Dat zou ik heel knap vindenquote:Op zondag 1 februari 2009 10:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Blind is de schuldige.
Dat is Daley, die daar wegspringt, toch?
Meen je dit?! Zie jij echt Urby niet draaien en zo het gat creeren, ja SAMEN met Schilder.. echt...quote:Op zondag 1 februari 2009 10:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Heatwave, ben je scheel ofzo? Je ziet toch dat Schilder wegspringt voor de bal en niet Urby.
Gast staat op 410 hehe. Mooi die emotie, verder heeft hij geen punt, want ik vind niet dat je Marco gisteren wat kon verwijten. Ongetwijfeld zullen er nu wel weer zat gasten komen die dat wel vinden, maar dat is bij elke nederlaag zoquote:Op zondag 1 februari 2009 10:22 schreef Jasza het volgende:
http://www.dailymotion.com/goalzzz/video/x87s66_ajax-idioot_sport
Schilder en Urby springen alle 2 weg. Maar ik ga er ook niet meer naar kijken, elke keer dat ik het zie snap ik er nog minder vanquote:Op zondag 1 februari 2009 10:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Heatwave, ben je scheel ofzo? Je ziet toch dat Schilder wegspringt voor de bal en niet Urby.
Hihihi, leuke grap man. Ik corrigeer gewoon graag mensen die dingen compleet fout zien.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meen je dit?! Zie jij echt Urby niet draaien en zo het gat creeren, ja SAMEN met Schilder.. echt...
Nofi, maar jij droomt echt met handjes onder de dekens van Urby he?.
Gelukkig staat het voorlopig 2-1 met meningenquote:Op zondag 1 februari 2009 10:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hihihi, leuke grap man. Ik corrigeer gewoon graag mensen die dingen compleet fout zien.
[ afbeelding ]
Urby draait, Schilder springt achter de muur en creëert het gat. Waarom je dan Urby als schuldige eruit pikt is mij echt een compleet raadsel. Des te meer omdat je hem op deze manier inzet verwijt terwijl hij gisteren keihard werkte.
Je schiet weer eens compleet door in je gezeik.
Tering, jij bent echt grappig man.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:52 schreef HeatWave het volgende:
David is een beetje op Urby geloof ik, niets mis mee hoor, moet kunnen anno 2009. Maar zet die roze bril af en kijk objectief dan.
Sja, ik snap echt niet waarom hij Urby altijd zo in bescherming neemt. Als ie goed speelt, prima. maar hij speelt ook vaak gewoon laks en inzetloos. Gisteren niet nee, maar dit is wel gewoon kwalijk.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Tering, jij bent echt grappig man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |