Feijenoord naar de nacompetetiequote:Op zondag 1 februari 2009 20:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]ja idd. jammer ja
vooral omdat de eerste goal hands was
Verder wel tof van Feyenoord
Dat was wel zuur ja en wat Feyenoord betreft vond ik het ook wel lachenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:24 schreef Timo20 het volgende:ja idd. jammer ja
vooral omdat de eerste goal hands was
Verder wel tof van Feyenoord
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Feijenoord naar de nacompetetie
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat was wel zuur ja en wat Feyenoord betreft vond ik het ook wel lachen
Net als new kids on the blockquote:Op zondag 1 februari 2009 20:34 schreef Timo20 het volgende:
Die Toppers zijn wel echt ont-zet-tend fout he![]()
![]()
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:33 schreef -Hans- het volgende:
New Kids on the block - Tonight. Gewoon een vette single.
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Net als new kids on the block
Geweldigquote:Op zondag 1 februari 2009 20:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]old skool
ze komen binnenkort in de HMH. Erg fout![]()
Net zo fout als deze:![]()
![]()
Net als deze:quote:
ja wie niet?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
neeeh niet East 17![]()
daar was ik vroeger fan van
Fivequote:Op zondag 1 februari 2009 20:55 schreef Timo20 het volgende:
Heerlijk, die foute jongensbandjes uit de `90`s. Mijn God, Hans. Nou heb je weer wat gedaan
whehe geweldigquote:
ik had ook een baggy tuinbroek en verschillende petjes en hoedjesquote:Op zondag 1 februari 2009 20:50 schreef Timo20 het volgende:
Die petjes en hoedjes die ook East 17 ook op heeft in de clip van It`s allright![]()
![]()
![]()
ik wil de foto er niet van zienquote:Op zondag 1 februari 2009 20:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik had ook een baggy tuinbroek en verschillende petjes en hoedjes
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik wil de foto er niet van zien
Ik heb cd's van Five, Westlife en de Backstreetboys.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:55 schreef Timo20 het volgende:
Heerlijk, die foute jongensbandjes uit de `90`s. Mijn God, Hans. Nou heb je weer wat gedaan
die heb ik zelfs nog op cd-single![]()
![]()
jaquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik wil de foto er niet van zien
in het mapje chantagequote:Op zondag 1 februari 2009 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
goedzo, er zijn weinig foto's gemaakt in die tijd van me en ik heb echt geeeen idee waar ze zijn![]()
![]()
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
goedzo, er zijn weinig foto's gemaakt in die tijd van me en ik heb echt geeeen idee waar ze zijn![]()
![]()
omg te slecht ditquote:Op zondag 1 februari 2009 20:55 schreef Timo20 het volgende:
die heb ik zelfs nog op cd-single![]()
![]()
Moest trouwens wel lachen om die gast die helemaal flipte richting Marco en iemand van de Ajax-crew. Weg kampioensschap. Zou daar een avi van zijn ?quote:
Slecht?? Dat valt reuze mee.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
omg te slecht dit. Al die bandjes die ik uit mijn gedachten had verdrongen komen nu allemaal hier weer langs
![]()
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
omg te slecht dit. Al die bandjes die ik uit mijn gedachten had verdrongen komen nu allemaal hier weer langs
![]()
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Boyband
de enige foto van mij uit die tijd die ik op de puter heb![]()
[ afbeelding ]
mn bibs in de Hitkrant () met alle handtekeningen van East 17
Ja die is er. Wacht:quote:Op zondag 1 februari 2009 21:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moest trouwens wel lachen om die gast die helemaal flipte richting Marco en iemand van de Ajax-crew. Weg kampioensschap. Zou daar een avi van zijn ?
Whahaha geweldig ! thanksquote:Op zondag 1 februari 2009 21:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja die is er. Wacht:
http://www.dumpert.nl/med(...)sten_pannenkoek.html
Daar moet ik dan wel weer om lachenquote:Op zondag 1 februari 2009 21:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja die is er. Wacht:
http://www.dumpert.nl/med(...)sten_pannenkoek.html
Moet je m`n broertje zeggen, die stuurt ze me allemaal doorquote:Op zondag 1 februari 2009 21:19 schreef Piles het volgende:
Timo, je bent te laat, ik heb ze net allemaal zitten kijken
Ja juist welquote:Op zondag 1 februari 2009 21:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ga ik even over nadenken maar vooral niet te lang
Heerlijk idd. dat je allemaal kunt kijken/luisteren zonder ze te moeten downloadenquote:
Heb ook zo'n oom en tante die je mailbox vullen met vanallesquote:Op zondag 1 februari 2009 21:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Moet je m`n broertje zeggen, die stuurt ze me allemaal door
Hij doet `t via de msn, is makkelijkerquote:Op zondag 1 februari 2009 21:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb ook zo'n oom en tante die je mailbox vullen met vanalles
jij daar ook al zo enorm last vanquote:Op zondag 1 februari 2009 21:32 schreef cosmick het volgende:
Die weekenden gaan altijd veeeeeeeeel te snel voorbij.
Vooral als je om half 5 eens besluit op te staan.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:32 schreef cosmick het volgende:
Goed gemickt Cos ?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:32 schreef cosmick het volgende:
Toen al?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:36 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Vooral als je om half 5 eens besluit op te staan.
Ja.quote:
Hé, je hebt het van me gewonnenquote:Op zondag 1 februari 2009 21:36 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Vooral als je om half 5 eens besluit op te staan.
Kon je nog lekker gaan dweilen ook met de kraan openquote:Op zondag 1 februari 2009 21:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja.Vervolgens nog een uur gedoucht..
Was godverdomme mijn hele badkamer nog ondergelopen ook.
Alleen jij doet het alle dagen van de weekquote:Op zondag 1 februari 2009 21:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Hé, je hebt het van me gewonnen
Eindelijk iemand
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen jij doet het alle dagen van de week
wat een pokke dag danquote:Op zondag 1 februari 2009 21:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja.Vervolgens nog een uur gedoucht..
Was godverdomme mijn hele badkamer nog ondergelopen ook.
Valt best mee nog.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Hé, je hebt het van me gewonnen
Eindelijk iemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |