Dat was inderdaad een erg leuk momentquote:Op zondag 1 februari 2009 14:34 schreef Sirolf het volgende:
Leukste moment van de afscheidsafzending van Edwin was toch wel de Justice-mix en het 'Mine! Mine! Mine!'-moment!
Tu du du du du du duquote:
Ejquote:Op zondag 1 februari 2009 14:50 schreef Piles het volgende:
En definitief wakker![]()
Net wel Timur geluisterd, snap niet dat het zo erg gevonden wordt. Het is best leuk
Middagquote:Op zondag 1 februari 2009 14:50 schreef Piles het volgende:
En definitief wakker![]()
Net wel Timur geluisterd, snap niet dat het zo erg gevonden wordt. Het is best leuk
Timur Timur Show was vreselijk, dit is prima te doen.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej. Ik begrijp het ook niet want ik vind het persoonlijk gewoon hartstikke fijne radio. AV draait gem. 12 platen in een uur, maar dat doet Timur ook. Qua muziek vind ik het ook niet zo slecht. Gewoon fijne radio voor de zaterdag en zondagmiddag
.
Het doet mij denken aan het avond programma wat hij een paar jaar terug had op 3FM. Ook dat was best aardige radioquote:Op zondag 1 februari 2009 14:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
Timur Timur Show was vreselijk, dit is prima te doen.
Timur was de eerste maanden op 3 niet echt fijn om naar te luisteren, omdat 'ie dat commercieele Caz!-toontje nog heel erg had. Dat heeft 'ie nu weer verleerd, dus nu klinkt het best goed.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Timur Timur Show was vreselijk, dit is prima te doen.
Jup, maar eigenlijk al vanaf 11:00. Soms is het bsst te doen maar af en toe komen de pagina's niet of half door. Best irritantquote:Op zondag 1 februari 2009 16:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ah jij had er ook al last van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |