abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65554890
Handelaar was ik. Dat klopt.
pi_65554895
Je bent te typeren als een dokter.

Een dokter is een onderzoekend type. Onderzoekende mensen vinden veel voldoening in het uitvinden van iets nieuws. En in het oplossen van problemen. Daarbij stellen ze kritische vragen en zijn ze gewend logisch en systematisch na te denken om een oplossing te vinden. Dat kan op hoog intellectueel niveau als professor, natuurkundige of wetenschappelijk onderzoeker. Maar mensen met een onderzoekende achtergrond vind je bijvoorbeeld ook vaak in beroepen als medewerker van een laboratorium, computerprogrammeur, psycholoog, management consultant of verzekeringsexpert.

klopt wel ja
  vrijdag 30 januari 2009 @ 06:38:42 #78
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_65554896
http://www.123test.nl/id=4ab9fe7f726e01a3f

klopt aardig, aangezien ik met verstandelijk gehandicapten werk en de zorg zelfs nog apart vermeld word
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_65554928
Ik ben een dokter, Iemand een recept nodig?
Neehj ik spreekdt geen Nederlanders.
140 threads? I don't even have a 3rd of that, you're a fucking whore.
pi_65554937
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 06:47 schreef Kruger het volgende:
Ik ben een dokter, Iemand een recept nodig?
Wat schrijft u voor tegen insomnia?
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_65554947
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 06:51 schreef Twerk het volgende:

[..]

Wat schrijft u voor tegen insomnia?
fappen ............
pi_65554953
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 06:53 schreef FANN het volgende:

[..]

fappen ............
Heeft tot op heden weinig tot geen effect gesorteerd.. Heeft u niet wat sterkers?
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_65554957
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 06:55 schreef Twerk het volgende:

[..]

Heeft tot op heden weinig tot geen effect gesorteerd.. Heeft u niet wat sterkers?

straks ben ik weer off topic en komt remlof weer om de hoek kijken....

zoek het maar lekker uit......
pi_65554960
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 06:56 schreef FANN het volgende:

[..]

straks ben ik weer off topic en komt remlof weer om de hoek kijken....

zoek het maar lekker uit......
Wat ben je toch een burgerlijk typje
pi_65554966
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 06:57 schreef Twerk het volgende:

[..]

Wat ben je toch een burgerlijk typje
pi_65554974
Ja kerst zul je ook wel 3 dagen vieren
pi_65554983
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 07:01 schreef Twerk het volgende:
Ja kerst zul je ook wel 3 dagen vieren
met een boompje en lichtjes enzo.......

en véél glittertjes

pi_65554988
En de kerk en kalkoen en 31-12 champagne?
pi_65554994
Piraten staan er ook niet bij, dat valt onder de afdeling: Handel.
pi_65554996
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 07:05 schreef Twerk het volgende:
En de kerk en kalkoen en 31-12 champagne?
jah........ en wijn van de lidl.....

gezellie.........

pi_65555000
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 07:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Piraat is ook geen beroep, maar een roeping.........
pi_65555003
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 07:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Was dit te min dan?
quote:
Je bent te typeren als een kansloze.

In de huidige maatschappij is werk niet alleen de belangrijkste bron van inkomsten. Het werk bepaalt ook voor een belangrijk deel iemands identiteit en diens sociale contacten. Werklozen staan algemeen laag in aanzien. Werkloosheid kan, zeker als het langer duurt, daarom tevens leiden tot sociale isolatie alsook tot sociale spanningen als de werkloze door de omgeving niet meer voor vol wordt aangezien.

In tijden van hoge werkloosheid blijken met name schoolverlaters aan de kant te blijven staan. Zij missen daardoor de mogelijkheid om ervaring op te doen en worden zo snel onaantrekkelijk voor werkgevers. Dit kan zelfs leiden tot een verschijnsel dat verloren generatie wordt genoemd.. Ook wel de fok!-generatie genoemd
pi_65555009
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 06:55 schreef Twerk het volgende:

[..]

Kom een keer langs en ik help u in slaap.
pi_65555014
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 07:09 schreef FANN het volgende:

[..]

Piraat is ook geen beroep, maar een roeping.........
Ok daar heb je gelijk in.
pi_65555016
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 07:10 schreef Twerk het volgende:

[..]

Was dit te min dan?
[..]

Armand zong dat al.
pi_65558111
Test van niets; bij de ene vraag wil je eigenlijk geen van beide antwoorden invullen, bij weer een andere vraag komen beide antwoorden wel overeen. Maar goed, volgens de test ben ik de perfecte notaris. Klopt ook wel als ik naar de beschrijving kijk, maar is toch niet helemaal waar ik voor ga
pi_65558385
"Je bent te typeren als een dokter."

Gelukkig maar... daar was ik dan ook mee bezig.
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_65558676
Je bent te typeren als een leraar.
http://www.123test.nl/id=679df6b19d3201a3f

W00t, ik zit nog op de Pabo ook!
pi_65560499
dokter
pi_65562538
Ik vond het te weinig vragen om een goed oordeel te kunnen vellen maar het klopt wel aardig, ik word als zakenman gezien. Wel jammer dat ze dan gaan strooien met termen als 'non-profit sector' en 'vakbondsbestuurder' want ik wil mensen juist het geld uit de zakken kloppen en niet het tegenovergestelde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')