Ga eens - bijna maar nog niet helemaal- ten gronde figuur net zo dom als beequeen.quote:
Ben benieuwdquote:
O, dan heb ik weer wat gemist.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ga eens - bijna maar nog niet helemaal- ten gronde figuur net zo dom als beequeen.
Oke, ik wacht af . . .quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:04 schreef Coos het volgende:
Hé...het is nacht hè, dus Peter doet de OP
Ja dagggghhquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ga eens - bijna maar nog niet helemaal- ten gronde figuur net zo dom als beequeen.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:06 schreef CarOnline het volgende:
U hebt gezocht op het woord: lijzig.
RESULTAAT
lij·zig bn, bw saai, slepend: ~ spreken
Wil je een stripje pammetjes?quote:
Mijn palingen zijn net gestopt met roken . ..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:07 schreef Coos het volgende:
Ik zou wel een paar vers gerookte palingen lusten.
Ja, jij ben me er eentje....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:09 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Mijn palingen zijn net gestopt met roken . ..
Zombiequote:
Geen idee of je die tijd hebt, maar ik kwam je een paar keer tegen in de 'SHE' topics.quote:
'T was een pure gok, normaal ben ik niet zo goed met cijfers . . .quote:
Vertel, vertel . . .quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stiekem heb ik eigenlijk een heel groots en meeslepend leven!![]()
She slaat iid de plank misquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee of je die tijd hebt, maar ik kwam je een paar keer tegen in de 'SHE' topics.
Hoe kan iemand zo vaak de plank misslaan
en dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:15 schreef FANN het volgende:
[..]
moet je effe je gootsteen dichtstoppen....
En jij ging daar nog even met onvergetelijke domheid overheen.quote:
Dat is al al heel wat in deze barre tijden.quote:
Nee je bent saaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
stiekem heb ik eigenlijk een groots en meeslepend leven.
Doe nou effe niet zo negatief, daar kom je best wel ver mee in het leven.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:15 schreef CarOnline het volgende:
Lelijke wenkbrauwen
kijkdan pim, dat doet me aan een goudengidsdiploma denken
Loop niet zo te kutten man. Ik post in meerdere topics. Een mening van jou is niet altijd die van een ander. Dusssquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
En jij ging daar nog even met onvergetelijke domheid overheen.![]()
Wees er maar trots op.
Oh. ja dat hebben we hier niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:16 schreef FANN het volgende:
[..]
kan je niet koken i.v.m. afwas enzo en dan moet je new york pizza bellen.....
ow........quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh. ja dat hebben we hier niet.
en tis al dicht. wat we hebben.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee je bent saaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhh
* en chips pakt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Loop niet zo te kutten man. Ik post in meerdere topics. Een mening van jou is niet altijd die van een ander. Dusss
ja net als met je zwemdiploma, zeker een paar meter.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
Doe nou effe niet zo negatief, daar kom je best wel ver mee in het leven.
Nee ben bang van nietquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:20 schreef Coos het volgende:
Ik moet even plassen, bier halen en een jointje draainen.
Kèn dat effe?
Je blijft in mijn ogen een onvergetelijk dom wijf door de dingen die je gepost hebt in de SHE-topics.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Loop niet zo te kutten man. Ik post in meerdere topics. Een mening van jou is niet altijd die van een ander. Dusss
ik zat gisteren in she topics en die zijn nu ineens weg.........quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je twee vingers schuim plast, heb je genoeg bier gehad.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:20 schreef Coos het volgende:
Ik moet even plassen, bier halen en een jointje draainen.
Kèn dat effe?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:21 schreef FANN het volgende:
[..]
en remlof was boos want ik was offtopic geloof ik omdat ik zei dat ik een eitje ging bakken
![]()
was toch redelijk ontopic........ want ik kreeg honger.......
Daarvoor toch ook alquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Je blijft in mijn ogen een onvergetelijk dom wijf door de dingen die je gepost hebt in de SHE-topics.
Doei
ohh zo heeft karen me ook nog eens opgemaakt.quote:
Hij dacht dat je een eitje ging bevruchten? Maar dan was je toch wel redelijk ontopic.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zat gisteren in she topics en die zijn nu ineens weg.........
en remlof was boos want ik was offtopic geloof ik omdat ik zei dat ik een eitje ging bakken
![]()
was toch redelijk ontopic........ want ik kreeg honger.......
Neuh, was me daarvoor niet echt opgevallen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarvoor toch ook al
Hoeveel heb jij gestort
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:25 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Hij dacht dat je een eitje ging bevruchten? Maar dan was je toch wel redelijk ontopic.
Ja Tuurlijkquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, was me daarvoor niet echt opgevallen.
dank jequote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:28 schreef APK het volgende:
Whatever, veel plezier morgen met de vettewijfen-PI's.
Meldtquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:37 schreef APK het volgende:
What happened to een WillemJosef en een NeemMijNietSerieus?![]()
Getver, waar heb je die nu weer opgeduikeld?quote:
Hoei snoei ...quote:
Aflossing is er. . . Weltrusten allemaalquote:
Loop maar weer wegquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:32 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Aflossing is er. . . Weltrusten allemaal
Heee daar ... lurkerdquote:
Mooi, ik ga niet iedereen goeienavond zeggen, vandaar in deze posting "Iedereen goeienavond"quote:
Deze post is goed genoeg voor 89 %quote:
Flikker opquote:
Link?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat zijn dat voor oetlul gasten die in dat topic zitten te glijden over H en S . Allemaal ex NL-ers?
wenkbrauwentopic, mooi plastic is niet lelijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:31 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Getver, waar heb je die nu weer opgeduikeld?
Waar?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat zijn dat voor oetlul gasten die in dat topic zitten te glijden over H en S . Allemaal ex NL-ers?
Hey Manu, toch balen dat je geen gebruik kon maken van je levens- uitvaartverzekering, 't is je weer niet geluktquote:
Ach tis maar een forumquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier: CMBL'ers, DGk'ers en BB'ers in de media #23
Héé kneusje!! Blij dat je er weer ben.quote:
Ohw dat lees ik morgen wel terug.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ach tis ook leuk om de reisverzekering wat extra te laten betalenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey Manu, toch balen dat je geen gebruik kon maken van je levens- uitvaartverzekering, 't is je weer niet gelukt
Hoi Manu ........ Welkom terugquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach tis ook leuk om de reisverzekering wat extra te laten betalen
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Héé kneusje!! Blij dat je er weer ben.![]()
Maar naast het roken ben je nu toch ook wel afgekickt van dat stomme voetbal zeker?![]()
Ging ook gewoon door toen jij in een komma lag. En, je je hebt NIETS gemist!!![]()
Dus tijd over voor je vriendin Manu.
O, dat ziet er wel gezellig uit.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geen bijna dood ervaringen te "sharen" met ons?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach tis ook leuk om de reisverzekering wat extra te laten betalen
BDE is zóó 1992.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen bijna dood ervaringen te "sharen" met ons?![]()
maar top dat je de afloop van de kredietcrisis samen met ons mag meemaken
Maar ben je echt alleen maar ziek geweest in Barcalona, of kon je de eerste paar dagen nog wel wat doen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]tuurlijkj niet, baal er eigenlijk best van dat City niet door is in UEFA, was de bedoeling om dan naar wedstrijd te gaan.....
Manu heeft Fortis en die zijn sinds zijn tijdelijk verscheiden met 100% omhoog.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
maar top dat je de afloop van de kredietcrisis samen met ons mag meemaken
Nee Troela, hij lag gewoon in een (ziekenhuis)bedquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt bizar, lag je dan tijdens oud en nieuw in coma?
Ik denk dattie zich "verslikt" heeft in z'n dalende aandelenkoersen, daarvan de weg is kwijt geraaktquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Manu heeft Fortis en die zijn sinds zijn tijdelijk verscheiden met 100% omhoog.![]()
Naja, ok:quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee Troela, hij lag gewoon in een (ziekenhuis)bed
Lies heeft tijdens oud en nieuw heel Fok 'gedragen'.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een slapende hond moet je nooit wakker makenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja, ok:
Werd je dan tijdens oud en nieuw ook slapende gehouden?![]()
Beter?
Jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Lies heeft tijdens oud en nieuw heel Fok 'gedragen'.
Zij was de enige user.
Weet die blonde hiervan? Dat je van die gekke dingen post?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een slapende hond moet je nooit wakker maken
Eigenlijk alleen ziek, alleen hotelkamer en ziekhuiskamer gezien en tijdens O&N lag ik nog lekker te dromenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ben je echt alleen maar ziek geweest in Barcalona, of kon je de eerste paar dagen nog wel wat doen?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jahelemaal alleen was ik hier, paar topics volgebaggerd, in mijn uppie!
![]()
(Oud en nieuw was leuk!)
Nee, want een slapende hond moet je nooit wakker makenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Weet die blonde hiervan? Dat je van die gekke dingen post?
Zit je nog steeds met die blonde opgescheept?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, want een slapende hond moet je nooit wakker maken
Jaquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zit je nog steeds met die blonde opgescheept?
Weet je dat ik het niet meer weet.quote:
Ook namens de bezorger van het Chinees Dagblad.quote:
En die steken de fik erinquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ook namens de bezorger van het Chinees Dagblad.
JIj was zoooo grappig!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Weet je dat ik het niet meer weet.![]()
Weet nog wel dat we om 07.00 bij de buurman gingen gourmetten.
O ja!! Op een gegeven moment kwam de snuifbrigade.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
JIj was zoooo grappig!
Soury, Lies, neem een taxi!
Ooohw veel mensen hier.....
Nieuwe mensen komen eraan....
We gaan gourmetten.....
Je kwam om de zoveel tijd even verslag uitbrengen van 1 a 2 regels. Tof was dat!
Gewistquote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kwam om de zoveel tijd even verslag uitbrengen van 1 a 2 regels. Tof was dat!
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:04 schreef Coos het volgende:
[..]
O ja!! Op een gegeven moment kwam de snuifbrigade.
Beter dat ik dat allemaal weer snel vergeet.
Goed plan voordat ik weer een boze APK in mijn nek heb .. Tis welletjes geweestquote:
APK zal jou aan je reet roesten toch?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Goed plan voordat ik weer een boze APK in mijn nek heb .. Tis welletjes geweest
Mijn geheugenquote:
Gewoon skippen die zooi.quote:
Uh ja dat ookquote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:10 schreef Coos het volgende:
[..]
APK zal jou aan je reet roesten toch?
Watquote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je maar onthoudt dat het tof was!![]()
Ja wat tof?quote:
O daar hebbie haar ook.quote:
Ik vraag me nog steeds af wie jij ben. Uit een eerder virtueel leven dan hè.quote:
Slinger het effe aan dan. Je kan het!!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:23 schreef Wickedangel het volgende:
Is dit het topic waar alles gebeurt? Want het forum staat voor de rest een beetje stil.
Zijn wij elkaar wel eens eerder tegengekomen dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:23 schreef Coos het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wie jij ben. Uit een eerder virtueel leven dan hè.
Dat was toch meer van ramen zemen, stofzuigen en strijken en dat soort enge dingen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat staat niet in mijn taakomschrijving.
Was het maar waar.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:26 schreef Coos het volgende:
Dat was toch meer van ramen zemen, stofzuigen en strijken en dat soort enge dingen?
Dat is wel een hele diepe tekst.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:27 schreef Peter6000 het volgende:
En met het rubber van de maan
quote:
En alles lijkt oprecht te zijn, de leugen kan zich hier verschuilen,quote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is wel een hele diepe tekst.
ohjaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:38 schreef Peter6000 het volgende:
Liesje, volgens mij jagen we iedereen weer weg.
Jochem heeft op 3 januari van dit jaar zelfmoord gepleegd.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:41 schreef Wickedangel het volgende:
Overigens ken ik iemand die Jochem heet. Ik zal eens vragen of 'De Pochem' zijn achternaam is.
Dit is natuurlijk ook wel redelijk geniaal.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:36 schreef liesje1979 het volgende:
Friebel friebel frats frats.
Ik vind dit ook wel heel mooi:quote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk ook wel redelijk geniaal.
Knap dat je dat zo goed weet te verbergenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stiekem heb ik eigenlijk een heel groots en meeslepend leven!![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:49 schreef Twerk het volgende:
[..]
Knap dat je dat zo goed weet te verbergen
Huub van der Lubbe had daar beter raad mee geweten. Maar dat is dan ook een echte dichter.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind dit ook wel heel mooi:
En laat zijn vloek jou er niet van weerhouden
Om te dromen over hoe jij zou ontsnappen aan zijn pijn.
Semi intellectueel Van der Opendeuren als echte dichter bestempelen? Er zijn grenzen schatquote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Huub van der Lubbe had daar beter raad mee geweten. Maar dat is dan ook een echte dichter.
Dat is dan ook wel weer mooi. Maar waarom denk ik dan direct aanquote:
Je moeder, je verloofde, je vrouw. Maar ik ben niet je schatquote:
Moet je de youtube even aanklikken en bekijken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer mooi. Maar waarom denk ik dan direct aanShakira
?
En wat vind je de mooiste regels uit dit chanson?quote:
Kutnummer!quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 04:02 schreef Peter6000 het volgende:
En wat vind je de mooiste regels uit dit chanson?
quote:Como se llama, bonita, mi casa, su casa
Ik ook. En die doet in pretmiddelenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:41 schreef Wickedangel het volgende:
Overigens ken ik iemand die Jochem heet. Ik zal eens vragen of 'De Pochem' zijn achternaam is.
Jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 04:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ook. En die doet in pretmiddelen![]()
Lies ben je d'r nog?
Wie ?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 04:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
maar die lijkt altijd zo stoer!
Ja dat was kort!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 04:42 schreef Coos het volgende:
Heb trouwens Bart na zijn "diepte intervieuw" op SBS hier niet meer gezien!![]()
Hij zwelgt in zijn roem?
Maar vier dagen stoned en dronken na een intervieuwtje van 8 seconden, dan ben je wel snel van de wereld.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 04:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat was kort!
Ik denk eerder dat bart lekker stoned of dronken is dan dat hij zwelgt in zijn roem.
Jij leest ook je mail altijd pas drie dagen later hè!!quote:
Is hij daarna niet meer geweest dan? Ik heb het gevoel dat ik hem pas nog wel heb zien posten, maar than again, mijn ritme enzoquote:Op zaterdag 31 januari 2009 04:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar vier dagen stoned en dronken na een intervieuwtje van 8 seconden, dan ben je wel snel van de wereld.
Nee sure, na dat diepte interview was ie weg.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 04:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is hij daarna niet meer geweest dan? Ik heb het gevoel dat ik hem pas nog wel heb zien posten, maar than again, mijn ritme enzo
willens en wetens hanteer jij dit ritme.. niet piepenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 04:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is hij daarna niet meer geweest dan? Ik heb het gevoel dat ik hem pas nog wel heb zien posten, maar than again, mijn ritme enzo
Jij kan wel weer terug onder je steenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 04:57 schreef Twerk het volgende:
[..]
willens en wetens hantens hanteer jij dit ritme.. niet piepen
Soms lees ik het meteen!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 04:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij leest ook je mail altijd pas drie dagen later hè!!
Toen ik jou mailde of je wilde paaldansen op ons studentenfeestje liet je pas een dag van tevoren weten andere priorteiten te hebbenquote:
Nee lul, tussen de regels doorlezen!! Ze was gewoon schraal!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 05:09 schreef Twerk het volgende:
[..]
Toen ik jou mailde of je wilde paaldansen op ons studentenfeestje liet je pas een dag van tevoren weten andere priorteiten te hebben
Misschien nu echt onder een brug.quote:
Peukpauze!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 05:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien nu echt onder een brug.![]()
Ziet ie Dementor nog es.
Gadverrepielekes das pas lekker!!quote:
Jawel!! Want ik heb hem appelsientjes gestuurd. (virtueel dan)quote:Op zaterdag 31 januari 2009 05:43 schreef liesje1979 het volgende:
zou Manu al sterk genoeg zijn om het licht straks aan te doen?![]()
Nee zeker.
Dan ga ik straks een tof lichtknopje zoeken!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 05:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Jawel!! Want ik heb hem appelsientjes gestuurd. (virtueel dan)
Liesje wil je een koekje?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 05:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan ga ik straks een tof lichtknopje zoeken!
Leef je uit:quote:
Slaperdquote:Op zaterdag 31 januari 2009 06:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Manu?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Slaap lekker fok!![]()
Oh leuk, ga ik ook even overheen piesen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nope nog niet sterk genoegquote:Op zaterdag 31 januari 2009 05:43 schreef liesje1979 het volgende:
zou Manu al sterk genoeg zijn om het licht straks aan te doen?![]()
Nee zeker.
Heel veel plezier!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:03 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
En doei.
p.s. Heidi, help datr mokkel effe met d'r router.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En achter iedere dichte deur, wachten lieve honden op mij.![]()
![]()
Sorry, ik heb besloten geen postings meer te doen over weersomstandigheden, ik streef naar kwaliteitspostings, en daar voldoet zoiets niet aan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En schijnt het zonnetje ook in Apeldoorn?![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb besloten geen postings meer te doen over weersomstandigheden, ik streef naar kwaliteitspostings, en daar voldoet zoiets niet aan.![]()
Als je wezenlijk geïnteresseerd ben, kan ik je verwijzen naar de volgende informatieve site: www.knmi.nl
Neuh, als ik uit het raam kijk word ik vrolijk van de zon. Dus hoopte voor je dat daar de zon ook scheen, want dat maakt vandaag nog mooier toch? (Het zal wel koud zijn trouwens)quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nu voel ik me schuldig.![]()
Ik dacht dat je het vroeg vanuit "making conversation".
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:09 schreef dieenebart het volgende:
Drukke boel hier. Iedereen bezig met Huub en Sly?
Nu met Bramquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:09 schreef dieenebart het volgende:
Drukke boel hier. Iedereen bezig met Huub en Sly?
Ik spaar ze voor m'n neefjes!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:18 schreef Copycat het volgende:
Boodschappen gedaan.
En:
Oprotten met die voetbalplaatjes.
Bart ik heb echt genoten van je gesprekken met Seki, Dido en Roelquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik spaar ze voor m'n neefjes!![]()
(nu nog neefjes zoeken die ze willen hebben
Oh ik heb wel neefjes in de aanbieding.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik spaar ze voor m'n neefjes!![]()
(nu nog neefjes zoeken die ze willen hebben)
Oh ja, kut. Boodschappen![]()
hoi buuvquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ik heb wel neefjes in de aanbieding.En ze sparen nog voetbalplaatjes ook. En je vindt er één al lief zie ik.
![]()
Oh, en goedenavond!FF de kip in de oven smijten.
ga je naar de hondenrenbaan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En achter iedere dichte deur, wachten lieve honden op mij.![]()
![]()
Tis na 5en, dan is het toch avond? En beter een kip dan een neefje zoukzozeggequote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi buuv. beetje raar dat je je neefjes hier aanbiedt, had ik niet van je verwacht. nah ja, zal in friesland wel anders liggen, qua kinderuh, zeg maar allemaal
![]()
het is overigens nog middag hier, muts.
gisteren nog een kip aan m'n spies geregen![]()
![]()
![]()
nog plannen vanavond?
het is dus eigenlijk altijd avond bij julliequote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tis na 5en, dan is het toch avond? En beter een kip dan een neefje zoukzozegge![]()
En Gert zat gister te dreigen met disco voor vanavond, dus ik wacht in spanning af.
quote:Dode door schietpartij in Eindhoven
EINDHOVEN - In een woning aan de Hendrik Staetslaan in Eindhoven is vrijdagavond een nog onbekende persoon doodgeschoten.
Over de toedracht en identiteit van het slachtoffer doet de politie nog geen mededelingen.
leuk!quote:
okee, entschuldigungah:quote:
alsof het leven zinvol is..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Zinvolle tvp, zo halverwege bladzijde 6
Ik vond Dido en Roel echt leuk !!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:06 schreef willem-jozef het volgende:
leuk interview met shaggie van bart. een beetje ongeloofwaardig alleen dat s. net doet alsof ie geen (uitgebreid) strafblad heeft![]()
gemiste kans trouwens: zit je in een sportschool met sjekkie en begin je niet al bankdrukkend te interviewen![]()
die roel en dat wicht hadden echt niets te melden, vond ik. een paar klappen en een kopstoot in hun lieflijke huisje had misschien nog wat vertier gebracht, daarna met zo'n skydivert en een fles drank het raam uit had leuker geweest. maar ja, dat is wel lullig om te doen als je bij iemand te gast bent.
saaie lui. uitgaande van de t.t. zou ik bijna zeggen....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond Dido en Roel echt leuk !!!Ze hebben het prima voor elkaar samen
Nou een naam topic samen met Roelquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
saaie lui. uitgaande van de t.t. zou ik bijna zeggen....
Zie TTquote:
quote:
Wat een verhaal btw.. Je was goed ziek. Gaat ie weer een beetjequote:
Redelijk, schouder zit vast en kan niet slapen en op de momenten dat ik kan slapen is er weer bezoekquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een verhaal btw.. Je was goed ziek. Gaat ie weer een beetje
Knikker je die de deur uit.. Je rust is belangrijker nuquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Redelijk, schouder zit vast en kan niet slapen en op de momenten dat ik kan slapen is er weer bezoek
hoi jankerd, al wat aangesterkt?quote:
Ze hebben tegenwoordig bedacht dat aangezien ik toch thuis ben het niet nodig is om bezoek aan te kondigen en ze moeten een eindje rijden dus ze meteen de deur uitschoppen is ook zo lullligquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Knikker je die de deur uit.. Je rust is belangrijker nu
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig bedacht dat aangezien ik toch thuis ben het niet nodig is om bezoek aan te kondigen en ze moeten een eindje rijden dus ze meteen de deur uitschoppen is ook zo lulllig
Je zal wel lekker sparen nu!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig bedacht dat aangezien ik toch thuis ben het niet nodig is om bezoek aan te kondigen en ze moeten een eindje rijden dus ze meteen de deur uitschoppen is ook zo lulllig
Precies, Aufsalzen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Moeten ze bij mij niet flikken. Doe gewoon niet open
Aan mij heb je niks ik snap er geen bal meer vanquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:49 schreef Manu82 het volgende:
Is er trouwens vanavond nog een vervolg op Slygate?
Ja, om 21.20 uur op Nederland 1.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:49 schreef Manu82 het volgende:
Is er trouwens vanavond nog een vervolg op Vuurzee?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, om 21.20 uur op Nederland 1.
Ben nu de you tubes aan het luisteren maar ik stop ermee. Wat een toestand om écht helemaal niks.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:49 schreef Manu82 het volgende:
Is er trouwens vanavond nog een vervolg op Slygate?
Opgeblazen meuk, dat is het.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Ben nu de you tubes aan het luisteren maar ik stop ermee. Wat een toestand om écht helemaal niks.
Volg maar niet joh, zonde van de tijd.
Het is echt übertriest.... ik snap ook niet dat mensen elkaar dit aandoen, je zou denken dat ze genoeg ervaring met diverse media hebben om vantevoren te kunnen inschatten wat voor gevolgen zulke "berichtjes" kunnen hebbenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Ben nu de you tubes aan het luisteren maar ik stop ermee. Wat een toestand om écht helemaal niks.
Dat is ook waar. Het is ook vooral enorm genant.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is echt übertriest.... ik snap ook niet dat mensen elkaar dit aandoen, je zou denken dat ze genoeg ervaring met diverse media hebben om vantevoren te kunnen inschatten wat voor gevolgen zulke "berichtjes" kunnen hebben
Ja, een beetje alsof je wasmand op straat gekieperd wordt.... en iedereen een mening over de staat van je slipjes heeftquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Het is ook vooral enorm genant.
Ik denk dat ze niet doorhadden dat je het eigenlijk helemaal niet zo erg vond!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:24 schreef Peter6000 het volgende:
Het lukte met moeite net te doen of ik het erg vond, en ik zei "Dat had nu ook weer niet gehoeven",
Nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen maar Brian heeft het wel écht intern opgelost en dat is best slim.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, een beetje alsof je wasmand op straat gekieperd wordt.... en iedereen een mening over de staat van je slipjes heeft![]()
Misschien moeten ze toch Brian eens vragen, die kon aan het ondergoed de SOA toch bepalen??
Achteraf had ik misschien beter iets kunnen zeggen van "Goh, wat erg, hier schrik ik van".quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet doorhadden dat je het eigenlijk helemaal niet zo erg vond!
Ja nee, dat is misschien nog wel erger, dat je al nalachend zoiets zou zeggen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Achteraf had ik misschien beter iets kunnen zeggen van "Goh, wat erg, hier schrik ik van".
Maar ja, ik denk niet dat ik dat had gekund zonder lach op mijn gezicht, en dan zit je met zo`n vervelende incongruentie tussen gezichtsmimiek en gesproken woord.
Hierbij laat je je ware aard zien.. Zo zit de mens gewoon in elkaar. Als je iemand met een skateboard van een muurtje ziet afvallen begin je eerst te lachen om vervolgens je af te vragen of hij z'n pols heeft gebroken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nee, dat is misschien nog wel erger, dat je al nalachend zoiets zou zeggen.
Maar soms als iemand iets heel ergs zegt, moet ik ook heel hard lachen, terwijl ik het heel erg vind, maar dat is dan een eerste reactie ofzo.
Ik ben momenteel wel aan het oefenen met sociaal correct gedrag, en het herkennen van non-verbale communicatie. Dit ivm mijn autistische beperkingen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nee, dat is misschien nog wel erger, dat je al nalachend zoiets zou zeggen.
Maar soms als iemand iets heel ergs zegt, moet ik ook heel hard lachen, terwijl ik het heel erg vind, maar dat is dan een eerste reactie ofzo.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |