quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:12 schreef Stansfield het volgende:
Ik zit er al weer helemaal klaar voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Mijn grootste vrees is dat ze de mol is, maar ik hoop het toch niet. Dan is ze namelijk zo opzichtig bezig dat ze een erg slechte mol is. Dus blijft de andere optie overquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:11 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik zie al voor me dat ze bij de screening dachten "hey, jij bent echt dom, je lijkt wel een soort van Milouschka.. da's wel leuk voor de uitzendingen, dan denkt iedereen dat je alsof doet.."
Top!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn grootste vrees is dat ze de mol is, maar ik hoop het toch niet. Dan is ze namelijk zo opzichtig bezig dat ze een erg slechte mol is. Dus blijft de andere optie over.
Ik heb de topiclijst in de OP in de wiki bijgewerkt, trouwens.
Plus dat ze er het hele programma in blijft zittenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn grootste vrees is dat ze de mol is, maar ik hoop het toch niet. Dan is ze namelijk zo opzichtig bezig dat ze een erg slechte mol is. Dus blijft de andere optie over.
Ik heb de topiclijst in de OP in de wiki bijgewerkt, trouwens.
Dat dus.... zou wel jammer zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook dat ja... zelfde deceptie had ik destijds met Milouschkaquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:23 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Plus dat ze er het hele programma in blijft zitten
Ik vond dat zij het wel goed gedaan had. Haar tactiek werkte prima.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook dat ja... zelfde deceptie had ik destijds met Milouschka![]()
.
Dat heb ik nou bij Rickquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:02 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Anniek een bijzonder irritant persoon.
Ik denk het ook.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
Ik blijf toch bij m'n eerste keuze: Viviënne is de mol.
Nee die is het echt niet... tenzij het geld heeft gestolen maar ze heeft wel ontzettend veel geld opgeleverd bij de opdrachten en slechts 450 euro gekostquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
Ik blijf toch bij m'n eerste keuze: Viviënne is de mol.
Uitzending Gemist is your friendquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:25 schreef Sjowhan het volgende:
Ik kijk het helaas niet vanaf het begin, dus kan nog niet echt bedenken wie de mol kan zijn
Idd een molactie maar ik denk niet dat het de Mol was die dit zou doen. Denk dat die meer door het spel en bieden de pot leeg probeert te trekkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:25 schreef TheVulture het volgende:
Tja dat geld stelen is wel een echte Mol-actie maar aan de andere kant is het toch leuker als er spelenderwijs gesaboteerd wordt
Ik blijf maar op Froukje zitten maar dit is echt het moeilijkste seizoen tot nu toe
Wie zie jij nu als mol, dan wordt dat mijn volgende afvaller. Ik kan de punten goed gebruiken, want ik was er vanaf het begin van overtuigd dat Paula de mol was.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Voor de derde keer op rij is mijn mol de afvaller.
Vera --> Hans --> Paula
Aan die opdracht was ook nix te mollenquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee die is het echt niet... tenzij het geld heeft gestolen maar ze heeft wel ontzettend veel geld opgeleverd bij de opdrachten en slechts 450 euro gekost
En volgens mij al toen Sebastiaan de flipperschade moest afrekenen, ik had toen zoiets van "zo, dat is een dun stapeltje voor zoveel geld..."quote:
weet je nog dat george bij john ik geloof wel 20 mille uit de pot gejat heeft?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:25 schreef TheVulture het volgende:
Tja dat geld stelen is wel een echte Mol-actie maar aan de andere kant is het toch leuker als er spelenderwijs gesaboteerd wordt
Ik blijf maar op Froukje zitten maar dit is echt het moeilijkste seizoen tot nu toe
Misschien heeft ze 5K gejat? Ze was de enige die in discussie ging met Sebastiaan daarover.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee die is het echt niet... tenzij het geld heeft gestolen maar ze heeft wel ontzettend veel geld opgeleverd bij de opdrachten en slechts 450 euro gekost
Dat vind ik altijd de leukste opdrachten, laserguns, paintball etc.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:27 schreef DaFrenk het volgende:
Die opdracht van volgende week lijkt omgekeerde van die bestorming van dat kasteel in Schotland in seizoen 2?
er zat iets geels in en dat haalde ze er niet uit....quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:29 schreef G-lock het volgende:
Haalde Anniek nou nog wat uit dat koffertje net voordat de tijd afliep? Volgens mij niet, maar 't zou natuurlijk ook kunnen zijn dat ie gewoon leeg was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |