quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:39 schreef APK het volgende:
En dat jullie allemaal dood mogen vallen.
Maar dat was duidelijk, toch?
Coos wil gewoon een verhaaltje voor het slapen gaan . . . .quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zei ik toch al, alleen Coos moest het in woorden horen.
Nog meer lijkenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:44 schreef Coos het volgende:
Je laptop.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:44 schreef liesje1979 het volgende:Het geluid van mijn laptop doet het niet.
Wat heb ik nu weer gesloopt?
Doe geen moeite, Liesje kan het toch niet horen . ..quote:
Dus je post via de normale computer?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:44 schreef liesje1979 het volgende:Het geluid van mijn laptop doet het niet.
Wat heb ik nu weer gesloopt?
Maar niet uit de kastquote:
Soury wurgen en dan tegen de politie zeggen: 'Sorry, euh, ja ik heb het gedaan."quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:41 schreef SpiekerJozef het volgende:
Ja maar ik ben nogal twijfelachtig over de manier waarop . . .
Zie je nou hoe ingewikkeld het kan worden 's nachts.quote:
Nee, ik heb soort Fok! waarbij je geluid het niet perse hoeft te doen als je wilt posten.quote:
Heb geen zin in 240 uur schoffelen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Soury wurgen en dan tegen de politie zeggen: 'Sorry, euh, ja ik heb het gedaan."
Zou ook niet moeten kunnen mbt personen zoals jij.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
Nee, ik heb soort Fok! waarbij je geluid het niet perse hoeft te doen als je wilt posten.![]()
Maar ik wil muziek luisteren ook.![]()
Je houd van mequote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Soury wurgen en dan tegen de politie zeggen: 'Sorry, euh, ja ik heb het gedaan."
Ho ho ho.....wel van Soury afblijven hè!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Da's de verledentijd van hout.quote:
WJ.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:52 schreef CarOnline het volgende:
waar is willem jozef!
die is toch ook van de vrijdagavond
Dat zijn GeenStijl-uitspraken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:50 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Heb geen zin in 240 uur schoffelen.
T Kadoquote:
ja wj man, waar is die!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
WJ.![]()
Effe een clip van de Stones zoeken.
Ik val wel in.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
en gert! en jij kanniet zingen volgende week
Wil je niet vloeken op FOK!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat zijn GeenStijl-uitspraken.
In Nederland krijg je voor moord 12-18 jaar.
Dat komt harder aanquote:
Je manquote:
Haar gehoorapparaat . . .quote:
WATTE ?????????quote:
Als je die uit je oren haald, hoor je ook meer . . .quote:
Als je een klote avond wil kunnen we dat wel doen.quote:
Ja Lies heb je al geprobeerd of je man 'het' nog doet?quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:00 schreef APK het volgende:
Volgende TT "Saaie Soury en Lijzige Liesje"
Met als OP m'n vriendquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:00 schreef APK het volgende:
Volgende TT "Saaie Soury en Liesje"
Ga naar je nest zuur figuurquote:
ja dat maakt het alweer lastiger.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je een klote avond wil kunnen we dat wel doen.
als we vroeger op school gingen zingen zei de leraar altijd tegen mij lees jij maar een boek of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |