herkenbaarquote:Op zondag 1 februari 2009 21:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Valt best mee nog.
Ik heb de maandag na Pinkpop '08 geslapen tot mijn moeder me wakker maakte rond 18.00 met de vraag: "Noortje! Ben je hier?! Ben je wel naar school geweest?"
Mijn reactie: "Wtf, hoe laat is het?"
"Zes uur?!"
"... no way"
Was m'n wekker niet afgegaan.
quote:
En dan zeggen ze: "moet je ook niet zoveel zuipen/zo laat naar bed gaan"quote:Op zondag 1 februari 2009 21:48 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ook echt de volgende dag iedereen: "Noortje! Je zou toch gewoon naar school komen?![]()
"
"Ehhhh ja maar naja nee wekker enzo.."
Ik sliep ook echt met mijn kleding nog aanquote:Op zondag 1 februari 2009 21:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En dan zeggen ze: "moet je ook niet zoveel zuipen/zo laat naar bed gaan"![]()
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:45 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga slapen. Morgen om 6:45uur opstaan
Gelukkig had je een lege blaasquote:Op zondag 1 februari 2009 21:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik sliep ook echt met mijn kleding nog aan
Ook dat is herkenbaarquote:Op zondag 1 februari 2009 21:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik sliep ook echt met mijn kleding nog aan
Hahahaha zo kan je het ook nog bekijkenquote:Op zondag 1 februari 2009 21:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ook dat is herkenbaar![]()
M`n vader zei ooit het `s ochtends: "hoef je je wel niet meer aan te kleden"![]()
DIE LUCHT!!!!quote:Op zondag 1 februari 2009 21:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hahahaha zo kan je het ook nog bekijken
Beetje jammer is wel dat ik die kleding dus al drie dagen droeg
quote:
Is maar goed dat het niet haar vijfde zoon isquote:Op zondag 1 februari 2009 22:26 schreef -Hans- het volgende:
Barbara is bevallen van een zoon.. Maroon ?
Whahaquote:Op zondag 1 februari 2009 22:31 schreef Timo20 het volgende:
Is maar goed dat het niet haar vijfde zoon is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
Die is erg vet jaquote:Op zondag 1 februari 2009 22:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Deze zag ik van het weekend toevallig.
Vet hoor.
quote:Hey Michiel!
Kan ik ook een request doen om een bepaald nummer nooit meer te horen op 3FM??? (bijvoorbeeld Ayo Technology die heb ik nu echt wel gehoord (zo'n 7x/dag op 3FM...))
Groetjes!
lolquote:Op zondag 1 februari 2009 22:45 schreef Timo20 het volgende:
whehe, een krabbel op Veenstra`s hyve:
[..]![]()
![]()
![]()
Roel, ben jij dat?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:45 schreef Timo20 het volgende:
whehe, een krabbel op Veenstra`s hyve:
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:52 schreef BBC Radio het volgende:
Lily Allen goes straight to number 1 with 'The Fear'.
Die zat in de Jury.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:56 schreef -Hans- het volgende:
Staat er in de afkondiging ook de naam van oud 3FM-jock Daniel Dekker..
Ik ben gek aan het worden: ik klets tegen mezelf.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:03 schreef Brennel het volgende:
Eh, draaien ze dit liedje nou twee keer achter elkaar; zowel voor als na het nieuws? Of ben ik gek aan het worden
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:13 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik ben gek aan het worden: ik klets tegen mezelf.
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:13 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik ben gek aan het worden: ik klets tegen mezelf.
Ik ben net wakker, dus geen zin om een pen te pakkenquote:Op maandag 2 februari 2009 06:47 schreef Paul het volgende:
En bewoog de pen bij jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |