Je kunt met je haar fohn even de kruller warm maken maar pasop want het word warm !quote:Op zondag 1 februari 2009 23:45 schreef Lucky277 het volgende:
[..]
Deed ik inderdaad... Oke haha bedankt dan voor de tip!!!! Maar helpt t dan wel op droge wimpers??
Nogmaals bedankt, ik wist dat dus niet van t afbreken..
Okee dan ga ik dat eens proberenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:04 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja want het zijn producten die gewoon even "in" moet werken want dan gaat het het makkelijkst eraf en hoef je niet te boenen
Je kunt het ook meteen op je wimpers doen als je het op je wattenschijfje hebt gedaan en boenen, dan gaat het er ook af hoor alleen ga je meer boenen etc.
Ik haat het brandende effect, zelfs met van die make-up remover doekjes had ik nog voor de gevoelige huid, mén wat branden die krengen
en nu .. wauw het is alsof ik in de hemel ben
Ik heb hem gekocht bij de douglas ( Lancaster en Lancome zijn daar beiden te krijgen! )quote:Op maandag 2 februari 2009 20:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Okee dan ga ik dat eens proberen![]()
Dat geboen vind ik maar niks. De laatste tijd haal ik mijn mascara eraf met warm water (bijvoorbeeld onder de douche), dan gaat het wel makkelijk maar dat duurt wel eventjes natuurlijk. En al de producten die branden.. Hmmpf. Ik heb mazzel dat mijn moeder ook dingen haalde om uit te proberen, anders had ik nu geen cent te makken gehad denk ik
Ik ga op koopavond even kijken (moet iedere dag werken), thanks in ieder geval! Kun je vast wel gewoon bij de Douglas of Etos kopen toch?
Dan ga ik daar donderdagavond even heenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:09 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht bij de douglas ( Lancaster en Lancome zijn daar beiden te krijgen! )
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:22 schreef Assiej het volgende:
[ afbeelding ]
Informatie van de Lancôme website
125 ml, 28,..
__
Geschikt voor zelfs de meeste gevoelige ogen en contactlensdragers.
Deze niet-vette formule voor gevoelige ogen verwijdert oogmake-up in een oogwenk en in alle zachtheid.
Door de combinatie van de fase olie en fase water,
verwijdert u perfect en in alle zachtheid alle soorten make-up,
zelfs waterproof.
Voor alle soorten oogmake-up inclusief waterproof oogmake-up.
__
[ afbeelding ]
van hun site;
150 ml, 14,95
For all skin types, this non-oily, flower-based solution leaves the eye area thoroughly cleansed and soothed. Dermatologically & ophthalmologically tested. 150ml bottle.
En zéér geslaagd!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vandaag ein-de-lijk de oogschaduwbasis van de HEMA gekocht
En vanavond een feestje, dus goede testcase
Drie lagen? Heb je dan geen wortelhoofd?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:07 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik gebruik ook gewoon Dove zelfbruiner voor het lichaam op mijn gezicht. Weliswaar mijn hele gezicht en mijn wenkbrauwen goed uitgespoeld maar mij maak je dus niet wijs dat je voor je gezicht iets anders nodig hebt. Werkt prima hoor. Ik doe dan op één avond 3 lagen op (en dan die voor medium tot donkere huid, want die lichte schiet niet op) en dan ben je voor een paar dagen klaar.
Alleen balen dat het zo ontzettend meurt, als de geur van de parfum wegebt en de geur van caroteen de overhand gaat krijgen
Scheelt ook een hoop in de foundation. Als je bruiner bent zie je er al snel gezonder uit, heb je minder foundation nodig (of zelfs helemaal niet, in de zomer als je goed bruin bent).
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Drie lagen? Heb je dan geen wortelhoofd?
Maar hoe houd je het daarna bij? Want een kleur opbouwen lukt me dan nog wel. maar om daar na niet door te slaan, moet je niet meer elke dag smeren. En dan gaat het mis, dan komt het er weer even hard vanaf. En zit ik onder de vlekkkenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nee hoor, althans, dat hoop ik niet![]()
Ikzelf zie dat iig niet in de spiegel bij daglicht. Ik vind het een hoop gedoe schelen, anders doe je het een paar dagen achter elkaar, kun je het beter in één keer doen.
Volgens mij is dat heel persoonlijk, want ik heb echt nooit last van vlekken! Scrub je je gezicht wel goed van tevoren?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar hoe houd je het daarna bij? Want een kleur opbouwen lukt me dan nog wel. maar om daar na niet door te slaan, moet je niet meer elke dag smeren. En dan gaat het mis, dan komt het er weer even hard vanaf. En zit ik onder de vlekkken
Nee het gaan alleen om mijn lichaam, en het aanbrengen lukt prima. Zonder vlekken, maar zodra ik niet meer elke dag smeer (als je eenmaal de kleur hebt bereikt die je wilt, dan moet je niet meer elke dag smeren want dan wordt je weer Te bruin) dan komt de helft van de kleur eraf.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Volgens mij is dat heel persoonlijk, want ik heb echt nooit last van vlekken! Scrub je je gezicht wel goed van tevoren?
De enige plek waar het bij mij trouwens wel vlekt, is mijn achillespees/enkel. Omdat daar je huid wat dikker is i.v.m. eelt en vouwen als je je voet buigt, is het daar nooit mooi egaal. Maar voor de rest krijg ik dus geen vlekken en wordt het geleidelijk aan weer wit. Na een paar dagen of na een week/ 2 weken (net waar ik zin in heb) smeer ik het weer op.
Ken wel meer mensen hoor, die meteen vlekken krijgen. Ik kan er niks anders over zeggen dan dat scrubben belangrijk is. Maar dat zul je zelf ook wel weten
Ruik je dan naar wortel?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:07 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Alleen balen dat het zo ontzettend meurt, als de geur van de parfum wegebt en de geur van caroteen de overhand gaat krijgen
Dat ga ik proberen!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:08 schreef Assiej het volgende:
[..]
En dan krullen maar, je moet beginnen aan de huid kant en dan steeds een stukje verder gaan naar de tips van de wimper, zodat je niet een harde lijn krijgt als je het krult maar meer een ronding krijgt van het krullen
Nou nee, iets chemisch waarvan ik denk dat het de caroteen is, aangezien dat luchtje aan elke zelfbruiningscreme zit. En caroteen is volgens mij het werkzame bestandsdeel. De echte wortelgroentegeur zit er (helaas) niet aanquote:
En het is echt vies!! Je blijft het overal doorheen ruiken. Hoewel zelfbuiners wel mee vallen. Ik vind vooral de bodylotions met zelfbruiner erin heel vies.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nou nee, iets chemisch waarvan ik denk dat het de caroteen is, aangezien dat luchtje aan elke zelfbruiningscreme zit. En caroteen is volgens mij het werkzame bestandsdeel. De echte wortelgroentegeur zit er (helaas) niet aan
De lancom Bi-Facil is voor de ogenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:40 schreef jiah het volgende:
[..]
ooh die bovenste![]()
Maar wel direct je gezicht schoonmaken, anders voelt t niet echt fris vindt ik dan.
maar verder is ie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |