Scarface.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:54 schreef Sam_Spade het volgende:
I kill a Family Guy fan for fun. But for a green card, I'm gonna carve him up real nice.
Helaas is Mutant te dom om tekenfilms te waarderen die op onnadrukkelijke wijze de draak steken met de Republikeinen. Zal wel een juristentrekje zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
Family Guy roeleert de pan uit. Net als American Dad.
En elke andere tekenfilm-serie die republikeinen als pispaal gebruikt.
Werkelijk het enige goede citaat uit die Bijbel voor de getinte Randstedeling.quote:
Wat een vreselijke zin.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:Goedemoggel, stelletje cynicus
Ik ben blij uw gemoedstoestand te kunnen beroeren.quote:
Wat ben jij er vroeg bij deze morgen. Ben je je bed uitgeschopt?quote:
Niet echt, maar het zal wel.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:07 schreef Montov het volgende:
De ironie dat Autodidact op indymedia komt terwijl het een nazi is... als je begrijpt wat ik bedoel.
Natuurlijk, Turkije heeft weinig recht van spreken... maar toch, denk ik nu, volgens mij is Israël het enige land in die regio dat op dergelijke schaal onderdrukte mensen vermoordt, in de huidige tijd, deze regeringen. Ja, er zijn dictaturen, en ja, er worden gemarteld, en ja, ze hebben geen vrijheid, en ja, etcetera... Ik hoef geen achterlijke regeringen te verdedigen. Maar toch. En ik denk dat Europa niet zou spreken over het recht op verdediging als Saoedi-Arabië een stad belegert en honderden en duizenden doodt... En dat om de zoveel jaar. Maar, goed, oké, whatever, etcetera, blaat. Ik wilde eigenlijk zeggen:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:08 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik heb niet echt het idee dat Turkije dat zou laten gebeuren. In Koerdistan wordt net zo goed collectief gestraft.Nog geen drie maanden geleden zette Turkije honderdduizend militairen, gevechtsvliegtuigen en tanks in om een terreuractie van de PKK te vergelden. Sinds het begin van het conflict zijn tientallen Koerdische dorpen platgebrand, tienduizenden burgerdoden, 3.000 politieke gevangenen zitten inmiddels in die gevangenissen waar ze van mensenrechten nog niet hebben gehoord. De wereldmedia was afwezig in het laatste conflict, zweeg in alle talen. Hoe kan Erdogan in hemelsnaam met droge ogen Israel de les leren als het gaat om mensenrechten en de omgang met terreur zonder burgers mee te sleuren in het conflict?
idd wel hebben ze allemaal 10+ jaar uit de staatsruif gegeten toen ze hun studie geschiedenis aan het doen warenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:35 schreef Picchia het volgende:
Pechtold: basisbeurs studenten afschaffen
Ik kan hier echt heel slecht tegen. Na Rutte, Balkenende en Plasterk begint die droplul studenten ook al als pispaal te gebruiken.
Onze kamerleden hebben het niet op een rijtje.
Dat is nog tot daar aan toe, maar Pechtold was ook nog betrokken bij de oprichting van Quintus.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd wel hebben ze allemaal 10+ jaar uit de staatsruif gegeten toen ze hun studie geschiedenis aan het doen waren
Doet me denken aan:quote:
Waarbij een ambtenaar dacht: 'Dat kunnen wij ook!'quote:Politie zoekt rappend naar nieuwe collega's
20-02-2007
De politie van Amsterdam organiseert in maart drie feesten met 'rap battles' voor jongeren. Het korps wil hiermee vooral allochtone jongeren overhalen een baan bij de politie te nemen.
Respect voor de politie en meer diversiteit binnen het korps zijn de voornaamste doelen van de actie. Het korps realiseert zich dat jongeren niet altijd een positief beeld hebben van de politie. Tijdens de 'rap battles' kunnen jongeren en de Amsterdamse politie elkaar onder het motto 'Grijp je kans, 100% respect' leren kennen. Op 23 maart vindt de finale plaats tijdens een groot wervingsevenement in de Heineken Music Hall.
bron: communicatieplein
Ik denk dat die ene gozer op de foto niet meer in staat is om na te denken over een gevatte linequote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:35 schreef Picchia het volgende:
[..]
Doet me denken aan:
[..]
Waarbij een ambtenaar dacht: 'Dat kunnen wij ook!'
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
Family Guy roeleert de pan uit. Net als American Dad.
En elke andere tekenfilm-serie die republikeinen als pispaal gebruikt.
ik heb de hele dag al zin in borrelnotenquote:
Er is geen enkele goede film op vanavond.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:08 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ik heb de hele dag al zin in borrelnoten
DVD's.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Er is geen enkele goede film op vanavond.
voor borrelnoten heb ik geen film nodig.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Er is geen enkele goede film op vanavond.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:04 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
En dat voor Fox, maar wij zijn het eens: geweldige animatie-series. Kunt u ook South Park waarderen?
Je hebt gelijk, ik heb ook zin in borrelnoten.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:52 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
voor borrelnoten heb ik geen film nodig.
AH geplunderd!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik heb ook zin in borrelnoten.
Het genot is groots.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:03 schreef Aoristus het volgende:
Dan zullen borrelnoten jullie avondgenot vullen
Ik kan je uit eerste hand vertellen dat de pizza calzone van dr. oetker niet zo best is.quote:
Pizza'ss.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:13 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik kan je uit eerste hand vertellen dat de pizza calzone van dr. oetker niet zo best is.
Dr. Oetker is niet zo goed in het bakken van pizza'squote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:13 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik kan je uit eerste hand vertellen dat de pizza calzone van dr. oetker niet zo best is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |