Agenten van dit korps mogen elkaar dus niet in de gaten houden in verband met corruptie.quote:Het is agenten inmiddels wel verboden om op eigen houtje collega’s na te trekken.
Dit was wel toegestaan,quote:Het is agenten inmiddels wel verboden om op eigen houtje collega’s na te trekken.
Ik probeer dat ook wel in het dagelijks leven, maar het is wel meer moeite gaan kosten. Fok zie ik echter als een geschikte uitlaatklep.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:33 schreef Monidique het volgende:
Je moet inderdaad soms wat moeite doen om beschaving te behouden, om redelijk om te gaan met vooroordelen, om te relativeren. Dat is het verschil tussen verstandige mensen en tokkies, bijvoorbeeld.
Ik zou mijn collega's voor geen cent vertrouwen als ik bij de politie werktequote:Op donderdag 29 januari 2009 19:42 schreef Picchia het volgende:
Mutant, het is vrij normaal dat de familie wordt nagetrokken wanneer iemand in dienst bij de politie gaat. Juist om dit soort taferelen te voorkomen. Het lijkt erop dat ze nu juist iets lakser zijn geweest omdat ze een afspiegeling van de maatschappij wilde vormen.
Schokkender is dit:
[..]
Agenten van dit korps mogen elkaar dus niet in de gaten houden in verband met corruptie.
Wansmaakquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:31 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Sinds Marokkaanse jochies het nodig vinden om zelfs in mijn limburgse dorpje overlast te veroorzaken, ben ik het weer steeds moeilijker gaan vinden om te (willen) relativeren. En dan voel ik me in mijn vooroordelen dus ook gesterkt door dergelijke berichtgeving.
Nee dat is te goed om voor wansmaak door te kunnenquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:18 schreef Aoristus het volgende:
Ik zou ze niet weten te vinden
http://www.texasgop.org/site/DocServer/FINAL_2008_PLATFORM.pdfquote:Homosexuality – We believe that the practice of homosexuality tears at the fabric of society, contributes to the breakdown of the family unit, and
leads to the spread of dangerous, communicable diseases. Homosexual behavior is contrary to the fundamental, unchanging truths that have been
ordained by God, recognized by our country’s founders, and shared by the majority of Texans. Homosexuality must not be presented as an
acceptable “alternative” lifestyle in our public education and policy, nor should “family” be redefined to include homosexual “couples.” We are
opposed to any granting of special legal entitlements, refuse to recognize, or grant special privileges including, but not limited to: marriage between
persons of the same sex (regardless of state of origin), custody of children by homosexuals, homosexual partner insurance or retirement benefits.
We oppose any criminal or civil penalties against those who oppose homosexuality out of faith, conviction, or belief in traditional values
Texas Sodomy Statutes - We oppose the legalization of sodomy. We demand that Congress exercise its authority granted by the U.S. Constitution
to withhold jurisdiction from the federal courts from cases involving sodomy.
Daar heeft Monidique ons in 2006 al eens op getrakteerdquote:
Via: http://www.salon.com/opin(...)/29/armey/index.htmlquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.texasgop.org/site/DocServer/FINAL_2008_PLATFORM.pdf
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Sja, maar de Republikeinen zijn, over het algemeen, dom, dóm, dooom weet je. Dus dat een gemiddelde econoom iets anders zou zeggen, dat ligt in de lijn der verwachting. Een gemiddelde socioloog, een gemiddelde wetenschapper, een gemiddelde fruitteler, allemaal zouden ze een andere mening hebben dan dat treurig hoopje conservatisme in Washington.
Zo heeft iedereen z'n gebrek.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:18 schreef Aoristus het volgende:
Ik zou ze niet weten te vinden
doe eens linkjequote:Op donderdag 29 januari 2009 21:27 schreef Aoristus het volgende:
ha, de fok!crew gedraagt zich weer eens als vanouds onredelijk en onlogisch. En de crewlikkende moderators, die zijn extra
FB, de inleiding van elk Schmucky topic vertelt het verhaal.quote:
ah een puberale middelbare school ruzie.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:35 schreef Aoristus het volgende:
[..]
FB, de inleiding van elk Schmucky topic vertelt het verhaal.
SHE is na een woordenwisseling met de crew weer een gewone user geworden. Dat verliep niet helemaal netjes ofzo, want ze dreigt om niet meer aan de fok!aktie mee te werken. Fok! zamelde geld in voor de 3fm aktie van vorig jaar. Als tegenprestatie zou She dan een paar naaktfoto's laten maken voor de geldschieters.
Er is veel geld opgehaald. Nu is men er allemaal van overtuigd dat SHE degene is die de foute is, terwijl Danny het zich wel liet gevallen om namens fok! iets te beloven zonder dat het hem ook maar iets kan schelen hoe de crew z'n problemen oplost.
Maar dan zonder naaktfoto's en iemand is er met het geld vandoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:44 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ah een puberale middelbare school ruzie.
Gewoon je gemiddelde pokerspelletje met vrienden, nietwaar?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:56 schreef Reya het volgende:
Voorspelbaar.
quote:Turkse premier stormt uit debat
De Turkse premier Tayyip Erdogan is donderdag uit een verhit debat over het Midden-Oosten gelopen tijdens een economische top in het Zwitserse Davos. Hij zei wellicht nooit meer terug te keren naar het jaarlijkse Wereld Economisch Forum (World Economic Forum).
Erdogan stelde dat hij te weinig spreektijd had gekregen. ‘Ik denk niet dat ik hier nog terugkom, omdat u me niet laat uitpraten’, zei Erdogan, die vervolgens de zaal verliet.
Zijn betoog was afgebroken toen hij reageerde op de Israëlische president Shimon Peres, die het Israëlische offensief in de Palestijnse Gazastrook fel had verdedigd. Met verheven stem en met een vinger wijzend, vroeg Peres wat Erdogan zou doen als elke nacht raketten op de Istanbul zouden worden afgevuurd.
Peres mocht wel uitpratenquote:
Ik heb niets tegen het natrekken van familieleden hoor. Overigens lijkt mij het vrij dubieus als het door je collega gebeurd.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:42 schreef Picchia het volgende:
Mutant, het is vrij normaal dat de familie wordt nagetrokken wanneer iemand in dienst bij de politie gaat. Juist om dit soort taferelen te voorkomen. Het lijkt erop dat ze nu juist iets lakser zijn geweest omdat ze een afspiegeling van de maatschappij wilde vormen.
Schokkender is dit:
[..]
Agenten van dit korps mogen elkaar dus niet in de gaten houden in verband met corruptie.
Volgens mij gebeurt dat ook gewoon bij banken e.d.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen het natrekken van familieleden hoor. Overigens lijkt mij het vrij dubieus als het door je collega gebeurd.
Sterker nog, je kan een onderzoek verwachten als je in een straal van 100m van de Nederlandse bank gaat wonen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt dat ook gewoon bij banken e.d.
Die ambitie had ik toch al niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:49 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Sterker nog, je kan een onderzoek verwachten als je in een straal van 100m van de Nederlandse bank gaat wonen.
Ik woon bij de grens.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:01 schreef Picchia het volgende:
In Nederland is een alu-hoedje geen overbodige luxe.
Nee, natuurlijk niet. Artsen mogen hun collega's ook niet lukraak en zonder wederzijds medeweten betrekken in medische experimenten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:42 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat is een beetje vreemde vergelijking. Een arts is geen opsporingsambtenaar in dienst gesteld om criminaliteit te bestrijden. Agenten zijn niet alleen in dienst gesteld om externe criminaliteit te bestrijden, maar ook interne, dus kunnen ze ook elkaar in de gaten houden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:34 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Artsen mogen hun collega's ook niet lukraak en zonder wederzijds medeweten betrekken in medische experimenten.
Hállo.
Het is absoluut geen vreemde vergelijking, zoals agenten voor de veiligheid zijn, zo zijn artsen voor de gezondheid. In jouw theorie, even gechargeerd ´waarom zouden artsen dan niet gebruik mogen maken van hun expertise om de algemene gezondheid te bevorderen´.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:44 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat is een beetje vreemde vergelijking. Een arts is geen opsporingsambtenaar in dienst gesteld om criminaliteit te bestrijden. Agenten zijn niet alleen in dienst gesteld om externe criminaliteit te bestrijden, maar ook interne, dus kunnen ze ook elkaar in de gaten houden.
Allemaal hartstikke leuk, maar een agent is niet in staat om een goede beoordeling met betrekking tot integriteit te vellen over zijn collega's.quote:Corruptie bij de politie is niets nieuws. Mensen die elkaar in bescherming nemen, informatie dat doorgespeeld wordt of in beslag genomen goederen die verdwijnen. Als agenten elkaar niet mogen controleren dan komen zulke dingen natuurlijk veel minder snel aan het licht. Het is vreemd dat wanneer men een agent verdenkt van het hebben van banden met het criminele circuit dat men niet even een kleine controle kan doen zonder alle alarmbellen te laten rinkelen. Een onnodige scene maken hierover kun je natuurlijk niet maken tegenover collega's. Als er niets aan de hand is, prima, maar een beetje alertheid moet kunnen.
quote:
`Misschien toch maar eens kappen met die illegale bezettingen en het afsluiten van grenzen van andere landen.`quote:[..] vroeg Peres wat Erdogan zou doen als elke nacht raketten op de Istanbul zouden worden afgevuurd [..]
Ik heb niet echt het idee dat Turkije dat zou laten gebeuren. In Koerdistan wordt net zo goed collectief gestraft.Nog geen drie maanden geleden zette Turkije honderdduizend militairen, gevechtsvliegtuigen en tanks in om een terreuractie van de PKK te vergelden. Sinds het begin van het conflict zijn tientallen Koerdische dorpen platgebrand, tienduizenden burgerdoden, 3.000 politieke gevangenen zitten inmiddels in die gevangenissen waar ze van mensenrechten nog niet hebben gehoord. De wereldmedia was afwezig in het laatste conflict, zweeg in alle talen. Hoe kan Erdogan in hemelsnaam met droge ogen Israel de les leren als het gaat om mensenrechten en de omgang met terreur zonder burgers mee te sleuren in het conflict?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:19 schreef Yildiz het volgende:
[..]
[..]
`Misschien toch maar eens kappen met die illegale bezettingen en het afsluiten van grenzen van andere landen.`
Wellicht enigsinds hypocriet.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:19 schreef Yildiz het volgende:
[..]
[..]
`Misschien toch maar eens kappen met die illegale bezettingen en het afsluiten van grenzen van andere landen.`
Ik wilde bijna schrijven "goed voorbeeld doet volgen", maar dat zou al te veel kwaadsprekerij zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:36 schreef sigme het volgende:
Probleem is eigenlijk dat oma weer werk heeft, goed bevalt en steeds meer werk krijgt. En dus gaten laat vallen. 't Zou toch verboden moeten worden, dat 55-plussers zomaar een baan vinden.
Is je ma pas 55+?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:36 schreef sigme het volgende:
Probleem is eigenlijk dat oma weer werk heeft, goed bevalt en steeds meer werk krijgt. En dus gaten laat vallen. 't Zou toch verboden moeten worden, dat 55-plussers zomaar een baan vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |