijk was had hij er gewoon mee kunnen omgaan.
Wees blij.quote:
Hoi!quote:
Punt. Maar hoe gaat hetquote:
Goed, ik ben half bezig met 'n verslag voor economie en ik ben vandaag niet naar school gegaan. Had me ontzettend verslapen en stond op rond de tijd dat op school de bel ging/dat ik uit was:').quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:54 schreef xalo het volgende:
[..]
Goed, ik ben half bezig met 'n verslag voor economie en ik ben vandaag niet naar school gegaan. Had me ontzettend verslapen en stond op rond de tijd dat op school de bel ging/dat ik uit was:').
De iPod wel, maar iTunes is helaas een stukje troepquote:Op maandag 2 februari 2009 14:43 schreef VlaDje het volgende:
[..]
als dat ding een beetje degelijk was had hij er gewoon mee kunnen omgaan.
Briljantquote:Op maandag 2 februari 2009 14:54 schreef xalo het volgende:
[..]
Goed, ik ben half bezig met 'n verslag voor economie en ik ben vandaag niet naar school gegaan. Had me ontzettend verslapen en stond op rond de tijd dat op school de bel ging/dat ik uit was:').
Haha dat heb ik vroeger ook wel eens gehad jaquote:Op maandag 2 februari 2009 14:54 schreef xalo het volgende:
[..]
iTunes is het enige stukje apple wat ik gebruikquote:Op maandag 2 februari 2009 14:58 schreef Blaxje het volgende:
[..]
De iPod wel, maar iTunes is helaas een stukje troep
Van mij op't moment ookquote:Op maandag 2 februari 2009 15:03 schreef VlaDje het volgende:
[..]
iTunes is het enige stukje apple wat ik gebruik
Ik heb niet eens een mp3 spelerquote:Op maandag 2 februari 2009 15:03 schreef VlaDje het volgende:
[..]
iTunes is het enige stukje apple wat ik gebruik
Ik op het moment dus ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |