neuh nog geen zinquote:
quote:
Doe er eigenlijk maar 2,quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als jij me paracetamol paast dan doe ik het
Goed spul zegquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:28 schreef Klonk het volgende:
16 paramol en je hebt nooit meer ergens last van
Doen we hierna weer 655?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:30 schreef Friday12 het volgende:
ben er weer wat een troep zeg psus4 printserver is bagger
TT volgende topic > 655 DCLV
TT = dit topicnaamtopcip neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
![]()
Klonkje zegt:quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zal klonkje dan erg boos worden zo ja doe dan maar niet
denk om je bloeddruk mannetjequote:Op woensdag 28 januari 2009 12:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
Klonkje zegt:
GODVERDOMME NIET DOEN, NIET EENS OVER NADENKEN
zo af en toe moet ie goed hoog zijn, dan blijft ie langer hardquote:
Klonk pestenquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zal klonkje dan erg boos worden zo ja doe dan maar niet
mod en jullie zijn toffe users die niet gelijk huilend naar mammie rennen, dus users waar ik dat soort geintjes bij kan flikkenquote:
nou.. ik rende toch al bijna jankend naar mn baasquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
mod en jullie zijn toffe users die niet gelijk huilend naar mammie rennen, dus users waar ik dat soort geintjes bij kan flikken
bij je baas moet je gewoon werkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:46 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou.. ik rende toch al bijna jankend naar mn baas
*gaat in hoekje zitten*
juistquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
een modje die hebben allemaal god complex enz
ja je weer krassen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:46 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou.. ik rende toch al bijna jankend naar mn baas
*gaat in hoekje zitten*
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
mod en jullie zijn toffe users die niet gelijk huilend naar mammie rennen, dus users waar ik dat soort geintjes bij kan flikken
Hij noemt ons toffe usersquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
laat maar komenquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:49 schreef Moozzie het volgende:
Kijken of ons nog tof vind als me paint klaar is
Domboquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:53 schreef Crazy-p het volgende:
zit in kleermakerszit op buro stoel..
"vraagt zich af hoe ze straks op kan staan"
Ohw okeejquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:53 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja die moet ik toch ergens mee open krassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |