wat sneuquote:Stereotiepe beroepen zijn: autoverkoper, steward(ess) en vakbondsbestuurder.
Dat was mijn uitslag ook!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:39 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ik doe een opleiding om bij een bank aan de slag te kunnen.
hetzelfde hieroquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
http://www.123test.nl/id=2ca4cdf0359701a3f
Leraar.
Ik had 'Rijk worden' aangevinkt
dokter? dan heb ik mijn roeping gemistquote:Je bent te typeren als een dokter.
Een dokter is een onderzoekend type. Onderzoekende mensen vinden veel voldoening in het uitvinden van iets nieuws. En in het oplossen van problemen. Daarbij stellen ze kritische vragen en zijn ze gewend logisch en systematisch na te denken om een oplossing te vinden. Dat kan op hoog intellectueel niveau als professor, natuurkundige of wetenschappelijk onderzoeker. Maar mensen met een onderzoekende achtergrond vind je bijvoorbeeld ook vaak in beroepen als medewerker van een laboratorium, computerprogrammeur, psycholoog, management consultant of verzekeringsexpert.
Lijkt me ook niet nee...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 06:30 schreef nachtdier2 het volgende:
Leraar...
Nouja, ik ben een bijdehandtje soms, dus het zal wel kloppen. Maar toch gaat het 'm niet worden
Ergens wel verwacht, totaal niet passende bij wat ik nu doequote:Je bent te typeren als een zakenman.
Een zakenman is vooral een ondernemend type. Ondernemende mensen willen graag leiding geven. Ondernemers zien vaak veel kansen en mogelijkheden. Ze vinden het fijn om het werk van henzelf en van anderen goed te kunnen regelen. Vaak omdat ze een bepaald doel nastreven en daarom het heft in handen nemen. Ze zijn in staat veel dingen tegelijk af te handelen. Dit type is in veel beroepen en sectoren aanwezig. Van politiek, non-profit tot commerciële dienstverlening. In grote en kleine organisaties en ook vaak als eigen baas. Stereotiepe beroepen zijn aannemer, manager, freelancer, huisman / -vrouw, makelaar, autoverkoper, steward(ess) en vakbondsbestuurder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |