Don't! Dat onzeker zijn. Je hebt een mooie kop. Omarm je hoofd, het is gorgeous.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:11 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
DankjeDat kan een standaard onzekere puber in d'r zak steken
Eens.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Don't! Dat onzeker zijn. Je hebt een mooie kop. Omarm je hoofd, het is gorgeous.
Doe me een lol en plaats geen linkje hier naar dat topic dan. Ik heb de afgelopen week alweer veel te veel geld uitgegeven aan dit soort onzin.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:05 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ja, een 'lege' waterlijn is echt veel mooier, kleurde 'm zelf eerst ook altijd zwart, maar wanneer je 'm leeg laat lijken je ogen veel groter en je blik veel opener
Is er al een tuttenbellentopic voor haren? Da's m'n nieuwste obsessie namelijk
Thanks voor deze tipquote:Op zondag 1 februari 2009 13:32 schreef Assiej het volgende:
Ik gebruik als eyemakeup removers
Lancome Bi-Facil 125 ml voor 28 euro ( zonde van je geld )
dus een goedkoper alternatief is wat ik ook heb
Lancaster 150 ml voor 15 euro
Ze zijn beiden oil free
Even op een wattenschijfje wat doen en dan op je ogen doen voor zo'n max 5 min
zodat het product goed in de huid/wimpers opgenomen word en dat het er makkelijk afgaat
Ik heb een erg gevoelige huid dus dit werkt perfect voor mij![]()
Niks geen branden meer, alleen moet ik wel zeggen dat die van de Lancome na het removen droog word
op de huid, net of je niks aan je huid hebt gedaan het is echt geweldig
bij die van de Lancaster is het wat vettiger (terwijl er op staat dat er geen olie in zit) ...
Maar beiden werken ze super
voor mijn gezicht gebruik ik een Nivea tonic
Oh rond de 20 euro vind ik nog te doen! Mits hij idd zo goed als iedereen zegt. Ik was bang dat de mascara misschien 40 euro zou kosten, dat vind ik dan weer een beetje te veel van het goede!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Zulke wimpers hebben geen eyeliner nodig. Met zulke wimpers zou ik alleen maar knipperen, 24/7.![]()
Ik trek mijn oog altijd schoon en zet gewoon een lijntje. Mijn favoriete eyeliner is van Rimmel. Ik kan niks met harde punten of schuine lange kwastjes. Dan met een vaste hand opbrengen. Het is gewoon oefenen.
Lotje-Plusone, wat vind je fatsoenlijk? Hij is in de 20 euro, tussen de 23/27 euro als ik het goed heb onthouden.
Deed ik inderdaad... Oke haha bedankt dan voor de tip!!!! Maar helpt t dan wel op droge wimpers??quote:Op zondag 1 februari 2009 13:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
NOOIT! Je wimpers krullen als je er mascara op hebt zitten!
Want dan kunnen je wimpers afbreken!
(Ik neem aan dat je dat doet want anders blijft het niet plakken ?)
Maak er een! Er is vast wel interessequote:Op zondag 1 februari 2009 20:05 schreef WHATSHESAID het volgende:
Is er al een tuttenbellentopic voor haren? Da's m'n nieuwste obsessie namelijk
Zullen we ook een 'zelfdiscipline'-reeks aanmaken?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:48 schreef MinderMutsig het volgende:
Doe me een lol en plaats geen linkje hier naar dat topic dan. Ik heb de afgelopen week alweer veel te veel geld uitgegeven aan dit soort onzin.
Ja want het zijn producten die gewoon even "in" moet werken want dan gaat het het makkelijkst eraf en hoef je niet te boenenquote:Op zondag 1 februari 2009 21:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Thanks voor deze tip
Ik kan niet tegen reinigers met alcohol erin, en het liefst ook geen olie want dan wordt mijn huid héél erg vet, zelfs als ik het daarna afdoe met een droog wattenschijfje. Heb een tijd terug die van nivea geprobeerd, die zou zonder alcohol zijn.. Mijn ogen bleven maar branden![]()
Moet je de lancaster ook in laten trekken op je wimpers? (Het gaat bij mij alleen om oogmakeup)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |