Gooide de sausmix bij het vlees, marinade voor de saus. Zette mijn pan in de koelkast en de rest kip in platicbakje op het gasfornuis (dat gelukkig nog niet aan wasquote:
Waar zat jij met je gedachten?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gooide de sausmix bij het vlees, marinade voor de saus. Zette mijn pan in de koelkast en de rest kip in platicbakje op het gasfornuis (dat gelukkig nog niet aan was), liet het e.e.a. uit mijn handen vallen. Loop naar de tafel zonder bord (dat ik net gevuld had) etcetc
Ergens andersquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waar zat jij met je gedachten?
Ik ga nog ff lekker decadent bankhangen. Olijfjes met paprika, pepertjes met geitenkaas en honing..
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gooide de sausmix bij het vlees, marinade voor de saus. Zette mijn pan in de koelkast en de rest kip in platicbakje op het gasfornuis (dat gelukkig nog niet aan was), liet het e.e.a. uit mijn handen vallen. Loop naar de tafel zonder bord (dat ik net gevuld had) etcetc
Bijna afgestudeerd en nu al een verstrooide professor!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit even te swingen op het ritme van oude mp3's.quote:
Ja, das behoorlijk irritant. Daarom heb ik pas alles op een externe hd gezetquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit even te swingen op het ritme van oude mp3's.
Wel jammer dat cd-r's na 9 jaar de helft van de data niet meer willen prijsgeven.
Meneer ik weet niet welke kloon ik nu benquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:34 schreef JeffreyW het volgende:
Bijna weekend voor mij
Nog één dag werken!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meneer ik weet niet welke kloon ik nu ben![]()
Krijgen we weer een echte? De laatste wasquote:
Ze beloven veelquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijgen we weer een echte? De laatste was
Hopen dusquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:43 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Ze beloven veel. Need for Speed gaat op de schop, drie nieuwe titels op komst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |