Jaquote:
Kunnen wij ook even lachenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Soort gelijk programma danquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:43 schreef Klonk het volgende:
en bovendien staat er gelukkig geen paint op mijn computer, paint is voor hersenloze windowsgebruikers![]()
![]()
Eensch...ik ben een niet hersenloze windowsgebruiker...ik gebruik PS CS 3 en binnenkort CS4, maar ja..ik kan ook met niks anders werkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:43 schreef Klonk het volgende:
en bovendien staat er gelukkig geen paint op mijn computer, paint is voor hersenloze windowsgebruikers
Edit: en tekenen kan ik al heulemaal nie
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...![]()
ja echt wel..quote:
dus ik ga er maandag avond na werk ff tussen uit voor een paar dagen.. dus erg beperkt online enzo..
maar das pas na het weekend
Help me teach her how to fly......![]()
En waar is dat op geïnstalleerd?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Eensch...ik ben een niet hersenloze windowsgebruiker...ik gebruik PS CS 3 en binnenkort CS4, maar ja..ik kan ook met niks anders werken
Edit: en tekenen kan ik al heulemaal nieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tegen die tijd heb je al zoveel ervaringquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jathnx
O ja en ik moet een bruiloft doen in sept.wat ik dan wel weer eng vind, maar goed
Gaat vast super worden![]()
![]()
Have funquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:45 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja echt wel..
dus ik ga er maandag avond na werk ff tussen uit voor een paar dagen.. dus erg beperkt online enzo..
maar das pas na het weekend![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En waar is dat op geïnstalleerd?Dude lees dan wat ik typSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zei: "ik ben een NIET hersenloze WINDOWS gebruiker"So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...![]()
ty..quote:
heb ik ook wel ff nodig overigens...
ik stuiter overal maar door heen.. kan niet goed zijnHelp me teach her how to fly......![]()
stuiteren is goedquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:49 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ty..
ik stuiter overal maar door heen.. kan niet goed zijn
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Failquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude lees dan wat ik typ
ik zei: "ik ben een NIET hersenloze WINDOWS gebruiker"
Ik las:
"ik ben niet een hersenloze windows gebruiker"![]()
Goed lezen moosquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Fail
Ik las:
"ik ben niet een hersenloze windows gebruiker"
ja misschien wel.. maar het houdt ergens opquote:
gewoon door stuiteren naar 1 crematie (schoonvader)
1 begravenis (vader)
en dat binnen 12 maand thuis.. en verder nog wat ander gezeik.. is niet echt goed..Help me teach her how to fly......![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:49 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ty..
ik stuiter overal maar door heen.. kan niet goed zijnJe hoort hetquote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:50 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja misschien wel.. maar het houdt ergens op
1 begravenis (vader)
en dat binnen 12 maand thuis.. en verder nog wat ander gezeik.. is niet echt goed..
* Moozzie geeft gekke-p een knuffel![]()
dan is stuiteren wat minder fijn jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:50 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja misschien wel.. maar het houdt ergens op
1 begravenis (vader)
en dat binnen 12 maand thuis.. en verder nog wat ander gezeik.. is niet echt goed..
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Word er weer gespamdquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:52 schreef Klonk het volgende:
die floodcontrol werkt nog niet helemaal lekker...![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie geeft gekke-p een knuffel
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie geeft debbie ook een knuffel
[ afbeelding ]
ja.. en daar kom ik dus meer en meer achter..quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan is stuiteren wat minder fijn ja
dus maar ff 2 dagen rust.. geloof dat dat wel nodig is.Help me teach her how to fly......![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:02 schreef Crazy-p het volgende:
ik heb geen zin meer..
maar nog maar 3 uur te gaan![]()
![]()
moest wat doenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Was naar klonk
Ben je al bijna klaar?![]()
![]()
niet zo vloeken he..quote:
het is nog geen vrijdag
ik ga toch serieus niet nog 3 uur werkenHelp me teach her how to fly......![]()
Ik ook niet maar ben wel aanwezigquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:04 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
niet zo vloeken he..
het is nog geen vrijdag
ik ga toch serieus niet nog 3 uur werken![]()
![]()
ik zelfs dat nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ben wel aanwezig
Help me teach her how to fly......![]()
aangezien men stagebegeleider in me nek at te hijgen ken ik geen sarcastische paints maken of welquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:03 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je hebt nog maar een uurtje
Wat is nou belangrijker![]()
![]()
is goedquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:07 schreef Moozzie het volgende:
Dit is de deal, ik post tot 299 en dan tikken jullie um vol![]()
![]()
Wordt beetje lastig inderdaadquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
aangezien men stagebegeleider in me nek at te hijgen ken ik geen sarcastische paints maken of wel![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: