abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 januari 2009 @ 22:48:09 #51
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_65510905
Ik moet notaris worden, dus jullie hebben mij allemaal nodig
pi_65511347
Notaris

Ik snap op basis waarvan ik hierop uit ben gekomen, maar als ik "CD hoesjes ontwerpen" aankruis zit je d'r toch wel naast zeg maar...
pi_65511402
quote:
Je bent te typeren als een kunstenaar.

Een kunstenaar is vooral creatief. Creatieve mensen zien dingen vaak op een aparte manier. Ze hebben er behoefte aan om mooie dingen te maken of mooie oplossingen te bedenken. Voorbeelden zijn een journalist, programmamaker, reclameontwerper of schrijver. Voorbeelden van meer voor de hand liggende creatieve beroepen zijn cartoonist, muzikant, architect of kunstschilder.
Wauw, en dat aan de hand van 10 vragen.
Ik wil overigens wel die richting op, dus het klopt wel bij mij. Maar dan nog.
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 23:55:17 #54
128220 Peter6000
pi_65513357
Je bent te typeren als een typist.
  donderdag 29 januari 2009 @ 00:00:16 #55
226422 dgklieke
[IMG]http://i41.tinypic.com/2q
pi_65513496
http://streams.servehttp.com/PopupPlayer.asp?url=mms://alt.floridakeysmedia.com/sloppys
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=j_IIe5QPJss[/youtube]
  donderdag 29 januari 2009 @ 00:01:13 #56
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_65513528
Uitslag mini beroepskeuzetest

Je bent te typeren als een leraar.

Een leraar is een mensgericht persoon. Iemand die mensgericht is, wil graag andere mensen helpen. Ze vinden het prettig als andere mensen zich op hun gemak voelen. Mensgerichte personen voelen zich thuis in beroepen waar sociaal contact van belang is. Bijvoorbeeld als advocaat, reisleider of loopbaanadviseur. Andere voorbeelden van contactuele beroepen zijn leraar, verpleegkundige, bejaardenverzorger, kinderrechter en receptionist.

Daar klopt natuurlijk helemaal niks van. Mensen zijn er om te gebruiken, niet om te helpen.
Ik had ook rijk worden aangevinkt...:(
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_65513860
Je bent te typeren als een kunstenaar

Whehe goeie. Ik was de eerste die het mogelijk maakte een 4 te staan voor fucking beeldende vorming, handvaardigheid vond ik kut en de crea-middagen op de basisschool werd ik nog net niet uit voorzorg op de gang gezet.
What Would Goku Do
  donderdag 29 januari 2009 @ 00:40:07 #58
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_65514369
quote:

Een kunstenaar is vooral creatief. Creatieve mensen zien dingen vaak op een aparte manier. Ze hebben er behoefte aan om mooie dingen te maken of mooie oplossingen te bedenken. Voorbeelden zijn een journalist, programmamaker, reclameontwerper of schrijver. Voorbeelden van meer voor de hand liggende creatieve beroepen zijn cartoonist, muzikant, architect of kunstschilder.
Zou niet weten wat er anders had moeten uitkomen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 29 januari 2009 @ 18:45:58 #59
242867 zjanzjies
Dat was ik nie
pi_65538998
http://www.123test.nl/id=01a18800f6df01a3f

zakenman/vrouw... werk als freelancer, geef leiding aan een stuk of 13 krantenbezorgers.
Ik heb het gemaakt... not
pi_65541982
zoveel uitslagen zijn er denk ik niet mogelijk....

het klopt in mijn geval wel, al studeer ik het niet maar heb der wel spijt van...

Uitslag mini beroepskeuzetest

Je bent te typeren als een dokter.

Een dokter is een onderzoekend type. Onderzoekende mensen vinden veel voldoening in het uitvinden van iets nieuws. En in het oplossen van problemen. Daarbij stellen ze kritische vragen en zijn ze gewend logisch en systematisch na te denken om een oplossing te vinden. Dat kan op hoog intellectueel niveau als professor, natuurkundige of wetenschappelijk onderzoeker. Maar mensen met een onderzoekende achtergrond vind je bijvoorbeeld ook vaak in beroepen als medewerker van een laboratorium, computerprogrammeur, psycholoog, management consultant of verzekeringsexpert.
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:05:09 #61
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_65542074
OMG Ik ben gedoemd Leraar te worden
  donderdag 29 januari 2009 @ 22:04:19 #62
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_65547125
http://www.123test.nl/id=0df766b1afc301a3f
quote:
quote:
Een leraar is een mensgericht persoon. Iemand die mensgericht is, wil graag andere mensen helpen. Ze vinden het prettig als andere mensen zich op hun gemak voelen. Mensgerichte personen voelen zich thuis in beroepen waar sociaal contact van belang is. Bijvoorbeeld als advocaat, reisleider of loopbaanadviseur. Andere voorbeelden van contactuele beroepen zijn leraar, verpleegkundige, bejaardenverzorger, kinderrechter en receptionist.
Maar het vetgedrukte klopt wel
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_65547284

Een dokter is een onderzoekend type. Onderzoekende mensen vinden veel voldoening in het uitvinden van iets nieuws. En in het oplossen van problemen. Daarbij stellen ze kritische vragen en zijn ze gewend logisch en systematisch na te denken om een oplossing te vinden. Dat kan op hoog intellectueel niveau als professor, natuurkundige of wetenschappelijk onderzoeker. Maar mensen met een onderzoekende achtergrond vind je bijvoorbeeld ook vaak in beroepen als medewerker van een laboratorium, computerprogrammeur, psycholoog, management consultant of verzekeringsexpert.

En ik ben een zeer goed betaalde ICT Expert/Consultant dus het klopt wel aardig
  donderdag 29 januari 2009 @ 22:30:40 #64
243463 credendo_vides
Out, you demons of stupidity!
pi_65548337
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 21:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
http://www.123test.nl/id=2ca4cdf0359701a3f
Leraar.

Ik had 'Rijk worden' aangevinkt
Ik ook

Wie wil er nou niet rijk worden, denk je dan
http://www.123test.nl/id=a6f2753e8a8f01a3f
  donderdag 29 januari 2009 @ 22:39:36 #65
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_65548699
quote:

Klopt precies
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_65548866
quote:

pi_65551314
Nee, ik ben helemaal niet creatief. Wat een baggertest.
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
pi_65551335
hmmm... zakenman
En dat terwijl ik nu in het welzijnswerk zit. Of mijn beroepskeuze klopt niet... of de test deugd niet
  donderdag 29 januari 2009 @ 23:44:23 #69
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_65551455
'Je bent te typeren als een zakenman.'

Nou dat kan kloppen.. Studeer niet voor niks Bedrijfskunde
pi_65551925
Buschauffeur? Hoezo buschauffeur?
pi_65552448
Wat een test

Kunstenaar kwam er bij mij uit btw
pi_65553233
Notaris Never nooit niet
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
pi_65554859
Schijnt dat ik notaris moet worden.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 06:32:12 #74
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_65554881
Dokter, ik heb hem laatst al gedaan.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_65554885
Je bent te typeren als een kansloze.

In de huidige maatschappij is werk niet alleen de belangrijkste bron van inkomsten. Het werk bepaalt ook voor een belangrijk deel iemands identiteit en diens sociale contacten. Werklozen staan algemeen laag in aanzien. Werkloosheid kan, zeker als het langer duurt, daarom tevens leiden tot sociale isolatie alsook tot sociale spanningen als de werkloze door de omgeving niet meer voor vol wordt aangezien.

In tijden van hoge werkloosheid blijken met name schoolverlaters aan de kant te blijven staan. Zij missen daardoor de mogelijkheid om ervaring op te doen en worden zo snel onaantrekkelijk voor werkgevers. Dit kan zelfs leiden tot een verschijnsel dat verloren generatie wordt genoemd.. Ook wel de fok!-generatie genoemd
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_65554890
Handelaar was ik. Dat klopt.
pi_65554895

klopt wel ja
  vrijdag 30 januari 2009 @ 06:38:42 #78
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_65554896
http://www.123test.nl/id=4ab9fe7f726e01a3f

klopt aardig, aangezien ik met verstandelijk gehandicapten werk en de zorg zelfs nog apart vermeld word
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_65554928
Ik ben een dokter, Iemand een recept nodig?
Neehj ik spreekdt geen Nederlanders.
140 threads? I don't even have a 3rd of that, you're a fucking whore.
pi_65554937
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 06:47 schreef Kruger het volgende:
Ik ben een dokter, Iemand een recept nodig?
Wat schrijft u voor tegen insomnia?
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_65554947
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 06:51 schreef Twerk het volgende:

[..]

Wat schrijft u voor tegen insomnia?
fappen ............
pi_65554953
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 06:53 schreef FANN het volgende:

[..]

fappen ............
Heeft tot op heden weinig tot geen effect gesorteerd.. Heeft u niet wat sterkers?
pi_65554957
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 06:55 schreef Twerk het volgende:

[..]

Heeft tot op heden weinig tot geen effect gesorteerd.. Heeft u niet wat sterkers?

straks ben ik weer off topic en komt remlof weer om de hoek kijken....

zoek het maar lekker uit......
pi_65554960
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 06:56 schreef FANN het volgende:

[..]

straks ben ik weer off topic en komt remlof weer om de hoek kijken....

zoek het maar lekker uit......
Wat ben je toch een burgerlijk typje
pi_65554966
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 06:57 schreef Twerk het volgende:

[..]

Wat ben je toch een burgerlijk typje
pi_65554974
Ja kerst zul je ook wel 3 dagen vieren
pi_65554983
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 07:01 schreef Twerk het volgende:
Ja kerst zul je ook wel 3 dagen vieren
met een boompje en lichtjes enzo.......

en véél glittertjes

pi_65554988
En de kerk en kalkoen en 31-12 champagne?
pi_65554994
Piraten staan er ook niet bij, dat valt onder de afdeling: Handel.
pi_65554996
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 07:05 schreef Twerk het volgende:
En de kerk en kalkoen en 31-12 champagne?
jah........ en wijn van de lidl.....

gezellie.........

pi_65555000
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 07:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Piraat is ook geen beroep, maar een roeping.........
pi_65555003
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 07:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Was dit te min dan?
quote:
Je bent te typeren als een kansloze.

In de huidige maatschappij is werk niet alleen de belangrijkste bron van inkomsten. Het werk bepaalt ook voor een belangrijk deel iemands identiteit en diens sociale contacten. Werklozen staan algemeen laag in aanzien. Werkloosheid kan, zeker als het langer duurt, daarom tevens leiden tot sociale isolatie alsook tot sociale spanningen als de werkloze door de omgeving niet meer voor vol wordt aangezien.

In tijden van hoge werkloosheid blijken met name schoolverlaters aan de kant te blijven staan. Zij missen daardoor de mogelijkheid om ervaring op te doen en worden zo snel onaantrekkelijk voor werkgevers. Dit kan zelfs leiden tot een verschijnsel dat verloren generatie wordt genoemd.. Ook wel de fok!-generatie genoemd
pi_65555009
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 06:55 schreef Twerk het volgende:

[..]

Kom een keer langs en ik help u in slaap.
pi_65555014
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 07:09 schreef FANN het volgende:

[..]

Piraat is ook geen beroep, maar een roeping.........
Ok daar heb je gelijk in.
pi_65555016
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 07:10 schreef Twerk het volgende:

[..]

Was dit te min dan?
[..]

Armand zong dat al.
pi_65558111
Test van niets; bij de ene vraag wil je eigenlijk geen van beide antwoorden invullen, bij weer een andere vraag komen beide antwoorden wel overeen. Maar goed, volgens de test ben ik de perfecte notaris. Klopt ook wel als ik naar de beschrijving kijk, maar is toch niet helemaal waar ik voor ga
pi_65558385
"Je bent te typeren als een dokter."

Gelukkig maar... daar was ik dan ook mee bezig.
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_65558676
http://www.123test.nl/id=679df6b19d3201a3f

W00t, ik zit nog op de Pabo ook!
pi_65560499
dokter
pi_65562538
Ik vond het te weinig vragen om een goed oordeel te kunnen vellen maar het klopt wel aardig, ik word als zakenman gezien. Wel jammer dat ze dan gaan strooien met termen als 'non-profit sector' en 'vakbondsbestuurder' want ik wil mensen juist het geld uit de zakken kloppen en niet het tegenovergestelde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')