HIER GA IK HEENquote:Op zondag 1 februari 2009 19:46 schreef Hyman het volgende:
Ik luister deze al een uur ofzo
Hij klinkt zo vrolijk
Hehe, Arnhemquote:Op zondag 1 februari 2009 19:52 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Waarmee verlies? Hoe wat wie waar?
Ik wil best een meet organiserenPoolen in Arnhem, House of Billiards, grootste poolcafé van Nederland
Ik moet hoger dan -SG- komen te staan in de dagcijfers, en als ik verlies moet ik 'n meet organiseren. Maar hij had van tevoren niet even medegedeeld en ik was zo dom niet even z'n postgeschiedenis te bekijken dat 'ie in 100 SC's gepost had.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:52 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Waarmee verlies? Hoe wat wie waar?
Ik wil best een meet organiserenPoolen in Arnhem, House of Billiards, grootste poolcafé van Nederland
Doe dat.quote:
Iel, viespeuk.quote:
Whehee-hee-heeeeeeeequote:Op zondag 1 februari 2009 19:53 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik moet hoger dan -SG- komen te staan in de dagcijfers, en als ik verlies moet ik 'n meet organiseren. Maar hij had van tevoren niet even medegedeeld en ik was zo dom niet even z'n postgeschiedenis te bekijken dat 'ie in 100 SC's gepost had.
?quote:
Ohja, je gaat het verliezenquote:
Ah. Maar je helpt dus als ik verlies?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:57 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Fok / internet faalde weer, dus ik terug, weer posten, opeens mijn reactie weg
Neem je m`n kratje bier wel mee?quote:
Ik heb nog even.quote:
Nee.quote:
Stairway in Utrecht hequote:Op zondag 1 februari 2009 19:58 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Mits het een meet met style moet worden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |