Kom op jongen, scherp blijven...quote:
het is je vergeven... bij mij is dat gratisquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:44 schreef Moozzie het volgende:
Zo begin met de titel dat het nummertje me ontgaat
Het is nog vroegquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kom op jongen, scherp blijven...
of klonk scherp houden...
stiekum aan het meelezen crazy-p?quote:
Oh noquote:
Thxquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
het is je vergeven... bij mij is dat gratis
Me hoofd staat er niet bijquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh no
Jullie zijn echt erg
tellen is moeilijk he
ach tot 654 gaat dat goed... maar dan wordt het moeilijk ...quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh no
Jullie zijn echt erg
tellen is moeilijk he
waar?quote:
quote:
Doen!quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
der staat nu een allochtoon bij de schapen!!
zal ik runX uit mijn raam gaan roepen?
Doenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Mn koffie!!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
DCLVI dus?quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:49 schreef Klonk het volgende:
het volgende topic blijft alleen open als de TT uit nummer 656 bestaat correct geschreven in romeinse cijfers, dus
Lolquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
volgens mij is het hem echt... ikke roepen en hij hoorde me wel maar zag niet waar het vandaan kwam!
Het zal niet aan mij liggen, ik heb genoeg wiskunde gehad om 656 + 1 te doenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:49 schreef Klonk het volgende:
het volgende topic blijft alleen open als de TT uit nummer 656 bestaat correct geschreven in romeinse cijfers, dus
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
volgens mij is het hem echt... ikke roepen en hij hoorde me wel maar zag niet waar het vandaan kwam!
en eng!quote:
Dan beginnen we toch een nieuwe serie..quote:
Lapo killerquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan beginnen we toch een nieuwe serie..
de titel zou kunnen zijn:
Helemaal Niks Te Doen Zelfs Geen Werk
Werken Is Hier Overbodig
Werken Doe Je Hier Niet
Hij maakt ons bangquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:04 schreef MaleDuck het volgende:
klonk, het werkt... iedereen is er stil van...
Doe danquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hij maakt ons bang
Ik vind dat de volgende paint over hem moet gaan
Dan moet je eten!N!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
honger!R!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
neuh nog geen zinquote:
quote:
Doe er eigenlijk maar 2,quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als jij me paracetamol paast dan doe ik het
Goed spul zegquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:28 schreef Klonk het volgende:
16 paramol en je hebt nooit meer ergens last van
Doen we hierna weer 655?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:30 schreef Friday12 het volgende:
ben er weer wat een troep zeg psus4 printserver is bagger
TT volgende topic > 655 DCLV
TT = dit topicnaamtopcip neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
![]()
Klonkje zegt:quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zal klonkje dan erg boos worden zo ja doe dan maar niet
denk om je bloeddruk mannetjequote:Op woensdag 28 januari 2009 12:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
Klonkje zegt:
GODVERDOMME NIET DOEN, NIET EENS OVER NADENKEN
zo af en toe moet ie goed hoog zijn, dan blijft ie langer hardquote:
Klonk pestenquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zal klonkje dan erg boos worden zo ja doe dan maar niet
mod en jullie zijn toffe users die niet gelijk huilend naar mammie rennen, dus users waar ik dat soort geintjes bij kan flikkenquote:
nou.. ik rende toch al bijna jankend naar mn baasquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
mod en jullie zijn toffe users die niet gelijk huilend naar mammie rennen, dus users waar ik dat soort geintjes bij kan flikken
bij je baas moet je gewoon werkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:46 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou.. ik rende toch al bijna jankend naar mn baas
*gaat in hoekje zitten*
juistquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
een modje die hebben allemaal god complex enz
ja je weer krassen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:46 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou.. ik rende toch al bijna jankend naar mn baas
*gaat in hoekje zitten*
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
mod en jullie zijn toffe users die niet gelijk huilend naar mammie rennen, dus users waar ik dat soort geintjes bij kan flikken
Hij noemt ons toffe usersquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
laat maar komenquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:49 schreef Moozzie het volgende:
Kijken of ons nog tof vind als me paint klaar is
Domboquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:53 schreef Crazy-p het volgende:
zit in kleermakerszit op buro stoel..
"vraagt zich af hoe ze straks op kan staan"
Ohw okeejquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:53 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja die moet ik toch ergens mee open krassen
heb straks al mn been spieren vast zitten..quote:
dat is niet slim heb je zo 2 slapende benenquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:55 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
heb straks al mn been spieren vast zitten..
nu al.. want ik zit al 30 minuten zo
die heb ik alquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat is niet slim heb je zo 2 slapende benen
Katten lopen terugquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik zou ruitje inslaan kat meenemen en briefje ophangen
met: deze kat zie je niet meer terug![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:16 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMFGquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:16 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb geen zin meerquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMFGik moset moest lachen
O ja...nog 3,5 uur
nog 4.5 uurquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMFGik moset moest lachen
O ja...nog 3,5 uur
Thxquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
leuke paint Mooz!
ik moest lachen!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:16 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zaten er nog wat leuke tussenquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:50 schreef debbie_19 het volgende:
Godver kreeg ik nog een hoop telefoon ook
ja maar sommige klonken echt mega chagquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja maar sommige klonken echt mega chag
Wat hebbie gedaan ja? Hoe kom je aan die klaplong?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:20 schreef Sgele het volgende:
Thuis
Godsamme, nu moet ik gewoon 2 dagen in m'n nest blijven liggen
Verdacht, daarna is het weekendquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:20 schreef Sgele het volgende:
Thuis
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:20 schreef Sgele het volgende:
Thuis
hoe heet ze?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:20 schreef Sgele het volgende:
Thuis
quote:
Door gewoon te niezenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat hebbie gedaan ja? Hoe kom je aan die klaplong?
beterschap.. sterkte!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:20 schreef Sgele het volgende:
Thuis
Pneumothoraxquote:
Had je je maar niet zo moeten uitsloven met het niezenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Door gewoon te niezen
Kon ineens niet meer ademen..heel vervelend eigenlijk
Schijnt nogal veel voor te komen tegenwoordig
Thxquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu ben je ook ge pwnied
Liever dat jij het zegt, dan iemand met z'n volle verstandquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Had je je maar niet zo moeten uitsloven met het niezen
1-0 voor jouquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Liever dat jij het zegt, dan iemand met z'n volle verstand
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Liever dat jij het zegt, dan iemand met z'n volle verstand
Echt waar? Is het een hype?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Door gewoon te niezen
Kon ineens niet meer ademen..heel vervelend eigenlijk
Schijnt nogal veel voor te komen tegenwoordig
Slaap lekker manquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:30 schreef Sgele het volgende:
Ik ga ff m'n nest in ... 'werk' ze nog he![]()
Jezus lunchpauzes zijn bij jou geloof ik bijna dinerpauzesquote:
Nou nog ff snel danquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Echt waar? Is het een hype?Raar hey. En wat hebben ze met je gedaan dan?
Oke volgens mij had ik het liever niet gewetenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou nog ff snel dan
Foto's gemaakt en gekeken of die long nog werktte zeg maar. Gelukkig deed ie dat, zodat ze geen buisje door m'n ribben die long in hoefde te stampen![]()
![]()
* Moozzie paast debbie een emmerquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Oke volgens mij had ik het liever niet geweten
In ieder geval veel beterschap gozert
jah moet zo een halvegare psus4 printserver instellen alleendat ding weigert iets te doen(software)quote:
Misschien moet je um eerst afbakkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jah moet zo een halvegare psus4 printserver instellen alleendat ding weigert iets te doen(software)
Ik mag ook altijd jou emmer lenenquote:
Ja dat weet ik nogquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik mag ook altijd jou emmer lenenweet je nog toen ik ziek was
toen kreeg ik ook je emmer
so true en dit is een printserverquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Misschien moet je um eerst afbakken
Printers luisteren nooit
Nog ergerquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
so true en dit is een printserver
whahaha Moos is charming hoor samen met dat schaapquote:
I cant waitquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[..]
anders slaat LL je naar de maan
(mijn nieuwe paint ^^)
They are so softquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
whahaha Moos is charming hoor samen met dat schaap
Hey draakjequote:Op woensdag 28 januari 2009 14:55 schreef draculettetje het volgende:
hallo
maandag weer voor het eerst naar de fysioquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey draakje
Al weer beetje beter?
Hoe staat het ervoor?
Gaat wel de goeie kant op dus?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maandag weer voor het eerst naar de fysio
het op zijn gaat steeds beter, ben nu steeds een uur aan tafel en met eten ook
dus mag eigenlijk niet klagen, maar dat doe ik mn kop steeds wel
Schiet eens op met dat dingquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jah ik selecteer dat ding gaat ie klooten en dan zegt ie zomaar network is busy
Dudequote:Op woensdag 28 januari 2009 15:04 schreef debbie_19 het volgende:
AND IIIIII WILL LOVEEEE YOOOUUU BABYYYY, ALWAAAAAYSbon jovi op de radio
weet ik debbiequote:Op woensdag 28 januari 2009 15:04 schreef debbie_19 het volgende:
AND IIIIII WILL LOVEEEE YOOOUUU BABYYYY ALWAAAAAYSbon jovi op de radio
Dit is vast een nummer voor jouquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:04 schreef debbie_19 het volgende:
AND IIIIII WILL LOVEEEE YOOOUUU BABYYYY ALWAAAAAYSbon jovi op de radio
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maandag weer voor het eerst naar de fysio
het op zijn gaat steeds beter, ben nu steeds een uur aan tafel en met eten ook
dus mag eigenlijk niet klagen, maar dat doe ik mn kop steeds wel
i missed youquote:
quote:
quote:
Ach zie het positief..je hoeft nog maar 1uur en 40 min te werkenquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach zie het positief..je hoeft nog maar 1uur en 40 min te werken
true heb er alweer 2 maar moet nu ffs wat doenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach zie het positief..je hoeft nog maar 1uur en 40 min te werken
hoi fridayquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
true heb er alweer 2 maar moet nu ffs wat doen
hoi draak
quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
had nog niet naar je gezwaaid
elke dag een beetje beter!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ik ook nog niet naar jou
![]()
Hoi draakjegaat het al wat beter meis?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tuurlijk ken ik je nog
jij was er toen ik net hier mee begon te schrijven enzo
Je bent woensdag vrij dus je gaat vanaf maandag wat anders doen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:27 schreef Crazy-p het volgende:
ok.. echt veel te druk.. niet leuk meer..
maar woensdag vrij
dus ik ga mooi een paar dagen ergens anders zijn vanaf maandag
nou kijk..quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je bent woensdag vrij dus je gaat vanaf maandag wat anders doen?
Ik snap de logica niet
Trage reactiequote:Op woensdag 28 januari 2009 15:28 schreef Klonk het volgende:
Moozzie, waarom heb ik grijze haren...
En me vader heeft grijze harenquote:Oh ja, en ik ben ouder dan je denkt, ik had je vader kunnen zijn
Ohja want jij bent dinsdag ook vrijquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:30 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou kijk..
maandag avond na het werk.. ga ik richting een kennis..
en daar kom ik woensdag tegen de avond dan weer weg
dus ik ga vanaf maandag avond wat anders doen.. niet werken zeg maar voor 2 dagen
juist.. komende dinsdag ook geen therapyquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohja want jij bent dinsdag ook vrij
Nicequote:Op woensdag 28 januari 2009 15:33 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
juist.. komende dinsdag ook geen therapyscheelt mij weer
Ja dat kan ik me voorstellen dat je graag naar huis wilt, maar nog even volhoudenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
elke dag een beetje beter!![]()
maar het gaat me wel te langzaam![]()
ben nog bij mn schoonouders
wil graag naar huis
ik ben pas 37 gekquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Trage reactie
Vanwege dit:
[..]
En me vader heeft grijze haren
zou best eens kunnenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
toen heb ik je geloof ik ook wel eens stomme pinquin genoemd![]()
zal wel moeten hihiquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen dat je graag naar huis wilt, maar nog even volhouden
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja weet het
Was ook maar een grapje in de paint
Daar ging de hele paint over
Ohneej toch niet
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zal wel moeten hihi
maar komt goed
zaterdag weer mee naar honden cursus
Serieus?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]mooi zo! Ik ben trouwens door de dierenbescherming voor nog een fotoshoot gevraagd
alleen dit keer dus niet als opdracht voor school, maar voor hun
Jaquote:
Kunnen wij ook even lachenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Soort gelijk programma danquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:43 schreef Klonk het volgende:
en bovendien staat er gelukkig geen paint op mijn computer, paint is voor hersenloze windowsgebruikers![]()
![]()
Eensch...ik ben een niet hersenloze windowsgebruiker...ik gebruik PS CS 3 en binnenkort CS4, maar ja..ik kan ook met niks anders werkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:43 schreef Klonk het volgende:
en bovendien staat er gelukkig geen paint op mijn computer, paint is voor hersenloze windowsgebruikers
Edit: en tekenen kan ik al heulemaal nie
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...![]()
ja echt wel..quote:
dus ik ga er maandag avond na werk ff tussen uit voor een paar dagen.. dus erg beperkt online enzo..
maar das pas na het weekend
Help me teach her how to fly......![]()
En waar is dat op geïnstalleerd?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Eensch...ik ben een niet hersenloze windowsgebruiker...ik gebruik PS CS 3 en binnenkort CS4, maar ja..ik kan ook met niks anders werken
Edit: en tekenen kan ik al heulemaal nieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tegen die tijd heb je al zoveel ervaringquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jathnx
O ja en ik moet een bruiloft doen in sept.wat ik dan wel weer eng vind, maar goed
Gaat vast super worden![]()
![]()
Have funquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:45 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja echt wel..
dus ik ga er maandag avond na werk ff tussen uit voor een paar dagen.. dus erg beperkt online enzo..
maar das pas na het weekend![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En waar is dat op geïnstalleerd?Dude lees dan wat ik typSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zei: "ik ben een NIET hersenloze WINDOWS gebruiker"So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...![]()
ty..quote:
heb ik ook wel ff nodig overigens...
ik stuiter overal maar door heen.. kan niet goed zijnHelp me teach her how to fly......![]()
stuiteren is goedquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:49 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ty..
ik stuiter overal maar door heen.. kan niet goed zijn
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Failquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude lees dan wat ik typ
ik zei: "ik ben een NIET hersenloze WINDOWS gebruiker"
Ik las:
"ik ben niet een hersenloze windows gebruiker"![]()
Goed lezen moosquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Fail
Ik las:
"ik ben niet een hersenloze windows gebruiker"
ja misschien wel.. maar het houdt ergens opquote:
gewoon door stuiteren naar 1 crematie (schoonvader)
1 begravenis (vader)
en dat binnen 12 maand thuis.. en verder nog wat ander gezeik.. is niet echt goed..Help me teach her how to fly......![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:49 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ty..
ik stuiter overal maar door heen.. kan niet goed zijnJe hoort hetquote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:50 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja misschien wel.. maar het houdt ergens op
1 begravenis (vader)
en dat binnen 12 maand thuis.. en verder nog wat ander gezeik.. is niet echt goed..
* Moozzie geeft gekke-p een knuffel![]()
dan is stuiteren wat minder fijn jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:50 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja misschien wel.. maar het houdt ergens op
1 begravenis (vader)
en dat binnen 12 maand thuis.. en verder nog wat ander gezeik.. is niet echt goed..
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Word er weer gespamdquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:52 schreef Klonk het volgende:
die floodcontrol werkt nog niet helemaal lekker...![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie geeft gekke-p een knuffel
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie geeft debbie ook een knuffel
[ afbeelding ]
ja.. en daar kom ik dus meer en meer achter..quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan is stuiteren wat minder fijn ja
dus maar ff 2 dagen rust.. geloof dat dat wel nodig is.Help me teach her how to fly......![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:02 schreef Crazy-p het volgende:
ik heb geen zin meer..
maar nog maar 3 uur te gaan![]()
![]()
moest wat doenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Was naar klonk
Ben je al bijna klaar?![]()
![]()
niet zo vloeken he..quote:
het is nog geen vrijdag
ik ga toch serieus niet nog 3 uur werkenHelp me teach her how to fly......![]()
Ik ook niet maar ben wel aanwezigquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:04 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
niet zo vloeken he..
het is nog geen vrijdag
ik ga toch serieus niet nog 3 uur werken![]()
![]()
ik zelfs dat nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ben wel aanwezig
Help me teach her how to fly......![]()
aangezien men stagebegeleider in me nek at te hijgen ken ik geen sarcastische paints maken of welquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:03 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je hebt nog maar een uurtje
Wat is nou belangrijker![]()
![]()
is goedquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:07 schreef Moozzie het volgende:
Dit is de deal, ik post tot 299 en dan tikken jullie um vol![]()
![]()
Wordt beetje lastig inderdaadquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
aangezien men stagebegeleider in me nek at te hijgen ken ik geen sarcastische paints maken of wel![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: