Wil jij mijn parijs-reisgenoot worden?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:11 schreef dndiek het volgende:
'navond
Tentamen achter de rug, het ging wel aardigParijs
Ik ga er al heen in het weekend van Pasenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wil jij mijn parijs-reisgenoot worden?(zie link in sig
)
Daar heb ik toch niks aan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik ga er al heen in het weekend van Pasen
Sorryquote:
De hummer is 2 van zulke boeken en nog een derde die wat dunner isquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:10 schreef JeffreyW het volgende:
Hey FLASH, Die bulldozer is heel wat anders he qua bouwen. Deze is helemaal gemotoriseerd.
Tevens bestond hij uit drie bouwinstructies. 3 boeken van 70 pagina's each.
Kut-OSquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:16 schreef Pheno het volgende:
Ik maar F5 doen en dan dondert het geluid harder. Appeltje R Ph. Geen F5
Nee, dat was Dos.quote:
Oh schat, je naaktfoto's? En die film waar je zo creatief 2 komkommers verstopt? Die zitten in het kasteel van je zoon. Ergens.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh schat, je naaktfoto's? En die film waar je zo creatief 2 komkommers verstopt? Die zitten in het kasteel van je zoon. Ergens.
Holy shitquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De hummer is 2 van zulke boeken en nog een derde die wat dunner is![]()
Aandrijving, lier en hoogteverstelling zijn gemotoriseerd
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:30 schreef Fha het volgende:
Wat een verschrikkelijke Tmobile reclame op de FP
Hij is iets minder uitgebreid dan de bulldozer, maar zeker de moeite waardquote:
Tnx, zal binnenkort even wat fotos maken van mijn bulldozer. Of moet je hem nu zienquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is iets minder uitgebreid dan de bulldozer, maar zeker de moeite waard
Doeei. Fijne avond!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:37 schreef Fha het volgende:
kort maar krachtig, ik ga weer. Fijne avond allemaal![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Pien ben je er al uit waarom je zaterdag niet kan?
Ofwel: ik heb waarschijnlijk gewoon tijdquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Staat niks in, alleen dat ik vrijdag tot erg laat in de stad hang
lalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalalalalalalalalalaquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
En nu allemaal![]()
![]()
lalalalallalalaaaaaaaaaaaaaalalalalaaaaaaaaaaalalallalaaaaaaaaa
lalalallalalalaaaaaaaquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
En nu allemaal![]()
![]()
Mooiquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:39 schreef Pien85 het volgende:
Ofwel: ik heb waarschijnlijk gewoon tijd
Ben je Guus Meeuwis aan het kijkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
En nu allemaal![]()
![]()
Die zag ik net wel jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:41 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ben je Guus Meeuwis aan het kijken
Ik had het gelezen jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi![]()
En ik moet waarschijnlijk een knaters eind omrijden dus ergens in de loop van de middag kan ik wel ongeveer daar zijn
Bus hequote:Op donderdag 29 januari 2009 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi![]()
En ik moet waarschijnlijk een knaters eind omrijden dus ergens in de loop van de middag kan ik wel ongeveer daar zijn
Openbaar Vervoerquote:
True, maar dat gewacht telkens. En hopen dat die komt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Openbaar Vervoer
Ja, ik ben serieus! Wat is er lekkerder dan wegdromen bij een goed boek terwijl je onderhand naar je bestemming wordt gebracht?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Openbaar Vervoer
Ja, ik ben serieus! Wat is er lekkerder dan wegdromen bij een goed boek terwijl je onderhand naar je bestemming wordt gebracht?
Ja, want in de file staan is zo leukquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:47 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
True, maar dat gewacht telkens. En hopen dat die komt.
Ach, lekker keihard de cd opzetten is altijd lekker. Zonder enig gezeikquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, want in de file staan is zo leuk
Nou korte schets van wat er gebeurd als ik met de trein moet: Ik loop lezend het station in, loop lezend naar het perron, wacht lezend op de trein, stap lezend in, enz enz... ik heb er dus echt geen enkel probleem mee als die trein een paar minuten later isquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:47 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
True, maar dat gewacht telkens. En hopen dat die komt.
quote:
File? Elke keer als ik met de trein ga heb ik minimaal een half uur vertraging. Met de auto heb ik misschien 4x per jaar een half uur vertraging. Alles is relatiefquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, want in de file staan is zo leuk
Dan is het ideaal.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou korte schets van wat er gebeurd als ik met de trein moet: Ik loop lezend het station in, loop lezend naar het perron, wacht lezend op de trein, stap lezend in, enz enz... ik heb er dus echt geen enkel probleem mee als die trein een paar minuten later is
[..]![]()
En dan doorslapen richting eindstationquote:
OV is ook niet bedoeld om te slapenquote:
Zeker, ik vind het heerlijkquote:
Als jij het fijn vindt dan hoor jij mij niet klagenquote:
Maar het gebeurt me te vaakquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
OV is ook niet bedoeld om te slapen
Dat krijg je als je op de boerderie gaat wonen. Hier hebben ze wel meer dan 2 auto's per dag.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
File? Elke keer als ik met de trein ga heb ik minimaal een half uur vertraging. Met de auto heb ik misschien 4x per jaar een half uur vertraging. Alles is relatief
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:53 schreef Pien85 het volgende:
een van m'n buren heeft zijn/haar lover op bezoek zo te horen
quote:
Kut voor die mensen uit de randstad dan. Allemaal op 1 hoop willen wonenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je op de boerderie gaat wonen. Hier hebben ze wel meer dan 2 auto's per dag.
Waarom denk je dat ik hier weg wilquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kut voor die mensen uit de randstad dan. Allemaal op 1 hoop willen wonen
Wat let je?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier weg wil
Bekhouwequote:
Ikheb helemaal geen probleem met in de randstad wonen. Zit zo op de A44 richting A'dam/Den Haag.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier weg wil
Dat is toch die snelweg die vaak vol staat. Of is dat de A4?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ikheb helemaal geen probleem met in de randstad wonen. Zit zo op de A44 richting A'dam/Den Haag.
Beide natuurlijk hequote:Op donderdag 29 januari 2009 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is toch die snelweg die vaak vol staat. Of is dat de A4?
Ik zou, als k jou was, een bus nemen naar t stationnetje, kan je meteen foto makenquote:
Ja, dat is min of meer dezelfde plek toch??quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zou, als k jou was, een bus nemen naar t stationnetje, kan je meteen foto maken
Scheelt je zo weer een kwartier lopenquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat is min of meer dezelfde plek toch??
OK spreken we daar afquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Scheelt je zo weer een kwartier lopenEn genoeg leuke dingetjes daar in de buurt voor koffie
Waarom?? Daar ook al gezeik??quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ut - Ledn via gouda - den haag?
Fles heeft soms wel leuke huisgenotes.quote:
Zoals na drie recente wissels iddquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fles heeft soms wel leuke huisgenotes.
* Dr_Flash houdt hand voor Jupitermaan.quote:
Daarom, trio met Pien en wie niet weg is, is gezien!quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoals na drie recente wissels idd
Java enterprise leren proggen, denk ikquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash houdt hand voor Jupitermaan.
En nu?
Woavur?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Java enterprise leren proggen, denk ik
Wel gevoeld?quote:
Wel gecultiveerd graagquote:
Ik wil geen trio!quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom, trio met Pien en wie niet weg is, is gezien!
Zien!quote:
BrandX al een tijdje niet meer gezien idd. Je zou het kunnen proberenquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:40 schreef Pien85 het volgende:
Trouwens, iemand zin om tieten te posten? t Word wel weer s tijd voor tieten
zitten ze er nog aan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:41 schreef Pheno het volgende:
Ik ga die van mijn vrouw even checken, cya
Oh, dus we gaan niet samen naar bed zo?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:03 schreef DaMart het volgende:
Typisch!
Hele dag duf en niet wakker te krijgen, en nu het wat later wordt, begin ik wakker te worden.
Dat wou jij nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, dus we gaan niet samen naar bed zo?
Oh nou. Ik nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:07 schreef Pien85 het volgende:
Ik kan prima met iemand in bed liggen en niet voelen hoor Fles
Dus als je met een man in bed ligt ga je ook voelen?quote:
Jawel, en dan voel ik wel bij jou!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, dus we gaan niet samen naar bed zo?
Jij mag heuls niet bij mij voelenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, en dan voel ik wel bij jou!
Ik lig niet met een man in bed.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dus als je met een man in bed ligt ga je ook voelen?
* DaMart rolt zich in hele dekbed, zodat Pien nu onbedekt is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij mag heuls niet bij mij voelen
Ohquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik lig niet met een man in bed.
* Pien85 kan ook slapen zonder dekbedquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart rolt zich in hele dekbed, zodat Pien nu onbedekt is.
Pien onbedekt ontvangenisquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart rolt zich in hele dekbed, zodat Pien nu onbedekt is.
Ook als je op de grond naast het bed ligt?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
* Pien85 kan ook slapen zonder dekbed
Lieve schat, ik kan zelfs in de berm van de snelweg slapenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook als je op de grond naast het bed ligt?
Iets zegt me dat dit een reality check overleefd heeftquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lieve schat, ik kan zelfs in de berm van de snelweg slapen
Hou jij de wiet, rest mag hierheenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:18 schreef Ladylike het volgende:
Terug
buit: Wiet, bier, frietjes en een frikandel
Jepquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dit een reality check overleefd heeft
LLquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:18 schreef Ladylike het volgende:
Terug
buit: Wiet, bier, frietjes en een frikandel
Heyquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou jij de wiet, rest mag hierheen
Tuurlijkquote:
Zullen we samen aan een lange gaan knabbelen?quote:
Zoals in de film met die hondjes?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zullen we samen aan een lange gaan knabbelen?
Lekker, dankjequote:Op donderdag 29 januari 2009 22:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey
Ik wil ook frietjes
[..]
Tuurlijk
En dan morgen zeggen dat dat zware vrachtverkeer dat langskwam mijn gesnurk was, zekerquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lieve schat, ik kan zelfs in de berm van de snelweg slapen
Heb um ook helemaal niet gezienquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
film?![]()
Lady en de Vagebond in de 101 Dalmatiërs![]()
ZELF ik ken die scene![]()
We doen wel alsofquote:
Nee, ik was heel serieus, ik kan daar echt slapen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan morgen zeggen dat dat zware vrachtverkeer dat langskwam mijn gesnurk was, zeker.
Ik wist niet dat je dakloos wasquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik was heel serieus, ik kan daar echt slapen!
De mensen in de stationsrestauratie van Mt zijn wel wat gewend inmiddelsquote:
Hebben me de splagaat zien doen dus de rest kan alleen maar meevallenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De mensen in de stationsrestauratie van Mt zijn wel wat gewend inmiddels
Ben k ook nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je dakloos was
Het staat hier opquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ben k ook nietMaar t kwam zo uit
Overigens, ik zou gillen rond half 11, t is bijna half 11, zometeen mn neefje weer op SBS6 dus
je ging lekker wijd open jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hebben me de splagaat zien doen dus de rest kan alleen maar meevallen
Goed hequote:
Ik bood haar nog onderdak, betaling in natura... maar ze weigert te betalen...quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je dakloos was
Ik glij dagelijks uitquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zag er geroutineerd uit idd
Jah dan is ze het zelf schuldquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bood haar nog onderdak, betaling in natura... maar ze weigert te betalen....
Daar had ik bij moeten zijn!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hebben me de splagaat zien doen dus de rest kan alleen maar meevallen
Eigenlijk welquote:
Dat was wel ons meest schandelijke moment in het openbaar hoor. Eigenlijk viel het best mee.quote:
Killenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
De Nederlandse taal, wat doe je!.
Ons?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was wel ons meest schandelijke moment in het openbaar hoor. Eigenlijk viel het best mee.
Alles glijdt goed bij mijquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's jou wel toevertrouwd geloof ik
Ik wees iedereen op jouquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:33 schreef Ladylike het volgende:
Ons?
Man ik was meters van de tafel![]()
niemand keek naar jou
Mooi. Ik wilde net een enorme vibo gaan bouwenquote:
Dat was omdat ik zo onweerstaanbaar mooi benquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wees iedereen op jouen iedereen keek
Naar jou
Incl. aggregaat?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Ik wilde net een enorme vibo gaan bouwen
van technisch Lego
ook. En onweerstaanbaar nat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:35 schreef Ladylike het volgende:
Dat was omdat ik zo onweerstaanbaar mooi ben
Battery pack heet het, maar: JAquote:
Nou....quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou....
* LL pakt Pien op schoot
Vroeggah...
SSSttttquote:
Fijn dat je ff zoektquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Battery pack heet het, maar: JA![]()
ik zoek alleen nog naar wat elementen die niet recht en hoekig zijn
Ik wil best op schoot, maar niet voor een verhaaltjequote:Op donderdag 29 januari 2009 22:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou....
* LL pakt Pien op schoot
Vroeggah...
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wil best op schoot, maar niet voor een verhaaltje
Ben geen homoquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik bouw wel even een transmissiebak in zodat de anale tak dubbel zo hard trilt als de vaginale, goed?
Okay okay..quote:
Geil is goedquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben geen homo![]()
[..]
Okay okay..
Klinkt geil
Zekerquote:
oehquote:
* LL friemelt aan bh sluiting van Pienquote:
Heyquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
* marc trekt de stekker uit de ksc
* Pien85 Gooit LL op bedquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL friemelt aan bh sluiting van Pien
Dan maar zonder lichtquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
* LL trekt Pien op zichquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
* Pien85 Gooit LL op bed
[..]
Dan maar zonder licht
* LL zuigt aan Pien's oorlelletjequote:
* DaMart schopt de KSC naar KEL.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
Reken me even voor wat een homo aan een vaginale tak heeft?quote:
* Pien85 friemelt aan broekssluiting van LLquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL zuigt aan Pien's oorlelletje
Die zitten gezellig mee te lezenquote:
quote:
Ik had het over de anale takquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Reken me even voor wat een homo aan een vaginale tak heeft?
* LL helpt ffquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
* Pien85 friemelt aan broekssluiting van LL
[..]
Die zitten gezellig mee te lezen
Hee kom op, Lego Technic is all about "Challenging Building"quote:
Ja. want ik ben toch speciaal?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee kom op, Lego Technic is all about "Challenging Building"
Of wil je dat ik specifiek een pretmachine voor JOU ga bouwen?
Volgens mij ook nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL helpt ff
kutding is ut
Volgens mij mogen we niet sexen
Ik wil dr ook 1!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee kom op, Lego Technic is all about "Challenging Building"
Of wil je dat ik specifiek een pretmachine voor JOU ga bouwen?
Tsssk, als we nu voor zn deur stonden, stopte hij ons niet in de kelderquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet
[..]
Ik wil dr ook 1!
Moest ff sportjournaal kijken. Met Dione en haar grote tiiiiitenquote:
Ja, mijne is kapotquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tsssk, als we nu voor zn deur stonden, stopte hij ons niet in de kelder![]()
Een van mij lenen?
Nee, iets zegt me dat jullie die oude fiets niet nodig hebben...quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tsssk, als we nu voor zn deur stonden, stopte hij ons niet in de kelder![]()
Een van mij lenen?
Er zijn niet echt genoeg onderdelebn voor het maken van een afgeronde topquote:
wat een kopquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moest ff sportjournaal kijken. Met Dione en haar grote tiiiiiten![]()
[ afbeelding ]
Ik kan ze tegenwoordig fixenquote:
op een oude fiets moet je het lerenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, iets zegt me dat jullie die oude fiets niet nodig hebben....
Gamma!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
op een oude fiets moet je het leren
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, iets zegt me dat jullie die oude fiets niet nodig hebben....
D'r zit een scheur in t plastic... denk niet dat je dat nog kan fixenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat een kop
[..]
Ik kan ze tegenwoordig fixen
Ik heb het op een oude fiets geleerdquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb jij nog een oude fiets nodig om t te leren dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoi cablegunmaster!quote:
dat ging volgens mij net iets andersquote:
Met Epoxy ook niet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
D'r zit een scheur in t plastic... denk niet dat je dat nog kan fixen
Ouwe fietsen FTWquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het op een oude fiets geleerd![]()
ow![]()
Ik leer altijd bijquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heb jij nog een oude fiets nodig om t te leren dan?
[..]
Hoi cablegunmaster!
Kan ik ook wel regelenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik gewoon een nieuwe
Ik wed dat jij mij ook e.e.a. kan leren!!quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Kolari 67º21' NB, 15 augustus 2008![]()
[ afbeelding ]
Ouwe fiets![]()
Fins Breedspoor @1520 mm
Moet het wel de goeie zijn! Geloof namelijk dat ie nauwelijks meer te krijgen isquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kan ik ook wel regelen
miss dat mn baas er nog 1 heeft liggen
Die hebben een sexshop gehad
[..]
Zou je denken?quote:Ik wed dat jij mij ook e.e.a. kan leren!!
Lijkt niet op een fietsquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oude fiets
@ 06-05-1961
Ligt eraan wat jij onder goed verstaatquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet het wel de goeie zijn! Geloof namelijk dat ie nauwelijks meer te krijgen is(waarom bespreek ik dit op fok?
)
[..]
Zou je denken?
Under-cover fietsquote:
Dat denk ik ook wel jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:06 schreef Ladylike het volgende:
Ik wed dat jij mij ook e.e.a. kan leren!!
Ik weet het wel zekerquote:
Dat ga ik je dan weer niet in t openbaar vertellenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ligt eraan wat jij onder goed verstaat(weet ik ook niet
)
Hoezo?quote:Zeker weten!
Das je goed rechtquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat ga ik je dan weer niet in t openbaar vertellen![]()
Ben geen maagd met vrouwen maar kan nog lekker bijlerenquote:Hoezo?
Nee schat, hoezo?quote:
oh nou, daar moet ik nog ff wat inlopenquote:
Nou ben je me ff kwijt...quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh nou, daar moet ik nog ff wat inlopen
Dan word ik ook de eerste die zowel jou als Pien gemeet heeftquote:
PM dan maar?quote:
Ik kan ook nog best wat bij leren hoorquote:[..]
Ben geen maagd met vrouwen maar kan nog lekker bijleren
Gewoon. Ik ben nog wel maagd met vrouwenquote:
PM box staat altijd openquote:
Das wat ik bedoel, ik leer altijd bijquote:[..]
Ik kan ook nog best wat bij leren hoor
Slaap lekkerquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan word ik ook de eerste die zowel jou als Pien gemeet heeft
Ik wil ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou ben je me ff kwijt...
jointje
PM is onderwegquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
PM box staat altijd open
[..]
Das wat ik bedoel, ik leer altijd bij![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
Nou heb ik het toch nog niet gezien Pien
Ik lees echt verkeerdquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon. Ik ben nog wel maagd met vrouwen
Geilquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan word ik ook de eerste die zowel jou als Pien gemeet heeft
huh?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
druk morgen
eerst zwemmen, dan halve finale Aussie Open kijken, dan stad in, dingessen kopen waar ik nog een dag niks mee mag...
Kom maar meerokenquote:
WPzquote:
Al die dingessen waar ik jou HARD mee ga verwennen en zoquote:
Graag! Al anderhalf jaar ofzo nie meer gedaanquote:
Oh die dingessen! Geil!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al die dingessen waar ik jou HARD mee ga verwennen en zo
Dies koelquote:
Die reclame is leuk!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet nu al hoe je gaat reageren![]()
Als er een meet is waar ik bij kan zijn dan neem ik meequote:Op donderdag 29 januari 2009 23:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Graag! Al anderhalf jaar ofzo nie meer gedaan![]()
Ik dacht dat ik de enige was die van dr stoel soptequote:Oh die dingessen! Geil!
Is goedquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als er een meet is waar ik bij kan zijn dan neem ik mee![]()
Ik sop gezellig meequote:[..]
Ik dacht dat ik de enige was die van dr stoel sopte
Jij krijgt ook nog Dingessenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:26 schreef Ladylike het volgende:
Ik dacht dat ik de enige was die van dr stoel sopte
Gezelligquote:
Of jah, onder de lakens liggen, en wat zelfbevrediging toepassen natuurlijkquote:
Dat wilde ik dan weer net niet wetenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of jah, onder de lakens liggen, en wat zelfbevrediging toepassen natuurlijk
Nou zo raar is dat niet anders hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat wilde ik dan weer net niet weten
Zo saampjesquote:
Nee, maar ik hoef t niet te wetenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou zo raar is dat niet anders hoor
Lolquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zo saampjes
zo maar eens naar huis
bezoek is hier weg, ik zit zelf nog bij mn schoonouders
Ik wist utquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of jah, onder de lakens liggen, en wat zelfbevrediging toepassen natuurlijk
Ik moet rijdenquote:
Ik ben nog ff hierquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom LL dan vinger ik je in slaap en zo
AFBLIJVEN! Vanavond is LL van mijquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom LL dan vinger ik je in slaap en zo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Welneequote:Op donderdag 29 januari 2009 23:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
AFBLIJVEN! Vanavond is LL van mij
Grrrrr Go tigerquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
AFBLIJVEN! Vanavond is LL van mij
Wrs welquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]traumaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Ik bewaak je met mn levenquote:
Geilquote:[..]
Wrs wel
quote:[..]
traumaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Met je lijf ook?quote:
Dat zei mn vent ook alquote:[..]
Geil
Zeker!quote:
Dat wilde ik niet horenquote:[..]
Dat zei mn vent ook al
Sorryquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zeker!
[..]
Dat wilde ik niet horen
* Pien85 droomt weer verder over LLquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sorry
* LL plakt droom van Pien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
* Pien85 droomt weer verder over LLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pfff kletskutten hier
Ik wil zo toch naar mn bedje dus mn vriend zo de mond maar snoeren
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pfff kletskutten hier
Ik wil zo toch naar mn bedje dus mn vriend zo de mond maar snoerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vriend moet je gewoon hand voor zn mond houden en t huis uit sleuren
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]Vrees dat mn nog geen 55 kilo niet opgewassen is tegen ruim 130 van hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vriend moet je gewoon hand voor zn mond houden en t huis uit sleuren
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
Dan zal je t lief moeten vragenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vrees dat mn nog geen 55 kilo niet opgewassen is tegen ruim 130 van hem
Das plan Aquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |