Kom op jongen, scherp blijven...quote:
het is je vergeven... bij mij is dat gratisquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:44 schreef Moozzie het volgende:
Zo begin met de titel dat het nummertje me ontgaat
Het is nog vroegquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kom op jongen, scherp blijven...
of klonk scherp houden...
stiekum aan het meelezen crazy-p?quote:
Oh noquote:
Thxquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
het is je vergeven... bij mij is dat gratis
Me hoofd staat er niet bijquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh no
Jullie zijn echt erg
tellen is moeilijk he
ach tot 654 gaat dat goed... maar dan wordt het moeilijk ...quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh no
Jullie zijn echt erg
tellen is moeilijk he
waar?quote:
quote:
Doen!quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
der staat nu een allochtoon bij de schapen!!
zal ik runX uit mijn raam gaan roepen?
Doenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Mn koffie!!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
DCLVI dus?quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:49 schreef Klonk het volgende:
het volgende topic blijft alleen open als de TT uit nummer 656 bestaat correct geschreven in romeinse cijfers, dus
Lolquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
volgens mij is het hem echt... ikke roepen en hij hoorde me wel maar zag niet waar het vandaan kwam!
Het zal niet aan mij liggen, ik heb genoeg wiskunde gehad om 656 + 1 te doenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:49 schreef Klonk het volgende:
het volgende topic blijft alleen open als de TT uit nummer 656 bestaat correct geschreven in romeinse cijfers, dus
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
volgens mij is het hem echt... ikke roepen en hij hoorde me wel maar zag niet waar het vandaan kwam!
en eng!quote:
Dan beginnen we toch een nieuwe serie..quote:
Lapo killerquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan beginnen we toch een nieuwe serie..
de titel zou kunnen zijn:
Helemaal Niks Te Doen Zelfs Geen Werk
Werken Is Hier Overbodig
Werken Doe Je Hier Niet
Hij maakt ons bangquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:04 schreef MaleDuck het volgende:
klonk, het werkt... iedereen is er stil van...
Doe danquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hij maakt ons bang
Ik vind dat de volgende paint over hem moet gaan
Dan moet je eten!N!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
honger!R!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |