quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:58 schreef Florian_ het volgende:
Hoe lang ben je bobbyb
Dat vinden ze toch al.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:05 schreef Breathtaking het volgende:
Verassend thema! Maar spoiler de pics even, anders vinden ze me vast vreemd op school!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Keeley Hazell, laat dat mens sterven, goddomme zeg, stelletje treurige geilers.
Nee, die kop van je ex was lekkerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik wens niet meer aangesproken te worden met breezersletje.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
Goed thema, stelletje flikkers en breezersletjes
Feit dat jij je aangesproken voelt zegt genoeg natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wens niet meer aangesproken te worden met breezersletje.
Dat dus.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb van Maurits vernomen dat BT blowt. Meisjes die blowenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Feit dat jij je aangesproken voelt zegt genoeg natuurlijk.
Ik heb een veel mooiere! Alleen die voorgevel ontbreekt een beetje.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga toch lekker op iemand lopen fappen die je toch never nooit zal krijgen
Dat was toch al eerder bekend?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb van Maurits vernomen dat BT blowt. Meisjes die blowen
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wens niet meer aangesproken te worden met breezersletje.
Wat opa Bobby zegt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Feit dat jij je aangesproken voelt zegt genoeg natuurlijk.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb een veel mooiere! Alleen die voorgevel ontbreekt een beetje.
Oeh ja want blowen is natuurlijk heel ruig en voor mannen enzo..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Kijk, zo hoor je de SC binnen te stappen.quote:
En bier drinken mogen ze zeke rook al niet? Chauvinistquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Omg, blow jij? :/quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het is geen geheim ofzo.
Mwa, ik vind meisjes die roken e.d. ook een beetje een afknapper en niet zozeer omdat het niet bij meisjes zou horen of zo, maar gewoon.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh ja want blowen is natuurlijk heel ruig en voor mannen enzo..
Even vergeten, sorry.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Elisha CuthbertWeer zulks een 3de rangsberoemdheid.
Mensen die alles wat ik zeg serieus nemenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:14 schreef padlarf het volgende:
[..]
En bier drinken mogen ze zeke rook al niet? Chauvinist
Anders neem je mij even serieusquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Mensen die alles wat ik zeg serieus nemen
NG is uit op rellenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Elisha CuthbertWeer zulks een 3de rangsberoemdheid.
NG, ga even ergens anders rellen. Hier is iedereen een beetje klaar met allemaal gezeik op Fok!. Wij willen entertainment tijdens ons 8 uur durende slavenarbeid.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
NG is uit op rellenhet is dat ik er geen zin in heb, anders zou ik mee doen.
Jullie kunnen beter BT serieus nemenquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
NG, ga even ergens anders rellen. Hier is iedereen een beetje klaar met allemaal gezeik op Fok!. Wij willen entertainment tijdens ons 8 uur durende slavenarbeid.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
NG, ga even ergens anders rellen. Hier is iedereen een beetje klaar met allemaal gezeik op Fok!. Wij willen entertainment tijdens ons 8 uur durende slavenarbeid.
Dat vind ze alleen maar lekkerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jullie kunnen beter BT serieus nemen
Ik zie, ik zie wat jij niet ziet?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:18 schreef Florian_ het volgende:
Misschien kunnen we een leuk spelletje doen!
Ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik kan er niks aan doen dat jullie LEKKER AAN HET WERK ZIJN!!!!!!!! en dat ik naakt in mn warme bed lig.
Ik heb nog wel een aantal afgelaste concerten waar je naar toe kan gaan: http://www.ticketmaster.nl/html/browse.htmI?view=canceled&l=NLquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik kan er niks aan doen dat jullie LEKKER AAN HET WERK ZIJN!!!!!!!! en dat ik naakt in mn warme bed lig.
Letterrijmen of cd cover radenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zie, ik zie wat jij niet ziet?
Dat is echt te makkelijk
Care, want ik ga woensdag weerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een aantal afgelaste concerten waar je naar toe kan gaan: http://www.ticketmaster.nl/html/browse.htmI?view=canceled&l=NL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |