abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65621820
Teveel suggesties. . Ik ben een arme student. Je weetz.
pi_65622066
quote:
Op zondag 1 februari 2009 13:11 schreef Q_Orianka het volgende:

[..]

Dankje Dat kan een standaard onzekere puber in d'r zak steken
Don't! Dat onzeker zijn. Je hebt een mooie kop. Omarm je hoofd, het is gorgeous.
Go hard or go home
pi_65622464
quote:
Op zondag 1 februari 2009 13:48 schreef Noek het volgende:

[..]

Don't! Dat onzeker zijn. Je hebt een mooie kop. Omarm je hoofd, het is gorgeous.
Eens.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_65623760
Ook eens.
  zondag 1 februari 2009 @ 19:13:24 #155
142151 Q_Orianka
Help spread the suffering!
pi_65632607
Dankje, dankje
Ik heb vanmiddag trouwens wat geëxperimenteerd met make-up. Alleen oogpotlood op het bovenste ooglid met zwarte oogschaduw en voor het eerst groene oogschaduw geprobeerd. Verder alleen mascara op de onderste wimpers en aan de slag gegaan met poederfoundation en blusher voor een poppengezicht.
Ik heb voor het eerst mijn onderste wimperrand/waterlijn níet ingetekend en het is nog mooi ook Alleen de groene oogschaduw zie je niet zo goed.

Ghristus, crap kwaliteit van de foto

[ Bericht 6% gewijzigd door Q_Orianka op 01-02-2009 19:43:12 ]
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
pi_65633621
Je oogschaduw lijkt een beetje geel op die foto.
Mooie ogen zo, veel opener.
pi_65633804
Ik vind je haar erg mooi en je make-up ook, maakt minder hard! Q_Orianka
Hoe heb je de oogschaduw aangebracht? met een basis eronder of creamstick?
pi_65633828
Q_Orianka : ik vind je ogen zo een stuk mooier
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zondag 1 februari 2009 @ 20:04:09 #159
142151 Q_Orianka
Help spread the suffering!
pi_65634068
Nu je het zegt... het lijkt idd erg gelig Zal vast door het licht komen.
Ik had alleen een beetje poederfoundation op mijn oogleden gedaan, daarna de oogleden "ingekleurd" met kohlpotlood, zwarte oogschaduw met een kwastje, evenals het groen.
En bedankt! En het geeft idd een opener blik, moet maar eens vaker mijn onderstewimperlijn/waterlijn met rust laten.
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
pi_65634110
Ja, een 'lege' waterlijn is echt veel mooier, kleurde 'm zelf eerst ook altijd zwart, maar wanneer je 'm leeg laat lijken je ogen veel groter en je blik veel opener

Is er al een tuttenbellentopic voor haren? Da's m'n nieuwste obsessie namelijk
pi_65635699
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:05 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ja, een 'lege' waterlijn is echt veel mooier, kleurde 'm zelf eerst ook altijd zwart, maar wanneer je 'm leeg laat lijken je ogen veel groter en je blik veel opener

Doe me een lol en plaats geen linkje hier naar dat topic dan. Ik heb de afgelopen week alweer veel te veel geld uitgegeven aan dit soort onzin.
En dat wordt nog erger want nu wil ik ook een grijze oogschaduw. Wat voor kleur is het precies die jij hebt want ik zag op de site dat ze drie soorten grijs hebben?
pi_65636025
Nou door dit topic dreigen jullie mij ook weer op hoge make-upkosten te jagen hoor

Mijn oogschaduw:
Ombre a paupieres
14 gris delicat
pi_65636233
quote:
Op zondag 1 februari 2009 13:32 schreef Assiej het volgende:
Ik gebruik als eyemakeup removers

Lancome Bi-Facil 125 ml voor 28 euro ( zonde van je geld )
dus een goedkoper alternatief is wat ik ook heb
Lancaster 150 ml voor 15 euro

Ze zijn beiden oil free
Even op een wattenschijfje wat doen en dan op je ogen doen voor zo'n max 5 min
zodat het product goed in de huid/wimpers opgenomen word en dat het er makkelijk afgaat
Ik heb een erg gevoelige huid dus dit werkt perfect voor mij
Niks geen branden meer, alleen moet ik wel zeggen dat die van de Lancome na het removen droog word
op de huid, net of je niks aan je huid hebt gedaan het is echt geweldig
bij die van de Lancaster is het wat vettiger (terwijl er op staat dat er geen olie in zit) ...
Maar beiden werken ze super

voor mijn gezicht gebruik ik een Nivea tonic
Thanks voor deze tip

Ik kan niet tegen reinigers met alcohol erin, en het liefst ook geen olie want dan wordt mijn huid héél erg vet, zelfs als ik het daarna afdoe met een droog wattenschijfje. Heb een tijd terug die van nivea geprobeerd, die zou zonder alcohol zijn.. Mijn ogen bleven maar branden

Moet je de lancaster ook in laten trekken op je wimpers? (Het gaat bij mij alleen om oogmakeup)
pi_65639712
oh wat een heerlijke tips weer. Het is altijd fijn om na een lange dag thuis te komen. Laptop aan kopje thee erbij en dan lekker tut tips lezen
Er zijn weer hele mooie foto's voorbij gekomen!!

Vanavond zou ik eigenlijk een tutavondje houden maar in plaats daarvan stond ik in de file
Dus verhuist dat naar morgen.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_65639923
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 20:13 schreef Noek het volgende:

[..]

Zulke wimpers hebben geen eyeliner nodig. Met zulke wimpers zou ik alleen maar knipperen, 24/7.
Ik trek mijn oog altijd schoon en zet gewoon een lijntje. Mijn favoriete eyeliner is van Rimmel. Ik kan niks met harde punten of schuine lange kwastjes. Dan met een vaste hand opbrengen. Het is gewoon oefenen.

Lotje-Plusone, wat vind je fatsoenlijk? Hij is in de 20 euro, tussen de 23/27 euro als ik het goed heb onthouden.
Oh rond de 20 euro vind ik nog te doen! Mits hij idd zo goed als iedereen zegt. Ik was bang dat de mascara misschien 40 euro zou kosten, dat vind ik dan weer een beetje te veel van het goede!
Maar thnx! dan weet ik waar ik rekening mee kan houden.
Vind jij t een fijne mascara?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_65642089
quote:
Op zondag 1 februari 2009 13:26 schreef Assiej het volgende:

[..]

NOOIT! Je wimpers krullen als je er mascara op hebt zitten!
Want dan kunnen je wimpers afbreken!
(Ik neem aan dat je dat doet want anders blijft het niet plakken ? )
Deed ik inderdaad... Oke haha bedankt dan voor de tip!!!! Maar helpt t dan wel op droge wimpers??
Nogmaals bedankt, ik wist dat dus niet van t afbreken..
  FOK!fossiel maandag 2 februari 2009 @ 02:00:42 #167
1455 Keroppi
kool kikker
pi_65644405
Nog een andere goede tip op het gebied van oog make-up removers:

Camomille eye make-up remover van de Bodyshop (Vloeibare variant weet ik de prijs niet meer van, tube met lotion is 11 euro).

Vroeger had ik altijd het probleem dat ondanks dat ik m'n mascara eraf had gehaald, er de volgende ochtend nog allerlei zwarte troep onder m'n ogen hing. Bij deze hoef ik niet te boenen, echt ideaal! En geen vettige residuen (want dat haat ik).
Chick on a mission
  maandag 2 februari 2009 @ 10:09:35 #168
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65647866
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:05 schreef WHATSHESAID het volgende:
Maak er een! Er is vast wel interesse .
KuikenGuppy
  maandag 2 februari 2009 @ 10:10:26 #169
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65647897
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:48 schreef MinderMutsig het volgende:
Doe me een lol en plaats geen linkje hier naar dat topic dan. Ik heb de afgelopen week alweer veel te veel geld uitgegeven aan dit soort onzin.
Zullen we ook een 'zelfdiscipline'-reeks aanmaken? .
KuikenGuppy
pi_65649164
Denk dat ik vandaag maar een nieuwe wimperkruller ga kopen. Iemand een tip voor een redelijke kruller?
pi_65649781
Oh, hier moet ik ook mee lezen! Ik ben namelijk een ernstige make-up n00b. Het enige wat ik gebruik is mascara en concealer voor als ik wallen heb en dat vind ik al een hele klus.
Vooral de tips over oog make-up removers vind ik handig omdat mijn ogen bij praktisch elk spulletje beginnen te branden alsof je er zoutzuur in spuit. Alleen nu nog de keus maken tussen de verschillende waar jullie het over hebben, ze klinken allemaal goed!
pi_65650024
Oh, en ondanks de naam ben ik wel een vrouw, en niet een man die graag in zijn vriendins make-up doos zit.
pi_65659869
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:01 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Thanks voor deze tip

Ik kan niet tegen reinigers met alcohol erin, en het liefst ook geen olie want dan wordt mijn huid héél erg vet, zelfs als ik het daarna afdoe met een droog wattenschijfje. Heb een tijd terug die van nivea geprobeerd, die zou zonder alcohol zijn.. Mijn ogen bleven maar branden

Moet je de lancaster ook in laten trekken op je wimpers? (Het gaat bij mij alleen om oogmakeup)
Ja want het zijn producten die gewoon even "in" moet werken want dan gaat het het makkelijkst eraf en hoef je niet te boenen
Je kunt het ook meteen op je wimpers doen als je het op je wattenschijfje hebt gedaan en boenen, dan gaat het er ook af hoor alleen ga je meer boenen etc.

Ik haat het brandende effect, zelfs met van die make-up remover doekjes had ik nog voor de gevoelige huid, mén wat branden die krengen
en nu .. wauw het is alsof ik in de hemel ben
pi_65660023
Ik gebruik gewoon 's avonds voordat ik ga slapen Face Wash van de Hema. Daar was ik heel m'n gezicht mee en het reinigt m'n ogen ook prima.

Maar ik heb een vette huid, dus dit goedje is geen goed idee voor dames met een drogere huid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')