Ik snapte wel dat je "tas make-up" bedoelde,... hahaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:02 schreef MinderMutsig het volgende:
Het is ook geen make-up tas maar 'tas make-up'.Ik loop vaak genoeg de deur uit zonder make-up en dat ik dan bedenk dat ik nog naar een verjaardag moet en niet meer thuis kom o.i.d. Daarvoor heb ik dus een restjes/miniaturenstash in mijn tas zodat ik me even snel op kan maken.
Lipgloss op je glas aantreffen is inderdaad vies maar daar neem ik ook geen genoegen mee. Dan kunnen ze me mooi een nieuw glas en een nieuw drankje brengen.
Volgens mij was het Subtle pigment, Satin Taupe (beide Mac) en een heel klein beetje Perversion (Urban Decay).quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:57 schreef josja het volgende:
Oh Noek, die laatste is mooi, welke oogschaduw heb je gebruikt?
Dat heb ik ook,quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
She kan nu heel trots op me zijn, ik smeer sinds haar post flink met vaseline!![]()
Ik mis haar wel
No. 7 is van Boots. Etos is sinds kort gestopt met de verkoop van Boots producten, zo vertelde een medewerkster mij.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:03 schreef progje het volgende:
Dit las ik net op internet:
Ik heb o.a. een nikkelallergie, en dat komt ook voor in mascara, oogschaduw en koolpotlood.
ETOS heeft een hypo-allergene make-up lijn *No. 7* en deze producten verdraag ik wel goed.
klinkt goedquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:17 schreef Loqi het volgende:
Nou, ik heb net iets nieuws geprobeerdZiet er best leuk uit..
Donkerpaars oogpotlood van de etosen Gosh effectpowder in de kleur Butterlfy (metallic paars), met een overdosis Aqualash mascara van Max Factor.
Ben er erg tevreden overmaar het lukt me voor geen meter om er een foto van te maken
Heb alleen een webcam en telefoon ter beschikking.. misschien van de week een keer met daglicht.
Hier is het te koop bij de Ici Paris xl ( van Dior dus )quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Weet er iemand waar ik de mascara diorshow kan kopen? En hoe duur t ongeveer is.
Want ik kan op internet niets vinden (alleen webshops, maar dan betaal ik me scheel aan verzendkosten)
Thnx! Ga ik daar van de week eens naar binnen, en hopen dat de prijs een beetje fatoenlijk is. Kan ik meteen even naar de andere make-upjes daar kijken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hier is het te koop bij de Ici Paris xl ( van Dior dus )
de kosten weet ik niet sorry!
Zulke wimpers hebben geen eyeliner nodig. Met zulke wimpers zou ik alleen maar knipperen, 24/7.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:26 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik ga even meelezen!
Ik wil een keer mooie eyeliner boven m'n ogen doen, met zo'n wing enzoMaar het lukt me nooit goed.... Of het lijntje is te bibberig, of het zit niet goed tegen m'n wimperrand aan
Iemand tips hiervoor?
Standaard oogmake-up:
[ afbeelding ]
(iets gerommeld met licht, vandaar de vreemde huidskleur)
Chanel Exceptionel mascara, hema wenkbrauw- en oogpotlood en grijze Bourjois oogschaduw.
Wenkbrauwen staan er niet optimaal bij momenteel, gezien ik ze wat dikker aan het laten groeien ben.
Wat is dan een betere optie?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:21 schreef n0a het volgende:
Ik heb daar strips voor gehad maar ik vond het maar rot dingen.
Die heb ik gehad ja, maar dat vond ik niks. Dat doe je onder je nagelsquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Nail whitener pencils oid zijn er toch ook? Geen idee hoe ze werken, nooit gebruikt.
Bij mij duurt het meestal anderhalve weekquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:20 schreef Anne het volgende:
@ Chanty, duurt het eigenlijk lang voordat het proefpakketje van EDM komt?
Nice, Satin Taupe heb ik hier nog liggen, die andere ken ik niet, binnenkort maar weer even shoppenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Volgens mij was het Subtle pigment, Satin Taupe (beide Mac) en een heel klein beetje Perversion (Urban Decay).
Ik denk dat ik binnenkort mijn pigmenten weg doe. Ik doe er eigenlijk niet veel meer mee en je moet er zo voorzichtig mee zijn anders heb je alles onder en ik ben 's ochtends áltijd motorisch niet wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |