Werkt hetzelfde niet op de laptop?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:18 schreef xalo het volgende:
[..]
Op de grote computer wel, maar daar mag ik niet meer achter zitten van m'n ouders, nieuwe regel.
Oh, ik heb genoeg andere namen gehoord.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Werkt hetzelfde niet op de laptop?
Btw, "grote computer". Wat klinkt dat lief
Ik noem het meestal "ding"quote:Op zondag 1 februari 2009 19:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh, ik heb genoeg andere namen gehoord.
Mensen die noemen een werktstation die ze gebruiken als fileserver een moedercomputer
Nein, op de laptop kunnen we sowieso geen spellen e.d. spelen, dus daarbij werkt het nietquote:Op zondag 1 februari 2009 19:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Werkt hetzelfde niet op de laptop?
Btw, "grote computer". Wat klinkt dat lief
Ik meestal "schat".quote:
Niet?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:33 schreef xalo het volgende:
[..]
Nein, op de laptop kunnen we sowieso geen spellen e.d. spelen, dus daarbij werkt het niet.
Helemaal niet~!quote:
Lang haarquote:Op zondag 1 februari 2009 19:34 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Het Puber en Tiener Userfototopic! XXVI
Je haar wordt al langer
Jaquote:Op zondag 1 februari 2009 19:34 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Het Puber en Tiener Userfototopic! XXVI
Je haar wordt al langer
Dan klinkt 'grote computer' toch beter.quote:
Kloptquote:
het staat ze wel.quote:
Ook geen simpel spel als Rollercoaster Tycoon 1 ofzo?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:33 schreef xalo het volgende:
[..]
Nein, op de laptop kunnen we sowieso geen spellen e.d. spelen, dus daarbij werkt het niet.
De max was dat héquote:Op zondag 1 februari 2009 19:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat is veeeeel te lang
Ik wil halflang.
Dan loopt dat hele ding vast. Kutlaptop.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ook geen simpel spel als Rollercoaster Tycoon 1 ofzo?
Maar dat zei ik ook nietquote:Op zondag 1 februari 2009 19:38 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Op dat plaatje wel, ja. Maar lang niet bij alle jongens.
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...|... ... ... ... ... ... ... ... .._,,-~~~-,-,,_quote:Op zondag 1 februari 2009 19:38 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Maar dat zei ik ook niet
Aragorn en Faramir zijn gewoon zoooo sexy
Net zoals Anakin
Hihi, Star Warsquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 19:40 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...|... ... ... ... ... ... ... ... .._,,-~~~-,-,,_
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...|... ... ... ,,---,,_... ...,-~",-":__-,: : :"-,:::"'~,,
.,,-~~--,, ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...|... ... ,~": : --,,:"~,,-"::::/:,-". . ."'~-,,: \,::::_,,"~-,,
/: : : : : : :"'~-,,... ... ... ... ... ... ... ... ... |... ... /: : : : ::"'\,: \::__/:|o--,,. . . . .\,: ¯¯: : : : : :"-,
\: : : : : : : : : : :""~,,... ... ... ... ... ... ... |... ... .\: : : : : :,,-"~": : : "'~~-,:"'~-,,_|: : :,-"¯¯¯¯"-,:|
.'~,: : : : : : : : : : : : :"'~-,,_... ... ... ... ...|... ... .."-,_: ,-" : : : : : : : : : : : "~,--~": : (o~--,,_. . |:|
... ."'~-,,: : : : : : : : : : : : :"-,~--,... ... ... |... ... ... ...,/: : : : : : ,,--,-,~-,,: : :"~-,,: : :"~,___:"-/,/__
... ... ...,"~"~--,,_,,-~"`"`": : "-,::"'~~--,,_..| ... ... ... ..|: : : ,: :,-". ,-"./. . . ."-,,_: : :"~-~": : : :"'-,,~,:"-,,
... ... .,/: : : : --,,:|: : : : : : : : :"-,,::::::::::::"~--,,_... ... \: : :|: /. .,/. . |. . . ,-".|. "~,,_____,,,,,__:\: : : : |
... ... .|: : : : : : : "|: : : : : : :,: : : :\:::::::::::::::::::::"'~~-,,"-,:|: |. /. . . .|. .,-". . |. ,-"'. \. . .,/|. . . .",:\: : ,/
... ... ..\, : : : : : ,/ : : : : : : :|: : : ,/::::::::::::::::::::::::::::::::::"\: "-,,___,\,/___,,\/___. |,-". |. . . ,/.|: |,~"
... ... ... ",-,,,__/: : : : : : :,/,_~"-:::::::::::::::::::::::::::::::::::::"-,,____,, : : : : : : : : : "'~,,,/.,,~". ,/: /
... ... ... /: : : : :"-,,___,,-": : ,"-,-:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::'\: : : : : : : : : : : : : : : "-"__,-":,-"
... ... ... '\,_: : : : : : /-,,___,,"~-----~~~~,~---,,__::::::::::::::::::::::|: : : : : : : : __,,--~"~,,___,,-"
Ik heb alle films gezien, alleen in de verkeerde volgorde gekekenquote:
De dag is nog niet om.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:41 schreef -SG- het volgende:
Xalo heb je al iets geregelt voor de meet.
Nicequote:Op zondag 1 februari 2009 19:41 schreef Hyman het volgende:
ik wil half lang, met een schuine pwny
dat schuine gaat vanzelf
Behalve wanneer ie niet doet wattie moet doen, dan volgen er heeeel erg veel scheldwoordenquote:
Ik ookquote:Op zondag 1 februari 2009 19:41 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik heb alle films gezien, alleen in de verkeerde volgorde gekeken.
Waarna 'ie uit het raam gegooid wordt.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:43 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Behalve wanneer ie niet doet wattie moet doen, dan volgen er heeeel erg veel scheldwoorden
Zeg, reageer óf inhoudelijk op de post, óf helemaal niet. Ts...quote:
Dat dan weer niet, want als ik 1x even boos ben geworden luistert ie weerquote:Op zondag 1 februari 2009 19:43 schreef xalo het volgende:
[..]
Waarna 'ie uit het raam gegooid wordt.
quote:Op zondag 1 februari 2009 19:43 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik ook
Heb ze hier nog allemaal op mn externe HD, en heb er 3 in de bios gezien.
&&&!!! Heb de collector item box met de videobanden van de eerste 3 delen
doe je goedquote:Op zondag 1 februari 2009 19:44 schreef TC_Artemis het volgende:
De belastingsdienst is aardig voor mij![]()
![]()
400 euro retour plz
Ik blijf lekker posten hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 19:44 schreef xalo het volgende:
[..]
Zeg, reageer óf inhoudelijk op de post, óf helemaal niet. Ts...
quote:
Ja maar.. ja maar.. doe maar niet.quote:
Pics!quote:
Spelbrekerquote:
tvp terugquote:
quote:
hoi Nijnquote:
jaaa, als ik verlies, help jij vást wel mee een meet te organiseren?quote:
Waarmee verlies? Hoe wat wie waar?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:50 schreef xalo het volgende:
[..]
jaaa, als ik verlies, help jij vást wel mee een meet te organiseren?
HIER GA IK HEENquote:Op zondag 1 februari 2009 19:46 schreef Hyman het volgende:
Ik luister deze al een uur ofzo
Hij klinkt zo vrolijk
Hehe, Arnhemquote:Op zondag 1 februari 2009 19:52 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Waarmee verlies? Hoe wat wie waar?
Ik wil best een meet organiserenPoolen in Arnhem, House of Billiards, grootste poolcafé van Nederland
Ik moet hoger dan -SG- komen te staan in de dagcijfers, en als ik verlies moet ik 'n meet organiseren. Maar hij had van tevoren niet even medegedeeld en ik was zo dom niet even z'n postgeschiedenis te bekijken dat 'ie in 100 SC's gepost had.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:52 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Waarmee verlies? Hoe wat wie waar?
Ik wil best een meet organiserenPoolen in Arnhem, House of Billiards, grootste poolcafé van Nederland
Doe dat.quote:
Iel, viespeuk.quote:
Whehee-hee-heeeeeeeequote:Op zondag 1 februari 2009 19:53 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik moet hoger dan -SG- komen te staan in de dagcijfers, en als ik verlies moet ik 'n meet organiseren. Maar hij had van tevoren niet even medegedeeld en ik was zo dom niet even z'n postgeschiedenis te bekijken dat 'ie in 100 SC's gepost had.
?quote:
Ohja, je gaat het verliezenquote:
Ah. Maar je helpt dus als ik verlies?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:57 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Fok / internet faalde weer, dus ik terug, weer posten, opeens mijn reactie weg
Neem je m`n kratje bier wel mee?quote:
Ik heb nog even.quote:
Nee.quote:
Stairway in Utrecht hequote:Op zondag 1 februari 2009 19:58 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Mits het een meet met style moet worden.![]()
Das een groot deel volgens mijquote:Op zondag 1 februari 2009 20:00 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Mits er alleen maar rockers komen wel
Die ken ik niet.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:01 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
http://www.myspace.com/foreverthesickestkids
SHES A LADDYYYYquote:Op zondag 1 februari 2009 20:01 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
http://www.myspace.com/foreverthesickestkids
Schaam jequote:
Ik luister op dit moment wel Hilary Duff?quote:
Ik zie het, check m`n vorige postquote:Op zondag 1 februari 2009 20:04 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik luister op dit moment wel Hilary Duff?
Dus ik hoef me niet meer te schamen?quote:
Nee iddquote:
quote:
Yowquote:
hée!quote:
Boeken van rekenen op de basisschoolquote:
quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 19:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
De kinderen uit mn stageklas vragen ook nog wel eens:
"meester mag ik op de computer? "
>> Doe maar niet, gaatie stuk van
"NOUHOU!!!! JE WEET WEL WAT IK BEDOEL!!"
>> Haha klopt, doe maar WIG of kennisnet
*WIG = Wereld in getallen = rekenen
Domme kutsupporterquote:Op zondag 1 februari 2009 20:06 schreef ImTheBase het volgende:
Bedankt hè, pannenkoek!
Hihi, i knowquote:
Whehequote:
Hallooo, ik zet ook wel eens K3 op, ik luister gewoon allesquote:Op zondag 1 februari 2009 20:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hilary Duff is toch helemaal niet jouw ding?
Valt inderdaad wel mee, ik heb een fansite, hetgeen wat ik in m`n ondertitel heb staan en m`n FoBo staan maar wat gifjes.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hilary Duff is toch helemaal niet jouw ding?
Oh ja kloptquote:Op zondag 1 februari 2009 20:10 schreef xalo het volgende:
[..]
Hallooo, ik zet ook wel eens K3 op, ik luister gewoon alles.
Dan ga je veel SC'en en mij helpen m'n postsaantal op te krikken.quote:
In ruil voor een date?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:11 schreef xalo het volgende:
[..]
Dan ga je veel SC'en en mij helpen m'n postsaantal op te krikken.
Ok, allemaal stil wezen, er moet een meet komen.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:11 schreef xalo het volgende:
[..]
Dan ga je veel SC'en en mij helpen m'n postsaantal op te krikken.
Pedobearquote:Op zondag 1 februari 2009 20:11 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
De jouwe is frikkin'scary [ afbeelding ]
ik heb ook toevallig t Best of album van er gedownload.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:04 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik luister op dit moment wel Hilary Duff?
Zegt degene die telkens pedobear postquote:Op zondag 1 februari 2009 20:11 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
De jouwe is frikkin'scary [ afbeelding ]
En toch kan je nog FOK!kenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:12 schreef Probinski het volgende:
Neeee, al mn muziek weg![]()
Eerst pc kapoet, muziek op laptop gezet, ging laptop kapot, en nu ist weg
Goed zoquote:Op zondag 1 februari 2009 20:12 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik heb ook toevallig t Best of album van er gedownload.
Een meet door -SG- georganiseerd ook goed?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
In ruil voor een date?![]()
![]()
Note to myself:![]()
Ja, bijna de hele dag bezig geweest met maken, en nu doet de gewone pc t weerquote:
Hihi, geweldig vrolijke muziek hè?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:12 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik heb ook toevallig t Best of album van er gedownload.
Er komt ook een meet, maar dan wordt 'ie door -SG- georganiseerd, en dat lijkt me 'n veel beter idee.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ok, allemaal stil wezen, er moet een meet komen.
Best aardig nogquote:
Wake up wake up on a saterday night, could be new york maybe parisquote:
t is wel aardig. maar t zal mn top 10 niet halenquote:
Jij moet hem organiserenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:14 schreef xalo het volgende:
[..]
Er komt ook een meet, maar dan wordt 'ie door -SG- georganiseerd, en dat lijkt me 'n veel beter idee.
even luisteren dan maar.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wake up wake up on a saterday night, could be new york maybe paris
Nee oké, maar dat is bij mij ook niet 't gevalquote:Op zondag 1 februari 2009 20:14 schreef liiszle het volgende:
[..]
t is wel aardig. maar t zal mn top 10 niet halen
waarom?quote:
wát een - ik ben 14 en maak muziek - liedjequote:
Gewoon, omdat ik het -SG- niet aan wil doenquote:
nouw ja zeg.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:16 schreef liiszle het volgende:
[..]
wát een - ik ben 14 en maak muziek - liedje
eens zien welk nummer ik wel leuk vind.quote:
Ik geloof er niks vanquote:
Does lief.quote:
Ik begin bijna te hopen dat je computer crashtquote:Op zondag 1 februari 2009 20:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Maar nu moet ik wel posten. Heb al een uur niet meer gepost
.
En mij wel?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gewoon, omdat ik het -SG- niet aan wil doen
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:20 schreef liiszle het volgende:
Reach out en Stranger zijn goedgekeurd.
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gewoon, omdat ik het -SG- niet aan wil doen
Stranger is inderdaad zeer tofquote:Op zondag 1 februari 2009 20:20 schreef liiszle het volgende:
Reach out en Stranger zijn goedgekeurd.
Stop eens danquote:Op zondag 1 februari 2009 20:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Maar nu moet ik wel posten. Heb al een uur niet meer gepost
.
Jij komt hier zóo nooit meer het huis binnen.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:22 schreef ImTheBase het volgende:
Dussssss -SG-, wat heb jij vandaag uitgespookt?
huiliequote:Op zondag 1 februari 2009 20:23 schreef xalo het volgende:
[..]
Jij komt hier zóo nooit meer het huis binnen.
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:23 schreef xalo het volgende:
[..]
Jij komt hier zóo nooit meer het huis binnen.
Klopt.quote:
Om nou boven tong80 te komen is ook weer zo levenloosquote:Op zondag 1 februari 2009 20:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Xalo is hard op weg top poster te worden na tong80. Daar kan je niet tegenop.
Na tong80 bedoel ik mee dus net onder tong80quote:Op zondag 1 februari 2009 20:25 schreef xalo het volgende:
[..]
Om nou boven tong80 te komen is ook weer zo levenloos.
Oh, moeilijk, lezenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Na tong80 bedoel ik mee dus net onder tong80
tong is heus niet de enigste levenloze.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:25 schreef xalo het volgende:
[..]
Om nou boven tong80 te komen is ook weer zo levenloos.
Het is je vergevenquote:
Verkeerde interpretatie kan ook gebeurenquote:
Oh, klinkt bijna geloofwaardigquote:Op zondag 1 februari 2009 20:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
tong is heus niet de enigste levenloze.
tong`s account is gewoon een groep nerds die wat scriptjes draaien om zo de postcount hoger te krijgen.
Daar geloof ik dus niks van hequote:Op zondag 1 februari 2009 20:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
tong`s account is gewoon een groep nerds die wat scriptjes draaien om zo de postcount hoger te krijgen.
Gelukkigquote:
Voor 100-120 posts per dag is dat niet nodig. Hij heeft thuis gewoon niets te doen.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
alsof ik naar de clip kijk.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Stranger is inderdaad zeer tofmaar Reach Out is serieus waar bagger
Check deze clip dan, en daarbij die rapper is nog het meest afschuwelijke van de clip
Ok, ga ik hem morgen versieren en jou jaloers maken.quote:
Je bent liefquote:
Ik vind die meest linkse ook wel gaaf.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ok, ga ik hem morgen versieren en jou jaloers maken.
En daar geloof ik dan weer niets van.quote:
Hij lijkt trouwens op Hubrecht van Destinequote:Op zondag 1 februari 2009 20:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ok, ga ik hem morgen versieren en jou jaloers maken.
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:30 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Hij lijkt trouwens op Hubrecht van Destine
Hoezo geloof je daar niks vanquote:
Sssstquote:
Jezelf quotenquote:
Ik ken mezelfquote:
Toch vind ik je liefquote:
Daar moest ik ook aan denken iddquote:Op zondag 1 februari 2009 20:30 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Hij lijkt trouwens op Hubrecht van Destine
Ah, geen wonder dat ik ze niet ken.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken idd
Alleen is Destine kudt.
Houwe zoquote:
Destine, die zijn eens in De Mac geweest.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Alleen is Destine kudt.
Heb je helemaal juistquote:Op zondag 1 februari 2009 20:35 schreef ImTheBase het volgende:
Hoe was Oasis trouwens? Dat concert was echt megavet volgens mij!
Eens.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Alleen is Destine kudt.
Ik heb een hele msn lijst vol met foto`s van hemquote:Op zondag 1 februari 2009 20:36 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Eens.
Maar die gozert niet
Heb foto van hem en mij![]()
Algemene inlichtingendienst.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:37 schreef Desunoto het volgende:
Volgens mij zit ze nu te kloten met dat slot, ik weet niet of het gelukt is.
Je moet er niet gaan storen, dat is niet eerlijkquote:Op zondag 1 februari 2009 20:37 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik kan wel even een belletje plegen?
Hoezo?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:37 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik kan wel even een belletje plegen?
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op zondag 1 februari 2009 20:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je moet er niet gaan storen, dat is niet eerlijk
Gewoon, omdat het kan.quote:
Over minder dan 12 minutenquote:
quote:
ImTheBase kent me helemaal niet, ts.. Dat zou 'ie willen.quote:
Dat moet genoeg zeggenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:41 schreef xalo het volgende:
[..]
ImTheBase kent me helemaal niet, ts.. Dat zou 'ie willen.
Hahaquote:Op zondag 1 februari 2009 20:41 schreef xalo het volgende:
[..]
ImTheBase kent me helemaal niet, ts.. Dat zou 'ie willen.
En dat was niet sarcastisch.quote:
* Xalo kijkt Juicyhil vernietigend aanquote:
Flodder films zijn droog vermaak maar die Sjaakie doet het em.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:43 schreef -SG- het volgende:
Flodder 3Hoe vette film
Maar hoe slecht
.
Sorry sorry sorryquote:Op zondag 1 februari 2009 20:44 schreef xalo het volgende:
[..]
* Xalo kijkt Juicyhil vernietigend aan
Als blikken konden doden..quote:Op zondag 1 februari 2009 20:44 schreef xalo het volgende:
[..]
* Xalo kijkt Juicyhil vernietigend aan
Klonk vrij overtuigend toch?quote:
Helemaal niet sorry, je hebt je punt al duidelijk gemaakt.quote:
Net al geprobeerd, maar lukte niet.quote:
Ja maar ik wil kusjes van je, dus daarom plaag ik je zo.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:45 schreef xalo het volgende:
[..]
Helemaal niet sorry, je hebt je punt al duidelijk gemaakt.
Zullen we gewoon beide om 5 voor 9 stoppen met posten?quote:
Ik stem voor.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:46 schreef xalo het volgende:
[..]
Zullen we gewoon beide om 5 voor 9 stoppen met posten?
Das net zoals tegen tong zeggen, log even uit.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:46 schreef xalo het volgende:
[..]
Maar mijn leven danquote:Op zondag 1 februari 2009 20:46 schreef xalo het volgende:
[..]
Of koop JortK omquote:Op zondag 1 februari 2009 20:46 schreef xalo het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n troller ofnietquote:
Jaaaaa, je hebt er wel zin in.quote:
Mason, nee hij is echt coolquote:Op zondag 1 februari 2009 20:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De meest rechtse ziet er erg dom uit op die foto.
Zin in het punt dat ik met vrienden wat ga doen jaquote:
Iets met 'n eng groen scherm op 't eind. Maar m'n broertje heeft nog 20 minuten op z'n account, die ik nu aan 't opmaken ben.quote:
Metro Station is leuk johquote:Op zondag 1 februari 2009 20:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zin in het punt dat ik met vrienden wat ga doen ja
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:52 schreef xalo het volgende:
[..]
Iets met 'n eng groen scherm op 't eind. Maar m'n broertje heeft nog 20 minuten op z'n account, die ik nu aan 't opmaken ben.
Ik ben nog niet weg, ik ga tot het uiterstequote:
Toch is ie lievquote:Op zondag 1 februari 2009 20:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat zal best.
Maar op die foto niet.
Wat liev zegquote:Op zondag 1 februari 2009 20:52 schreef xalo het volgende:
[..]
Iets met 'n eng groen scherm op 't eind. Maar m'n broertje heeft nog 20 minuten op z'n account, die ik nu aan 't opmaken ben.
Ik deed vaak als ik m`n postcount omhoog wou gewoon spammen in KLBquote:Op zondag 1 februari 2009 20:53 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik ben nog niet weg, ik ga tot het uiterste
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:53 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik ben nog niet weg, ik ga tot het uiterste
Het ís m'n eigen computer.quote:
Eensquote:Op zondag 1 februari 2009 20:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik deed vaak als ik m`n postcount omhoog wou gewoon spammen in KLB
Het mocht van 'mquote:
Dan is het kudt iddquote:
Het haalt het niet bij Oasisquote:
Metro Station is beterquote:Op zondag 1 februari 2009 20:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het haalt het niet bij Oasis, nog niet een heeeeel klein beetje.
Gewoon ontzettend genaaidquote:
quote:
Over 'n jaar.quote:
Dat dus.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:57 schreef Sjoegerd het volgende:
Het programma moet toch een naam hebben Xalo
User time nogwat, maar zelfs de naam is beveiligd, men is bang dat ik Maik inschakel, en die komt achter alles.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:57 schreef Sjoegerd het volgende:
Het programma moet toch een naam hebben Xalo
Op deze manier bedoel je?: User Time Control Centerquote:Op zondag 1 februari 2009 20:58 schreef xalo het volgende:
[..]
User time nogwat, maar zelfs de naam is beveiligd, men is bang dat ik Maik inschakel, en die komt achter alles..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |