No. 7 is van Boots. Etos is sinds kort gestopt met de verkoop van Boots producten, zo vertelde een medewerkster mij.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:03 schreef progje het volgende:
Dit las ik net op internet:
Ik heb o.a. een nikkelallergie, en dat komt ook voor in mascara, oogschaduw en koolpotlood.
ETOS heeft een hypo-allergene make-up lijn *No. 7* en deze producten verdraag ik wel goed.
klinkt goedquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:17 schreef Loqi het volgende:
Nou, ik heb net iets nieuws geprobeerdZiet er best leuk uit..
Donkerpaars oogpotlood van de etosen Gosh effectpowder in de kleur Butterlfy (metallic paars), met een overdosis Aqualash mascara van Max Factor.
Ben er erg tevreden overmaar het lukt me voor geen meter om er een foto van te maken
Heb alleen een webcam en telefoon ter beschikking.. misschien van de week een keer met daglicht.
Hier is het te koop bij de Ici Paris xl ( van Dior dus )quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Weet er iemand waar ik de mascara diorshow kan kopen? En hoe duur t ongeveer is.
Want ik kan op internet niets vinden (alleen webshops, maar dan betaal ik me scheel aan verzendkosten)
Thnx! Ga ik daar van de week eens naar binnen, en hopen dat de prijs een beetje fatoenlijk is. Kan ik meteen even naar de andere make-upjes daar kijken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hier is het te koop bij de Ici Paris xl ( van Dior dus )
de kosten weet ik niet sorry!
Zulke wimpers hebben geen eyeliner nodig. Met zulke wimpers zou ik alleen maar knipperen, 24/7.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:26 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik ga even meelezen!
Ik wil een keer mooie eyeliner boven m'n ogen doen, met zo'n wing enzoMaar het lukt me nooit goed.... Of het lijntje is te bibberig, of het zit niet goed tegen m'n wimperrand aan
Iemand tips hiervoor?
Standaard oogmake-up:
[ afbeelding ]
(iets gerommeld met licht, vandaar de vreemde huidskleur)
Chanel Exceptionel mascara, hema wenkbrauw- en oogpotlood en grijze Bourjois oogschaduw.
Wenkbrauwen staan er niet optimaal bij momenteel, gezien ik ze wat dikker aan het laten groeien ben.
Wat is dan een betere optie?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:21 schreef n0a het volgende:
Ik heb daar strips voor gehad maar ik vond het maar rot dingen.
Die heb ik gehad ja, maar dat vond ik niks. Dat doe je onder je nagelsquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Nail whitener pencils oid zijn er toch ook? Geen idee hoe ze werken, nooit gebruikt.
Bij mij duurt het meestal anderhalve weekquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:20 schreef Anne het volgende:
@ Chanty, duurt het eigenlijk lang voordat het proefpakketje van EDM komt?
Nice, Satin Taupe heb ik hier nog liggen, die andere ken ik niet, binnenkort maar weer even shoppenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Volgens mij was het Subtle pigment, Satin Taupe (beide Mac) en een heel klein beetje Perversion (Urban Decay).
Ik denk dat ik binnenkort mijn pigmenten weg doe. Ik doe er eigenlijk niet veel meer mee en je moet er zo voorzichtig mee zijn anders heb je alles onder en ik ben 's ochtends áltijd motorisch niet wakker.
quote:
Ik heb het eerlijk gezegd opgegeven. Aan de strips bleef altijd wat nagellak hangen waardoor het lelijk werd. En freehand doen gaat me nooit lukken. Dan maar gewoon een kleurtje voor mij.quote:
we vinden jou ook liefquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:04 schreef emokid het volgende:
Jullie zijn allemaal lelijk!
Boots had ook ooit een eigen winkel, waarschijnlijk is het hetzelfde verhaal als de Marc&Spencer: die wil alleen nog maar in de UK gevestigd zijn;(.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
No. 7 is van Boots. Etos is sinds kort gestopt met de verkoop van Boots producten, zo vertelde een medewerkster mij.
Ik heb een mail gestuurd naar Etos wat precies de reden is, maar ik heb er nog geen antwoord op gekregen.
Bij gaat het vrijwel ook goed. Soms is er eentje wat minder. Die werk ik dan bij met een wattenstaafje. Maar mennn wat is het een gedoe. Heb er vaak geen geduld voor en overweeg gelnagels.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:02 schreef progje het volgende:
ik deed het ook altijd met strips, dat ging wel goed eigenlijk.. beginnen met wit, en soms was het randje wel wat ravelig, maar zodra je de andere kleur er overheen deed, zag je daar niks meer van
Mooi die subtiele oogschaduw.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:26 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik ga even meelezen!
Ik wil een keer mooie eyeliner boven m'n ogen doen, met zo'n wing enzoMaar het lukt me nooit goed.... Of het lijntje is te bibberig, of het zit niet goed tegen m'n wimperrand aan
Iemand tips hiervoor?
Standaard oogmake-up:
[ afbeelding ]
Chanel Exceptionel mascara, hema wenkbrauw- en oogpotlood en grijze Bourjois oogschaduw.
Wenkbrauwen staan er niet optimaal bij momenteel, gezien ik ze wat dikker aan het laten groeien ben.
Thanks voor de Tip MMquote:Op zondag 1 februari 2009 01:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mooi die subtiele oogschaduw.![]()
@ijsmeis Anne: De beste tip om zelf een French manicure te doen vind ik om de witte lak gewoon in de lengterichting op te smeren zonder te letten op of het randje mooi is of niet, even laten drogen en dan een stevig kwastje met korte haren in nagellakremover te dippen, een beetje afdeppen op een keukenpapiertje en dan daarmee het randje bijwerken.
Ik liep er ook altijd mee te klooien maar op deze manier kan ik dit bijna net zo snel als gewoon mijn nagels lakken.![]()
Zo dus:
-edit- Ik moet nog heel erg wennen aan je nieuwe naam.![]()
Ik heb het al gevonden !quote:Op zondag 1 februari 2009 09:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb een achterlijke vraag.
Maar ik gebruik dus nagelverharder.
En dat is van: 1e dag lakken, 2e dag lakken, 3e dag alles afhalen 'en herhaal deze handeling 3 weken'.
Maar. Moet ik nou de 4e dag weer alles lakken, of gewoon alles eraf halen en de 3e dag nog weer lakken?
Heb er heel veel geprobeerd, en zweer nu al jaren bij de remover van Klorane. Niet duur en ik hoef niet te boenen als een gek om alles er af te krijgen.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:36 schreef Registratiedienst het volgende:
Suggestie voor een goede make-upremover? Vooral voor de ogen (mascara).
Waar kan ik het kopen?quote:Op zondag 1 februari 2009 10:58 schreef josja het volgende:
[..]
Heb er heel veel geprobeerd, en zweer nu al jaren bij de remover van Klorane. Niet duur en ik hoef niet te boenen als een gek om alles er af te krijgen.
Etos heeft hem in ieder geval.quote:
ik heb etos, van die watteschijfjes die al in de olie zitten, deze vind ik erg fijn omdat ik helemaal niet hoef te boenen.. daarna zijn je ogen wel wat vet, maar ik ga er daarna altijd nog even met een droog watteschijfje overheen en dan is het wegquote:Op zondag 1 februari 2009 10:36 schreef Registratiedienst het volgende:
Suggestie voor een goede make-upremover? Vooral voor de ogen (mascara).
Ah, nog een suggestie. Bedankt.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:52 schreef progje het volgende:
[..]
ik heb etos, van die watteschijfjes die al in de olie zitten, deze vind ik erg fijn omdat ik helemaal niet hoef te boenen.. daarna zijn je ogen wel wat vet, maar ik ga er daarna altijd nog even met een droog watteschijfje overheen en dan is het weg
Dankjequote:
Die heb ik met lotion, die met olie irriteerde mijn huid nogal.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:52 schreef progje het volgende:
[..]
ik heb etos, van die watteschijfjes die al in de olie zitten, deze vind ik erg fijn omdat ik helemaal niet hoef te boenen.. daarna zijn je ogen wel wat vet, maar ik ga er daarna altijd nog even met een droog watteschijfje overheen en dan is het weg
Als tip kun je leunen op je jukbeen/wang als je het lijntje aan het trekken bent..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:26 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik ga even meelezen!
Iemand tips hiervoor?
Standaard oogmake-up:
[ afbeelding ]
NOOIT! Je wimpers krullen als je er mascara op hebt zitten!quote:Op zondag 1 februari 2009 01:45 schreef Lucky277 het volgende:
zit er echt verschil in wimperkrullers dan? ik heb vd hema, maar alles blijft plakken, dus dat ding ligt in de kast..
Ja, ik vind je ook mooi.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:11 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
DankjeDat kan een standaard onzekere puber in d'r zak steken
Mooie meid ben je hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 11:08 schreef Q_Orianka het volgende:
Wat een leuk topic
Allereerst foto's van hoe ik er normaal uitzie.
In 50% van de gevallen zie ik er zo uit:
[ afbeelding ]
Kohl, bruine oogschaduw, foundation Dream mousse, mascara.
In de andere gevallen is het zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel kohl, zwarte oogschaduw, roze oogschaduw mascara.
[ afbeelding ]
Heel. Veel.
Ik vind het wel vervelend dat mijn binnenste ooghoek als het ware overlapt wordt. Dus als ik die tutorials gebruik, en in die hoek probeer te tekenen, dan ziet het er heel vreemd uit. Dit is wat ik níet heb:
[ afbeelding ]
Don't! Dat onzeker zijn. Je hebt een mooie kop. Omarm je hoofd, het is gorgeous.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:11 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
DankjeDat kan een standaard onzekere puber in d'r zak steken
Eens.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Don't! Dat onzeker zijn. Je hebt een mooie kop. Omarm je hoofd, het is gorgeous.
Doe me een lol en plaats geen linkje hier naar dat topic dan. Ik heb de afgelopen week alweer veel te veel geld uitgegeven aan dit soort onzin.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:05 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ja, een 'lege' waterlijn is echt veel mooier, kleurde 'm zelf eerst ook altijd zwart, maar wanneer je 'm leeg laat lijken je ogen veel groter en je blik veel opener
Is er al een tuttenbellentopic voor haren? Da's m'n nieuwste obsessie namelijk
Thanks voor deze tipquote:Op zondag 1 februari 2009 13:32 schreef Assiej het volgende:
Ik gebruik als eyemakeup removers
Lancome Bi-Facil 125 ml voor 28 euro ( zonde van je geld )
dus een goedkoper alternatief is wat ik ook heb
Lancaster 150 ml voor 15 euro
Ze zijn beiden oil free
Even op een wattenschijfje wat doen en dan op je ogen doen voor zo'n max 5 min
zodat het product goed in de huid/wimpers opgenomen word en dat het er makkelijk afgaat
Ik heb een erg gevoelige huid dus dit werkt perfect voor mij![]()
Niks geen branden meer, alleen moet ik wel zeggen dat die van de Lancome na het removen droog word
op de huid, net of je niks aan je huid hebt gedaan het is echt geweldig
bij die van de Lancaster is het wat vettiger (terwijl er op staat dat er geen olie in zit) ...
Maar beiden werken ze super
voor mijn gezicht gebruik ik een Nivea tonic
Oh rond de 20 euro vind ik nog te doen! Mits hij idd zo goed als iedereen zegt. Ik was bang dat de mascara misschien 40 euro zou kosten, dat vind ik dan weer een beetje te veel van het goede!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Zulke wimpers hebben geen eyeliner nodig. Met zulke wimpers zou ik alleen maar knipperen, 24/7.![]()
Ik trek mijn oog altijd schoon en zet gewoon een lijntje. Mijn favoriete eyeliner is van Rimmel. Ik kan niks met harde punten of schuine lange kwastjes. Dan met een vaste hand opbrengen. Het is gewoon oefenen.
Lotje-Plusone, wat vind je fatsoenlijk? Hij is in de 20 euro, tussen de 23/27 euro als ik het goed heb onthouden.
Deed ik inderdaad... Oke haha bedankt dan voor de tip!!!! Maar helpt t dan wel op droge wimpers??quote:Op zondag 1 februari 2009 13:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
NOOIT! Je wimpers krullen als je er mascara op hebt zitten!
Want dan kunnen je wimpers afbreken!
(Ik neem aan dat je dat doet want anders blijft het niet plakken ?)
Maak er een! Er is vast wel interessequote:Op zondag 1 februari 2009 20:05 schreef WHATSHESAID het volgende:
Is er al een tuttenbellentopic voor haren? Da's m'n nieuwste obsessie namelijk
Zullen we ook een 'zelfdiscipline'-reeks aanmaken?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:48 schreef MinderMutsig het volgende:
Doe me een lol en plaats geen linkje hier naar dat topic dan. Ik heb de afgelopen week alweer veel te veel geld uitgegeven aan dit soort onzin.
Ja want het zijn producten die gewoon even "in" moet werken want dan gaat het het makkelijkst eraf en hoef je niet te boenenquote:Op zondag 1 februari 2009 21:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Thanks voor deze tip
Ik kan niet tegen reinigers met alcohol erin, en het liefst ook geen olie want dan wordt mijn huid héél erg vet, zelfs als ik het daarna afdoe met een droog wattenschijfje. Heb een tijd terug die van nivea geprobeerd, die zou zonder alcohol zijn.. Mijn ogen bleven maar branden![]()
Moet je de lancaster ook in laten trekken op je wimpers? (Het gaat bij mij alleen om oogmakeup)
Je kunt met je haar fohn even de kruller warm maken maar pasop want het word warm !quote:Op zondag 1 februari 2009 23:45 schreef Lucky277 het volgende:
[..]
Deed ik inderdaad... Oke haha bedankt dan voor de tip!!!! Maar helpt t dan wel op droge wimpers??
Nogmaals bedankt, ik wist dat dus niet van t afbreken..
Okee dan ga ik dat eens proberenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:04 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja want het zijn producten die gewoon even "in" moet werken want dan gaat het het makkelijkst eraf en hoef je niet te boenen
Je kunt het ook meteen op je wimpers doen als je het op je wattenschijfje hebt gedaan en boenen, dan gaat het er ook af hoor alleen ga je meer boenen etc.
Ik haat het brandende effect, zelfs met van die make-up remover doekjes had ik nog voor de gevoelige huid, mén wat branden die krengen
en nu .. wauw het is alsof ik in de hemel ben
Ik heb hem gekocht bij de douglas ( Lancaster en Lancome zijn daar beiden te krijgen! )quote:Op maandag 2 februari 2009 20:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Okee dan ga ik dat eens proberen![]()
Dat geboen vind ik maar niks. De laatste tijd haal ik mijn mascara eraf met warm water (bijvoorbeeld onder de douche), dan gaat het wel makkelijk maar dat duurt wel eventjes natuurlijk. En al de producten die branden.. Hmmpf. Ik heb mazzel dat mijn moeder ook dingen haalde om uit te proberen, anders had ik nu geen cent te makken gehad denk ik
Ik ga op koopavond even kijken (moet iedere dag werken), thanks in ieder geval! Kun je vast wel gewoon bij de Douglas of Etos kopen toch?
Dan ga ik daar donderdagavond even heenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:09 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht bij de douglas ( Lancaster en Lancome zijn daar beiden te krijgen! )
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:22 schreef Assiej het volgende:
[ afbeelding ]
Informatie van de Lancôme website
125 ml, 28,..
__
Geschikt voor zelfs de meeste gevoelige ogen en contactlensdragers.
Deze niet-vette formule voor gevoelige ogen verwijdert oogmake-up in een oogwenk en in alle zachtheid.
Door de combinatie van de fase olie en fase water,
verwijdert u perfect en in alle zachtheid alle soorten make-up,
zelfs waterproof.
Voor alle soorten oogmake-up inclusief waterproof oogmake-up.
__
[ afbeelding ]
van hun site;
150 ml, 14,95
For all skin types, this non-oily, flower-based solution leaves the eye area thoroughly cleansed and soothed. Dermatologically & ophthalmologically tested. 150ml bottle.
En zéér geslaagd!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vandaag ein-de-lijk de oogschaduwbasis van de HEMA gekocht
En vanavond een feestje, dus goede testcase
Drie lagen? Heb je dan geen wortelhoofd?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:07 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik gebruik ook gewoon Dove zelfbruiner voor het lichaam op mijn gezicht. Weliswaar mijn hele gezicht en mijn wenkbrauwen goed uitgespoeld maar mij maak je dus niet wijs dat je voor je gezicht iets anders nodig hebt. Werkt prima hoor. Ik doe dan op één avond 3 lagen op (en dan die voor medium tot donkere huid, want die lichte schiet niet op) en dan ben je voor een paar dagen klaar.
Alleen balen dat het zo ontzettend meurt, als de geur van de parfum wegebt en de geur van caroteen de overhand gaat krijgen
Scheelt ook een hoop in de foundation. Als je bruiner bent zie je er al snel gezonder uit, heb je minder foundation nodig (of zelfs helemaal niet, in de zomer als je goed bruin bent).
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Drie lagen? Heb je dan geen wortelhoofd?
Maar hoe houd je het daarna bij? Want een kleur opbouwen lukt me dan nog wel. maar om daar na niet door te slaan, moet je niet meer elke dag smeren. En dan gaat het mis, dan komt het er weer even hard vanaf. En zit ik onder de vlekkkenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nee hoor, althans, dat hoop ik niet![]()
Ikzelf zie dat iig niet in de spiegel bij daglicht. Ik vind het een hoop gedoe schelen, anders doe je het een paar dagen achter elkaar, kun je het beter in één keer doen.
Volgens mij is dat heel persoonlijk, want ik heb echt nooit last van vlekken! Scrub je je gezicht wel goed van tevoren?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar hoe houd je het daarna bij? Want een kleur opbouwen lukt me dan nog wel. maar om daar na niet door te slaan, moet je niet meer elke dag smeren. En dan gaat het mis, dan komt het er weer even hard vanaf. En zit ik onder de vlekkken
Nee het gaan alleen om mijn lichaam, en het aanbrengen lukt prima. Zonder vlekken, maar zodra ik niet meer elke dag smeer (als je eenmaal de kleur hebt bereikt die je wilt, dan moet je niet meer elke dag smeren want dan wordt je weer Te bruin) dan komt de helft van de kleur eraf.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Volgens mij is dat heel persoonlijk, want ik heb echt nooit last van vlekken! Scrub je je gezicht wel goed van tevoren?
De enige plek waar het bij mij trouwens wel vlekt, is mijn achillespees/enkel. Omdat daar je huid wat dikker is i.v.m. eelt en vouwen als je je voet buigt, is het daar nooit mooi egaal. Maar voor de rest krijg ik dus geen vlekken en wordt het geleidelijk aan weer wit. Na een paar dagen of na een week/ 2 weken (net waar ik zin in heb) smeer ik het weer op.
Ken wel meer mensen hoor, die meteen vlekken krijgen. Ik kan er niks anders over zeggen dan dat scrubben belangrijk is. Maar dat zul je zelf ook wel weten
Ruik je dan naar wortel?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:07 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Alleen balen dat het zo ontzettend meurt, als de geur van de parfum wegebt en de geur van caroteen de overhand gaat krijgen
Dat ga ik proberen!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:08 schreef Assiej het volgende:
[..]
En dan krullen maar, je moet beginnen aan de huid kant en dan steeds een stukje verder gaan naar de tips van de wimper, zodat je niet een harde lijn krijgt als je het krult maar meer een ronding krijgt van het krullen
Nou nee, iets chemisch waarvan ik denk dat het de caroteen is, aangezien dat luchtje aan elke zelfbruiningscreme zit. En caroteen is volgens mij het werkzame bestandsdeel. De echte wortelgroentegeur zit er (helaas) niet aanquote:
En het is echt vies!! Je blijft het overal doorheen ruiken. Hoewel zelfbuiners wel mee vallen. Ik vind vooral de bodylotions met zelfbruiner erin heel vies.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nou nee, iets chemisch waarvan ik denk dat het de caroteen is, aangezien dat luchtje aan elke zelfbruiningscreme zit. En caroteen is volgens mij het werkzame bestandsdeel. De echte wortelgroentegeur zit er (helaas) niet aan
De lancom Bi-Facil is voor de ogenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:40 schreef jiah het volgende:
[..]
ooh die bovenste![]()
Maar wel direct je gezicht schoonmaken, anders voelt t niet echt fris vindt ik dan.
maar verder is ie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |