Nou ja, dat lukt AZ toch ook aardigquote:Op zondag 1 februari 2009 17:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat moeten we dan? Met slechte spitsen, niet bewezen spitsen, kampioen proberen te worden?
Dat weet ik. Ik was even blij dat ik bijval kreeg van iemand die ook ziet dat het aan de uitvoering ligt, en niet aan het gebrek aan nog een miljoenspits.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:50 schreef thewishmaster het volgende:
Het laatste wat ze moeten doen is wat mij betreft geld investeren in weer een aanvaller hoor. Komende zomer is het tijd om wat aan de verdediging te doen en een goede middenvelder erbij. Er moet natuurlijk wel eventueel een vervanger voor Suarez aangetrokken worden.
Ach ... laat jouw mening me nu niet interesseren.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:39 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ja. Maar neem het nou maar van me aan.
Zwakke verdediging, zeer matig middenveld, zeer slechte coach.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:11 schreef finsdefis het volgende:
Wat wij missen is een echt middenveld. We hebben geen fatsoenlijke doorvoer. Steek z'n lange ballen halen absoluut niks uit, en de verdediging kan niet op het middenveld rekenen om de bal naar de aanval te krijgen en als we Vertonghen of Vermaelen missen gaat het achterin al snel fout.
Sulejmani moet op de zijkant en niet in combo met Suarez.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:12 schreef RayMania het volgende:
Ik weet ook wel dat we Van Basten tijd moeten geven, maar over sommige dingen baal ik gewoon ontzettend. Vooral Sulejmani die niet uit de verf komt, hoe komt dat toch?
Geen kampioen worden okay, ik denk dat je dat ook niet gelijk mag verwachten, maar als we zelfs geen tweede gaan worden (Twente nadert), dan zit ik toch te billenknijpen hoor.
Wat voor commentaar zal die morgen krijgen op kantoor?quote:
Ehum, nee.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Pranjic heeft jullie gister de das om gedaan door een vrijetrap en meteen roept iedereen hier dat Pranjic moet komen
quote:Op zondag 1 februari 2009 19:11 schreef Jasza het volgende:
Haha Booy wat een debiel, dat heeft Ajax toch ook gehad.
Hehe, die is niet bijster snugger nee. Maar ja, hij stopt ook als ie Van Bronckhorst voor zn wielen krijgtquote:Op zondag 1 februari 2009 19:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Az word kampioen omdat ze 2 jaar geleden hebben ervaren hoe je het ook niet kan worden
Hij en werkquote:Op zondag 1 februari 2009 19:02 schreef Barca het volgende:
[..]
Wat voor commentaar zal die morgen krijgen op kantoor?
Is ook zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |