Misschien nu echt onder een brug.quote:
Peukpauze!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 05:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien nu echt onder een brug.![]()
Ziet ie Dementor nog es.
Gadverrepielekes das pas lekker!!quote:
Jawel!! Want ik heb hem appelsientjes gestuurd. (virtueel dan)quote:Op zaterdag 31 januari 2009 05:43 schreef liesje1979 het volgende:
zou Manu al sterk genoeg zijn om het licht straks aan te doen?![]()
Nee zeker.
Dan ga ik straks een tof lichtknopje zoeken!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 05:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Jawel!! Want ik heb hem appelsientjes gestuurd. (virtueel dan)
Liesje wil je een koekje?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 05:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan ga ik straks een tof lichtknopje zoeken!
Leef je uit:quote:
Slaperdquote:Op zaterdag 31 januari 2009 06:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Manu?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Slaap lekker fok!![]()
Oh leuk, ga ik ook even overheen piesen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier: CMBL'ers, DGk'ers en BB'ers in de media #23
Nope nog niet sterk genoegquote:Op zaterdag 31 januari 2009 05:43 schreef liesje1979 het volgende:
zou Manu al sterk genoeg zijn om het licht straks aan te doen?![]()
Nee zeker.
Heel veel plezier!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:03 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
En doei.
p.s. Heidi, help datr mokkel effe met d'r router.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En achter iedere dichte deur, wachten lieve honden op mij.![]()
![]()
Sorry, ik heb besloten geen postings meer te doen over weersomstandigheden, ik streef naar kwaliteitspostings, en daar voldoet zoiets niet aan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En schijnt het zonnetje ook in Apeldoorn?![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb besloten geen postings meer te doen over weersomstandigheden, ik streef naar kwaliteitspostings, en daar voldoet zoiets niet aan.![]()
Als je wezenlijk geïnteresseerd ben, kan ik je verwijzen naar de volgende informatieve site: www.knmi.nl
Neuh, als ik uit het raam kijk word ik vrolijk van de zon. Dus hoopte voor je dat daar de zon ook scheen, want dat maakt vandaag nog mooier toch? (Het zal wel koud zijn trouwens)quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nu voel ik me schuldig.![]()
Ik dacht dat je het vroeg vanuit "making conversation".
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:09 schreef dieenebart het volgende:
Drukke boel hier. Iedereen bezig met Huub en Sly?
Nu met Bramquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:09 schreef dieenebart het volgende:
Drukke boel hier. Iedereen bezig met Huub en Sly?
Ik spaar ze voor m'n neefjes!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:18 schreef Copycat het volgende:
Boodschappen gedaan.
En:
Oprotten met die voetbalplaatjes.
Bart ik heb echt genoten van je gesprekken met Seki, Dido en Roelquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik spaar ze voor m'n neefjes!![]()
(nu nog neefjes zoeken die ze willen hebben
Oh ik heb wel neefjes in de aanbieding.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik spaar ze voor m'n neefjes!![]()
(nu nog neefjes zoeken die ze willen hebben)
Oh ja, kut. Boodschappen![]()
hoi buuvquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ik heb wel neefjes in de aanbieding.En ze sparen nog voetbalplaatjes ook. En je vindt er één al lief zie ik.
![]()
Oh, en goedenavond!FF de kip in de oven smijten.
ga je naar de hondenrenbaan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En achter iedere dichte deur, wachten lieve honden op mij.![]()
![]()
Tis na 5en, dan is het toch avond? En beter een kip dan een neefje zoukzozeggequote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi buuv. beetje raar dat je je neefjes hier aanbiedt, had ik niet van je verwacht. nah ja, zal in friesland wel anders liggen, qua kinderuh, zeg maar allemaal
![]()
het is overigens nog middag hier, muts.
gisteren nog een kip aan m'n spies geregen![]()
![]()
![]()
nog plannen vanavond?
het is dus eigenlijk altijd avond bij julliequote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tis na 5en, dan is het toch avond? En beter een kip dan een neefje zoukzozegge![]()
En Gert zat gister te dreigen met disco voor vanavond, dus ik wacht in spanning af.
quote:Dode door schietpartij in Eindhoven
EINDHOVEN - In een woning aan de Hendrik Staetslaan in Eindhoven is vrijdagavond een nog onbekende persoon doodgeschoten.
Over de toedracht en identiteit van het slachtoffer doet de politie nog geen mededelingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |