Valt inderdaad wel mee, ik heb een fansite, hetgeen wat ik in m`n ondertitel heb staan en m`n FoBo staan maar wat gifjes.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hilary Duff is toch helemaal niet jouw ding?
Oh ja kloptquote:Op zondag 1 februari 2009 20:10 schreef xalo het volgende:
[..]
Hallooo, ik zet ook wel eens K3 op, ik luister gewoon alles.
Dan ga je veel SC'en en mij helpen m'n postsaantal op te krikken.quote:
In ruil voor een date?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:11 schreef xalo het volgende:
[..]
Dan ga je veel SC'en en mij helpen m'n postsaantal op te krikken.
Ok, allemaal stil wezen, er moet een meet komen.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:11 schreef xalo het volgende:
[..]
Dan ga je veel SC'en en mij helpen m'n postsaantal op te krikken.
Pedobearquote:Op zondag 1 februari 2009 20:11 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
De jouwe is frikkin'scary [ afbeelding ]
ik heb ook toevallig t Best of album van er gedownload.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:04 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik luister op dit moment wel Hilary Duff?
Zegt degene die telkens pedobear postquote:Op zondag 1 februari 2009 20:11 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
De jouwe is frikkin'scary [ afbeelding ]
En toch kan je nog FOK!kenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:12 schreef Probinski het volgende:
Neeee, al mn muziek weg![]()
Eerst pc kapoet, muziek op laptop gezet, ging laptop kapot, en nu ist weg
Goed zoquote:Op zondag 1 februari 2009 20:12 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik heb ook toevallig t Best of album van er gedownload.
Een meet door -SG- georganiseerd ook goed?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
In ruil voor een date?![]()
![]()
Note to myself:![]()
Ja, bijna de hele dag bezig geweest met maken, en nu doet de gewone pc t weerquote:
Hihi, geweldig vrolijke muziek hè?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:12 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik heb ook toevallig t Best of album van er gedownload.
Er komt ook een meet, maar dan wordt 'ie door -SG- georganiseerd, en dat lijkt me 'n veel beter idee.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ok, allemaal stil wezen, er moet een meet komen.
Best aardig nogquote:
Wake up wake up on a saterday night, could be new york maybe parisquote:
t is wel aardig. maar t zal mn top 10 niet halenquote:
Jij moet hem organiserenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:14 schreef xalo het volgende:
[..]
Er komt ook een meet, maar dan wordt 'ie door -SG- georganiseerd, en dat lijkt me 'n veel beter idee.
even luisteren dan maar.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wake up wake up on a saterday night, could be new york maybe paris
Nee oké, maar dat is bij mij ook niet 't gevalquote:Op zondag 1 februari 2009 20:14 schreef liiszle het volgende:
[..]
t is wel aardig. maar t zal mn top 10 niet halen
waarom?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |