Vorige topic.quote:
Best lullig trouwens, nu grapjes gaan maken over de articulatie van swarmi.quote:
Sorry wat zei je?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Best lullig trouwens, nu grapjes gaan maken over de articulatie van swarmi.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Best lullig trouwens, nu grapjes gaan maken over de articulatie van swarmi.
-1quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:49 schreef Sander het volgende:
Arg! Scheren, en dan aftershave. Vette faal
botte mesjes zijn kutquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:49 schreef Sander het volgende:
Maar dan ruik je wel weer lekkerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:49 schreef Sander het volgende:
Het zou pas faal zijn als je aftershave zou doen en dan zou scheren? Dat beetje bijten moet je maar voor lief nemen imoquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:49 schreef Sander het volgende:
ik heb zoveel paracetamol op dat alcohol niet goed isquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:15 schreef HostiMeister het volgende:
nog mensen die vanavond in de stad zijn?
Nee, was in de Barron in Arnhem. Was wel ff lachenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:34 schreef IrishBastard het volgende:
Sander is in de Dollars, ik ga misschien zo nog even naar Samson
Jonnepon nog gezien?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:41 schreef HostiMeister het volgende:
Sander was niet in de dollars...
Ik wel
Gezellie
Oops...da's niet goed! Al naar laten kijken?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:49 schreef Nielez het volgende:
Tering, arm geblesseerd bij trainen.
Pees of bot zit niet zoals het zou horen te zitten aangezien er onderhuids iets bijgekomen is wat er nog niet zat en tering pijn doet
Bah
en typen met 1 hand is ook niet relaxed..
Die had ik van niemand anders verwacht..quote:
Vaders was gisteren met de leiding van t eerste voetbalteam 'uit' in Den Bosch dus heb m net pas wakker kunnen maken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 08:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oops...da's niet goed! Al naar laten kijken?
Whehe, geintje moet kunnenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 08:56 schreef Nielez het volgende:
[..]
Die had ik van niemand anders verwacht..
En mijn rechteram doet het nog gewoon jewaitz.
Nee k zou dr toevallig wel zondag mee gaan schaatsen maar denk dat dat niet zo praktisch is.. aangezien de kans dat ik ga vallen -en ik dan om mn armen op moet vangen- groot is..
K ga dalijk even praten met spap over wat nu wel en niet mag de komende dagen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 08:57 schreef Sander het volgende:
[..]
Whehe, geintje moet kunnen
Nou ja, kan je niet voorzichtig schaatsen? Moet goed gaan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |