gefixtquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:44 schreef Pheno het volgende:
Oh, nummer klopt niet ini de TT, he, zonde
Held!quote:
jajaj, die RSS feeder zeker.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ik al telefonerend voor werk nog even meelas!
Dweilen met de kraan open!quote:
+1 voor scherpheidquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:00 schreef Klonk het volgende:
wel raar, ze heeft geen tijd om te pissen maar wel tijd om te melden dat ze geen tijd heeft om te pissen....
Vrouwen, die moeten altijd plassen op onmogelijke tijdstippen en situaties.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:00 schreef Klonk het volgende:
wel raar, ze heeft geen tijd om te pissen maar wel tijd om te melden dat ze geen tijd heeft om te pissen....
arme vrouwquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
gewoon laten lopen, lang leve de schoonmakers
Zoiets jaquote:
Omdat ik wel kan posten zonder op te staan maar niet plassen zonder mn plaats te verlatenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:00 schreef Klonk het volgende:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrouwen, die moeten altijd plassen op onmogelijke tijdstippen en situaties.
Wat lekkere wijven.quote:
Dat zei jij!quote:
Thxquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:20 schreef cablegunmaster het volgende:
Ladylike moest plassen maar kon het wel posten maar niet opstaan om te plassen! ( gezeik erom heen)
Kat van mij heeft ontsteking aan de heup verhoging iedereen zei aaah. heeft nu een vismandje. gekregenvan Pheno. en slaapt op het bed heel erg vredig
![]()
Ik heb mn oefeningen proberen te doen.
Pheno heeft Wiki bijgewerkt en OP.
Bever is blij met de bevernaam in de TT!
en Pheno vond muck dik!
Dat vismandje was van mij manquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:20 schreef cablegunmaster het volgende:
Ladylike moest plassen maar kon het wel posten maar niet opstaan om te plassen! ( gezeik erom heen)
Kat van mij heeft ontsteking aan de heup verhoging iedereen zei aaah. heeft nu een vismandje. gekregenvan Pheno. en slaapt op het bed heel erg vredig
![]()
Ik heb mn oefeningen proberen te doen.
Pheno heeft Wiki bijgewerkt en OP.
Bever is blij met de bevernaam in de TT!
en Pheno vond muck dik!
sorryquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat vismandje was van mij man
Ik zal nog eens wat sturen
Tis je vergevenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
sorry![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
probeerde het uit mijn hoofd op te schrijven.
ondanks dat hij van jou kwam is ze er toch heel blij mee
heb het verbeterd( staat alleen 2x fout hierboven
)
nee ondanks niet dankzijquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:32 schreef dndiek het volgende:
Hoi
Wat een nutteloze dag zo dankzij dat briljante tennis
neuken totdat je de ster van je vrouw ziet?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:46 schreef marcb1974 het volgende:
Achter de hoge bergen,
in het hoge riet,
kun je.........
Tot latersquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:50 schreef cablegunmaster het volgende:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maaar hey ik ga er ook weer vandoor
Ja. Plus de rel.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG.
Je hebt een topic of 10 terug te lezen, geloof ik.
Maar gelukkig ook lesbische sex tussen mij en Pienquote:
Toen werd het een trio?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar gelukkig ook lesbische sex tussen mij en Pien
totdat DaMart ging piepen..
Hij wilde ons in de kelder stoppenquote:
Ik piepte niet. Ik wilde jullie alleen naar de kelder schoppen waar ze wat extra speeltjes voor jullie hebbenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zou bijna de kloon "Vrolijke-Fritzl" gaan registreren voor de KSC!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij wilde ons in de kelder stoppen
Fritzel is zn bijnaam geloof ik
Ik zie het je zo doenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou bijna de kloon "Vrolijke-Fritzl" gaan registreren voor de KSC!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij was jij eerder!
"deze naam is al geregistreerd"
Of Lennyquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:13 schreef Pheno het volgende:
Kan van eerik zijn, ook al zo'n kloonfabriek.
maar ja, de actiefste ben jij.quote:
quote:
volgens mij heb je dat allang gedaanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou bijna de kloon "Vrolijke-Fritzl" gaan registreren voor de KSC!
Dat kon jij helemaal niet zien want ik had de boel hier al gesloten toenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij wilde ons in de kelder stoppen
Fritzel is zn bijnaam geloof ik
Ik heb minder klonen dan die pinguïn hier hoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
volgens mij heb je dat allang gedaan
Yeah right.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb minder klonen dan die pinguïn hier hoor.
hoe weet jij nou hoeveel klonen ik heb...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb minder klonen dan die pinguïn hier hoor.
Kut, verkeerde account, even editten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
hoe weet jij nou hoeveel klonen ik heb...
Kastanova!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Noem dan ook maar eens 1 kloon van mij op!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kut, verkeerde account, even editten.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:49 schreef Klonk het volgende:
kut, hoor net dat mijn lievelingstante van dik in de 80 is opgenomen in het ziekenhuis, longontsteking en daar kunnen ouwetjes zo slecht tegen...
Jullie zijn niet toevallig familie van elkaar?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:51 schreef Pheno het volgende:
Huiswaerts
Eens kijken of ik nog wat hoor van mijn oma in het ziekenhuis (ook met longontsteking).
Ik ben vrij tot maandag 15:00uur. Zaterdagavond lekker muziek maken. En verder uitrusten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:47 schreef Klonk het volgende:
papiertje
heb je ook echt weekend of werkweekend ?
de oma van Pheno ligt er al een paar dagen volgens mij en ik hoorde daarstraks een ambulance vlakbij en dat was dus voor die tante.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn niet toevallig familie van elkaar?
klinkt relaxedquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben vrij tot maandag 15:00uur. Zaterdagavond lekker muziek maken. En verder uitrusten.
Ow. ok. toeval dus.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
de oma van Pheno ligt er al een paar dagen volgens mij en ik hoorde daarstraks een ambulance vlakbij en dat was dus voor die tante.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben vrij tot maandag 15:00uur. Zaterdagavond lekker muziek maken. En verder uitrusten.
Wel potverdrie. Is er weer gezever om een bever?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:50 schreef DR34M3R het volgende:
Huh? Waar komt deze TT nou vandaan? Bevers?
weet ik veel? Ik vraag alleen waar die TT op slaat. Mijn kids zitten bij de bevers nl..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel potverdrie. Is er weer gezever om een bever?
Ik ben daar debet aan, denk ik.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:50 schreef DR34M3R het volgende:
Huh? Waar komt deze TT nou vandaan? Bevers?
kut daar is ie weerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:04 schreef GezeverOmEenBever het volgende:
[..]
Ik ben daar debet aan, denk ik.
Nee nog niet. De drummer van mijn ouwe-manne-band heeft ook een coverbandje. We gaan kijken of we samen willen spelen, en dan kan er vrij vlot (maart?) een optreden in zitten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]lekker hè, zo'n lang weekend. Muziek maken als in optreden? Zo ja, waar?
Nee. Vlaai. Ben jij nou ingeburgerdquote:
ik pas me aan aan andere mensen, liever taart dan nepvlaai van multivlaaiquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee nog niet. De drummer van mijn ouwe-manne-band heeft ook een coverbandje. We gaan kijken of we samen willen spelen, en dan kan er vrij vlot (maart?) een optreden in zitten.
Oeh! Dan zit je officieel dichter bij de 40 dan bij de 30 vanaf morgenquote:
Neeneequote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Alleen de drummer met jullie, of 2 bands samen
[..]
Oeh! Dan zit je officieel dichter bij de 40 dan bij de 30 vanaf morgen
Mja, zit ook weer wat inquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik pas me aan aan andere mensen, liever taart dan nepvlaai van multivlaai
Neequote:
Wat doe jij bij oude mannen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
NeeneeDe ouwe mannen blijven apart, alleen ik mag misschien meedoen.
Juist, je snapt het welquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik pas me aan aan andere mensen, liever taart dan nepvlaai van multivlaai
Over 30 jaar?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee
Vier het pas als ik afgestudeerd ben en een andere baan en huis
Voel jij je al zo oud jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:18 schreef DR34M3R het volgende:
Hmz. Kan iemand de TT aanpassen? Bevers, Boeren, Buitenlui en Bejaarden?
LOL.. nee, die was voor jou en papierquote:
Ervaring op doen, als ik genoeg weet begin ik een jonge-meidenband.quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ervaring op doen, als ik genoeg weet begin ik een jonge-meidenband.
whehehe... ga je dan in een minirok op het podium staan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ervaring op doen, als ik genoeg weet begin ik een jonge-meidenband.
pfff... ik probeer WIDM weer vanaf het begin te volgen, gewoon op donderdag als het uitgezonden wordt. Maar om de één of andere reden voer ik tijdens iedere uitzending een telefoongesprek, en als ik dat niet doe heb ik wel visite.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:26 schreef DaMart het volgende:
Oh ja, MPG! Nog bedankt voor de inspiratie voor de WIDM-TT!
WIDM #9: Momfer is de mol!
If that's what it takes, de echte show begint na afloop in de kleedkamer.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe... ga je dan in een minirok op het podium staan?
LOLquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
If that's what it takes, de echte show begint na afloop in de kleedkamer.
Nou, een paar mooie vrouwenbenen onder een minirokquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Is ook... ik kan jou alvast vertellen dat ik niet opgewonden word van mannenbenen onder een minirok hoor.. Ook niet van vrouwenbenen ei'k.
Doen we gauw nog een keerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lekkerquote:
En die is zeker de komende uren niet beschikbaar?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker
Ik zit te wachten op een manager die nog het e.e.a. zien wil
Dan heeft hij pechquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
En die is zeker de komende uren niet beschikbaar?.
Net klaarquote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:33 schreef Californium het volgende:
nee een last viel van mijn schouders
Beter dat ie dat vond... Jammer van die aanmelding welquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:37 schreef Californium het volgende:
mijn prof gevraagd wat hij van mij vond...![]()
ik had potentie voor een PhDen jammer dat ik niet optijd was aangemeld
Ohquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:42 schreef Californium het volgende:
jah...maar stond ook nergens aangegeven dat het voor 9 januari moest zijn![]()
dus das dom
Gewoon doen inderdaad, niet geschoten is altijd misquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:47 schreef Californium het volgende:
jah zeker lekker mee jah... hoorde op die dag zelf dat het die dag wasdus ik dacht
maar goed... vandaag waren de gesprekken... en toen zei collega... stuur een mailtje.. dus gedaan,... Hij gaat wel proberen om voor mij ergens anders geld vandaan te trekken
.. maar das moeilijk
![]()
anywayz... ik ga me gewoon aanmelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |