gefixtquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:44 schreef Pheno het volgende:
Oh, nummer klopt niet ini de TT, he, zonde
Held!quote:
jajaj, die RSS feeder zeker.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ik al telefonerend voor werk nog even meelas!
Dweilen met de kraan open!quote:
+1 voor scherpheidquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:00 schreef Klonk het volgende:
wel raar, ze heeft geen tijd om te pissen maar wel tijd om te melden dat ze geen tijd heeft om te pissen....
Vrouwen, die moeten altijd plassen op onmogelijke tijdstippen en situaties.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:00 schreef Klonk het volgende:
wel raar, ze heeft geen tijd om te pissen maar wel tijd om te melden dat ze geen tijd heeft om te pissen....
arme vrouwquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
gewoon laten lopen, lang leve de schoonmakers
Zoiets jaquote:
Omdat ik wel kan posten zonder op te staan maar niet plassen zonder mn plaats te verlatenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:00 schreef Klonk het volgende:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrouwen, die moeten altijd plassen op onmogelijke tijdstippen en situaties.
Wat lekkere wijven.quote:
Dat zei jij!quote:
Thxquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:20 schreef cablegunmaster het volgende:
Ladylike moest plassen maar kon het wel posten maar niet opstaan om te plassen! ( gezeik erom heen)
Kat van mij heeft ontsteking aan de heup verhoging iedereen zei aaah. heeft nu een vismandje. gekregenvan Pheno. en slaapt op het bed heel erg vredig
![]()
Ik heb mn oefeningen proberen te doen.
Pheno heeft Wiki bijgewerkt en OP.
Bever is blij met de bevernaam in de TT!
en Pheno vond muck dik!
Dat vismandje was van mij manquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:20 schreef cablegunmaster het volgende:
Ladylike moest plassen maar kon het wel posten maar niet opstaan om te plassen! ( gezeik erom heen)
Kat van mij heeft ontsteking aan de heup verhoging iedereen zei aaah. heeft nu een vismandje. gekregenvan Pheno. en slaapt op het bed heel erg vredig
![]()
Ik heb mn oefeningen proberen te doen.
Pheno heeft Wiki bijgewerkt en OP.
Bever is blij met de bevernaam in de TT!
en Pheno vond muck dik!
sorryquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat vismandje was van mij man
Ik zal nog eens wat sturen
Tis je vergevenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
sorry![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
probeerde het uit mijn hoofd op te schrijven.
ondanks dat hij van jou kwam is ze er toch heel blij mee
heb het verbeterd( staat alleen 2x fout hierboven
)
nee ondanks niet dankzijquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:32 schreef dndiek het volgende:
Hoi
Wat een nutteloze dag zo dankzij dat briljante tennis
neuken totdat je de ster van je vrouw ziet?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:46 schreef marcb1974 het volgende:
Achter de hoge bergen,
in het hoge riet,
kun je.........
Tot latersquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:50 schreef cablegunmaster het volgende:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maaar hey ik ga er ook weer vandoor
Ja. Plus de rel.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG.
Je hebt een topic of 10 terug te lezen, geloof ik.
Maar gelukkig ook lesbische sex tussen mij en Pienquote:
Toen werd het een trio?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar gelukkig ook lesbische sex tussen mij en Pien
totdat DaMart ging piepen..
Hij wilde ons in de kelder stoppenquote:
Ik piepte niet. Ik wilde jullie alleen naar de kelder schoppen waar ze wat extra speeltjes voor jullie hebbenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zou bijna de kloon "Vrolijke-Fritzl" gaan registreren voor de KSC!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij wilde ons in de kelder stoppen
Fritzel is zn bijnaam geloof ik
Ik zie het je zo doenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou bijna de kloon "Vrolijke-Fritzl" gaan registreren voor de KSC!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij was jij eerder!
"deze naam is al geregistreerd"
Of Lennyquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:13 schreef Pheno het volgende:
Kan van eerik zijn, ook al zo'n kloonfabriek.
maar ja, de actiefste ben jij.quote:
quote:
volgens mij heb je dat allang gedaanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou bijna de kloon "Vrolijke-Fritzl" gaan registreren voor de KSC!
Dat kon jij helemaal niet zien want ik had de boel hier al gesloten toenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij wilde ons in de kelder stoppen
Fritzel is zn bijnaam geloof ik
Ik heb minder klonen dan die pinguïn hier hoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
volgens mij heb je dat allang gedaan
Yeah right.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb minder klonen dan die pinguïn hier hoor.
hoe weet jij nou hoeveel klonen ik heb...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb minder klonen dan die pinguïn hier hoor.
Kut, verkeerde account, even editten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
hoe weet jij nou hoeveel klonen ik heb...
Kastanova!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Noem dan ook maar eens 1 kloon van mij op!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kut, verkeerde account, even editten.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:49 schreef Klonk het volgende:
kut, hoor net dat mijn lievelingstante van dik in de 80 is opgenomen in het ziekenhuis, longontsteking en daar kunnen ouwetjes zo slecht tegen...
Jullie zijn niet toevallig familie van elkaar?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:51 schreef Pheno het volgende:
Huiswaerts
Eens kijken of ik nog wat hoor van mijn oma in het ziekenhuis (ook met longontsteking).
Ik ben vrij tot maandag 15:00uur. Zaterdagavond lekker muziek maken. En verder uitrusten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:47 schreef Klonk het volgende:
papiertje
heb je ook echt weekend of werkweekend ?
de oma van Pheno ligt er al een paar dagen volgens mij en ik hoorde daarstraks een ambulance vlakbij en dat was dus voor die tante.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn niet toevallig familie van elkaar?
klinkt relaxedquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben vrij tot maandag 15:00uur. Zaterdagavond lekker muziek maken. En verder uitrusten.
Ow. ok. toeval dus.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
de oma van Pheno ligt er al een paar dagen volgens mij en ik hoorde daarstraks een ambulance vlakbij en dat was dus voor die tante.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben vrij tot maandag 15:00uur. Zaterdagavond lekker muziek maken. En verder uitrusten.
Wel potverdrie. Is er weer gezever om een bever?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:50 schreef DR34M3R het volgende:
Huh? Waar komt deze TT nou vandaan? Bevers?
weet ik veel? Ik vraag alleen waar die TT op slaat. Mijn kids zitten bij de bevers nl..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel potverdrie. Is er weer gezever om een bever?
Ik ben daar debet aan, denk ik.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:50 schreef DR34M3R het volgende:
Huh? Waar komt deze TT nou vandaan? Bevers?
kut daar is ie weerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:04 schreef GezeverOmEenBever het volgende:
[..]
Ik ben daar debet aan, denk ik.
Nee nog niet. De drummer van mijn ouwe-manne-band heeft ook een coverbandje. We gaan kijken of we samen willen spelen, en dan kan er vrij vlot (maart?) een optreden in zitten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]lekker hè, zo'n lang weekend. Muziek maken als in optreden? Zo ja, waar?
Nee. Vlaai. Ben jij nou ingeburgerdquote:
ik pas me aan aan andere mensen, liever taart dan nepvlaai van multivlaaiquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee nog niet. De drummer van mijn ouwe-manne-band heeft ook een coverbandje. We gaan kijken of we samen willen spelen, en dan kan er vrij vlot (maart?) een optreden in zitten.
Oeh! Dan zit je officieel dichter bij de 40 dan bij de 30 vanaf morgenquote:
Neeneequote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Alleen de drummer met jullie, of 2 bands samen
[..]
Oeh! Dan zit je officieel dichter bij de 40 dan bij de 30 vanaf morgen
Mja, zit ook weer wat inquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik pas me aan aan andere mensen, liever taart dan nepvlaai van multivlaai
Neequote:
Wat doe jij bij oude mannen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
NeeneeDe ouwe mannen blijven apart, alleen ik mag misschien meedoen.
Juist, je snapt het welquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik pas me aan aan andere mensen, liever taart dan nepvlaai van multivlaai
Over 30 jaar?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee
Vier het pas als ik afgestudeerd ben en een andere baan en huis
Voel jij je al zo oud jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:18 schreef DR34M3R het volgende:
Hmz. Kan iemand de TT aanpassen? Bevers, Boeren, Buitenlui en Bejaarden?
LOL.. nee, die was voor jou en papierquote:
Ervaring op doen, als ik genoeg weet begin ik een jonge-meidenband.quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ervaring op doen, als ik genoeg weet begin ik een jonge-meidenband.
whehehe... ga je dan in een minirok op het podium staan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ervaring op doen, als ik genoeg weet begin ik een jonge-meidenband.
pfff... ik probeer WIDM weer vanaf het begin te volgen, gewoon op donderdag als het uitgezonden wordt. Maar om de één of andere reden voer ik tijdens iedere uitzending een telefoongesprek, en als ik dat niet doe heb ik wel visite.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:26 schreef DaMart het volgende:
Oh ja, MPG! Nog bedankt voor de inspiratie voor de WIDM-TT!
WIDM #9: Momfer is de mol!
If that's what it takes, de echte show begint na afloop in de kleedkamer.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe... ga je dan in een minirok op het podium staan?
LOLquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
If that's what it takes, de echte show begint na afloop in de kleedkamer.
Nou, een paar mooie vrouwenbenen onder een minirokquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Is ook... ik kan jou alvast vertellen dat ik niet opgewonden word van mannenbenen onder een minirok hoor.. Ook niet van vrouwenbenen ei'k.
Doen we gauw nog een keerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lekkerquote:
En die is zeker de komende uren niet beschikbaar?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker
Ik zit te wachten op een manager die nog het e.e.a. zien wil
Dan heeft hij pechquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
En die is zeker de komende uren niet beschikbaar?.
Net klaarquote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:33 schreef Californium het volgende:
nee een last viel van mijn schouders
Beter dat ie dat vond... Jammer van die aanmelding welquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:37 schreef Californium het volgende:
mijn prof gevraagd wat hij van mij vond...![]()
ik had potentie voor een PhDen jammer dat ik niet optijd was aangemeld
Ohquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:42 schreef Californium het volgende:
jah...maar stond ook nergens aangegeven dat het voor 9 januari moest zijn![]()
dus das dom
Gewoon doen inderdaad, niet geschoten is altijd misquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:47 schreef Californium het volgende:
jah zeker lekker mee jah... hoorde op die dag zelf dat het die dag wasdus ik dacht
maar goed... vandaag waren de gesprekken... en toen zei collega... stuur een mailtje.. dus gedaan,... Hij gaat wel proberen om voor mij ergens anders geld vandaan te trekken
.. maar das moeilijk
![]()
anywayz... ik ga me gewoon aanmelden
Das toch geen rel? Meer gezeur van een serie pubersquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:44 schreef MPG het volgende:
[..]
SHE-gate.
Shmoopy! en de 3 vervolgdelen.
Tja, te zielig voor woorden. Rukgeile pubertjes en een aandachtshoer die terugkrabbeltquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das toch geen rel? Meer gezeur van een serie pubers
Ze is zwangerquote:
Dat doet ze dus niet begrijp ikquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, te zielig voor woorden. Rukgeile pubertjes en een aandachtshoer die terugkrabbelt
Het zal me aan mijn aars oxideren, ik ga het niet nog eens allemaal bijlezen. Een aandachtshoer blijft het. De pics lekken toch wel uit op het moment dat een van die rukkertjes ze in de email krijgt, dus dan zullen ze wel op de fp staanquote:
Ik alweer?quote:
Nee ik niet... tenzij d'r dingen zijn gebeurd waar ik niks van weetquote:
Die vulpen hequote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee ik niet... tenzij d'r dingen zijn gebeurd waar ik niks van weet
Geenstijl zal ze snel hebbenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal me aan mijn aars oxideren, ik ga het niet nog eens allemaal bijlezen. Een aandachtshoer blijft het. De pics lekken toch wel uit op het moment dat een van die rukkertjes ze in de email krijgt, dus dan zullen ze wel op de fp staan
Daar zaten geen staafjes zin, die waren opquote:
Al Qaida ook.quote:
DaMart schiet met losse flodders bedoel jequote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar zaten geen staafjes zin, die waren op
Nee, DM z'n inktpatronen zijn opquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
DaMart schiet met losse flodders bedoel je
quote:
quote:Lieve <insert pubermeisjestijdschrift>,
Ik heb zondag aan Mart zijn vulpen gelikt. Ben ik nu zwanger?
Kusjes,
een onzeker koffiemeisje
Kan je dat hier niet ook komen doen?quote:
Nee hoor, das juist lekker!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:33 schreef DR34M3R het volgende:
Ik moet wel gek zijn.. milkshakes met dit weer...
En dan maar zeggen dat ik gek benquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:33 schreef DR34M3R het volgende:
Ik moet wel gek zijn.. milkshakes met dit weer...
Net al gedaanquote:
ZOMG! Is Klonk jouw kloonquote:
quote:
Dat is al de tweede keer in dit topic dat jullie levens synchroon lijken te lopen. Wel handig, als je ooit moet weten wat je op die en die datum gedaan hebt.. FF Pheno/Klonk' bellen, die deed hetzelfde..quote:
Dat was mijn eerste gedachte, maar toen bedacht ik me dat ze beiden niet aan klonen doen..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:37 schreef MPG het volgende:
[..]
ZOMG! Is Klonk jouw kloon...?
Geen wonder dat je met dit account niet blauw wordt.
...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachte, maar toen bedacht ik me dat ze beiden beweren dat ze niet aan klonen doen..
quote:
Wanneer komt het MEDje?quote:The following is allegedly an actual question given in a University of Washington chemistry mid-term exam.
Bonus Question: Is Hell exothermic (gives off heat) or endothermic (absorbs heat)?
Most of the students wrote proofs of their beliefs using Boyle's Law (gas cools when it expands and heats when it is compressed) or some variant. One student, however, wrote the following:
First, we need to know how the mass of Hell is changing in time. So we need to know the rate at which souls are moving into Hell and the rate at which they are leaving. I think we can safely assume that once a soul gets to Hell, it will not leave. Therefore, no souls are leaving.
As for how many souls are entering Hell, let's look at the different religions that exist in the world today. Most of these religions state that if you are not a member of their faith, you will go to Hell. Since there is more than one of these religions and since people do not belong to more than one religion, we can reliably project that all souls go to Hell.
With birth and death rates as they are, we can expect the number of souls in Hell to increase exponentially. Now, we look at the rate of change of the volume in Hell because Boyle's Law states that in order for the temperature and pressure in Hell to stay the same, the volume of Hell has to expand proportionately as souls are added.
This gives two possibilities:
1. If Hell is expanding at a slower rate than the rate at which souls
enter Hell, then the temperature and pressure in Hell will increase
until all Hell breaks loose.
2. If Hell is expanding at a rate faster than the increase of souls in
Hell, then the temperature and pressure will drop until Hell
freezes over.
So which is it?
If we accept the postulate given to me by Teresa during my freshman year that, "it will be a cold night in Hell before I sleep with you, and take into account the fact that I slept with her last night, then number 2 must be true, and thus I am sure that Hell is exothermic and has already frozen over.
The corollary of this theory is that since Hell has frozen over, it follows that it is not accepting any more souls,leaving only Heaven, thereby proving the existence of a divine being, which explains why, last night, Teresa kept shouting "Oh my God!"
(Allegedly this student received the only A.)
quote:
Niks meer!quote:
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:00 schreef Pien85 het volgende:
Wiiiiihoe!
Verhaal op m'n weblog geplaatst, op het knopje 18+ gedrukt, en krijg niet eens een rare melding dat m'n weblog nu 18+ is en dat ik even moet bevestigen dat ik echt 18 ben geweest enzo
Ik begon er al helemaal van te balen... Heb eindelijk weer s een verhaal(tje) geschreven dat mij goed genoeg leek om op m'n weblog te plaatsen... en dan zou het niet kunnen omdat het 18+ is enzoquote:
ik ben ook weer terugquote:
Gooide de sausmix bij het vlees, marinade voor de saus. Zette mijn pan in de koelkast en de rest kip in platicbakje op het gasfornuis (dat gelukkig nog niet aan wasquote:
Waar zat jij met je gedachten?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gooide de sausmix bij het vlees, marinade voor de saus. Zette mijn pan in de koelkast en de rest kip in platicbakje op het gasfornuis (dat gelukkig nog niet aan was), liet het e.e.a. uit mijn handen vallen. Loop naar de tafel zonder bord (dat ik net gevuld had) etcetc
Ergens andersquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waar zat jij met je gedachten?
Ik ga nog ff lekker decadent bankhangen. Olijfjes met paprika, pepertjes met geitenkaas en honing..
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gooide de sausmix bij het vlees, marinade voor de saus. Zette mijn pan in de koelkast en de rest kip in platicbakje op het gasfornuis (dat gelukkig nog niet aan was), liet het e.e.a. uit mijn handen vallen. Loop naar de tafel zonder bord (dat ik net gevuld had) etcetc
Bijna afgestudeerd en nu al een verstrooide professor!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit even te swingen op het ritme van oude mp3's.quote:
Ja, das behoorlijk irritant. Daarom heb ik pas alles op een externe hd gezetquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit even te swingen op het ritme van oude mp3's.
Wel jammer dat cd-r's na 9 jaar de helft van de data niet meer willen prijsgeven.
Meneer ik weet niet welke kloon ik nu benquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:34 schreef JeffreyW het volgende:
Bijna weekend voor mij
Nog één dag werken!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meneer ik weet niet welke kloon ik nu ben![]()
Krijgen we weer een echte? De laatste wasquote:
Ze beloven veelquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijgen we weer een echte? De laatste was
Hopen dusquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:43 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Ze beloven veel. Need for Speed gaat op de schop, drie nieuwe titels op komst
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 07:16 schreef OA het volgende:
vanuithet ziekenhuis, met gratis internet, maarook een dubbele longontsteking...
Je ligt dan ook in een Nederlands ziekenhuis... en een week is fokking lang zegquote:Op zaterdag 31 januari 2009 07:19 schreef OA het volgende:
Moet ws een week blijven.
hoopdat ze zo mt wat eten komen.
nog geen leuke zustertjes gezien trouwwens...
niet omdat je ziek bent?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 07:21 schreef OA het volgende:
taalvoaten komen trouwens door paupertouchscreen...
Beterschap OAquote:Op zaterdag 31 januari 2009 07:16 schreef OA het volgende:
vanuithet ziekenhuis, met gratis internet, maarook een dubbele longontsteking...
eens per week, want anders wordt het zorgstelsel te zwaar belast.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 08:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Beterschap OA![]()
Krijg je wel koffie daar?
Ah, een kenner.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 08:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Half Chinees Indonesie gaat naar Batam volgens mij. Weet meteen weer waarom ik er niet heen hoef: leuke vrouwen. Hoewel... er lopen in Jakarta best wel een paar (whehe, letterlijk een paar wellicht) leuke etnisch Chinese grietjes rond. 22 jaar, kilootje of 45...![]()
Maar goed, dat is leuk voor een avondje in de club alleen.
Klop je wel af op hout? Aluminium geeft geen garantie.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 08:46 schreef indahnesia.com het volgende:
fuck it, ik heb stoelnummer 13C. Als ik niet meer reageer hier dan weten jullie dat ik ergens in zee in een aluminium massagraf lig.![]()
* indahnesia.com klopt toch maar af
Jij vroeg je dat dus ook afquote:Op zaterdag 31 januari 2009 08:48 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ah, een kenner.
Wat ik altijd al wilde vragen.. Hebben chinese meiden meer een horinzontaal of verticaal kutje?
Indonesisch hout ook niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 08:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Klop je wel af op hout? Aluminium geeft geen garantie.
Als het goed is wel.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 08:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hey P
En nu rust voor de rest van de dag?
Ach, zolang je nog zuurstof hebt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 08:57 schreef indahnesia.com het volgende:
Het vliegtuig is te laat, de Airco staat op -10 en ik heb een zeldzaam stopcontact in beslag genomen op het vliegveld. Indonesische luxe
Ooit heb ik 19 uur vertraging gehad en er was echt niets te doen op het vliegveldquote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Aah, daar is het vliegtuig, 36 minuten te laat. Dat valt eigenlijk nog onder 'prima op tijd'.
ben je ook mooi in de spreekwoordelijke aap gelogeerd zegquote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ooit heb ik 19 uur vertraging gehad en er was echt niets te doen op het vliegveld
Negeren is de beste optie.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:03 schreef JortK het volgende:
Gezeveromeenbever.
nee, een hotel, we zouden om 21:00 vertrekken, maar pas om 16:00 de volgende dag konden we boardenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ben je ook mooi in de spreekwoordelijke aap gelogeerd zeg
Als ze maar geen grote lippen en een kroeskop hebben.quote:
Lekker, een dag te laat bijna.. blijft gewoon kut natuurlijk. Niet mooit en niet lekker kut. Gewoon kut.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, een hotel, we zouden om 21:00 vertrekken, maar pas om 16:00 de volgende dag konden we boarden
*proest*quote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ze maar geen grote lippen en een kroeskop hebben.
Gewoon uitleggen wat er gebeurd is: een pinguin typte iets over een negerkut met kroeskop.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
*proest*
en nu zit de halve vertrekhal me aan te kijken geloof ik.
Jij bent om 9 uur al uitgeslapen?quote:
Jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij bent om 9 uur al uitgeslapen?
tja, daar trekken ze gekke gezichten bij merk ik wel. Ik moet met een andere uitleg komen hoor..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon uitleggen wat er gebeurd is: een pinguin typte iets over een negerkut met kroeskop.
Ben ik een kloon dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Maar dan zou ik jou ook moeten negeren.
Fladder zequote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga eens aan boord. Tot later
Wacht op mij!quote:
Beterschap, OAquote:Op zaterdag 31 januari 2009 07:16 schreef OA het volgende:
Ben jij mijn oma en klonks tante? Wow.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 07:16 schreef OA het volgende:
Beterschap OA!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 07:16 schreef OA het volgende:
Hmzz.. op wat spelfouten na lijkt het nog niet zo slecht te gaan met jequote:Op zaterdag 31 januari 2009 07:19 schreef OA het volgende:
Moet ws een week blijven.
hoopdat ze zo mt wat eten komen.
nog geen leuke zustertjes gezien trouwwens...
oh, damn, die zag ik te laatquote:
The story of my lifequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |