PM is onderwegquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
PM box staat altijd open
[..]
Das wat ik bedoel, ik leer altijd bij![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
Nou heb ik het toch nog niet gezien Pien
Ik lees echt verkeerdquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon. Ik ben nog wel maagd met vrouwen
Geilquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan word ik ook de eerste die zowel jou als Pien gemeet heeft
huh?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
druk morgen
eerst zwemmen, dan halve finale Aussie Open kijken, dan stad in, dingessen kopen waar ik nog een dag niks mee mag...
Kom maar meerokenquote:
WPzquote:
Al die dingessen waar ik jou HARD mee ga verwennen en zoquote:
Graag! Al anderhalf jaar ofzo nie meer gedaanquote:
Oh die dingessen! Geil!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al die dingessen waar ik jou HARD mee ga verwennen en zo
Dies koelquote:
Die reclame is leuk!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet nu al hoe je gaat reageren![]()
Als er een meet is waar ik bij kan zijn dan neem ik meequote:Op donderdag 29 januari 2009 23:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Graag! Al anderhalf jaar ofzo nie meer gedaan![]()
Ik dacht dat ik de enige was die van dr stoel soptequote:Oh die dingessen! Geil!
Is goedquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als er een meet is waar ik bij kan zijn dan neem ik mee![]()
Ik sop gezellig meequote:[..]
Ik dacht dat ik de enige was die van dr stoel sopte
Jij krijgt ook nog Dingessenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:26 schreef Ladylike het volgende:
Ik dacht dat ik de enige was die van dr stoel sopte
Gezelligquote:
Of jah, onder de lakens liggen, en wat zelfbevrediging toepassen natuurlijkquote:
Dat wilde ik dan weer net niet wetenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of jah, onder de lakens liggen, en wat zelfbevrediging toepassen natuurlijk
Nou zo raar is dat niet anders hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat wilde ik dan weer net niet weten
Zo saampjesquote:
Nee, maar ik hoef t niet te wetenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou zo raar is dat niet anders hoor
Lolquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zo saampjes
zo maar eens naar huis
bezoek is hier weg, ik zit zelf nog bij mn schoonouders
Ik wist utquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of jah, onder de lakens liggen, en wat zelfbevrediging toepassen natuurlijk
Ik moet rijdenquote:
Ik ben nog ff hierquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom LL dan vinger ik je in slaap en zo
AFBLIJVEN! Vanavond is LL van mijquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom LL dan vinger ik je in slaap en zo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Welneequote:Op donderdag 29 januari 2009 23:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
AFBLIJVEN! Vanavond is LL van mij
Grrrrr Go tigerquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
AFBLIJVEN! Vanavond is LL van mij
Wrs welquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]traumaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Ik bewaak je met mn levenquote:
Geilquote:[..]
Wrs wel
quote:[..]
traumaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Met je lijf ook?quote:
Dat zei mn vent ook alquote:[..]
Geil
Zeker!quote:
Dat wilde ik niet horenquote:[..]
Dat zei mn vent ook al
Sorryquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zeker!
[..]
Dat wilde ik niet horen
* Pien85 droomt weer verder over LLquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sorry
* LL plakt droom van Pien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
* Pien85 droomt weer verder over LLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pfff kletskutten hier
Ik wil zo toch naar mn bedje dus mn vriend zo de mond maar snoeren
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pfff kletskutten hier
Ik wil zo toch naar mn bedje dus mn vriend zo de mond maar snoerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vriend moet je gewoon hand voor zn mond houden en t huis uit sleuren
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]Vrees dat mn nog geen 55 kilo niet opgewassen is tegen ruim 130 van hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vriend moet je gewoon hand voor zn mond houden en t huis uit sleuren
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
Dan zal je t lief moeten vragenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vrees dat mn nog geen 55 kilo niet opgewassen is tegen ruim 130 van hem
Das plan Aquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |