quote:Op woensdag 28 januari 2009 05:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik was toen eigenlijk al een verkapte nachtbraker, maar zonder internet en zonder tv op m'n kamer (bij m'n vader, that is)
Dat moet zwaar zijn inderdaad. Gelukkig bestaan er ook nog boeken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 05:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik was toen eigenlijk al een verkapte nachtbraker, maar zonder internet en zonder tv op m'n kamer (bij m'n vader, that is)
Helpt niet!quote:Op woensdag 28 januari 2009 05:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja erg hè. Ik heb wel een medicijn voor dat.![]()
Bekijk deze YouTube-video
![]()
![]()
en LP's en cassette bandjesquote:Op woensdag 28 januari 2009 05:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat moet zwaar zijn inderdaad. Gelukkig bestaan er ook nog boeken.
quote:
Ja maar een radiootje erbij aan is nooit weg.quote:Op woensdag 28 januari 2009 05:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat moet zwaar zijn inderdaad. Gelukkig bestaan er ook nog boeken.
Komt door ene Sly, heb ik me laten vertellen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 05:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja maar een radiootje erbij aan is nooit weg.![]()
Waarom is mijn vorige post so fucked up?![]()
Remedy van The Black Crowes dus.![]()
![]()
Good choice!quote:Op woensdag 28 januari 2009 05:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Helpt niet!![]()
Ik ben ontroostbaar!
Maar:
-edit omg dat creep filmpje blijft me achtervolgen.![]()
Nou, ik zit net naar schaatsen voor mezelf te kijken en ik twijfel.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:11 schreef blomst het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)antocht__.html?p=2,1
quote:De schoen heeft een lederen voering. Een schoen met een 100 % vetersluiting voor de gemotiveerde kunstschaatsers.
Nee he!! Daar heb ik zo'n pésthekel aan!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:11 schreef blomst het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)antocht__.html?p=2,1
Echt? Ik vind het afschuwelijk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:35 schreef Noek het volgende:
En het gaat misschien sneeuwen!![]()
Hele land op z'n kop. Oh, leuk leuk leuk.
Ja, echt. Ik weet niet of het komt omdat er sneeuw ligt of omdat ik gewoon geniet van chaos.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het afschuwelijk.
quote:
Mag het misschien iets meer zijnquote:
En ik denk dan echt aan de bakker hè? En twee bruin. Kom maar op met de crack.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mag het misschien iets meer zijn![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:43 schreef Noek het volgende:
[..]
En ik denk dan echt aan de bakker hè? En twee bruin. Kom maar op met de crack.
Goed!quote:
Van de week héél even aan het voorjaar mogen ruiken en nu wil ik voorjaar. Nu. Ik. Wil.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, echt. Ik weet niet of het komt omdat er sneeuw ligt of omdat ik gewoon geniet van chaos.
Nog eventjes en dan is het weer lente. Liever ook een echte winter ipv een lange herfst.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Goed!
Valt me nog niet tegen, alleen gisteravond had ik echt erge honger maar ik heb verder niets genomen.
Net een crackertje met Milner kaas gehad en een koppie koffie, dat was het weer voor de komende twee uur![]()
Het valt me dus nog niet tegen maar ja, ik ben net bezig he. Het weekend, dat gaat lastig worden!
Wel handig, het wegen op de Fit. Dat is echt heel nauwkeurig.
Alleen nou staan er 4 normale magere poppetjes op een rij als je hem opstart, en aan het eind 1 dikke prop![]()
Vond m'm Mii toch leuker vóór de Fit
Nou, dat deed ik in het verleden wel, de hele week uitzitten en dan in het weekend fijn 'Iets Lekkers'.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:49 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mag je van jezelf wel één dag van god los snaaien of is dat echt verboten?
Sterk en wijs. Dit ga je gewoon redden, kan niet anders. Succes!quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, dat deed ik in het verleden wel, de hele week uitzitten en dan in het weekend fijn 'Iets Lekkers'.
Maar meestal is dat chocola hehe, en dan krijg je ineens weer zoveel suiker binnen dat ik daar weer van moet afkicken dus ik doe dat maar niet
Wat ik heel soms wel deed is dan een uitdeel zakje chips eten. Maar meestal dacht ik: over 5 minuten heb ik dat zakje leeg en heb ik zin in nog meer. Als ik 5 minuten wacht dan is dat moment voorbij en dan heb ik niets gehad maar voel ik me hetzelfde
Dus ik doe het maar niet. Ik wil gewoon ff die 10 eraf en daarna zie ik wel verder. Dan ben ik weer normaal slank, en alles wat daarna eraf gaat is mooi meegenomen.
Ik hoop het!quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Sterk en wijs. Dit ga je gewoon redden, kan niet anders. Succes!
Ach nee.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik hoop het!
En hoe is het met het niet meer roken gevoel? Al wat sterker?
Dus eigenlijk moet je er niet bij nadenken, dan rook je een stuk minder?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Ach nee.Vorige week ben ik onbewust gewoon de helft minder gaan roken. De pakjes raakten bijna niet op. Dat realiseerde ik me zondagavond en opeens had ik paniek. Gisteravond dacht ik dat ik de hele avond niet zou roken en prompt sta ik binnen 3 minuten buiten. Kweenie hoor maar het slaat nergens op. Het is wel goed hoor, die begeleiding want ik red het niet. Ik weet niet wat het is.
Ja, dat is het denk ik wel. Als ik er niet over nadenk is er niks aan de hand. Het voelt toch als een vriendje, die sigaret en ik ben niet zo flink maar wie weet ga ik het niet eens proberen maar het gewoon doen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet je er niet bij nadenken, dan rook je een stuk minder?
Maar hik je er nu niet vreselijk tegenaan en dan vandaar die paniek? Gewoon de knoop doorhakken, dan is het niet meer van meer of minder, maar gewoon 'niet'?
Sterkte er mee! Ik ga even de kindjes hier van fruit voorzien, de arme schaapjes![]()
Nou, ik herken het wel hoor. De week vóór ik ging lijnen vrat ik ook dubbel, want 'nu kan het nog'.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat is het denk ik wel. Als ik er niet over nadenk is er niks aan de hand. Het voelt toch als een vriendje, die sigaret en ik ben niet zo flink maar wie weet ga ik het niet eens proberen maar het gewoon doen.![]()
Zegt ze flink.
Zijn ze vrij, de meiden?
Ze slapen wel 's nachts? Beterschap voor ze.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, ik herken het wel hoor. De week vóór ik ging lijnen vrat ik ook dubbel, want 'nu kan het nog'.
Terwijl als ik niet zou gaan lijnen, er niet over na zou denken!
Maar goed, je moet het gewoon doen. Even die drempel over. En niet die peuk opsteken, want je rookt namelijk niet
Nee, ziek. Vrijdag de ene, zondag de andere, vannacht weer eentje... ik heb ze nu alle drie thuis, Lara moet ook even uitzieken want ze blijft maar kwakkelen.
Ja, dr Oetker, Beat, Snuggles, Pepper, dr. aaaaaargh!quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:11 schreef HiDiHo het volgende:
Jullie weten dat lijnen niet helpt hé, algehele levensstijl wijzigen.![]()
uw ondergetekende
dr. hidiho
\quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dr Oetker, Beat, Snuggles, Pepper, dr. aaaaaargh!
Algehele levenstijl is best saai. De pieken en dalen zijn juist leuk. Maar goed, ik vind chaos dan ook tof.
Juist. Himmelhoch jauchzend, zu Tode betrübtquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Algehele levenstijl is best saai. De pieken en dalen zijn juist leuk.
Die heb ik ooit live gezien. Toen was er nog een Duitser en die zei tegen mij dat ik terug moest gaan mijn eigen land omdat ik voor hem stond. Ik weet nog dat ik hem wazig stond aan te kijken want het was in Nederland.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:33 schreef Copycat het volgende:
Halleluja voor de pieken en de dalen.
Ja maar dat kon ik niet uitleggen hè? Ik kon alleen maar zo kijken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:07 schreef Copycat het volgende:
Die Duitser dacht zeker dat ze de oorlog hadden gewonnen en heel West-Europa tot het Duitsche grondgebied behoorde?
En hij maar balen van z'n komisch bedoelde maar zo beroerd uitgepakte openingszin.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar dat kon ik niet uitleggen hè? Ik kon alleen maar zo kijken.Dat heb ik ook het hele concert, die trouwens echt slecht was, gedaan. Steeds weer zo
achterom kijken.
Ja, ausländer raus, dat breekt het ijs wel.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
En hij maar balen van z'n komisch bedoelde maar zo beroerd uitgepakte openingszin.
Ja! Misschien had hij het wel over de dokter!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:15 schreef Copycat het volgende:
En dat dan bij een concert van een Zweedse negert.
Jaa dank je!quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, heb jij nou zieke kinders CarO! Beterschap voor het hele zootje.
Ik denk dat die Nederlander dacht dat jij een Duitser wasquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ausländer raus, dat breekt het ijs wel.
Hij wist natuurlijk best dat--ie op bezoek in Nederland was. Dus het was een absurdistisch grapje van de enige Duitser met humor. Alleen jij had niet door dat je gedist werd en hebt de rest van het concerrt staan balen dat je geen broer bij je had om het licht uit die klotemof z'n ogen te timmeren. Dat die neger op het podium er weinig van bakte, hielp ook niet echt. Ik ben een keer naar Normaal geweest en daar werd met bier gegooid!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ausländer raus, dat breekt het ijs wel.
Oquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:29 schreef Copycat het volgende:
Sorry Car0, voor antwoorden op dat soort vragen moet je niet bij mij zijn.
Dat komt als een totale verrassing, hè?quote:
jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat komt als een totale verrassing, hè?
Gert helpt mij niet. We hebben ruziequote:Op woensdag 28 januari 2009 12:39 schreef debuurvrouw het volgende:
daar kan ik je ook niet mee helpen.![]()
Gert, zeg jij eens wat digitaals, als man zijnde.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gert helpt mij niet. We hebben ruzie
Wat kan ie daarna niet openen? een .exe bestand?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:24 schreef CarOnline het volgende:
Zeg, ik heb even een vraag.
Ik zat net even in oude hotmail te spitten (haha ook foto's, uitnodigingen en napraterij voor de VrijMiBo uit 2005) en nu kom ik een ingepakt bestand tegen van Club Daniëlle
![]()
Maar ik kan het wel uitpakken maar daarna opent ie niet.
Kan dat omdat het al sinds donderdag 25 augustus 2005 23:33:57 ongeopend in mn inbox staat ofzo?
Ik wil het wel weer eens doorbladeren maar zo lukt dat niet natuurlijk
Ja, daar ben ik ook eens geweest en dat was een pijnlijke ervaring. Ik stond daar echt als een sad panda te knipperen met mijn ogen. Kilo's mascara, zo in de lens. Toen ben ik met de bekertjes gaan gooien in de hoop dat ik iemand echt hard zou raken maar ik kon niet richten want ik zag niks. Stond ik steeds tegen een barkruk te gooien.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij wist natuurlijk best dat--ie op bezoek in Nederland was. Dus het was een absurdistisch grapje van de enige Duitser met humor. Alleen jij had niet door dat je gedist werd en hebt de rest van het concerrt staan balen dat je geen broer bij je had om het licht uit die klotemof z'n ogen te timmeren. Dat die neger op het podium er weinig van bakte, hielp ook niet echt. Ik ben een keer naar Normaal geweest en daar werd met bier gegooid!
Jaaa lang verhaal. Maar daar wil ik niet teveel op in gaan.quote:
Ja, nee, ik snap het.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaa lang verhaal. Maar daar wil ik niet teveel op in gaan.
In verband met meelezers
Euhmmmmquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat kan ie daarna niet openen? een .exe bestand?
Ze liegt!quote:
Ja, Heidi to the rescue. Even afwachten nogquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze liegt!![]()
Maar ik dacht dat Hidi hier wel rond zou lurken en die is nerd en vindt pjoeterdingetjes enig.
Even de nieuwe adobe 9 downloaden van http://get.adobe.com/nl/reader/quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Euhmmmm
Ik kijk even.
Adobe Acrobat 7.0 Document 3.795 kB
Dat zegt ie.
En als ik dubbelklik doet ie net of ie niet thuis is
O dát!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Euhmmmm
Ik kijk even.
Adobe Acrobat 7.0 Document 3.795 kB
Dat zegt ie.
En als ik dubbelklik doet ie net of ie niet thuis is
Die pm die ik kreeg zegt anders iets heel anders.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze liegt!![]()
Maar ik dacht dat hidi hier wel rond zou lurken en die is nerd en vindt pjoeterdingetjes enig.
nou, als ik het lees, zal ik het niet aan andere meelezers laten zienquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaa lang verhaal. Maar daar wil ik niet teveel op in gaan.
In verband met meelezers
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:50 schreef Gert het volgende:
[..]
O dát!
Dan moet je gewoon wat harder klikken!![]()
Toch, Hidi?
Man! Ik heb zelfs aan staan bellen! Maar niets!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:50 schreef Gert het volgende:
[..]
O dát!
Dan moet je gewoon wat harder klikken!![]()
Toch, Hidi?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze liegt!![]()
Maar ik dacht dat Hidi hier wel rond zou lurken en die is nerd en vindt pjoeterdingetjes enig.
Oeh, een ramptoerist!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:51 schreef blomst het volgende:
[..]
nou, als ik het lees, zal ik het niet aan andere meelezers laten zien
Wat niets?quote:
mmm, adobe reader openen en die .pdf erin slepen ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, niets. Ik kan hem niet openen.
Die je net geinstalleerd hebtquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:59 schreef CarOnline het volgende:
Die hele reader weigert dienst geloof ik
Oerend hard!quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:44 schreef Noek het volgende:
Toen ben ik met de bekertjes gaan gooien in de hoop dat ik iemand echt hard zou raken
Ja.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja.
Oh man wat blond![]()
Toen ik alles wegklikte om de hele handel even opnieuw op te starten zag ik nog een venstertje midden op mn scherm en daar moest ik even op Yes drukken. En nu doet ie het![]()
Wel geweldig om even terug te zien![]()
Heb me er heel BB3 mee vermaakt
Zie Hidi, hier is ook écht geen eer aan te behalen hè.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja.
Oh man wat blond![]()
Toen ik alles wegklikte om de hele handel even opnieuw op te starten zag ik nog een venstertje midden op mn scherm en daar moest ik even op Yes drukken. En nu doet ie het![]()
Ja, zo gaat het de goeie kant opquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Zie Hidi, hier is ook écht geen eer aan te behalen hè.![]()
Of zou jouw volgende vraag geweest zijn: "is er misschien nog ergens een venstertje waarin je op Yes moet klikken?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |