abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65685956
Ik heb die van Nivea, en die ruikt naar Danoontje aardbeien .
pi_65695483
Ik gebruik sinds kort extra volume collageen mascara van L'Oreal.
Zit een fijne dik borsteltje bij, helemaal top.
Bevalt mij in elk geval prima. Had hiervoor altijd Lancome, maar vind deze eerder beter dan minder.

En terug in lurk stand
Keep the faith!!
pi_65700833
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:22 schreef Burdie het volgende:
De zelfbruiner van Dove vind ik niet stinken .
Bij mij ruikt het verschrikkelijk! dat is denk ik hetzelfde prinicpe als bij parfum. Het ene parfum ruikt bij mij heerlijk, maar stinkt bij mijn vriendinngen.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_65701256
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:04 schreef Assiej het volgende:

[..]

De lancom Bi-Facil is voor de ogen ...
niet voor de huid ..

daar moet je andere tonics voor gebruiken ( zonde dat je dat product voor je huid gebruikt )
Nee echtt .....;)
Ik weet niet of jij alleen je ogen schoonmaakt of meteen je hele hoofd schoonmaakt? ik kies voor het laatste En wat voor iets heb jij bij je ogen dan..? ik gewoon huid hoor :p
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:07:45 #205
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_65707808
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

En het is echt vies!! Je blijft het overal doorheen ruiken. Hoewel zelfbuiners wel mee vallen. Ik vind vooral de bodylotions met zelfbruiner erin heel vies.
Ik ga eens in de winkel aan zo'n flesje snuiven!
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_65708318
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:34 schreef jiah het volgende:

[..]

Nee echtt .....;)
Ik weet niet of jij alleen je ogen schoonmaakt of meteen je hele hoofd schoonmaakt? ik kies voor het laatste En wat voor iets heb jij bij je ogen dan..? ik gewoon huid hoor :p
Het product heeft de werking voor een dunne huid ( dus de ooghuid )
en het product is duur

Je moet natuurlijk zelf weten hoe je het gebruikt alleen vind ik het zonde
aangezien het al zo belachelijk veel geld kost voor 125 ml

Ik maak mijn ogen eerst schoon met de bi-facil of andere remover voor mijn ogen
en dan ga ik over naar de niveau tonic die speciaal voor mijn gezicht is
dus ik doe het inderdaad in 2 delen .. (met 2 producten)
pi_65708447
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:07 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Ik ga eens in de winkel aan zo'n flesje snuiven!
Het is erger als het even op je huid zit maar in de fles vind ik dat spul ook al meuren. Nog een reden om lekker winters lelieblank te blijven.
Het enige nadeel is dat ik bijna geen foundation of concealers kan krijgen in mijn tint. Vooral qua concealer baal ik daarvan. Onder je ogen moet die een tintje lichter zijn maar die concealer bestaat heul nie.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_65709147
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:17 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Het is erger als het even op je huid zit maar in de fles vind ik dat spul ook al meuren. Nog een reden om lekker winters lelieblank te blijven.
Het enige nadeel is dat ik bijna geen foundation of concealers kan krijgen in mijn tint. Vooral qua concealer baal ik daarvan. Onder je ogen moet die een tintje lichter zijn maar die concealer bestaat heul nie. [ afbeelding ]
Ja zoo herkenbaar! Overal waar je adviezen kunt inwinnen zeggen ze idd dat concealer 1 of meer tinten lichter moet zijn dan je huid zelf. Maar dan zullen ze dus echt witte concealers moeten gaan verkopen
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:58:26 #209
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_65710907
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:17 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Het enige nadeel is dat ik bijna geen foundation of concealers kan krijgen in mijn tint. Vooral qua concealer baal ik daarvan. Onder je ogen moet die een tintje lichter zijn maar die concealer bestaat heul nie. [ afbeelding ]
Ik vind lelieblank mooier dan zo'n neptintje!
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_65711225
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:58 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Ik vind lelieblank mooier dan zo'n neptintje!

Nou op een gegeven moment ben je het zat als iedereen steeds aan je vraagt om je ziek bent..

'nee hoor ik voel me prima'
'Weet je het zeker, je zie zo bleek, ga anders even zitten!''

Zucht
pi_65711580
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Nou op een gegeven moment ben je het zat als iedereen steeds aan je vraagt om je ziek bent..

Zucht
Beetje bronzer op je smoeltje op tactische plaatsen.
Of dus net als ik af en toe geheel onverantwoord een heeeeeel klein beetje zelfbruiner op je wangen. Net genoeg om wat kleurschakeringen te krijgen in je gezicht, dat doet echt wonderen. Maar de bronzer blijft fijner en net zo makkelijk.
pi_65711694
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:15 schreef Assiej het volgende:

[..]

Het product heeft de werking voor een dunne huid ( dus de ooghuid )
en het product is duur

Je moet natuurlijk zelf weten hoe je het gebruikt alleen vind ik het zonde
aangezien het al zo belachelijk veel geld kost voor 125 ml

Ik maak mijn ogen eerst schoon met de bi-facil of andere remover voor mijn ogen
en dan ga ik over naar de niveau tonic die speciaal voor mijn gezicht is
dus ik doe het inderdaad in 2 delen .. (met 2 producten)
heb je nogsteeds niet door dat ik dus dat spul alleen op mn ogen gebruik?
En belachelijk duur..? Dat mag je vinden
pi_65711838
Nou, heb vandaag mijn proefpakketje van everyday minerals ontvangen. Ben benieuwd! Zal mijn ervaringen hier wel posten!
pi_65716043
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:10 schreef jiah het volgende:

[..]

heb je nogsteeds niet door dat ik dus dat spul alleen op mn ogen gebruik?
En belachelijk duur..? Dat mag je vinden
Yes, voor dat product wat best snel op gaat als je heftige make-up gebruikt
yes vind ik het duur ..

En je kunt het ook gewoon zeggen hoor? Internet, jeweetz..
pi_65716114
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:13 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nou, heb vandaag mijn proefpakketje van everyday minerals ontvangen. Ben benieuwd! Zal mijn ervaringen hier wel posten!
dat is toevallig! hier is hij ook net today aangekomen ( die van mijn zus dan ) maar ik denk dat ik die maar eens ga innen aangezien ze 3 kleuren foundations heeft gedaan en waarvan er 1 te licht is voor haar en goed is voor mij

ben benieuwd naar je reacties enzo!
pi_65716612
Kan iemand mij uitleggen waar die mineralenhype ineens vandaan komt?
Je kunt niet eens meer doodordinaire foundation of poeder kopen want ieder merk heeft ineens minerálen. Wat nou mineralen? Ik zie alleen maar potjes met minder inhoud die meer kosten en qua werking merk ik geen verschil.
Briljante marketingtruc. Minerááááálen. Oh! Die moet ik hebben!

pi_65723442
oogjes @ work make-up

wel een drama om goede foto's van je ogen te maken met een webcam
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:25:36 #218
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65723565
Zo, eindelijk een make-up foto van moi. Nog niet echt mooi zichtbaar op de foto, maar het idee is er...
Dit is ongeveer mijn 'basismake-up', maar ik draag ook regelmatig niets .
Oh, hier heb ik mijn lenzen in, maar ik draag meestal een (donkerblauwe) bril.

KuikenGuppy
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:40:03 #219
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65725904
Je haar!
Tof zeg, waar zijn je krullen gebleven?

-edit- Sorry: de make-up is ook mooi
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:44:07 #220
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65726053
Chi-tang . Ander topic .
De make-up is nauwelijks te zien he? .
KuikenGuppy
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:54:40 #221
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65726433
Jawel, mooie subtiele oogmake-up.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_65726439
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:44 schreef Burdie het volgende:
Chi-tang . Ander topic .
De make-up is nauwelijks te zien he? .
Het is wel heel licht inderdaad.
pi_65729845
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:25 schreef Burdie het volgende:
Zo, eindelijk een make-up foto van moi. Nog niet echt mooi zichtbaar op de foto, maar het idee is er...
Dit is ongeveer mijn 'basismake-up', maar ik draag ook regelmatig niets .
Oh, hier heb ik mijn lenzen in, maar ik draag meestal een (donkerblauwe) bril.

[ afbeelding ]
Bruin zal wel heel mooi bij jou staan
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:50:41 #224
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65730230
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:40 schreef Assiej het volgende:

[..]

Bruin zal wel heel mooi bij jou staan
Op deze foto heb ik (donker) groen en lichtbruin op. Alleen je ziet er dus geen drol van .
KuikenGuppy
pi_65733931
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Zucht
Heel herkenbaar. Ik heb ook een hele lichte huid en kreeg vroeger ook altijd van dat soort opmerkingen. Ik hou niet van foundation en concealer (verstopt mijn poriën en ik vind het te veel gedoe), maar ik doe wel vaak een beetje blush op mijn wangen. Je moet een blush uitzoeken die past bij de kleur die je wangen van nature ook kleuren. Bij de één is dat iets meer oranje, bij mij is het iets roziger bv. Daardoor zie je er gelijk frisser en gezonder uit terwijl je toch je mooie blanke huidje kan showen .
pi_65734067
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:08 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Beetje bronzer op je smoeltje op tactische plaatsen.
Of dus net als ik af en toe geheel onverantwoord een heeeeeel klein beetje zelfbruiner op je wangen. Net genoeg om wat kleurschakeringen te krijgen in je gezicht, dat doet echt wonderen. Maar de bronzer blijft fijner en net zo makkelijk.
Bronzer heb ik vroeger ook vaak gebruikt, maar als je echt een licht huidje hebt dan valt de bronzer al snel erg op. Dan moet je het héél licht aanbrengen en de meest lichte bronzer uitzoeken. En het gaat een beetje tegen mijn principes in omdat je in mijn ogen gewoon trots moet zijn op een mooie lichte huid . Je valt er door op en het is een mooie vorm van klassieke schoonheid.

Ik heb gemerkt dat het bij de opmerkingen die mensen geven niet echt om de bruining van je gezicht gaat, maar om het 'gezond er uit zien'. Dan vind ik een beetje kleur op je wangen veel effectiever.
pi_65734193
Ik heb mijn spullen binnen! Ben met alles echt heel blij . Met de NYX tip-liner heb ik dus eindelijk een eyeliner gevonden waarmee ik een dun, subtiel en vooral recht lijntje kan zetten ! Dus zeker een aanrader voor degenen die ook zoiets zoeken .
  woensdag 4 februari 2009 @ 17:07:18 #228
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65737269
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb mijn spullen binnen! Ben met alles echt heel blij . Met de NYX tip-liner heb ik dus eindelijk een eyeliner gevonden waarmee ik een dun, subtiel en vooral recht lijntje kan zetten ! Dus zeker een aanrader voor degenen die ook zoiets zoeken .
Fotooooooos .
KuikenGuppy
pi_65738059
Even een snelle reactie op die everyday minerals: heb vandaag dat foundationpoeder opgedaan. Beetje aan de witte kant maar op zich was dat met subtiele rouge goed te doen. Best mooi dekkend! Zat wel te klooien met opbrengen zeg. Zo'n ieniemienie klein potje en daar moet je dan met een kwast in zitten porren. Dus de helft is op de grond terecht gekomen

Morgen een ander kleurtje proberen!
pi_65747077
wow het is nu al best lang stil, niemand meer goede make up of beauty tips
pi_65749375
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 17:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Even een snelle reactie op die everyday minerals: heb vandaag dat foundationpoeder opgedaan. Beetje aan de witte kant maar op zich was dat met subtiele rouge goed te doen. Best mooi dekkend! Zat wel te klooien met opbrengen zeg. Zo'n ieniemienie klein potje en daar moet je dan met een kwast in zitten porren. Dus de helft is op de grond terecht gekomen

Morgen een ander kleurtje proberen!
Ik vind de EDM foundation dus echt niet dekkend . De kleuren passen perfect bij mijn huidskleur, maar echt geweldig vind ik het niet. Kan ook komen omdat het moeilijk op te brengen is met die kleine k-potjes . Ik houd het gewoon liever bij m'n Max Factor vloeibare foundation. Maar de rest van EDM (vooral de concealer en oogschaduws) zijn super . Binnenkort weer bestellen denk ik .
pi_65761633
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 22:29 schreef Burdie het volgende:

[..]

Boots had ook ooit een eigen winkel, waarschijnlijk is het hetzelfde verhaal als de Marc&Spencer: die wil alleen nog maar in de UK gevestigd zijn;(.
Boots keert terug naar Nederland
  donderdag 5 februari 2009 @ 12:09:34 #233
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65762213
quote:
Ow! Wow! Fijn! Thanx .
KuikenGuppy
pi_65778591
Dames!

Ik ben benaderd via via over een product wat NIET! op dieren is getest en geheel Natuurlijk is!
Nu word mij gevraagt of ik het wil gaan verkopen etc.

( verdere informatie word nog besproken)
Alleen leek het mij wel leuk om dat even met julile te delen en jullie mening erover te weten
Zou ik er wel mee in zee gaan mocht het een goed product zijn of ?..
En zouden jullie interesse hebben ? ( Ik wil absoluut geen nep producten dus ik wil eerst zien hoe en wat )
pi_65778852
Waarom niet.. laat je goed informeren, en vraag of je het eerst een tijd zelf (gratis) mag gebruiken..

zodra je zeker weet dat je 100% achter het product staat, dan is het toch geweldig om mensen zo'n product aan te mogen bevelen
pi_65779005
Toch niet dat spul waarvan ik de naam even niet meer weet wat de make-up equivalent is van tupperware?
pi_65779066
EDM-spulletjes binnen .
pi_65779081
Ik wil absoluut geen troep verkopen mochten ze van mij verlangen om het te verkopen ..

Ik ben benaderd omdat ik volgens die persoon in het "modellen-wereldje / visagie wereldje" zit..

Ik ga de naam hier nog even niet van noemen als jullie het niet erg vinden want ik wil eerst
meer zekerheid over hoe en wat precies de bedoeling is!

Ik zou ook zeker het product willen testen en kijken of het een goed product is ..
maar aangezien ik weet dat er mensen belang bij hebben dat de cosmetica Niet op dieren zijn getest
wou ik dit ook even mededelen hier
En uiteraard ben ik benieuwd of iemand van jullie interesse zou hebben
pi_65779244
ik heb altijd interesse in goede make-up en het is alleen maar een pluspunt dat het niet op dieren is getest
pi_65779855
Ik heb ook interesse. Ben sowieso altijd benieuwd naar jouw mening over producten assiej. En ik denk niet dat je iets gaat verkopen waar je niet achter staat.
We horen de details wel!
pi_65783506
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 20:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Toch niet dat spul waarvan ik de naam even niet meer weet wat de make-up equivalent is van tupperware?
oriflame?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_65787391
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:19 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

oriflame?
Ja die! Ik kon er niet meer op komen.

@Assiej: of ik interesse heb kan ik zo niet zeggen. Hangt van het product, het bedrijf en de manier van verkopen af.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 08:57:12 #243
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65789949
Hmm, gisteren in de krant een heel artikel gelezen over dierproeven, volgens dat artikel is het testen van cosmetica op dieren al 10 jaar verboden. Best interessant.

Het artikel kan je hier lezen: http://www.ad.nl/binnenla(...)_in_belang_mens.html
KuikenGuppy
pi_65790334
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 08:57 schreef Burdie het volgende:
Hmm, gisteren in de krant een heel artikel gelezen over dierproeven, volgens dat artikel is het testen van cosmetica op dieren al 10 jaar verboden. Best interessant.

Het artikel kan je hier lezen: http://www.ad.nl/binnenla(...)_in_belang_mens.html
Ja en toch is het een tricky materie. De stoffen zelf worden dan nog wel getest op dieren. Het uiteindelijke product niet. Zo zijn er merken die beweren dat hun producten niet getest zijn op dieren, dat kun je dus ook wel stellen maar de stoffen die zij aangeleverd hebben gekregen/aangekocht via andere bedrijven, zijn wel getest op dieren.
Go hard or go home
pi_65793634
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 09:16 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja en toch is het een tricky materie. De stoffen zelf worden dan nog wel getest op dieren. Het uiteindelijke product niet. Zo zijn er merken die beweren dat hun producten niet getest zijn op dieren, dat kun je dus ook wel stellen maar de stoffen die zij aangeleverd hebben gekregen/aangekocht via andere bedrijven, zijn wel getest op dieren.
Waar kun je zien, welke producten (dus incl. stoffen) echt niet op dieren zijn getest. Is er een site van? Want ik ben ook wel heel benieuwd welke merken ik het beste kan gebruiken.
pi_65794227
www.dierproefvrij.nl maar of dat ook voor de stoffen geldt? de bodyshop is volgens mij echt geheel dierproef vrij
  vrijdag 6 februari 2009 @ 11:48:20 #247
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65794700
Kan de dierproefdiscussie hier voortgezet worden: Dierproefvrij ?
Dan gaan we hier verder met makeuptips! .

Ik heb er even geen, ben het huis aan het poetsen momenteel .
KuikenGuppy
pi_65796134
The bodyshop is nu van L'Oréal. Dat was nogal een ethisch relletje toendertijd.
Er zijn heel veel cruelty free lijsten op internet maar welke nu echt kloppend is? Enkelen komen daar wel op zodra hun producten zelf niet zijn getest.
Zo zag ik net een lijst waar Clinique stond aangemerkt als cruelty free en volgens mij is dat bullshit. Ik gebruik overigens zelf wel Clinique. Wat ik behoorlijk moreel verwerpelijk vind van mezelf. Bah!

Maar goed, dit moet elders begrijp ik. Al vind ik dit net zo goed horen bij tips, voor mij is het hetzelfde als een kleur van een lipgloss of dat je een merk wil die niet test op dieren. Ik zie ook geen discussie trouwens.
Go hard or go home
  vrijdag 6 februari 2009 @ 12:41:38 #249
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65796386
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 12:33 schreef Noek het volgende:
Maar goed, dit moet elders begrijp ik. Al vind ik dit net zo goed horen bij tips, voor mij is het hetzelfde als een kleur van een lipgloss of dat je een merk wil die niet test op dieren. Ik zie ook geen discussie trouwens.
zo bedoelde ik het ook niet hoor, ik dacht alleen dat het in dat andere topic handiger zou zijn. Daar heb je zegmaar alles bij elkaar, er staan bijv. ook lijsten met dierproefvrije cosmetica.
KuikenGuppy
pi_65799212
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:48 schreef Burdie het volgende:
Kan de dierproefdiscussie hier voortgezet worden: Dierproefvrij ?
Dan gaan we hier verder met makeuptips! .

Ik heb er even geen, ben het huis aan het poetsen momenteel .
Thnx voor de link, ga ook eens een bezoekje aan wagen.
En speciaal voor jou een make-up tip!!

Een foudation en poeder in 1 van yves rocher. Dekt super mooi, helaas kan ik het niet gebruiken omdat er in geen tint is voor mijn super witte huidje. Maar echt het proberen waard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')