Dat was inderdaad een erg leuk momentquote:Op zondag 1 februari 2009 14:34 schreef Sirolf het volgende:
Leukste moment van de afscheidsafzending van Edwin was toch wel de Justice-mix en het 'Mine! Mine! Mine!'-moment!
Tu du du du du du duquote:
Ejquote:Op zondag 1 februari 2009 14:50 schreef Piles het volgende:
En definitief wakker![]()
Net wel Timur geluisterd, snap niet dat het zo erg gevonden wordt. Het is best leuk
Middagquote:Op zondag 1 februari 2009 14:50 schreef Piles het volgende:
En definitief wakker![]()
Net wel Timur geluisterd, snap niet dat het zo erg gevonden wordt. Het is best leuk
Timur Timur Show was vreselijk, dit is prima te doen.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej. Ik begrijp het ook niet want ik vind het persoonlijk gewoon hartstikke fijne radio. AV draait gem. 12 platen in een uur, maar dat doet Timur ook. Qua muziek vind ik het ook niet zo slecht. Gewoon fijne radio voor de zaterdag en zondagmiddag
.
Het doet mij denken aan het avond programma wat hij een paar jaar terug had op 3FM. Ook dat was best aardige radioquote:Op zondag 1 februari 2009 14:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
Timur Timur Show was vreselijk, dit is prima te doen.
Timur was de eerste maanden op 3 niet echt fijn om naar te luisteren, omdat 'ie dat commercieele Caz!-toontje nog heel erg had. Dat heeft 'ie nu weer verleerd, dus nu klinkt het best goed.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Timur Timur Show was vreselijk, dit is prima te doen.
Jup, maar eigenlijk al vanaf 11:00. Soms is het bsst te doen maar af en toe komen de pagina's niet of half door. Best irritantquote:Op zondag 1 februari 2009 16:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ah jij had er ook al last van
Ik wist alleen die vraag over de wortel nietquote:Op zondag 1 februari 2009 16:34 schreef 3FMaster het volgende:
Ook deze keer weer makkelijke vragen!
Niet ?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:34 schreef -Hans- het volgende:
Damn, dat is wel lullig zeg voor de eerste kandidaat..
[..]
Ik wist alleen die vraag over de wortel niet
Nee, daar ben ik zo slecht inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:44 schreef Ofyles2 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:50 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
En nog 'Rage Against The Machine - Killing in the Name of' omdat de supporters het meer dan spuugzat zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het vanochtend ook zo, zelfs mijn avatar en de smileys wouden niet laden..quote:Op zondag 1 februari 2009 16:55 schreef -Hans- het volgende:
Red Alert
@gerbenp, bij mij is vooral Fok! erg traag.
Ik heb ook soms last van. De hele lay-out klopt dan niet enz. Ach ja, je leert er mee levenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:02 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Was het vanochtend ook zo, zelfs mijn avatar en de smileys wouden niet laden..
uhhm dat had ik ook en zelfs nu nog. Alle internetsites zijn eigenlijk wel snel, maar Fok! is vandaag vrij wisselend qua snelheid.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:02 schreef gerbenp het volgende:
Daar had ik vanochtend ook last van.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:02 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ook toepasselijk voor Feyenoord. Angst om te winnen.quote:
Bijnaquote:Op zondag 1 februari 2009 17:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Ook toepasselijk voor Feyenoord. Angst om te winnen.
Of Eddy Zoey met Bijna.![]()
En nu weer on-topic.
Afgelopen vrijdag was er bij ons op school een open dag. Wij moesten alles opbouwen, als een echte set. Ook met een kastje om van de ene camera naar de andere camera te schakelen. Ik denk hetzelfde als ze die bij 3FM gebruiken.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:29 schreef gerbenp het volgende:
Ik hoop dat er zometeen weer flink gaat gespeeld worden met de webcam
Thanks ! Mooie beelden om terug te zienquote:Op zondag 1 februari 2009 17:31 schreef Sjimmie het volgende:
Beelden van het afscheid van Edwin Diergaarde:
http://video.google.nl/videoplay?docid=6571061608690971487&hl=nl
Zelfde? Dat denk ik niet hoor. Dat systeem wat 3FM ervoor heeft is echt flink duur!quote:Op zondag 1 februari 2009 17:34 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag was er bij ons op school een open dag. Wij moesten alles opbouwen, als een echte set. Ook met een kastje om van de ene camera naar de andere camera te schakelen. Ik denk hetzelfde als ze die bij 3FM gebruiken.
Mocht Sander er niet zijn, stel ik me bij deze beschikbaar als webcamklooier!
G'middagquote:
Type? Ben benieuwd naar fotos en filmpjesquote:Op zondag 1 februari 2009 17:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
G'middag
@Sirolf:
O, iedergeval, dat JVC kastje wat ze bij ons op school gebruiken ziet er duur en professioneel uit
Whaha sorryquote:Op zondag 1 februari 2009 18:10 schreef muisje-eliza het volgende:
Hans wat lief dat je twee keer naar me zwaait![]()
ben live&cooking aan t kijken maar wie komt daar net binnenwandelen als gast? Uri Ge![]()
er
Heb nog niks gehoord wat ik beter vond dan Maybe the dancefloor helaasquote:Op zondag 1 februari 2009 18:14 schreef -Hans- het volgende:
Damn, de nieuwe Hit ME TV... Na 3x horen is het kwartje toch wel gevallen. Wat een plaat
Die is dan ook wel verdomd goed zegquote:Op zondag 1 februari 2009 18:17 schreef Piles het volgende:
Heb nog niks gehoord wat ik beter vond dan Maybe the dancefloor helaas
Ikke lekker welquote:Op zondag 1 februari 2009 18:26 schreef muisje-eliza het volgende:
ik kan "The Fantastic Journey Of The Underground Man" nergens vinden om op me puter te zetten....
quote:Op zondag 1 februari 2009 18:35 schreef Piles het volgende:
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op zondag 1 februari 2009 17:58 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Type? Ben benieuwd naar fotos en filmpjes
Mijn fout dit was altijd al zo bij Bring It Onquote:Op zondag 1 februari 2009 19:26 schreef themauster het volgende:
Ze hebben de cam helemaal verandert netjes!![]()
Dit mag wel zo blijven
3 op Reisquote:Op zondag 1 februari 2009 19:44 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, tijd voor 3 op Reis, en nog vele andere programma's.
Truste en tot morgen!
P.s Dankje Piles voor De Staat
quote:Op zondag 1 februari 2009 19:44 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, tijd voor 3 op Reis, en nog vele andere programma's.
Truste en tot morgen!
P.s Dankje Piles voor De Staat
Gelukkig hebben we er 2 hierquote:Op zondag 1 februari 2009 19:47 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wil ook 3 op reis kijken maar de tv is bezet
De kostwinner beheert de afstandbedieningquote:Op zondag 1 februari 2009 19:47 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wil ook 3 op reis kijken maar de tv is bezet
We hebben een aparte computerkamer hierquote:Op zondag 1 februari 2009 19:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
in de woonkamer? kheb wel nog n tv op de slaapkamer maar das ook zo wat
Jammer, je deed het wel erg goed.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:10 schreef Guis het volgende:
Mensen!! Dit was mijn laatste webcamklooidag. Vanaf volgende week zit kersverse schakeldude Jeroen hier. Hij is de nieuwe Bring it on! webcamerateur.
leg even in aantal woorden uit wat het inhoud .quote:Op zondag 1 februari 2009 20:16 schreef Susi het volgende:
Avond!
Nog geinteresseerden om mee te doen met het Fok Maffia spel (in Misdaad ) ? We gaan zo de rollen verdelen
Roel is tv aan het kijkenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zou Roel te veel gezopen hebben dat hij zich nog niet gemeld heeft
Sander !quote:Op zondag 1 februari 2009 20:10 schreef Guis het volgende:
Mensen!! Dit was mijn laatste webcamklooidag. Vanaf volgende week zit kersverse schakeldude Jeroen hier. Hij is de nieuwe Bring it on! webcamerateur.
lolquote:Op zondag 1 februari 2009 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zou Roel te veel gezopen hebben dat hij zich nog niet gemeld heeft
Een virtueel dorpje, waarin mensen wonen. Elke avond worden er een aantal mensen door de Maffia vermoord. De rest van het dorp moet er doormiddel van hints in Fobo's en posthistories achter komen wie dat op zijn/haar geweten heeft.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
leg even in aantal woorden uit wat het inhoud .
Wordt tijd voor een vriendin voor jullie beidequote:Op zondag 1 februari 2009 20:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Roel is tv aan het kijken
Samen met mij
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een vriendin voor jullie beide
Gaat iets te veel tijd kostenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:21 schreef Susi het volgende:
[..]
Een virtueel dorpje, waarin mensen wonen. Elke avond worden er een aantal mensen door de Maffia vermoord. De rest van het dorp moet er doormiddel van hints in Fobo's en posthistories achter komen wie dat op zijn/haar geweten heeft.
De goeieriken hebben allemaal een rol. Sommigen met gaves, waarbij ze bijvoorbeeld wat over de Maffia aan de spelleiders kunnen vragen, of ze kunnen at random iemand neerschieten bij een verdenking.
In principe moet er elke dag worden gestemd voor 19:00 op degene wie je verdenkt.
Het is ook mogelijk dat je nog een nachtactiviteit hebt (omdat je bijv maffia bent). Dan moet je voor 2200 uur elke dag nog even doorgeven wat je wilt.
spellen duren meestal 4/5 dagen.
Serieus valt het hartstikke mee! Stemmen kost je één post.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gaat iets te veel tijd kosten
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gast !.
Jammer van Vitesse ! voor de rest wel een goed weekend voor je, denk ik
Feijenoord naar de nacompetetiequote:Op zondag 1 februari 2009 20:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]ja idd. jammer ja
vooral omdat de eerste goal hands was
Verder wel tof van Feyenoord
Dat was wel zuur ja en wat Feyenoord betreft vond ik het ook wel lachenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:24 schreef Timo20 het volgende:ja idd. jammer ja
vooral omdat de eerste goal hands was
Verder wel tof van Feyenoord
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Feijenoord naar de nacompetetie
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat was wel zuur ja en wat Feyenoord betreft vond ik het ook wel lachen
Net als new kids on the blockquote:Op zondag 1 februari 2009 20:34 schreef Timo20 het volgende:
Die Toppers zijn wel echt ont-zet-tend fout he![]()
![]()
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:33 schreef -Hans- het volgende:
New Kids on the block - Tonight. Gewoon een vette single.
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Net als new kids on the block
Geweldigquote:Op zondag 1 februari 2009 20:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]old skool
ze komen binnenkort in de HMH. Erg fout![]()
Net zo fout als deze:![]()
![]()
Net als deze:quote:
ja wie niet?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
neeeh niet East 17![]()
daar was ik vroeger fan van
Fivequote:Op zondag 1 februari 2009 20:55 schreef Timo20 het volgende:
Heerlijk, die foute jongensbandjes uit de `90`s. Mijn God, Hans. Nou heb je weer wat gedaan
whehe geweldigquote:
ik had ook een baggy tuinbroek en verschillende petjes en hoedjesquote:Op zondag 1 februari 2009 20:50 schreef Timo20 het volgende:
Die petjes en hoedjes die ook East 17 ook op heeft in de clip van It`s allright![]()
![]()
![]()
ik wil de foto er niet van zienquote:Op zondag 1 februari 2009 20:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik had ook een baggy tuinbroek en verschillende petjes en hoedjes
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik wil de foto er niet van zien
Ik heb cd's van Five, Westlife en de Backstreetboys.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:55 schreef Timo20 het volgende:
Heerlijk, die foute jongensbandjes uit de `90`s. Mijn God, Hans. Nou heb je weer wat gedaan
die heb ik zelfs nog op cd-single![]()
![]()
jaquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik wil de foto er niet van zien
in het mapje chantagequote:Op zondag 1 februari 2009 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
goedzo, er zijn weinig foto's gemaakt in die tijd van me en ik heb echt geeeen idee waar ze zijn![]()
![]()
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
goedzo, er zijn weinig foto's gemaakt in die tijd van me en ik heb echt geeeen idee waar ze zijn![]()
![]()
omg te slecht ditquote:Op zondag 1 februari 2009 20:55 schreef Timo20 het volgende:
die heb ik zelfs nog op cd-single![]()
![]()
Moest trouwens wel lachen om die gast die helemaal flipte richting Marco en iemand van de Ajax-crew. Weg kampioensschap. Zou daar een avi van zijn ?quote:
Slecht?? Dat valt reuze mee.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
omg te slecht dit. Al die bandjes die ik uit mijn gedachten had verdrongen komen nu allemaal hier weer langs
![]()
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
omg te slecht dit. Al die bandjes die ik uit mijn gedachten had verdrongen komen nu allemaal hier weer langs
![]()
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Boyband
de enige foto van mij uit die tijd die ik op de puter heb![]()
[ afbeelding ]
mn bibs in de Hitkrant () met alle handtekeningen van East 17
Ja die is er. Wacht:quote:Op zondag 1 februari 2009 21:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moest trouwens wel lachen om die gast die helemaal flipte richting Marco en iemand van de Ajax-crew. Weg kampioensschap. Zou daar een avi van zijn ?
Whahaha geweldig ! thanksquote:Op zondag 1 februari 2009 21:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja die is er. Wacht:
http://www.dumpert.nl/med(...)sten_pannenkoek.html
Daar moet ik dan wel weer om lachenquote:Op zondag 1 februari 2009 21:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja die is er. Wacht:
http://www.dumpert.nl/med(...)sten_pannenkoek.html
Moet je m`n broertje zeggen, die stuurt ze me allemaal doorquote:Op zondag 1 februari 2009 21:19 schreef Piles het volgende:
Timo, je bent te laat, ik heb ze net allemaal zitten kijken
Ja juist welquote:Op zondag 1 februari 2009 21:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ga ik even over nadenken maar vooral niet te lang
Heerlijk idd. dat je allemaal kunt kijken/luisteren zonder ze te moeten downloadenquote:
Heb ook zo'n oom en tante die je mailbox vullen met vanallesquote:Op zondag 1 februari 2009 21:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Moet je m`n broertje zeggen, die stuurt ze me allemaal door
Hij doet `t via de msn, is makkelijkerquote:Op zondag 1 februari 2009 21:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb ook zo'n oom en tante die je mailbox vullen met vanalles
jij daar ook al zo enorm last vanquote:Op zondag 1 februari 2009 21:32 schreef cosmick het volgende:
Die weekenden gaan altijd veeeeeeeeel te snel voorbij.
Vooral als je om half 5 eens besluit op te staan.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:32 schreef cosmick het volgende:
Goed gemickt Cos ?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:32 schreef cosmick het volgende:
Toen al?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:36 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Vooral als je om half 5 eens besluit op te staan.
Ja.quote:
Hé, je hebt het van me gewonnenquote:Op zondag 1 februari 2009 21:36 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Vooral als je om half 5 eens besluit op te staan.
Kon je nog lekker gaan dweilen ook met de kraan openquote:Op zondag 1 februari 2009 21:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja.Vervolgens nog een uur gedoucht..
Was godverdomme mijn hele badkamer nog ondergelopen ook.
Alleen jij doet het alle dagen van de weekquote:Op zondag 1 februari 2009 21:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Hé, je hebt het van me gewonnen
Eindelijk iemand
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen jij doet het alle dagen van de week
wat een pokke dag danquote:Op zondag 1 februari 2009 21:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja.Vervolgens nog een uur gedoucht..
Was godverdomme mijn hele badkamer nog ondergelopen ook.
Valt best mee nog.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Hé, je hebt het van me gewonnen
Eindelijk iemand
herkenbaarquote:Op zondag 1 februari 2009 21:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Valt best mee nog.
Ik heb de maandag na Pinkpop '08 geslapen tot mijn moeder me wakker maakte rond 18.00 met de vraag: "Noortje! Ben je hier?! Ben je wel naar school geweest?"
Mijn reactie: "Wtf, hoe laat is het?"
"Zes uur?!"
"... no way"
Was m'n wekker niet afgegaan.
quote:
En dan zeggen ze: "moet je ook niet zoveel zuipen/zo laat naar bed gaan"quote:Op zondag 1 februari 2009 21:48 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ook echt de volgende dag iedereen: "Noortje! Je zou toch gewoon naar school komen?![]()
"
"Ehhhh ja maar naja nee wekker enzo.."
Ik sliep ook echt met mijn kleding nog aanquote:Op zondag 1 februari 2009 21:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En dan zeggen ze: "moet je ook niet zoveel zuipen/zo laat naar bed gaan"![]()
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:45 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga slapen. Morgen om 6:45uur opstaan
Gelukkig had je een lege blaasquote:Op zondag 1 februari 2009 21:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik sliep ook echt met mijn kleding nog aan
Ook dat is herkenbaarquote:Op zondag 1 februari 2009 21:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik sliep ook echt met mijn kleding nog aan
Hahahaha zo kan je het ook nog bekijkenquote:Op zondag 1 februari 2009 21:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ook dat is herkenbaar![]()
M`n vader zei ooit het `s ochtends: "hoef je je wel niet meer aan te kleden"![]()
DIE LUCHT!!!!quote:Op zondag 1 februari 2009 21:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hahahaha zo kan je het ook nog bekijken
Beetje jammer is wel dat ik die kleding dus al drie dagen droeg
quote:
Is maar goed dat het niet haar vijfde zoon isquote:Op zondag 1 februari 2009 22:26 schreef -Hans- het volgende:
Barbara is bevallen van een zoon.. Maroon ?
Whahaquote:Op zondag 1 februari 2009 22:31 schreef Timo20 het volgende:
Is maar goed dat het niet haar vijfde zoon is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
Die is erg vet jaquote:Op zondag 1 februari 2009 22:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Deze zag ik van het weekend toevallig.
Vet hoor.
quote:Hey Michiel!
Kan ik ook een request doen om een bepaald nummer nooit meer te horen op 3FM??? (bijvoorbeeld Ayo Technology die heb ik nu echt wel gehoord (zo'n 7x/dag op 3FM...))
Groetjes!
lolquote:Op zondag 1 februari 2009 22:45 schreef Timo20 het volgende:
whehe, een krabbel op Veenstra`s hyve:
[..]![]()
![]()
![]()
Roel, ben jij dat?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:45 schreef Timo20 het volgende:
whehe, een krabbel op Veenstra`s hyve:
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:52 schreef BBC Radio het volgende:
Lily Allen goes straight to number 1 with 'The Fear'.
Die zat in de Jury.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:56 schreef -Hans- het volgende:
Staat er in de afkondiging ook de naam van oud 3FM-jock Daniel Dekker..
Ik ben gek aan het worden: ik klets tegen mezelf.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:03 schreef Brennel het volgende:
Eh, draaien ze dit liedje nou twee keer achter elkaar; zowel voor als na het nieuws? Of ben ik gek aan het worden
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:13 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik ben gek aan het worden: ik klets tegen mezelf.
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:13 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik ben gek aan het worden: ik klets tegen mezelf.
Ik ben net wakker, dus geen zin om een pen te pakkenquote:Op maandag 2 februari 2009 06:47 schreef Paul het volgende:
En bewoog de pen bij jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |