Werkt hetzelfde niet op de laptop?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:18 schreef xalo het volgende:
[..]
Op de grote computer wel, maar daar mag ik niet meer achter zitten van m'n ouders, nieuwe regel.
Oh, ik heb genoeg andere namen gehoord.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Werkt hetzelfde niet op de laptop?
Btw, "grote computer". Wat klinkt dat lief
Ik noem het meestal "ding"quote:Op zondag 1 februari 2009 19:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh, ik heb genoeg andere namen gehoord.
Mensen die noemen een werktstation die ze gebruiken als fileserver een moedercomputer
Nein, op de laptop kunnen we sowieso geen spellen e.d. spelen, dus daarbij werkt het nietquote:Op zondag 1 februari 2009 19:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Werkt hetzelfde niet op de laptop?
Btw, "grote computer". Wat klinkt dat lief
Ik meestal "schat".quote:
Niet?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:33 schreef xalo het volgende:
[..]
Nein, op de laptop kunnen we sowieso geen spellen e.d. spelen, dus daarbij werkt het niet.
Helemaal niet~!quote:
Lang haarquote:Op zondag 1 februari 2009 19:34 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Het Puber en Tiener Userfototopic! XXVI
Je haar wordt al langer
Jaquote:Op zondag 1 februari 2009 19:34 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Het Puber en Tiener Userfototopic! XXVI
Je haar wordt al langer
Dan klinkt 'grote computer' toch beter.quote:
Kloptquote:
het staat ze wel.quote:
Ook geen simpel spel als Rollercoaster Tycoon 1 ofzo?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:33 schreef xalo het volgende:
[..]
Nein, op de laptop kunnen we sowieso geen spellen e.d. spelen, dus daarbij werkt het niet.
De max was dat héquote:Op zondag 1 februari 2009 19:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat is veeeeel te lang
Ik wil halflang.
Dan loopt dat hele ding vast. Kutlaptop.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ook geen simpel spel als Rollercoaster Tycoon 1 ofzo?
Maar dat zei ik ook nietquote:Op zondag 1 februari 2009 19:38 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Op dat plaatje wel, ja. Maar lang niet bij alle jongens.
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...|... ... ... ... ... ... ... ... .._,,-~~~-,-,,_quote:Op zondag 1 februari 2009 19:38 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Maar dat zei ik ook niet
Aragorn en Faramir zijn gewoon zoooo sexy
Net zoals Anakin
Hihi, Star Warsquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 19:40 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...|... ... ... ... ... ... ... ... .._,,-~~~-,-,,_
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...|... ... ... ,,---,,_... ...,-~",-":__-,: : :"-,:::"'~,,
.,,-~~--,, ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...|... ... ,~": : --,,:"~,,-"::::/:,-". . ."'~-,,: \,::::_,,"~-,,
/: : : : : : :"'~-,,... ... ... ... ... ... ... ... ... |... ... /: : : : ::"'\,: \::__/:|o--,,. . . . .\,: ¯¯: : : : : :"-,
\: : : : : : : : : : :""~,,... ... ... ... ... ... ... |... ... .\: : : : : :,,-"~": : : "'~~-,:"'~-,,_|: : :,-"¯¯¯¯"-,:|
.'~,: : : : : : : : : : : : :"'~-,,_... ... ... ... ...|... ... .."-,_: ,-" : : : : : : : : : : : "~,--~": : (o~--,,_. . |:|
... ."'~-,,: : : : : : : : : : : : :"-,~--,... ... ... |... ... ... ...,/: : : : : : ,,--,-,~-,,: : :"~-,,: : :"~,___:"-/,/__
... ... ...,"~"~--,,_,,-~"`"`": : "-,::"'~~--,,_..| ... ... ... ..|: : : ,: :,-". ,-"./. . . ."-,,_: : :"~-~": : : :"'-,,~,:"-,,
... ... .,/: : : : --,,:|: : : : : : : : :"-,,::::::::::::"~--,,_... ... \: : :|: /. .,/. . |. . . ,-".|. "~,,_____,,,,,__:\: : : : |
... ... .|: : : : : : : "|: : : : : : :,: : : :\:::::::::::::::::::::"'~~-,,"-,:|: |. /. . . .|. .,-". . |. ,-"'. \. . .,/|. . . .",:\: : ,/
... ... ..\, : : : : : ,/ : : : : : : :|: : : ,/::::::::::::::::::::::::::::::::::"\: "-,,___,\,/___,,\/___. |,-". |. . . ,/.|: |,~"
... ... ... ",-,,,__/: : : : : : :,/,_~"-:::::::::::::::::::::::::::::::::::::"-,,____,, : : : : : : : : : "'~,,,/.,,~". ,/: /
... ... ... /: : : : :"-,,___,,-": : ,"-,-:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::'\: : : : : : : : : : : : : : : "-"__,-":,-"
... ... ... '\,_: : : : : : /-,,___,,"~-----~~~~,~---,,__::::::::::::::::::::::|: : : : : : : : __,,--~"~,,___,,-"
Ik heb alle films gezien, alleen in de verkeerde volgorde gekekenquote:
De dag is nog niet om.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:41 schreef -SG- het volgende:
Xalo heb je al iets geregelt voor de meet.
Nicequote:Op zondag 1 februari 2009 19:41 schreef Hyman het volgende:
ik wil half lang, met een schuine pwny
dat schuine gaat vanzelf
Behalve wanneer ie niet doet wattie moet doen, dan volgen er heeeel erg veel scheldwoordenquote:
Ik ookquote:Op zondag 1 februari 2009 19:41 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik heb alle films gezien, alleen in de verkeerde volgorde gekeken.
Waarna 'ie uit het raam gegooid wordt.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:43 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Behalve wanneer ie niet doet wattie moet doen, dan volgen er heeeel erg veel scheldwoorden
Zeg, reageer óf inhoudelijk op de post, óf helemaal niet. Ts...quote:
Dat dan weer niet, want als ik 1x even boos ben geworden luistert ie weerquote:Op zondag 1 februari 2009 19:43 schreef xalo het volgende:
[..]
Waarna 'ie uit het raam gegooid wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |