quote:Je bent te typeren als een zakenman.
Een zakenman is vooral een ondernemend type. Ondernemende mensen willen graag leiding geven. Ondernemers zien vaak veel kansen en mogelijkheden. Ze vinden het fijn om het werk van henzelf en van anderen goed te kunnen regelen. Vaak omdat ze een bepaald doel nastreven en daarom het heft in handen nemen. Ze zijn in staat veel dingen tegelijk af te handelen. Dit type is in veel beroepen en sectoren aanwezig. Van politiek, non-profit tot commerciële dienstverlening. In grote en kleine organisaties en ook vaak als eigen baas. Stereotiepe beroepen zijn aannemer, manager, freelancer, huisman / -vrouw, makelaar, autoverkoper, steward(ess) en vakbondsbestuurder.
Ik doe een opleiding om bij een bank aan de slag te kunnen.quote:Je bent te typeren als een piloot.
Piloten staan bekend als realistische types. Realistische mensen zijn avontuurlijk en zijn graag met hun handen bezig. Ze zijn graag buiten en houden vaak van de natuur of dieren. Realistische mensen zijn ook vaak geïnteresseerd in machines of mechanische dingen. Naast piloot kan je ook denken aan beroepen als koerier of monteur bij de wegenwacht. Maar ook boswachter, bioloog, medewerker bij een energiecentrale of dierenarts.
Deze korte beroepskeuzetest geeft slechts een indicatie van het soort beroep dat bij je past. Voor een uitgebreide beroepskeuzetest kun je de professionele beroepskeuzetest van 123test doen. Voor deze test wordt wel een vergoeding gevraagd.
Secretaresse dusquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:39 schreef Registratiedienst het volgende:. Het klopt wel. Ik wil iets verkopen.
[..]
zakenman.
Nja, als rechtenstudent (met interesse in jeugd-/familierecht) klopt het wel zo ongeveerquote:Je bent te typeren als een leraar.
Een leraar is een mensgericht persoon. Iemand die mensgericht is, wil graag andere mensen helpen. Ze vinden het prettig als andere mensen zich op hun gemak voelen. Mensgerichte personen voelen zich thuis in beroepen waar sociaal contact van belang is. Bijvoorbeeld als advocaat, reisleider of loopbaanadviseur. Andere voorbeelden van contactuele beroepen zijn leraar, verpleegkundige, bejaardenverzorger, kinderrechter en receptionist.
MASD wij zijn tof, ik ben ook kunstenaarquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:39 schreef MASD het volgende:
http://www.123test.nl/id=1e4f74b940e601a3f
Kunstenaar.Maar kom op, alsof je aan de hand van een tiental stellingen een richting kunt kiezen.
Slechts een tiental?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:39 schreef MASD het volgende:
http://www.123test.nl/id=1e4f74b940e601a3f
Kunstenaar.Maar kom op, alsof je aan de hand van een tiental stellingen een richting kunt kiezen.
Ik ben ook zakenmanquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:39 schreef Registratiedienst het volgende:. Het klopt wel. Ik wil iets verkopen.
[..]
Het 1e gedeelte kan ik me wel in vinden, alleen niet in de beroepen.quote:Je bent te typeren als een leraar.
Een leraar is een mensgericht persoon. Iemand die mensgericht is, wil graag andere mensen helpen. Ze vinden het prettig als andere mensen zich op hun gemak voelen. Mensgerichte personen voelen zich thuis in beroepen waar sociaal contact van belang is. Bijvoorbeeld als advocaat, reisleider of loopbaanadviseur. Andere voorbeelden van contactuele beroepen zijn leraar, verpleegkundige, bejaardenverzorger, kinderrechter en receptionist.
quote:Uitslag mini beroepskeuzetest
Je bent te typeren als een baas.![]()
Oh, kunstenaar-type kan ook. Ah, zo. Ik heb mijn antwoord.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:56 schreef Registratiedienst het volgende:
Bijstand-type? Bestaat dat ook?
Ik heb de opleiding Multimedia Vormgeving gedaan en bij een webdesignbureautje gewerkt. Maar dat was het niet. Inmiddels werk ik bij een kleine bank (waar je dus wel wat dingen vaak moet uitzoeken, creatief zijn) en dat is 10x leuker.quote:Je bent te typeren als een kunstenaar.
Een kunstenaar is vooral creatief. Creatieve mensen zien dingen vaak op een aparte manier. Ze hebben er behoefte aan om mooie dingen te maken of mooie oplossingen te bedenken. Voorbeelden zijn een journalist, programmamaker, reclameontwerper of schrijver. Voorbeelden van meer voor de hand liggende creatieve beroepen zijn cartoonist, muzikant, architect of kunstschilder.
Klopt grotendeels....ben (bijna) Maatschappelijk Werksterquote:Je bent te typeren als een leraar.
Dat ben ik dus..quote:Je bent te typeren als een dokter.
Een dokter is een onderzoekend type. Onderzoekende mensen vinden veel voldoening in het uitvinden van iets nieuws. En in het oplossen van problemen. Daarbij stellen ze kritische vragen en zijn ze gewend logisch en systematisch na te denken om een oplossing te vinden. Dat kan op hoog intellectueel niveau als professor, natuurkundige of wetenschappelijk onderzoeker. Maar mensen met een onderzoekende achtergrond vind je bijvoorbeeld ook vaak in beroepen als medewerker van een laboratorium, computerprogrammeur, psycholoog, management consultant of verzekeringsexpert.
zelfde hierquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:39 schreef Dennis101 het volgende:
ik ben te typeren als een dokter..... Nou nee.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:56 schreef Registratiedienst het volgende:
Ik denk als je helemaal niets invultquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:56 schreef Registratiedienst het volgende:
Wauw, en dat aan de hand van 10 vragen.quote:Je bent te typeren als een kunstenaar.
Een kunstenaar is vooral creatief. Creatieve mensen zien dingen vaak op een aparte manier. Ze hebben er behoefte aan om mooie dingen te maken of mooie oplossingen te bedenken. Voorbeelden zijn een journalist, programmamaker, reclameontwerper of schrijver. Voorbeelden van meer voor de hand liggende creatieve beroepen zijn cartoonist, muzikant, architect of kunstschilder.
Zou niet weten wat er anders had moeten uitkomen.quote:Je bent te typeren als een kunstenaar.
quote:Je bent te typeren als een leraar.
Maar het vetgedrukte klopt welquote:Een leraar is een mensgericht persoon. Iemand die mensgericht is, wil graag andere mensen helpen. Ze vinden het prettig als andere mensen zich op hun gemak voelen. Mensgerichte personen voelen zich thuis in beroepen waar sociaal contact van belang is. Bijvoorbeeld als advocaat, reisleider of loopbaanadviseur. Andere voorbeelden van contactuele beroepen zijn leraar, verpleegkundige, bejaardenverzorger, kinderrechter en receptionist.
Ik ookquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
http://www.123test.nl/id=2ca4cdf0359701a3f
Leraar.
Ik had 'Rijk worden' aangevinkt
Klopt preciesquote:Je bent te typeren als een dokter.
Een dokter is een onderzoekend type. Onderzoekende mensen vinden veel voldoening in het uitvinden van iets nieuws. En in het oplossen van problemen. Daarbij stellen ze kritische vragen en zijn ze gewend logisch en systematisch na te denken om een oplossing te vinden. Dat kan op hoog intellectueel niveau als professor, natuurkundige of wetenschappelijk onderzoeker. Maar mensen met een onderzoekende achtergrond vind je bijvoorbeeld ook vaak in beroepen als medewerker van een laboratorium, computerprogrammeur, psycholoog, management consultant of verzekeringsexpert.
quote:Je bent te typeren als een kunstenaar.
Wat schrijft u voor tegen insomnia?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 06:47 schreef Kruger het volgende:
Ik ben een dokter, Iemand een recept nodig?
Heeft tot op heden weinig tot geen effect gesorteerd.. Heeft u niet wat sterkers?quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 06:55 schreef Twerk het volgende:
[..]
Heeft tot op heden weinig tot geen effect gesorteerd.. Heeft u niet wat sterkers?
Wat ben je toch een burgerlijk typjequote:Op vrijdag 30 januari 2009 06:56 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
straks ben ik weer off topic en komt remlof weer om de hoek kijken....
zoek het maar lekker uit......
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 06:57 schreef Twerk het volgende:
[..]
Wat ben je toch een burgerlijk typje
jah........ en wijn van de lidl.....quote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:05 schreef Twerk het volgende:
En de kerk en kalkoen en 31-12 champagne?
Piraat is ook geen beroep, maar een roeping.........quote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Piraten staan er ook niet bij, dat valt onder de afdeling: Handel.
Was dit te min dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Piraten staan er ook niet bij, dat valt onder de afdeling: Handel.
quote:Je bent te typeren als een kansloze.
In de huidige maatschappij is werk niet alleen de belangrijkste bron van inkomsten. Het werk bepaalt ook voor een belangrijk deel iemands identiteit en diens sociale contacten. Werklozen staan algemeen laag in aanzien. Werkloosheid kan, zeker als het langer duurt, daarom tevens leiden tot sociale isolatie alsook tot sociale spanningen als de werkloze door de omgeving niet meer voor vol wordt aangezien.
In tijden van hoge werkloosheid blijken met name schoolverlaters aan de kant te blijven staan. Zij missen daardoor de mogelijkheid om ervaring op te doen en worden zo snel onaantrekkelijk voor werkgevers. Dit kan zelfs leiden tot een verschijnsel dat verloren generatie wordt genoemd.. Ook wel de fok!-generatie genoemd
Kom een keer langs en ik help u in slaap.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 06:55 schreef Twerk het volgende:
[..]
Heeft tot op heden weinig tot geen effect gesorteerd.. Heeft u niet wat sterkers?
Ok daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Piraat is ook geen beroep, maar een roeping.........
wat sneuquote:Stereotiepe beroepen zijn: autoverkoper, steward(ess) en vakbondsbestuurder.
Dat was mijn uitslag ook!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:39 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ik doe een opleiding om bij een bank aan de slag te kunnen.
hetzelfde hieroquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
http://www.123test.nl/id=2ca4cdf0359701a3f
Leraar.
Ik had 'Rijk worden' aangevinkt
dokter? dan heb ik mijn roeping gemistquote:Je bent te typeren als een dokter.
Lijkt me ook niet nee...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 06:30 schreef nachtdier2 het volgende:
Leraar...
Nouja, ik ben een bijdehandtje soms, dus het zal wel kloppen. Maar toch gaat het 'm niet worden
Ergens wel verwacht, totaal niet passende bij wat ik nu doequote:Je bent te typeren als een zakenman.
Een zakenman is vooral een ondernemend type. Ondernemende mensen willen graag leiding geven. Ondernemers zien vaak veel kansen en mogelijkheden. Ze vinden het fijn om het werk van henzelf en van anderen goed te kunnen regelen. Vaak omdat ze een bepaald doel nastreven en daarom het heft in handen nemen. Ze zijn in staat veel dingen tegelijk af te handelen. Dit type is in veel beroepen en sectoren aanwezig. Van politiek, non-profit tot commerciële dienstverlening. In grote en kleine organisaties en ook vaak als eigen baas. Stereotiepe beroepen zijn aannemer, manager, freelancer, huisman / -vrouw, makelaar, autoverkoper, steward(ess) en vakbondsbestuurder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |