Ga eens - bijna maar nog niet helemaal- ten gronde figuur net zo dom als beequeen.quote:
Ben benieuwdquote:
O, dan heb ik weer wat gemist.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ga eens - bijna maar nog niet helemaal- ten gronde figuur net zo dom als beequeen.
Oke, ik wacht af . . .quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:04 schreef Coos het volgende:
Hé...het is nacht hè, dus Peter doet de OP
Ja dagggghhquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ga eens - bijna maar nog niet helemaal- ten gronde figuur net zo dom als beequeen.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:06 schreef CarOnline het volgende:
U hebt gezocht op het woord: lijzig.
RESULTAAT
lij·zig bn, bw saai, slepend: ~ spreken
Wil je een stripje pammetjes?quote:
Mijn palingen zijn net gestopt met roken . ..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:07 schreef Coos het volgende:
Ik zou wel een paar vers gerookte palingen lusten.
Ja, jij ben me er eentje....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:09 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Mijn palingen zijn net gestopt met roken . ..
Zombiequote:
Geen idee of je die tijd hebt, maar ik kwam je een paar keer tegen in de 'SHE' topics.quote:
'T was een pure gok, normaal ben ik niet zo goed met cijfers . . .quote:
Vertel, vertel . . .quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stiekem heb ik eigenlijk een heel groots en meeslepend leven!![]()
She slaat iid de plank misquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee of je die tijd hebt, maar ik kwam je een paar keer tegen in de 'SHE' topics.
Hoe kan iemand zo vaak de plank misslaan
en dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:15 schreef FANN het volgende:
[..]
moet je effe je gootsteen dichtstoppen....
En jij ging daar nog even met onvergetelijke domheid overheen.quote:
Dat is al al heel wat in deze barre tijden.quote:
Nee je bent saaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
stiekem heb ik eigenlijk een groots en meeslepend leven.
Doe nou effe niet zo negatief, daar kom je best wel ver mee in het leven.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:15 schreef CarOnline het volgende:
Lelijke wenkbrauwen
kijkdan pim, dat doet me aan een goudengidsdiploma denken
Loop niet zo te kutten man. Ik post in meerdere topics. Een mening van jou is niet altijd die van een ander. Dusssquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
En jij ging daar nog even met onvergetelijke domheid overheen.![]()
Wees er maar trots op.
Oh. ja dat hebben we hier niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:16 schreef FANN het volgende:
[..]
kan je niet koken i.v.m. afwas enzo en dan moet je new york pizza bellen.....
ow........quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh. ja dat hebben we hier niet.
en tis al dicht. wat we hebben.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee je bent saaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhh
* en chips pakt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Loop niet zo te kutten man. Ik post in meerdere topics. Een mening van jou is niet altijd die van een ander. Dusss
ja net als met je zwemdiploma, zeker een paar meter.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
Doe nou effe niet zo negatief, daar kom je best wel ver mee in het leven.
Nee ben bang van nietquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:20 schreef Coos het volgende:
Ik moet even plassen, bier halen en een jointje draainen.
Kèn dat effe?
Je blijft in mijn ogen een onvergetelijk dom wijf door de dingen die je gepost hebt in de SHE-topics.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Loop niet zo te kutten man. Ik post in meerdere topics. Een mening van jou is niet altijd die van een ander. Dusss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |