Doneerquote:Op maandag 2 februari 2009 15:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb een shuffle, maar gebruik 'm nooit
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Hij is in gebruik door m'n moeder voor tijdens het hardlopen
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Hij is in gebruik door m'n moeder voor tijdens het hardlopen
Verschrikkelijk, hopelijk belt de afdelingsleider niet op want dan ben ik de lulquote:
Ik snap niet hoe je zonder kunt.quote:
Naar wiequote:Op maandag 2 februari 2009 15:13 schreef xalo het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, hopelijk belt de afdelingsleider niet op want dan ben ik de lul.
Tot ik werd wakker gemsntquote:
Mam & pap, maar ik denk dat ze al op school m'n vader inlichten.quote:
Iddquote:Op maandag 2 februari 2009 15:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Tot ik werd wakker gemsnt
Lag naast mn laptop te slapen en toen ineens keihard *bericht-geluid*
Toen was ik wakker, gelukkig issie niet van de bank afgepleurd, hij stond op het randje
Ach, het is niet gebeurdquote:
Ik heb een PC en platenspeler .. en ik woon maar 10 minuutjes van de uni afquote:
Ah sterkte danquote:Op maandag 2 februari 2009 15:15 schreef xalo het volgende:
[..]
Mam & pap, maar ik denk dat ze al op school m'n vader inlichten.
Ja dat slaat nergens opquote:Op maandag 2 februari 2009 15:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Ach, het is niet gebeurd
Vertel je vervolgens dat diegene je wakker maakt.. En dan ben je ineens een slaapkop
Hm.. als je niet lang hoeft te fietsen of weinig met 't OV gaat scheelt het inderdaad wel.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik heb een PC en platenspeler .. en ik woon maar 10 minuutjes van de uni af
Bovendien heb ik nu mn auto met radio (CD speler), dus jaquote:Op maandag 2 februari 2009 15:19 schreef xalo het volgende:
[..]
Hm.. als je niet lang hoeft te fietsen of weinig met 't OV gaat scheelt het inderdaad wel.
En als je niet continu muziek kan luisteren blijft het ook mooierquote:Op maandag 2 februari 2009 15:19 schreef xalo het volgende:
[..]
Hm.. als je niet lang hoeft te fietsen of weinig met 't OV gaat scheelt het inderdaad wel.
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op maandag 2 februari 2009 15:21 schreef Seam het volgende:
[..]
En als je niet continu muziek kan luisteren blijft het ook mooier
Nèh, dat vind ik niet. Ik luister het liefste de hele dag door muziek, maar als ik weer 'n nieuwe band of nieuw nummer ontdek kan ik weer helemaal in de wolken zijn.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:21 schreef Seam het volgende:
[..]
En als je niet continu muziek kan luisteren blijft het ook mooier
Hoezo niet dan? Ik vind het geweldig als ik een plaat al lang niet meer gehoord heb en hem dan met al mijn aandacht ga luisterenquote:
Waarom?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:22 schreef Hyman het volgende:
pff net een heel lokaal met computers moeten verplaatsen naar een andere locatie
Daarvan krijg je het wel warm
Ik luister altijd met al mn aandachtquote:Op maandag 2 februari 2009 15:23 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Ik vind het geweldig als ik een plaat al lang niet meer gehoord heb en hem dan met al mijn aandacht ga luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |