Openbaar Vervoerquote:
True, maar dat gewacht telkens. En hopen dat die komt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Openbaar Vervoer
Ja, ik ben serieus! Wat is er lekkerder dan wegdromen bij een goed boek terwijl je onderhand naar je bestemming wordt gebracht?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Openbaar Vervoer
Ja, ik ben serieus! Wat is er lekkerder dan wegdromen bij een goed boek terwijl je onderhand naar je bestemming wordt gebracht?
Ja, want in de file staan is zo leukquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:47 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
True, maar dat gewacht telkens. En hopen dat die komt.
Ach, lekker keihard de cd opzetten is altijd lekker. Zonder enig gezeikquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, want in de file staan is zo leuk
Nou korte schets van wat er gebeurd als ik met de trein moet: Ik loop lezend het station in, loop lezend naar het perron, wacht lezend op de trein, stap lezend in, enz enz... ik heb er dus echt geen enkel probleem mee als die trein een paar minuten later isquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:47 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
True, maar dat gewacht telkens. En hopen dat die komt.
quote:
File? Elke keer als ik met de trein ga heb ik minimaal een half uur vertraging. Met de auto heb ik misschien 4x per jaar een half uur vertraging. Alles is relatiefquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, want in de file staan is zo leuk
Dan is het ideaal.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou korte schets van wat er gebeurd als ik met de trein moet: Ik loop lezend het station in, loop lezend naar het perron, wacht lezend op de trein, stap lezend in, enz enz... ik heb er dus echt geen enkel probleem mee als die trein een paar minuten later is
[..]![]()
En dan doorslapen richting eindstationquote:
OV is ook niet bedoeld om te slapenquote:
Zeker, ik vind het heerlijkquote:
Als jij het fijn vindt dan hoor jij mij niet klagenquote:
Maar het gebeurt me te vaakquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
OV is ook niet bedoeld om te slapen
Dat krijg je als je op de boerderie gaat wonen. Hier hebben ze wel meer dan 2 auto's per dag.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
File? Elke keer als ik met de trein ga heb ik minimaal een half uur vertraging. Met de auto heb ik misschien 4x per jaar een half uur vertraging. Alles is relatief
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:53 schreef Pien85 het volgende:
een van m'n buren heeft zijn/haar lover op bezoek zo te horen
quote:
Kut voor die mensen uit de randstad dan. Allemaal op 1 hoop willen wonenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je op de boerderie gaat wonen. Hier hebben ze wel meer dan 2 auto's per dag.
Waarom denk je dat ik hier weg wilquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kut voor die mensen uit de randstad dan. Allemaal op 1 hoop willen wonen
Wat let je?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier weg wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |