quote:Op zaterdag 31 januari 2009 07:16 schreef OA het volgende:
vanuithet ziekenhuis, met gratis internet, maarook een dubbele longontsteking...
Je ligt dan ook in een Nederlands ziekenhuis... en een week is fokking lang zegquote:Op zaterdag 31 januari 2009 07:19 schreef OA het volgende:
Moet ws een week blijven.
hoopdat ze zo mt wat eten komen.
nog geen leuke zustertjes gezien trouwwens...
niet omdat je ziek bent?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 07:21 schreef OA het volgende:
taalvoaten komen trouwens door paupertouchscreen...
Beterschap OAquote:Op zaterdag 31 januari 2009 07:16 schreef OA het volgende:
vanuithet ziekenhuis, met gratis internet, maarook een dubbele longontsteking...
eens per week, want anders wordt het zorgstelsel te zwaar belast.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 08:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Beterschap OA![]()
Krijg je wel koffie daar?
Ah, een kenner.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 08:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Half Chinees Indonesie gaat naar Batam volgens mij. Weet meteen weer waarom ik er niet heen hoef: leuke vrouwen. Hoewel... er lopen in Jakarta best wel een paar (whehe, letterlijk een paar wellicht) leuke etnisch Chinese grietjes rond. 22 jaar, kilootje of 45...![]()
Maar goed, dat is leuk voor een avondje in de club alleen.
Klop je wel af op hout? Aluminium geeft geen garantie.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 08:46 schreef indahnesia.com het volgende:
fuck it, ik heb stoelnummer 13C. Als ik niet meer reageer hier dan weten jullie dat ik ergens in zee in een aluminium massagraf lig.![]()
* indahnesia.com klopt toch maar af
Jij vroeg je dat dus ook afquote:Op zaterdag 31 januari 2009 08:48 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ah, een kenner.
Wat ik altijd al wilde vragen.. Hebben chinese meiden meer een horinzontaal of verticaal kutje?
Indonesisch hout ook niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 08:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Klop je wel af op hout? Aluminium geeft geen garantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |