Bij mij ruikt het verschrikkelijk! dat is denk ik hetzelfde prinicpe als bij parfum. Het ene parfum ruikt bij mij heerlijk, maar stinkt bij mijn vriendinngen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:22 schreef Burdie het volgende:
De zelfbruiner van Dove vind ik niet stinken.
Nee echtt .....;)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:04 schreef Assiej het volgende:
[..]
De lancom Bi-Facil is voor de ogen...
niet voor de huid ..
daar moet je andere tonics voor gebruiken ( zonde dat je dat product voor je huid gebruikt)
Ik ga eens in de winkel aan zo'n flesje snuiven!quote:Op maandag 2 februari 2009 22:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En het is echt vies!! Je blijft het overal doorheen ruiken. Hoewel zelfbuiners wel mee vallen. Ik vind vooral de bodylotions met zelfbruiner erin heel vies.
Het product heeft de werking voor een dunne huid ( dus de ooghuid )quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:34 schreef jiah het volgende:
[..]
Nee echtt .....;)
Ik weet niet of jij alleen je ogen schoonmaakt of meteen je hele hoofd schoonmaakt? ik kies voor het laatsteEn wat voor iets heb jij bij je ogen dan..? ik gewoon huid hoor :p
Het is erger als het even op je huid zit maar in de fles vind ik dat spul ook al meuren. Nog een reden om lekker winters lelieblank te blijven.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:07 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ik ga eens in de winkel aan zo'n flesje snuiven!
Ja zoo herkenbaar!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het is erger als het even op je huid zit maar in de fles vind ik dat spul ook al meuren. Nog een reden om lekker winters lelieblank te blijven.![]()
Het enige nadeel is dat ik bijna geen foundation of concealers kan krijgen in mijn tint. Vooral qua concealer baal ik daarvan. Onder je ogen moet die een tintje lichter zijn maar die concealer bestaat heul nie. [ afbeelding ]
Ik vind lelieblank mooier dan zo'n neptintje!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het is erger als het even op je huid zit maar in de fles vind ik dat spul ook al meuren. Nog een reden om lekker winters lelieblank te blijven.![]()
Het enige nadeel is dat ik bijna geen foundation of concealers kan krijgen in mijn tint. Vooral qua concealer baal ik daarvan. Onder je ogen moet die een tintje lichter zijn maar die concealer bestaat heul nie. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:58 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ik vind lelieblank mooier dan zo'n neptintje!
Beetje bronzer op je smoeltje op tactische plaatsen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou op een gegeven moment ben je het zat als iedereen steeds aan je vraagt om je ziek bent..![]()
'nee hoor ik voel me prima'
'Weet je het zeker, je zie zo bleek, ga anders even zitten!''
Zucht![]()
heb je nogsteeds niet door dat ik dus dat spul alleen op mn ogen gebruik?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:15 schreef Assiej het volgende:
[..]
Het product heeft de werking voor een dunne huid ( dus de ooghuid )
en het product is duur
Je moet natuurlijk zelf weten hoe je het gebruikt alleen vind ik het zonde
aangezien het al zo belachelijk veel geld kost voor 125 ml![]()
Ik maak mijn ogen eerst schoon met de bi-facil of andere remover voor mijn ogen
en dan ga ik over naar de niveau tonic die speciaal voor mijn gezicht is
dus ik doe het inderdaad in 2 delen .. (met 2 producten)
Yes, voor dat product wat best snel op gaat als je heftige make-up gebruiktquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:10 schreef jiah het volgende:
[..]
heb je nogsteeds niet door dat ik dus dat spul alleen op mn ogen gebruik?![]()
En belachelijk duur..? Dat mag je vinden
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:13 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nou, heb vandaag mijn proefpakketje van everyday minerals ontvangen. Ben benieuwd! Zal mijn ervaringen hier wel posten!
Het is wel heel licht inderdaad.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:44 schreef Burdie het volgende:
Chi-tang. Ander topic
.
De make-up is nauwelijks te zien he?.
Bruin zal wel heel mooi bij jou staanquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:25 schreef Burdie het volgende:
Zo, eindelijk een make-up foto van moi. Nog niet echt mooi zichtbaar op de foto, maar het idee is er...
Dit is ongeveer mijn 'basismake-up', maar ik draag ook regelmatig niets.
Oh, hier heb ik mijn lenzen in, maar ik draag meestal een (donkerblauwe) bril.
[ afbeelding ]
Op deze foto heb ik (donker) groen en lichtbruin op. Alleen je ziet er dus geen drol vanquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:40 schreef Assiej het volgende:
[..]
Bruin zal wel heel mooi bij jou staan
Heel herkenbaar. Ik heb ook een hele lichte huid en kreeg vroeger ook altijd van dat soort opmerkingen. Ik hou niet van foundation en concealer (verstopt mijn poriën en ik vind het te veel gedoe), maar ik doe wel vaak een beetje blush op mijn wangen. Je moet een blush uitzoeken die past bij de kleur die je wangen van nature ook kleuren. Bij de één is dat iets meer oranje, bij mij is het iets roziger bv. Daardoor zie je er gelijk frisser en gezonder uit terwijl je toch je mooie blanke huidje kan showenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou op een gegeven moment ben je het zat als iedereen steeds aan je vraagt om je ziek bent..![]()
'nee hoor ik voel me prima'
'Weet je het zeker, je zie zo bleek, ga anders even zitten!''
Zucht![]()
Bronzer heb ik vroeger ook vaak gebruikt, maar als je echt een licht huidje hebt dan valt de bronzer al snel erg op. Dan moet je het héél licht aanbrengen en de meest lichte bronzer uitzoeken. En het gaat een beetje tegen mijn principes in omdat je in mijn ogen gewoon trots moet zijn op een mooie lichte huidquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Beetje bronzer op je smoeltje op tactische plaatsen.![]()
Of dus net als ik af en toe geheel onverantwoord een heeeeeel klein beetje zelfbruiner op je wangen. Net genoeg om wat kleurschakeringen te krijgen in je gezicht, dat doet echt wonderen. Maar de bronzer blijft fijner en net zo makkelijk.
Fotooooooosquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb mijn spullen binnen! Ben met alles echt heel blij. Met de NYX tip-liner heb ik dus eindelijk een eyeliner gevonden waarmee ik een dun, subtiel en vooral recht lijntje kan zetten
! Dus zeker een aanrader voor degenen die ook zoiets zoeken
.
Ik vind de EDM foundation dus echt niet dekkendquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Even een snelle reactie op die everyday minerals: heb vandaag dat foundationpoeder opgedaan. Beetje aan de witte kant maar op zich was dat met subtiele rouge goed te doen. Best mooi dekkend! Zat wel te klooien met opbrengen zeg. Zo'n ieniemienie klein potje en daar moet je dan met een kwast in zitten porren. Dus de helft is op de grond terecht gekomen
Morgen een ander kleurtje proberen!
Boots keert terug naar Nederlandquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Boots had ook ooit een eigen winkel, waarschijnlijk is het hetzelfde verhaal als de Marc&Spencer: die wil alleen nog maar in de UK gevestigd zijn;(.
oriflame?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Toch niet dat spul waarvan ik de naam even niet meer weet wat de make-up equivalent is van tupperware?
Ja die!quote:
Ja en toch is het een tricky materie. De stoffen zelf worden dan nog wel getest op dieren. Het uiteindelijke product niet. Zo zijn er merken die beweren dat hun producten niet getest zijn op dieren, dat kun je dus ook wel stellen maar de stoffen die zij aangeleverd hebben gekregen/aangekocht via andere bedrijven, zijn wel getest op dieren.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:57 schreef Burdie het volgende:
Hmm, gisteren in de krant een heel artikel gelezen over dierproeven, volgens dat artikel is het testen van cosmetica op dieren al 10 jaar verboden. Best interessant.
Het artikel kan je hier lezen: http://www.ad.nl/binnenla(...)_in_belang_mens.html
Waar kun je zien, welke producten (dus incl. stoffen) echt niet op dieren zijn getest. Is er een site van? Want ik ben ook wel heel benieuwd welke merken ik het beste kan gebruiken.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja en toch is het een tricky materie. De stoffen zelf worden dan nog wel getest op dieren. Het uiteindelijke product niet. Zo zijn er merken die beweren dat hun producten niet getest zijn op dieren, dat kun je dus ook wel stellen maar de stoffen die zij aangeleverd hebben gekregen/aangekocht via andere bedrijven, zijn wel getest op dieren.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:33 schreef Noek het volgende:
Maar goed, dit moet elders begrijp ik. Al vind ik dit net zo goed horen bij tips, voor mij is het hetzelfde als een kleur van een lipgloss of dat je een merk wil die niet test op dieren. Ik zie ook geen discussie trouwens.
Thnx voor de link, ga ook eens een bezoekje aan wagen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:48 schreef Burdie het volgende:
Kan de dierproefdiscussie hier voortgezet worden: Dierproefvrij ?
Dan gaan we hier verder met makeuptips!.
Ik heb er even geen, ben het huis aan het poetsen momenteel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |