quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:58 schreef Florian_ het volgende:
Hoe lang ben je bobbyb
Dat vinden ze toch al.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:05 schreef Breathtaking het volgende:
Verassend thema! Maar spoiler de pics even, anders vinden ze me vast vreemd op school!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Keeley Hazell, laat dat mens sterven, goddomme zeg, stelletje treurige geilers.
Nee, die kop van je ex was lekkerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik wens niet meer aangesproken te worden met breezersletje.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
Goed thema, stelletje flikkers en breezersletjes
Feit dat jij je aangesproken voelt zegt genoeg natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wens niet meer aangesproken te worden met breezersletje.
Dat dus.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb van Maurits vernomen dat BT blowt. Meisjes die blowenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Feit dat jij je aangesproken voelt zegt genoeg natuurlijk.
Ik heb een veel mooiere! Alleen die voorgevel ontbreekt een beetje.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga toch lekker op iemand lopen fappen die je toch never nooit zal krijgen
Dat was toch al eerder bekend?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb van Maurits vernomen dat BT blowt. Meisjes die blowen
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wens niet meer aangesproken te worden met breezersletje.
Wat opa Bobby zegt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Feit dat jij je aangesproken voelt zegt genoeg natuurlijk.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb een veel mooiere! Alleen die voorgevel ontbreekt een beetje.
Oeh ja want blowen is natuurlijk heel ruig en voor mannen enzo..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Kijk, zo hoor je de SC binnen te stappen.quote:
En bier drinken mogen ze zeke rook al niet? Chauvinistquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Omg, blow jij? :/quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het is geen geheim ofzo.
Mwa, ik vind meisjes die roken e.d. ook een beetje een afknapper en niet zozeer omdat het niet bij meisjes zou horen of zo, maar gewoon.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh ja want blowen is natuurlijk heel ruig en voor mannen enzo..
Even vergeten, sorry.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Elisha CuthbertWeer zulks een 3de rangsberoemdheid.
Mensen die alles wat ik zeg serieus nemenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:14 schreef padlarf het volgende:
[..]
En bier drinken mogen ze zeke rook al niet? Chauvinist
Anders neem je mij even serieusquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Mensen die alles wat ik zeg serieus nemen
NG is uit op rellenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Elisha CuthbertWeer zulks een 3de rangsberoemdheid.
NG, ga even ergens anders rellen. Hier is iedereen een beetje klaar met allemaal gezeik op Fok!. Wij willen entertainment tijdens ons 8 uur durende slavenarbeid.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
NG is uit op rellenhet is dat ik er geen zin in heb, anders zou ik mee doen.
Jullie kunnen beter BT serieus nemenquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
NG, ga even ergens anders rellen. Hier is iedereen een beetje klaar met allemaal gezeik op Fok!. Wij willen entertainment tijdens ons 8 uur durende slavenarbeid.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
NG, ga even ergens anders rellen. Hier is iedereen een beetje klaar met allemaal gezeik op Fok!. Wij willen entertainment tijdens ons 8 uur durende slavenarbeid.
Dat vind ze alleen maar lekkerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jullie kunnen beter BT serieus nemen
Ik zie, ik zie wat jij niet ziet?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:18 schreef Florian_ het volgende:
Misschien kunnen we een leuk spelletje doen!
Ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik kan er niks aan doen dat jullie LEKKER AAN HET WERK ZIJN!!!!!!!! en dat ik naakt in mn warme bed lig.
Ik heb nog wel een aantal afgelaste concerten waar je naar toe kan gaan: http://www.ticketmaster.nl/html/browse.htmI?view=canceled&l=NLquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik kan er niks aan doen dat jullie LEKKER AAN HET WERK ZIJN!!!!!!!! en dat ik naakt in mn warme bed lig.
Letterrijmen of cd cover radenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zie, ik zie wat jij niet ziet?
Dat is echt te makkelijk
Care, want ik ga woensdag weerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een aantal afgelaste concerten waar je naar toe kan gaan: http://www.ticketmaster.nl/html/browse.htmI?view=canceled&l=NL
Whehequote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een aantal afgelaste concerten waar je naar toe kan gaan: http://www.ticketmaster.nl/html/browse.htmI?view=canceled&l=NL
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Care, want ik ga woensdag weer.
Dat is wel ultieme faalquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehe![]()
8 uur in de trein naar f*cking Düsseldorf om er daar achter te komen dat Oasis niet gaat spelen
Ik ga op vakantie en ik neem mee: een radio.quote:
Fok!en terwijl je moet werkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehe![]()
8 uur in de trein naar f*cking Düsseldorf om er daar achter te komen dat Oasis niet gaat spelen
Ja ontzettend! Kan ik tenminste alleen in de SC posten.quote:
Een Oasis cdquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga op vakantie en ik neem mee: een radio.
En wat neem jij mee? Alleen met het juiste item mag je met Jitzzzze mee op vakantie
FOK!ken en er betaald voor krijgenquote:
Ja of 8 uur in de trein naar Dusseldorf terwijl het is afgelast en ze daarna gewoon in NL spelen maar dan alsnog naar Dusseldorf gaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:24 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee, ultieme faal is 8 uur in de trein en dat Oasis wel speelt
praat niet stoehoerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is nog altijd minder faal dan NG
Je bent zelf een stoephoerquote:
Oké, dan neem ik gereedschap mee zodat ik een computer, met internet, kan makenquote:
Had je niet moeten zeggen ::Dquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bent zelf een stoephoer
En nou opbokken met dat ge-rel. Ik ben er niet voor in de stemming vandaag. Maandag weer.
Helaas, je mag nog steeds niet meequote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:30 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Oké, dan neem ik gereedschap mee zodat ik een computer, met internet, kan maken
Ik neem mee: een gereedschapskist vol computermaak-goodies
Flikker dan maar op, knurft. Ik blijf wel thuis.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Helaas, je mag nog steeds niet mee
Sukkel, je mist echt iets geweldigs.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:34 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Flikker dan maar op, knurft. Ik blijf wel thuis.
Luisteren naar een radio samen met jou.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sukkel, je mist echt iets geweldigs.
Vooruit, ik stop nog iets in mn tas. Een overhemd, hawaii stijl uiteraardquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:36 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Luisteren naar een radio samen met jou.
Dan word het dus: Luisteren naar een radio samen met jou terwijl je een tas hebt waar een overhemd in zit, wat overigens vals spelen is want je neemt nu opeens en een tas en een overhemd mee, en volgens mij geld de regel ''maar één object per keer noemen'' ook voor Jitzzze!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vooruit, ik stop nog iets in mn tas. Een overhemd, hawaii stijl uiteraard
Ik heb toch nooit gezegd dat je maar één item mee mag nemen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:42 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dan word het dus: Luisteren naar een radio samen met jou terwijl je een tas hebt waar een overhemd in zit, wat overigens vals spelen is want je neemt nu opeens en een tas en een overhemd mee, en volgens mij geld de regel ''maar één object per keer noemen'' ook voor Jitzzze!
quote:
Blowen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh ja want blowen is natuurlijk heel ruig en voor mannen enzo..
Even vergeten, sorry.
WATER-GRAAFS HOO-LI-GANSquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geweldig, dat maakt mijn dag-met-vieze-koffie weer wat goed
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:33 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat was haar naam ook alweer?
Ik wil meeten met hemquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:39 schreef NoelGallagher het volgende:
bowa is gewoon een held inderdaad, klasbak.
Nee hoor lieverd, hooguit bi-curiousquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik wil meeten met hem
Ben ik nu homo?
Alix.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:33 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat was haar naam ook alweer?
En ik ga trainen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:06 schreef Florian_ het volgende:
Wat is het saai hier
Zijn BobbyB en Jitzzze toch maar gaan werken?
Haha ye ik hoorde hetquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:10 schreef De_Ananas het volgende:
Bij 2.24 zit dat stukje ''if you wanna suck my pussy lemme suck your dick''!
Kom op msn, ik stuur hem wel.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Haha ye ik hoorde het![]()
Maar die originele heb je nog steeds niet terug kunnen vinden?
Ik had een afspraak, ben nu weer terugquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:06 schreef Florian_ het volgende:
Wat is het saai hier
Ah. Even een paar miljoen binnengehaald voor je bedrijf?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had een afspraak, ben nu weer terug
was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ah. Even een paar miljoen binnengehaald voor je bedrijf?
Nee, ik ben ff de stad in gegaan met een collegaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:06 schreef Florian_ het volgende:
Wat is het saai hier
Je verneukt het goede muziek uurtjequote:
Ga ik nu kijkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:14 schreef bloodysunday het volgende:
Moow geweldige wedstrijd Nadal - Verdasco![]()
![]()
En ik wilde nog wel gaan douchenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:16 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
4,5 uur bezig ofzo, super vet
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je verneukt het goede muziek herrie uurtje
Kut, ik dacht dat jij je pics daar had gepost.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:22 schreef Krentenbol. het volgende:
Hier D_A een Aziaat. [ afbeelding ]
Het Puber en Tiener Userfototopic! XXVI
Als ze geen emo was was ze wel te doen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:22 schreef Krentenbol. het volgende:
Hier D_A een Aziaat. [ afbeelding ]
Het Puber en Tiener Userfototopic! XXVI
Een echte man neukt dat emo er gewoon uit.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ze geen emo was was ze wel te doen.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat vind ze alleen maar lekker![]()
![]()
Of mocht ik dat niet verklappen BT?
Dat deed ik bij je vriendin ook maar daar is het ook niet beter op geworden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een echte man neukt dat emo er gewoon uit.
Gelukkig poste ik goede muziek.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:22 schreef BobbyB het volgende:
wat een kut muziek. en ik had al hoofdpijn.
Ah, ik vroeg me al af waar ze die nieuwe standjes geleerd had.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat deed ik bij je vriendin ook maar daar is het ook niet beter op geworden.
Jongens, we moeten die topics er wat sneller doorheen jagen want nu is het veel te makkelijk teruglezen allemaal en kunnen we geen foute uitspraken meer doen.quote:
Ritsel -> zegt:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:35 schreef De_Ananas het volgende:
Bij Bt komt er sperma uit d'r poriën
Ritsel -> zegt:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ritsel -> zegt:
net na de training
Ritsel -> zegt:
dacht ik dat ik onder de sperma zat :'0
Ritsel -> zegt:
zo rook ik
Matthijs zegt:
Ik vind dit wel een mooie quote voor in de SC
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:43 schreef Florian_ het volgende:
Wat een prachtige website is dit toch: http://www.wtfcostumes.com/complexity/complex/
Laster en propaganda, alleen om mij zwart te makenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ritsel -> zegt:
en toen kwam alle zweetgeur naar boven
Ritsel -> zegt:
en ik dacht echt dat ik onder het sperma zat, zo rook het:'):'):'):'):')
Ritsel -> zegt:
geen grap
(R) zegt:EHL
(R) zegt:
Er komt sperma uit je porien
(R) zegt:
Je moet meer fappen
(R) zegt:
Als het niet uit je penis komt zoekt het wel andere wegen
We willen je juist wit makenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Laster en propaganda, alleen om mij zwart te maken
Ga douchen, en doe een raam open.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:55 schreef De_Ananas het volgende:
Godver ik zit nu in m'n boxer voor de pc en het stinkt hier echt naar sperma. Mijn kleren zijn het niet en er zitten ook geen oude restjes op mij want Bt slikt.
Ik ken het probleem Maurits:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:55 schreef De_Ananas het volgende:
Godver ik zit nu in m'n boxer voor de pc en het stinkt hier echt naar sperma. Mijn kleren zijn het niet en er zitten ook geen oude restjes op mij want Bt slikt.
Ik heb geen ramenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga douchen, en doe een raam open.
Als ik sta te douchen? Dan kijkt iedereen naar binnen en is m'n lul in notime verschrompeld. Dan moet ik weer naar camfoto's van je kijken om hem omhoog te krijgenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oohjavergeten. Doe je deur open dan
Stel je niet aan, niemand wil je penis zien.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik sta te douchen? Dan kijkt iedereen naar binnen en is m'n lul in notime verschrompeld. Dan moet ik weer naar camfoto's van je kijken om hem omhoog te krijgen
Zo heet mn babyneefje ook!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:02 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Zit hier al weer een tijdje hoor, maar ben lucas..
Jitz is een beetje vergeetachtig.... ik moest me gister ook weer opnieuw voorstellen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:02 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Zit hier al weer een tijdje hoor, maar ben lucas..
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jitz is een beetje vergeetachtig.... ik moest me gister ook weer opnieuw voorstellen.
We moeten ons allemaal een keer in de zoveel tijd weer aan jitzze voorstellen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jitz is een beetje vergeetachtig.... ik moest me gister ook weer opnieuw voorstellen.
Goed om te wetenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
We moeten ons allemaal een keer in de zoveel tijd weer aan jitzze voorstellen.
Wie ben jij dan ook in godsnaamquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zeg 177342, hij zit er al langer dan jij hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie ben jij dan ook in godsnaam?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie ben jij dan ook in godsnaam?
quote:
Ook in de SCquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg 177342, hij zit er al langer dan jij hoor
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg 177342, hij zit er al langer dan jij hoor
Niet in deze nee....quote:
quote:
Aangenaamquote:
Ik heb altijd een verrekte hekel aan Nadal, arrogant ventje vind ik het. Verdasco speelde ook veel beter.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:11 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik was ook voor die andere dude, gewoon, omdat het kan.
en dan nog gaat het langzaam met die sc.quote:
Hij had toch pijn aan z'n linkerbeen ofzo?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:15 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik heb altijd een verrekte hekel aan Nadal, arrogant ventje vind ik het. Verdasco speelde ook veel beter.
Ja ook nog is, wel mooi op het einde. 40-0 achter staan. En dan nog 40-30 er van maken. Hij werd afgerekend op zn 2 dubbele fouten. Als hij die niet gemaakt had, had hij nog wel aardige kans gehad. Nu hopen op Federer dat die zondag maar die finale mag winnen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:17 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hij had toch pijn aan z'n linkerbeen ofzo?
Ze hebben geen tieten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:19 schreef De_Ananas het volgende:
NEWBIE ONTGROENING!!!!!
JULLIE MOETEN ALLEMAAL JE TIETEN POSTEN OF JE WORDT ERUIT GEGOOID!!!!!!!
Wat moet je nou weer met mijn tieten, word je daar opgewonden van ofzo? Beetje homo?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:19 schreef De_Ananas het volgende:
NEWBIE ONTGROENING!!!!!
Inderdaadquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
en dan nog gaat het langzaam met die sc.
astuquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:19 schreef De_Ananas het volgende:
NEWBIE ONTGROENING!!!!!
Iedereen heeft tietenquote:
DAN HEET HET EEN BORSTKAS!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Iedereen heeft tieten![]()
Denk ik eens aardig voor je te zijn door hen hun ontblote bovenlichaam te laten posten wat jij zo leuk vindt en dan is het weer niet goed
Dat houdt iedereen scherpquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
We moeten ons allemaal een keer in de zoveel tijd weer aan jitzze voorstellen.
Ik moet eerst m'n borsthaar scheren dan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:24 schreef Florian_ het volgende:
Eerst jouw ontblote bovenlijf maurits!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:30 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
I'm Chiquita banana and I've come to say
Bananas have to ripen in a certain way
When they are fleck'd with brown and have a golden hue,
Bananas taste the best and are best for you
You can put them in a salad
You can put them in a pie-aye
Any way you want to eat them
It's impossible to beat them
But, bananas like the climate of the very, very tropical equator
So you should never put bananaaaaaaaas in the refrigerator
[ afbeelding ]
Oh ja alsjeblieft, maak er een kinderborstkas van.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik moet eerst m'n borsthaar scheren dan.
Ik dacht juist dat vrouwen kaal leuk vondenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh ja alsjeblieft, maak er een kinderborstkas van.
KB houd van harigquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:30 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
I'm Chiquita banana and I've come to say
Bananas have to ripen in a certain way
When they are fleck'd with brown and have a golden hue,
Bananas taste the best and are best for you
You can put them in a salad
You can put them in a pie-aye
Any way you want to eat them
It's impossible to beat them
But, bananas like the climate of the very, very tropical equator
So you should never put bananaaaaaaaas in the refrigerator
[ afbeelding ]
quote:I move by psycho-kinetic power
I will have that power!
Power! (x??)
No, No
There's no such thing as society
Exterminate, destroy!
Power!
And through the Daleks
I will have that power!
I move by psycho kinetic power
I will have that power!
I move by psycho kinetic power
I will have that power!
Ey, je hebt hem nog nooit gezien héquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
rukken?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:41 schreef Breathtaking het volgende:
En nu ga ik dou.. ehm, even wat doen!
Poepen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:41 schreef Breathtaking het volgende:
En nu ga ik dou.. ehm, even wat doen!
Of neuktquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat is als je iemand zn poep opeet
Jij bent goed geinformeerdquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat is als je iemand zn poep opeet
en 20 minutenquote:
over 3 uurtjes jaquote:
volgende weer TOP -Fortunaquote:
J@H Da@r0m, 3n l3KkUhR Br3ez@H's w3GtiKkuH.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
iiCk o0k uNn b3eTjuHh h0rSzmj4 km0eTt f3eStuHh h3a!
ik wilde wel gaan maar niet als het een combi isquote:
combi'squote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik wilde wel gaan maar niet als het een combi is
AZquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:27 schreef postmortum het volgende:
vanand wel gezellig bij ons , supporters van genk, geel, gladbach en az komen kijken
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:15 schreef Danny het volgende:
Het geld is gewoon al bij het rode kruis. FOK! hield de aktie trouwens niet. Zoals duidelijk in de topics te lezen valt is de aktie van SHE en faciliteerden we slechts. Als de shoot inderdaad niet door gaat (en alleen dan) kun je bij mij een verzoek neerleggen tot terugbetaling. Alle terugbetalingen zullen wij dan weer verhalen op SHE, indien nodig voor een rechter. SHE heeft echter al aangegeven dat de shoot gewoon doorgaat. Dat maakt dit 'kijk mij eens stoer rellerig doen' topic van gers een beetje overbodig. Slotje dus.
juHhw3eTt0Gz3lLuFfquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
J@H Da@r0m, 3n l3KkUhR Br3ez@H's w3GtiKkuH.
men die She is nog erger dan NB , NB wilde ten minste geen geld van jequote:
voor de rijdende rechter lijkt me helemaal tofquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
SHE voor de rechter slepen is een beetje sneu.
Ik ookquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:34 schreef reetveter het volgende:
verder wil ik SHE wel naakt zien.
http://www.ncrv.nl/?nav=duoytCsHtGAubCjcCIquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:33 schreef gers het volgende:
[..]
voor de rijdende rechter lijkt me helemaal tof
Ja dat zou geweldig zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:33 schreef gers het volgende:
[..]
voor de rijdende rechter lijkt me helemaal tof
Ik jou ook wel.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zelfs ík wil dr wel naakt zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |