Ik wist alleen die vraag over de wortel nietquote:Op zondag 1 februari 2009 16:34 schreef 3FMaster het volgende:
Ook deze keer weer makkelijke vragen!
Niet ?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:34 schreef -Hans- het volgende:
Damn, dat is wel lullig zeg voor de eerste kandidaat..
[..]
Ik wist alleen die vraag over de wortel niet
Nee, daar ben ik zo slecht inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:44 schreef Ofyles2 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:50 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
En nog 'Rage Against The Machine - Killing in the Name of' omdat de supporters het meer dan spuugzat zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het vanochtend ook zo, zelfs mijn avatar en de smileys wouden niet laden..quote:Op zondag 1 februari 2009 16:55 schreef -Hans- het volgende:
Red Alert
@gerbenp, bij mij is vooral Fok! erg traag.
Ik heb ook soms last van. De hele lay-out klopt dan niet enz. Ach ja, je leert er mee levenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:02 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Was het vanochtend ook zo, zelfs mijn avatar en de smileys wouden niet laden..
uhhm dat had ik ook en zelfs nu nog. Alle internetsites zijn eigenlijk wel snel, maar Fok! is vandaag vrij wisselend qua snelheid.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:02 schreef gerbenp het volgende:
Daar had ik vanochtend ook last van.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:02 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ook toepasselijk voor Feyenoord. Angst om te winnen.quote:
Bijnaquote:Op zondag 1 februari 2009 17:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Ook toepasselijk voor Feyenoord. Angst om te winnen.
Of Eddy Zoey met Bijna.![]()
En nu weer on-topic.
Afgelopen vrijdag was er bij ons op school een open dag. Wij moesten alles opbouwen, als een echte set. Ook met een kastje om van de ene camera naar de andere camera te schakelen. Ik denk hetzelfde als ze die bij 3FM gebruiken.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:29 schreef gerbenp het volgende:
Ik hoop dat er zometeen weer flink gaat gespeeld worden met de webcam
Thanks ! Mooie beelden om terug te zienquote:Op zondag 1 februari 2009 17:31 schreef Sjimmie het volgende:
Beelden van het afscheid van Edwin Diergaarde:
http://video.google.nl/videoplay?docid=6571061608690971487&hl=nl
Zelfde? Dat denk ik niet hoor. Dat systeem wat 3FM ervoor heeft is echt flink duur!quote:Op zondag 1 februari 2009 17:34 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag was er bij ons op school een open dag. Wij moesten alles opbouwen, als een echte set. Ook met een kastje om van de ene camera naar de andere camera te schakelen. Ik denk hetzelfde als ze die bij 3FM gebruiken.
Mocht Sander er niet zijn, stel ik me bij deze beschikbaar als webcamklooier!
G'middagquote:
Type? Ben benieuwd naar fotos en filmpjesquote:Op zondag 1 februari 2009 17:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
G'middag
@Sirolf:
O, iedergeval, dat JVC kastje wat ze bij ons op school gebruiken ziet er duur en professioneel uit
Whaha sorryquote:Op zondag 1 februari 2009 18:10 schreef muisje-eliza het volgende:
Hans wat lief dat je twee keer naar me zwaait![]()
ben live&cooking aan t kijken maar wie komt daar net binnenwandelen als gast? Uri Ge![]()
er
Heb nog niks gehoord wat ik beter vond dan Maybe the dancefloor helaasquote:Op zondag 1 februari 2009 18:14 schreef -Hans- het volgende:
Damn, de nieuwe Hit ME TV... Na 3x horen is het kwartje toch wel gevallen. Wat een plaat
Die is dan ook wel verdomd goed zegquote:Op zondag 1 februari 2009 18:17 schreef Piles het volgende:
Heb nog niks gehoord wat ik beter vond dan Maybe the dancefloor helaas
Ikke lekker welquote:Op zondag 1 februari 2009 18:26 schreef muisje-eliza het volgende:
ik kan "The Fantastic Journey Of The Underground Man" nergens vinden om op me puter te zetten....
quote:Op zondag 1 februari 2009 18:35 schreef Piles het volgende:
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op zondag 1 februari 2009 17:58 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Type? Ben benieuwd naar fotos en filmpjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |