quote:Op zondag 1 februari 2009 20:23 schreef xalo het volgende:
[..]
Jij komt hier zóo nooit meer het huis binnen.
Klopt.quote:
Om nou boven tong80 te komen is ook weer zo levenloosquote:Op zondag 1 februari 2009 20:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Xalo is hard op weg top poster te worden na tong80. Daar kan je niet tegenop.
Na tong80 bedoel ik mee dus net onder tong80quote:Op zondag 1 februari 2009 20:25 schreef xalo het volgende:
[..]
Om nou boven tong80 te komen is ook weer zo levenloos.
Oh, moeilijk, lezenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Na tong80 bedoel ik mee dus net onder tong80
tong is heus niet de enigste levenloze.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:25 schreef xalo het volgende:
[..]
Om nou boven tong80 te komen is ook weer zo levenloos.
Het is je vergevenquote:
Verkeerde interpretatie kan ook gebeurenquote:
Oh, klinkt bijna geloofwaardigquote:Op zondag 1 februari 2009 20:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
tong is heus niet de enigste levenloze.
tong`s account is gewoon een groep nerds die wat scriptjes draaien om zo de postcount hoger te krijgen.
Daar geloof ik dus niks van hequote:Op zondag 1 februari 2009 20:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
tong`s account is gewoon een groep nerds die wat scriptjes draaien om zo de postcount hoger te krijgen.
Gelukkigquote:
Voor 100-120 posts per dag is dat niet nodig. Hij heeft thuis gewoon niets te doen.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
alsof ik naar de clip kijk.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Stranger is inderdaad zeer tofmaar Reach Out is serieus waar bagger
Check deze clip dan, en daarbij die rapper is nog het meest afschuwelijke van de clip
Ok, ga ik hem morgen versieren en jou jaloers maken.quote:
Je bent liefquote:
Ik vind die meest linkse ook wel gaaf.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ok, ga ik hem morgen versieren en jou jaloers maken.
En daar geloof ik dan weer niets van.quote:
Hij lijkt trouwens op Hubrecht van Destinequote:Op zondag 1 februari 2009 20:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ok, ga ik hem morgen versieren en jou jaloers maken.
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:30 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Hij lijkt trouwens op Hubrecht van Destine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |