abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65660051
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:45 schreef Lucky277 het volgende:

[..]

Deed ik inderdaad... Oke haha bedankt dan voor de tip!!!! Maar helpt t dan wel op droge wimpers??
Nogmaals bedankt, ik wist dat dus niet van t afbreken..
Je kunt met je haar fohn even de kruller warm maken maar pasop want het word warm !
dus even in je handen houden om te kijken of het "verdraagbaar" is want de huid bij je wimpers is erg dun!!
En dan krullen maar, je moet beginnen aan de huid kant en dan steeds een stukje verder gaan naar de tips van de wimper, zodat je niet een harde lijn krijgt als je het krult maar meer een ronding krijgt van het krullen

Op droge wimpers werkt het, dan moet je eerst een lichte aanbreng doen van mascara zodat de wimpers niet meteen zwaar worden van mascara en dan moet je die stap gewoon herhalen, ( maar wel even bijna laten drogen voordat je de volgende laag erop brengt )

Echt niet doen als je je mascara er al op hebt!
pi_65665790
tvp
pi_65668571
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:04 schreef Assiej het volgende:

[..]

Ja want het zijn producten die gewoon even "in" moet werken want dan gaat het het makkelijkst eraf en hoef je niet te boenen
Je kunt het ook meteen op je wimpers doen als je het op je wattenschijfje hebt gedaan en boenen, dan gaat het er ook af hoor alleen ga je meer boenen etc.

Ik haat het brandende effect, zelfs met van die make-up remover doekjes had ik nog voor de gevoelige huid, mén wat branden die krengen
en nu .. wauw het is alsof ik in de hemel ben
Okee dan ga ik dat eens proberen

Dat geboen vind ik maar niks. De laatste tijd haal ik mijn mascara eraf met warm water (bijvoorbeeld onder de douche), dan gaat het wel makkelijk maar dat duurt wel eventjes natuurlijk. En al de producten die branden.. Hmmpf. Ik heb mazzel dat mijn moeder ook dingen haalde om uit te proberen, anders had ik nu geen cent te makken gehad denk ik

Ik ga op koopavond even kijken (moet iedere dag werken), thanks in ieder geval! Kun je vast wel gewoon bij de Douglas of Etos kopen toch?
pi_65668827
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:03 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Okee dan ga ik dat eens proberen

Dat geboen vind ik maar niks. De laatste tijd haal ik mijn mascara eraf met warm water (bijvoorbeeld onder de douche), dan gaat het wel makkelijk maar dat duurt wel eventjes natuurlijk. En al de producten die branden.. Hmmpf. Ik heb mazzel dat mijn moeder ook dingen haalde om uit te proberen, anders had ik nu geen cent te makken gehad denk ik

Ik ga op koopavond even kijken (moet iedere dag werken), thanks in ieder geval! Kun je vast wel gewoon bij de Douglas of Etos kopen toch?
Ik heb hem gekocht bij de douglas ( Lancaster en Lancome zijn daar beiden te krijgen! )
pi_65668919
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:09 schreef Assiej het volgende:

[..]

Ik heb hem gekocht bij de douglas ( Lancaster en Lancome zijn daar beiden te krijgen! )
Dan ga ik daar donderdagavond even heen
pi_65669454

Informatie van de Lancôme website
125 ml, 28,..
__
Geschikt voor zelfs de meeste gevoelige ogen en contactlensdragers.

Deze niet-vette formule voor gevoelige ogen verwijdert oogmake-up in een oogwenk en in alle zachtheid.
Door de combinatie van de fase olie en fase water,
verwijdert u perfect en in alle zachtheid alle soorten make-up,
zelfs waterproof.
Voor alle soorten oogmake-up inclusief waterproof oogmake-up.
__

van hun site;

150 ml, 14,95
For all skin types, this non-oily, flower-based solution leaves the eye area thoroughly cleansed and soothed. Dermatologically & ophthalmologically tested. 150ml bottle.

[ Bericht 1% gewijzigd door Assiej op 02-02-2009 20:29:31 ]
pi_65670231
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:22 schreef Assiej het volgende:
[ afbeelding ]

Informatie van de Lancôme website
125 ml, 28,..
__
Geschikt voor zelfs de meeste gevoelige ogen en contactlensdragers.

Deze niet-vette formule voor gevoelige ogen verwijdert oogmake-up in een oogwenk en in alle zachtheid.
Door de combinatie van de fase olie en fase water,
verwijdert u perfect en in alle zachtheid alle soorten make-up,
zelfs waterproof.
Voor alle soorten oogmake-up inclusief waterproof oogmake-up.
__

[ afbeelding ]

van hun site;

150 ml, 14,95
For all skin types, this non-oily, flower-based solution leaves the eye area thoroughly cleansed and soothed. Dermatologically & ophthalmologically tested. 150ml bottle.

ooh die bovenste
Maar wel direct je gezicht schoonmaken, anders voelt t niet echt fris vindt ik dan.
maar verder is ie
pi_65670790
Heeft er iemand ook nog goede tips voor zelfbruiners? En dan met name hoe aan te brengen en hoe vaak per week.
Ik ben namelijk heel bleek, en kan uren in de zon of onder de zonnebank liggen zonder resultaat.
Het enige wat wel werkt op mijn huid zijn zelfbruiners (k heb t dan over mijn lichaam, mn gezicht wil nog wel eens wat kleur krijgen)

Maar daar begint het drama, ik heb eindelijk een beetje fatoenlijke manier van aanbrengen gevonden: Eerst douchen, dan bodylotion en dan de zelfbruiner.
Dit werkt redelijk voor een egaal effect (behalve mn voeten dan, maar dat vind ik niet zo heel erg)
Maar dan... Op een gegeven moment moet je volgens verpakking 2 a 3 keer in de week gaan smeren om het bij te houden.
Dan komt bij mij de kleur er gewoon weer vanaf.. waardoor ik een soort bruin witte zebra wordt.
Heeel lelijk!

Dus iemand goede tips?

Edit: Ik bedoel echt de zelfbruinersl. Die bodylotions met zelfbruiners erin werken ook wel, maar hebben een heel naar geurtje als ze eenmaal zijn aangebracht.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  maandag 2 februari 2009 @ 20:57:01 #184
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_65671026
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 13:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vandaag ein-de-lijk de oogschaduwbasis van de HEMA gekocht

En vanavond een feestje, dus goede testcase
En zéér geslaagd! Mijn - weliswaar met groene oogschaduw - smokey eyes zaten om 04:30 nog steeds perfect! Ondanks veul dans- en zweetwerk .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_65671386
Ik smeer esthetisch geheel onverantwoord zelfbruiners alleen daar waar ik normaal ook een bronzer zou smeren. Ik blijf dus mijn winterse bleke zelf maar smeer heel dun een beetje zelfbruiner op mijn wangen e.d. Als je dat echt dun doen en goed uitsmeert werkt dat prima om te voorkomen dat je er ziekelijk uitziet zonder dat je je helemaal met die prut moet insmeren.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_65671533
Ik gebruik ook gewoon Dove zelfbruiner voor het lichaam op mijn gezicht. Weliswaar mijn hele gezicht en mijn wenkbrauwen goed uitgespoeld maar mij maak je dus niet wijs dat je voor je gezicht iets anders nodig hebt. Werkt prima hoor. Ik doe dan op één avond 3 lagen op (en dan die voor medium tot donkere huid, want die lichte schiet niet op) en dan ben je voor een paar dagen klaar.

Alleen balen dat het zo ontzettend meurt, als de geur van de parfum wegebt en de geur van caroteen de overhand gaat krijgen

Scheelt ook een hoop in de foundation. Als je bruiner bent zie je er al snel gezonder uit, heb je minder foundation nodig (of zelfs helemaal niet, in de zomer als je goed bruin bent).
pi_65671764
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:07 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik gebruik ook gewoon Dove zelfbruiner voor het lichaam op mijn gezicht. Weliswaar mijn hele gezicht en mijn wenkbrauwen goed uitgespoeld maar mij maak je dus niet wijs dat je voor je gezicht iets anders nodig hebt. Werkt prima hoor. Ik doe dan op één avond 3 lagen op (en dan die voor medium tot donkere huid, want die lichte schiet niet op) en dan ben je voor een paar dagen klaar.

Alleen balen dat het zo ontzettend meurt, als de geur van de parfum wegebt en de geur van caroteen de overhand gaat krijgen

Scheelt ook een hoop in de foundation. Als je bruiner bent zie je er al snel gezonder uit, heb je minder foundation nodig (of zelfs helemaal niet, in de zomer als je goed bruin bent).
Drie lagen? Heb je dan geen wortelhoofd?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_65672022
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:12 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Drie lagen? Heb je dan geen wortelhoofd?

Nee hoor, althans, dat hoop ik niet

Ikzelf zie dat iig niet in de spiegel bij daglicht. Ik vind het een hoop gedoe schelen, anders doe je het een paar dagen achter elkaar, kun je het beter in één keer doen.
pi_65672219
Die zelf bruinende bodylotion van vichy werkt ook. Ik had hem ooit gekregen maar i kben er niet geschikt voor. Ik hou altijd strepen dus een goed advies heb ik niet.
pi_65672345
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Nee hoor, althans, dat hoop ik niet

Ikzelf zie dat iig niet in de spiegel bij daglicht. Ik vind het een hoop gedoe schelen, anders doe je het een paar dagen achter elkaar, kun je het beter in één keer doen.
Maar hoe houd je het daarna bij? Want een kleur opbouwen lukt me dan nog wel. maar om daar na niet door te slaan, moet je niet meer elke dag smeren. En dan gaat het mis, dan komt het er weer even hard vanaf. En zit ik onder de vlekkken
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_65672866
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Maar hoe houd je het daarna bij? Want een kleur opbouwen lukt me dan nog wel. maar om daar na niet door te slaan, moet je niet meer elke dag smeren. En dan gaat het mis, dan komt het er weer even hard vanaf. En zit ik onder de vlekkken
Volgens mij is dat heel persoonlijk, want ik heb echt nooit last van vlekken! Scrub je je gezicht wel goed van tevoren?

De enige plek waar het bij mij trouwens wel vlekt, is mijn achillespees/enkel. Omdat daar je huid wat dikker is i.v.m. eelt en vouwen als je je voet buigt, is het daar nooit mooi egaal. Maar voor de rest krijg ik dus geen vlekken en wordt het geleidelijk aan weer wit. Na een paar dagen of na een week/ 2 weken (net waar ik zin in heb) smeer ik het weer op.

Ken wel meer mensen hoor, die meteen vlekken krijgen. Ik kan er niks anders over zeggen dan dat scrubben belangrijk is. Maar dat zul je zelf ook wel weten
pi_65673487
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Volgens mij is dat heel persoonlijk, want ik heb echt nooit last van vlekken! Scrub je je gezicht wel goed van tevoren?

De enige plek waar het bij mij trouwens wel vlekt, is mijn achillespees/enkel. Omdat daar je huid wat dikker is i.v.m. eelt en vouwen als je je voet buigt, is het daar nooit mooi egaal. Maar voor de rest krijg ik dus geen vlekken en wordt het geleidelijk aan weer wit. Na een paar dagen of na een week/ 2 weken (net waar ik zin in heb) smeer ik het weer op.

Ken wel meer mensen hoor, die meteen vlekken krijgen. Ik kan er niks anders over zeggen dan dat scrubben belangrijk is. Maar dat zul je zelf ook wel weten
Nee het gaan alleen om mijn lichaam, en het aanbrengen lukt prima. Zonder vlekken, maar zodra ik niet meer elke dag smeer (als je eenmaal de kleur hebt bereikt die je wilt, dan moet je niet meer elke dag smeren want dan wordt je weer Te bruin) dan komt de helft van de kleur eraf.
Dus dan pas komen er vlekken omdat het spul her en der eraf komt
  maandag 2 februari 2009 @ 21:58:28 #193
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_65673758
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:07 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ruik je dan naar wortel?
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
  maandag 2 februari 2009 @ 21:59:45 #194
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_65673816
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:08 schreef Assiej het volgende:

[..]

En dan krullen maar, je moet beginnen aan de huid kant en dan steeds een stukje verder gaan naar de tips van de wimper, zodat je niet een harde lijn krijgt als je het krult maar meer een ronding krijgt van het krullen

Dat ga ik proberen!
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_65673910
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:58 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Ruik je dan naar wortel?
Nou nee, iets chemisch waarvan ik denk dat het de caroteen is, aangezien dat luchtje aan elke zelfbruiningscreme zit. En caroteen is volgens mij het werkzame bestandsdeel. De echte wortelgroentegeur zit er (helaas) niet aan
pi_65674090
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Nou nee, iets chemisch waarvan ik denk dat het de caroteen is, aangezien dat luchtje aan elke zelfbruiningscreme zit. En caroteen is volgens mij het werkzame bestandsdeel. De echte wortelgroentegeur zit er (helaas) niet aan
En het is echt vies!! Je blijft het overal doorheen ruiken. Hoewel zelfbuiners wel mee vallen. Ik vind vooral de bodylotions met zelfbruiner erin heel vies.
pi_65685365
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:40 schreef jiah het volgende:

[..]

ooh die bovenste
Maar wel direct je gezicht schoonmaken, anders voelt t niet echt fris vindt ik dan.
maar verder is ie
De lancom Bi-Facil is voor de ogen ...
niet voor de huid ..

daar moet je andere tonics voor gebruiken ( zonde dat je dat product voor je huid gebruikt )
pi_65685506
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:59 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Dat ga ik proberen!
Let me know, ik ben benieuwd naar je resultaatjes
pi_65685679
Zelfbruiners!!!
Voordat men een zelfbruiner aanbrengt moet je douchen en je lichaam scrubben, dit verwijderd de oude dode huidcellen en de zelfbruiner zorgt ervoor dat het een egaler effect krijgt

Je hebt zo ook een spray van garnier die ook erg fijn werkt! ( voor het hele lichaam te gebruiken )

Zelfbruiners zijn er in verschillende manieren,
Dikke lotions, Spray's, Doekjes die de huid bruin maken, etc.

Wat vooral belangrijk is, is "handen wassen" ... aangezien het vooral in je hand plooien gaat zitten.

Maar met de Garnier spray (zit in een bruin flesje/deo- spuitbus achtig )
Die geeft je echt een hele mooie kleur en niet veel strepen ( is echt een super product voor zelfbruinen )
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:22:55 #200
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65685908
De zelfbruiner van Dove vind ik niet stinken .
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')