quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:58 schreef Florian_ het volgende:
Hoe lang ben je bobbyb
Dat vinden ze toch al.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:05 schreef Breathtaking het volgende:
Verassend thema! Maar spoiler de pics even, anders vinden ze me vast vreemd op school!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Keeley Hazell, laat dat mens sterven, goddomme zeg, stelletje treurige geilers.
Nee, die kop van je ex was lekkerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik wens niet meer aangesproken te worden met breezersletje.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
Goed thema, stelletje flikkers en breezersletjes
Feit dat jij je aangesproken voelt zegt genoeg natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wens niet meer aangesproken te worden met breezersletje.
Dat dus.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb van Maurits vernomen dat BT blowt. Meisjes die blowenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Feit dat jij je aangesproken voelt zegt genoeg natuurlijk.
Ik heb een veel mooiere! Alleen die voorgevel ontbreekt een beetje.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga toch lekker op iemand lopen fappen die je toch never nooit zal krijgen
Dat was toch al eerder bekend?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb van Maurits vernomen dat BT blowt. Meisjes die blowen
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wens niet meer aangesproken te worden met breezersletje.
Wat opa Bobby zegt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Feit dat jij je aangesproken voelt zegt genoeg natuurlijk.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb een veel mooiere! Alleen die voorgevel ontbreekt een beetje.
Oeh ja want blowen is natuurlijk heel ruig en voor mannen enzo..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Kijk, zo hoor je de SC binnen te stappen.quote:
En bier drinken mogen ze zeke rook al niet? Chauvinistquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Omg, blow jij? :/quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het is geen geheim ofzo.
Mwa, ik vind meisjes die roken e.d. ook een beetje een afknapper en niet zozeer omdat het niet bij meisjes zou horen of zo, maar gewoon.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh ja want blowen is natuurlijk heel ruig en voor mannen enzo..
Even vergeten, sorry.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Elisha CuthbertWeer zulks een 3de rangsberoemdheid.
Mensen die alles wat ik zeg serieus nemenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:14 schreef padlarf het volgende:
[..]
En bier drinken mogen ze zeke rook al niet? Chauvinist
Anders neem je mij even serieusquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Mensen die alles wat ik zeg serieus nemen
NG is uit op rellenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Elisha CuthbertWeer zulks een 3de rangsberoemdheid.
NG, ga even ergens anders rellen. Hier is iedereen een beetje klaar met allemaal gezeik op Fok!. Wij willen entertainment tijdens ons 8 uur durende slavenarbeid.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
NG is uit op rellenhet is dat ik er geen zin in heb, anders zou ik mee doen.
Jullie kunnen beter BT serieus nemenquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
NG, ga even ergens anders rellen. Hier is iedereen een beetje klaar met allemaal gezeik op Fok!. Wij willen entertainment tijdens ons 8 uur durende slavenarbeid.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
NG, ga even ergens anders rellen. Hier is iedereen een beetje klaar met allemaal gezeik op Fok!. Wij willen entertainment tijdens ons 8 uur durende slavenarbeid.
Dat vind ze alleen maar lekkerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jullie kunnen beter BT serieus nemen
Ik zie, ik zie wat jij niet ziet?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:18 schreef Florian_ het volgende:
Misschien kunnen we een leuk spelletje doen!
Ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik kan er niks aan doen dat jullie LEKKER AAN HET WERK ZIJN!!!!!!!! en dat ik naakt in mn warme bed lig.
Ik heb nog wel een aantal afgelaste concerten waar je naar toe kan gaan: http://www.ticketmaster.nl/html/browse.htmI?view=canceled&l=NLquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik kan er niks aan doen dat jullie LEKKER AAN HET WERK ZIJN!!!!!!!! en dat ik naakt in mn warme bed lig.
Letterrijmen of cd cover radenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zie, ik zie wat jij niet ziet?
Dat is echt te makkelijk
Care, want ik ga woensdag weerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een aantal afgelaste concerten waar je naar toe kan gaan: http://www.ticketmaster.nl/html/browse.htmI?view=canceled&l=NL
Whehequote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een aantal afgelaste concerten waar je naar toe kan gaan: http://www.ticketmaster.nl/html/browse.htmI?view=canceled&l=NL
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Care, want ik ga woensdag weer.
Dat is wel ultieme faalquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehe![]()
8 uur in de trein naar f*cking Düsseldorf om er daar achter te komen dat Oasis niet gaat spelen
Ik ga op vakantie en ik neem mee: een radio.quote:
Fok!en terwijl je moet werkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehe![]()
8 uur in de trein naar f*cking Düsseldorf om er daar achter te komen dat Oasis niet gaat spelen
Ja ontzettend! Kan ik tenminste alleen in de SC posten.quote:
Een Oasis cdquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga op vakantie en ik neem mee: een radio.
En wat neem jij mee? Alleen met het juiste item mag je met Jitzzzze mee op vakantie
FOK!ken en er betaald voor krijgenquote:
Ja of 8 uur in de trein naar Dusseldorf terwijl het is afgelast en ze daarna gewoon in NL spelen maar dan alsnog naar Dusseldorf gaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:24 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee, ultieme faal is 8 uur in de trein en dat Oasis wel speelt
praat niet stoehoerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is nog altijd minder faal dan NG
Je bent zelf een stoephoerquote:
Oké, dan neem ik gereedschap mee zodat ik een computer, met internet, kan makenquote:
Had je niet moeten zeggen ::Dquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bent zelf een stoephoer
En nou opbokken met dat ge-rel. Ik ben er niet voor in de stemming vandaag. Maandag weer.
Helaas, je mag nog steeds niet meequote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:30 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Oké, dan neem ik gereedschap mee zodat ik een computer, met internet, kan maken
Ik neem mee: een gereedschapskist vol computermaak-goodies
Flikker dan maar op, knurft. Ik blijf wel thuis.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Helaas, je mag nog steeds niet mee
Sukkel, je mist echt iets geweldigs.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:34 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Flikker dan maar op, knurft. Ik blijf wel thuis.
Luisteren naar een radio samen met jou.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sukkel, je mist echt iets geweldigs.
Vooruit, ik stop nog iets in mn tas. Een overhemd, hawaii stijl uiteraardquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:36 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Luisteren naar een radio samen met jou.
Dan word het dus: Luisteren naar een radio samen met jou terwijl je een tas hebt waar een overhemd in zit, wat overigens vals spelen is want je neemt nu opeens en een tas en een overhemd mee, en volgens mij geld de regel ''maar één object per keer noemen'' ook voor Jitzzze!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vooruit, ik stop nog iets in mn tas. Een overhemd, hawaii stijl uiteraard
Ik heb toch nooit gezegd dat je maar één item mee mag nemen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:42 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dan word het dus: Luisteren naar een radio samen met jou terwijl je een tas hebt waar een overhemd in zit, wat overigens vals spelen is want je neemt nu opeens en een tas en een overhemd mee, en volgens mij geld de regel ''maar één object per keer noemen'' ook voor Jitzzze!
quote:
Blowen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh ja want blowen is natuurlijk heel ruig en voor mannen enzo..
Even vergeten, sorry.
WATER-GRAAFS HOO-LI-GANSquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geweldig, dat maakt mijn dag-met-vieze-koffie weer wat goed
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:33 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat was haar naam ook alweer?
Ik wil meeten met hemquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:39 schreef NoelGallagher het volgende:
bowa is gewoon een held inderdaad, klasbak.
Nee hoor lieverd, hooguit bi-curiousquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik wil meeten met hem
Ben ik nu homo?
Alix.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:33 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat was haar naam ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |