abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65573462
Pleur op met v Hooydonk zeg! Mensen zijn zeker vergeten wat voor geldwolf hij is. Dan nog de affaire met v Persie die hij " niet goed genoeg" vond. Sodemieter op met die onruststoker
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_65573712
Van Hooijdonk is geen geldwolf, hij wilde gewoon wat hem beloofd was. Verder vind ik het ook een rare keuze.
pi_65573931
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 17:49 schreef Sloggi het volgende:
Van Hooijdonk is geen geldwolf, hij wilde gewoon wat hem beloofd was. Verder vind ik het ook een rare keuze.
Waar jij ook speelde er was altijd gezeik over geld , of het nou in Schotland , Portugal of Turkije was altijd waren er problemen. Dan nog zijn problemen met de jonkies bij Feyenoord toen hij er nog speelde die volgens hem een slechte wedstrijdinstelling hadden , Nu zou die dan assistent gaan worden bij een club vol jonkies , met weinig geld die er boveniop geholpen moet worden!

Maar misschien onderschatten we Been wel . Hij heeft al meerdere malen bewezen toch wel aardig zicht op het spelletje te hebben (al was John natuurlijk een miskoop)
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_65575013
Is er eindelijk wat licht aan het einde van tunnel, krijg je dit bericht weer
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_65575482
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:36 schreef Joeriii het volgende:
Is er eindelijk wat licht aan het einde van tunnel, krijg je dit bericht weer
Het bestuur gaat echt niet akkoord met een terugkeer van van Hooijdonk. Als ze dat wel doen hebben ze een plaat voor hun kop en staan ze binnenkort weer tegen de muur!
pi_65576201
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 22:01 schreef Happel het volgende:
Jong Feijenoord - Jong Ajax 2-0. Doelpunten van Jordao Pattinama en Luis Pedro. Ajax speelde met enkele spelers uit het eerste, Feijenoord met geen.
Leuk voor Jordão. Ik denk nog steeds dat Feyenoord daar best plezier aan kan gaan beleven, maar misschien is iets te positiegebonden en heeft hij de pech dat zijn positie langzaam lijkt te verdwijnen uit het voetbal...

Biseswar trouwens geselecteerd voor het Nederlands beloftenteam, Luís Pedro, Wijnaldum en Fer voor Onder 19.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 30 januari 2009 @ 19:25:10 #207
185115 Juk
Misschien
pi_65576424
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 17:38 schreef Pacmaniac het volgende:
Pleur op met v Hooydonk zeg! Mensen zijn zeker vergeten wat voor geldwolf hij is. Dan nog de affaire met v Persie die hij " niet goed genoeg" vond. Sodemieter op met die onruststoker
Jij bent zeker die UEFA-cup vergeten?

Omdat hij het in zijn laatste seizoen niet kon vinden met een aantal jongere spelers is het ineens een onruststoker. Hij spreekt zich gewoon uit voor zijn mening maar dat mag niet schijnbaar.

Als assistent lijkt hij me niet de juiste man met deze selectie maar "pleur op met die onruststoker" gaat helemaal nergens over.
The only thing I fear is my MoM
pi_65576627
Pierre terughalen zou echt zo ontzettend lomp zijn

Hij is niets meer dan een overschatte eikel, die zelf ook overal voor onrust heeft gezorgd. Zal binnen drie weken wel tot een bepaald kliekje behoren. En daar zullen dan gek genoeg geen jonkies in toegelaten worden.

Zo was hij als speler, en aangezien we nog maar een paar jaar verder zijn, zal dat wel niet veranderd zijn.
  Moderator vrijdag 30 januari 2009 @ 22:34:15 #209
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_65582495
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 19:25 schreef Juk het volgende:

[..]

Jij bent zeker die UEFA-cup vergeten?

Omdat hij het in zijn laatste seizoen niet kon vinden met een aantal jongere spelers is het ineens een onruststoker. Hij spreekt zich gewoon uit voor zijn mening maar dat mag niet schijnbaar.

Als assistent lijkt hij me niet de juiste man met deze selectie maar "pleur op met die onruststoker" gaat helemaal nergens over.
Zijn aandeel in het winnen van de UEFA-cup staat buiten kijf. Hij was dat seizoen fantastisch.
Maar hij is bij elke club met bonje vertrokken.
Van Hooijdonk brengt geen rust maar onrust. Niet iets waar Feyenoord behoefte aan heeft.
Maar OK, Mario is ook niet achterlijk, ik neem aan dat die goed inschat wat-ie in huis haalt.
Hopelijk is het een rationele keuze van hem, en geen stamkroegvriendjesgedoe.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  vrijdag 30 januari 2009 @ 22:52:54 #210
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_65582965
Pff, Van Hooijdonk... Ik vrees met grote vreze mocht hij assistent worden. Het is een dominante persoonlijkheid, ik vraag me af of Been die kan beteugelen.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 23:22:58 #211
185115 Juk
Misschien
pi_65583848
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 22:34 schreef Gert het volgende:

[..]

Zijn aandeel in het winnen van de UEFA-cup staat buiten kijf. Hij was dat seizoen fantastisch.
Maar hij is bij elke club met bonje vertrokken.
Van Hooijdonk brengt geen rust maar onrust. Niet iets waar Feyenoord behoefte aan heeft.
Maar OK, Mario is ook niet achterlijk, ik neem aan dat die goed inschat wat-ie in huis haalt.
Hopelijk is het een rationele keuze van hem, en geen stamkroegvriendjesgedoe.
Ik denk dat Been bijdehand genoeg is om geen vriendje als assistent te nemen die er niks van kan, die assistent moet hém tenslotte helpen.

Maar dat Pierre met bonje vertrok wil niet zeggen dat hij gelijk een boeman is, iets wat schijnbaar niet iedereen begrijpt. Bosvelt ging namelijk diezelfde transfer periode ook weg door onder andere ruzie met van Marwijk maar die is wel welkom. Dat getuigd nogal van een selectief geheugen.

Overigens zie ik van Hooijdonk liever ook niet als assistent. Ik denk niet dat hij zo'n rol op de achtergrond goed trekt.
The only thing I fear is my MoM
pi_65586848
Oprotten met van Hooijdonk. Ik ben 'm nog steeds dankbaar voor wat hij voor Feyenoord heeft betekend maar in mijn ogen is het gewoon een onruststoker. Altijd gedonder rond zijn persoon. Lijkt mij dat hij ook niet met de jonge jongens kan opschieten. Als speler had hij daar al moeite mee. Van Wonderen is misschien ook een kandidaat?
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  zaterdag 31 januari 2009 @ 02:36:48 #213
136283 knars
Teethgrinder
pi_65587987
ja kom, lekker verder speculeren over assistent trainers aangezien we niets te speculeren hadden over aanwinsten in de spelersgroep. Korneev terug uit Rusland? Waren een aantal jonkies ook wel over te spreken.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 03:50:05 #214
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_65588535
van Hooijdonk, heeft die niet van Persie weggejaagd?
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zaterdag 31 januari 2009 @ 06:14:45 #215
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_65588915
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 17:56 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Waar jij ook speelde er was altijd gezeik over geld , of het nou in Schotland , Portugal of Turkije was altijd waren er problemen. Dan nog zijn problemen met de jonkies bij Feyenoord toen hij er nog speelde die volgens hem een slechte wedstrijdinstelling hadden , Nu zou die dan assistent gaan worden bij een club vol jonkies , met weinig geld die er boveniop geholpen moet worden!

Maar misschien onderschatten we Been wel . Hij heeft al meerdere malen bewezen toch wel aardig zicht op het spelletje te hebben (al was John natuurlijk een miskoop)
Dan komt ie er nog goed vanaf want die is niet eens gekocht
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_65590190
Van Hooijdonk lijkt mij geen verstandige keuze inderdaad
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 22:25 schreef Happel het volgende:

[..]

Logisch, daar zitten ook spelers die gretig zijn en willen. Zullen er de komende jaren genoeg van doorbreken onder Been.
quote:
Begreep dat ze er ook fel op gingen met ellebogen, natrappen en doorspelen bij een blessure.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 11:30:08 #217
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_65591002
Bennie Wijnstekers
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_65591117
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:24 schreef TC03 het volgende:
Tomasson heeft nog steeds vier goals uit drie wedstrijden, laten we hopen dat hij dat gemiddelde voort kan zetten.
Waarvan drie strafschoppen .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_65591207
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:35 schreef RayMania het volgende:

[..]

Waarvan drie strafschoppen .
Ja dus? Zijn er zat die van de 3 er 3 missen

Maar idd hij moet ook gewone goals maken want veel strafschoppen krijg je niet per jaar.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 11:41:58 #220
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65591250
quote:
Ja, een grote club kán degraderen
Door SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM - In Engeland is het een klassieke quizvraag. Welke legendarische voetballer bezegelde de degradatie van zijn oude club Manchester United met een hakbal, in zijn allerlaatste competitiewedstrijd ooit?
afbeelding vergroten Dennis Law wordt belaagd door fans van Manchester United, dat door zijn treffer is gedegradeerd. FOTO GETTY IMAGES
Het antwoord kan iedere liefhebber dromen: Denis Law, op 27 april 1974 in het shirt van Manchester City. The Denis Law back-heel is voor eeuwig verbonden aan de degradatie van één van de grootste clubs ter wereld. De anekdote illustreert de stelling dat elke club kan degraderen, hoe roemrucht of hoe groot ook het verleden.

Zes jaar vóór de memorabele 0-1 van Law op Old Trafford had Manchester United de Europa Cup 1 gewonnen. Nota bene met de Schotse aanvaller, die geblesseerd was in de finale tegen Benfica, in de selectie. Law wilde in 1974 na die treffer ook niet juichen, hij rouwde met zijn oude club mee.

Feyenoord staat in het heden twaalfde, vier punten boven nummer zestien De Graafschap. In punten is het linkerrijtje verder weg dan de degradatiestreep: het gat met FC Volendam is kleiner dan de kloof met nummer zeven FC Groningen. Cynische fans filosoferen al fluisterend over uitwedstrijden naar Veendam en Helmond, maar hoe reëel is degradatie voor één van de grootste clubs van Nederland?

Dat status niets zegt, bewees niet alleen Manchester United in 1974. AC Milan, Olympique Marseille, Leeds United, Schalke 04, Chelsea; allemaal degradeerden ze ooit en niet eens zo extreem lang geleden.

Topverdediger en clubicoon Franco Baresi vloog in het seizoen 1981/82 met AC Milan uit de serie A, zeven jaar voordat hij met de Europa Cup I in zijn handen stond. Waarom zouden Roy Makaay en Giovanni van Bronckhorst worden vrijgesteld van eenzelfde lot?

Wat duidelijk voor Feyenoord pleit, is de staat van de eredivisie. Het onderlinge krachtsverschil is in Nederland aanmerkelijk groter dan in landen als Engeland, Italië of Duitsland.

Met het zwakke FC Volendam lijkt de nummer laatst bovendien wel zo’n beetje vast te staan. Op de twee posities daarboven is er altijd nog de reddingsboei van de play-offs. Omdat ook de kwaliteitskloof tussen eredivisie en eerste divisie groter is dan in veel andere landen lijken de nummers zestien en zeventien wel zo’n beetje veilig.

Toch zou het ongepast zijn het hoofd zomaar af te wenden. In de eredivisie werden FC Twente (1983) en NAC (1999) ooit veel te goed geacht voor degradatie.

De Enschedese club daalde echter roemloos af met Billy Ashcroft, Jan Sörensen en de tijdelijk teruggekeerde Epy Drost in de gelederen. NAC degradeerde tien seizoenen geleden met een elftal dat sterk genoeg werd geacht voor de subtop, met spelers zoals Earnest Stewart, Archil Arveladze, Peter Bosz en Alfred Schreuder.

Complicerende factor voor Feyenoord is de status van de club. Wedstrijden tegen de klassieke topdrie-clubs hebben op voorhand extra lading bij voetballers en publiek, ook in dit tijdperk van verschoven verhoudingen.

In duels met clubs zoals Roda JC of ADO Den Haag leeft dat sentiment veel minder. Van Feyenoord wil, hoe vanzelfsprekend dat ook klinkt, iedereen winnen. Komende zondag geldt dat zeker voor het NEC van Mario Been.

De kunst van degradatievoetbal is een ander semi-psychologisch element. Clubs zoals De Graafschap of Heracles Almelo kennen de druk van het achterom kijken. Spits Geert den Ouden van de Doetinchemmers knokte eerder al met ADO Den Haag, Willem II en Excelsior tegen degradatie.

,,Je moet anders gaan denken als je tegen degradatie speelt,’’ zegt Den Ouden. ,,De kunst is om jezelf niet gek te maken. In de top denken clubs: we móeten drie punten halen en alles wat minder is, is verloren. Maar sta je onderin, dan moet je zorgen dat het psychologisch gezien andersom werkt. Zo van: We hebben niks, dus ieder punt dat we halen is meegenomen.’’

Feyenoord moet zichzelf nu geen buitengewone doelen opleggen, vindt Den Ouden. ,,Om straks nog mee te doen om Europees voetbal, moeten ze pak ’m beet zes keer winnen in de komende acht wedstrijden. Volgens mij is dat op basis van de huidige situatie gewoon niet erg reëel. Op die manier leg je jezelf alleen maar nóg meer druk op. Bij het spelen van degradatievoetbal moet je slim zijn. Soms moet je tevreden zijn met een puntje, hoe graag je er ook drie zou willen.’’

Clubs die onverwachts degradeerden, kenden vrijwel altijd een voorgeschiedenis van bestuurlijke onrust en veel trainerswisselingen. Sprekend voorbeeld is Leeds United, dat in 2004 degradeerde uit de Premier League, drie jaar nadat het de halve finale van de Champions League had bereikt.

Opvallende parallel: manager Peter Reid werd dat seizoen vroegtijdig ontslagen, assistent Eddie Gray maakte het seizoen af. Een beslissing die onder meer voortkwam uit de beroerde financiële positie van Leeds United.

Interim-coach Leon Vlemmings van Feyenoord weigert te filosoferen over een mogelijke degradatiestrijd. ,,Dat heeft geen enkele zin,’’ zegt de Brabander, die morgen met zijn club op bezoek gaat bij NEC. ,,Deze ploeg staat te laag en we willen vóóruit. Zo denken we ook. Nee, het woord degradatie is nog geen enkele keer gevallen. Het gat met NEC is zondag terug te brengen tot vier punten, wat betekent dat Europees voetbal nog altijd haalbaar is. Achterom kijken werkt niet, je moet in kansen denken.’’
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zaterdag 31 januari 2009 @ 11:43:09 #221
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65591272
Misschien maar eens goed
pi_65591306
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Misschien maar eens goed
Misschien maar eens goed als jij je SCC opzegt en lekker bij AZ gaat zitten ofzo.
pi_65591348
quote:
Misschien maar eens goed
vlieg nou eens op jij zeiksnor
pi_65591855
quote:
Misschien maar eens goed
Kansloos figuur, ga eens andere mensen pesten met je zinloze commentaar.
pi_65591910
In Nederland zie ik het nog echt niet gebeuren, daar is de competitie te zwak voor.

En het zou absoluut niet goed zijn voor het Nederlands voetbal.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_65591922
quote:
Misschien maar eens goed
Jorien, jij trollert
pi_65592044
quote:
Misschien maar eens goed
Denk toch eens na stakker!
pi_65596706
Hoelaat vertrekt jullie combi? . Om 10.00 morgenochtend is er nog een keuring, voor vandaag was het veld afgekeurd geweest.
pi_65597771
Gaat morgen niet door. Let maar op .
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  zaterdag 31 januari 2009 @ 17:18:13 #230
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_65599413
Heb anders weinig vertrouwen in de wedstrijd morgen, ik zie ze niet van een gemotiveerd NEC winnen.

Vindt de wedstrijd van woensdag stuk belangrijker.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
  zaterdag 31 januari 2009 @ 22:45:03 #231
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65609852
Beter verkoopt Feyenoord Landzaat, Lucius, Timmer en Hofland en halen ze Sibon. Daar heb je tenminste wat aan.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_65610068
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 22:45 schreef TC03 het volgende:
Beter verkoopt Feyenoord Landzaat, Lucius, Timmer en Hofland en halen ze Sibon. Daar heb je tenminste wat aan.
Ja nog een bejaarde speler die niet meer verkocht kan worden!
  zaterdag 31 januari 2009 @ 22:51:06 #233
53267 TC03
pi_65610086
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 22:50 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Ja nog een bejaarde speler die niet meer verkocht kan worden!
Wel een speler die je behoedt voor degradatie, dat kan ik van die andere spelers niet zeggen.
pi_65610163
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 22:51 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wel een speler die je behoedt voor degradatie, dat kan ik van die andere spelers niet zeggen.
Sibon is niet beter dan Makaay of Tomasson.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 22:55:10 #235
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_65610221
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 22:53 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Sibon is niet beter dan Makaay of Tomasson.
Sibon kan wel fungeren als aanspeelpunt. Sterker nog hij zou een perfecte schakel zijn geweest met al die lange ballen achterin. Sibon kan zo goed een bal vasthouden en doorspelen in hoog tempo. Dit seizoen vind ik hem overigens juist tegenvallen, had hem van de zomer wel graag zien komen met Verbeek. Heb ik hier nog gepost geloof ik , volgens mij werd ik weggehoond.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 22:57:49 #236
53267 TC03
pi_65610328
Een speler als Sibon is een perfecte schakel tussen aanval en middenveld. Het middenveld bij Feyenoord weet van gekheid niet wat ze ermee moeten, ze proberen hem maar zo snel mogelijk naar voren te krijgen om maar te voorkomen dat ze balverlies lijden en er een tegengoal komt. Er is nooit rust, een speler als Sibon kan die rust brengen. Makaay kan dat niet, Tomasson misschien wel.
pi_65610512
Kom op zeg Sibon, waar hebben we 't over. Zijn we zo diep gezonken? Makaay schiet er dit seizoen nog 10 in.Mits hij blessurevrij blijft natuurlijk.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 23:06:18 #238
123545 DatMeenJeNiet
pi_65610603
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 23:03 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Kom op zeg Sibon, waar hebben we 't over. Zijn we zo diep gezonken? Makaay schiet er dit seizoen nog 10 in.Mits hij blessurevrij blijft natuurlijk.
Dat zal wel die 10 goals, maar met een type Sibon zou Feyenoord veel beter voetballen. Zouden al die lange ballen niet voor de tegenstander zijn en dergelijke. Makaay is dramatisch in dat opzicht.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 23:07:44 #239
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65610649
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 23:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Dat zal wel die 10 goals, maar met een type Sibon zou Feyenoord veel beter voetballen. Zouden al die lange ballen niet voor de tegenstander zijn en dergelijke. Makaay is dramatisch in dat opzicht.
Dit is allemaal achteraf gelul natuurlijk, hebben we geen flikker aan.
Elite
Tegen TTIP
pi_65610667
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 23:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Ze moeten sowieso ophouden met die lange ballen.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 23:11:45 #241
123545 DatMeenJeNiet
pi_65610757
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 23:08 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Ze moeten sowieso ophouden met die lange ballen.
Tuurlijk, maar dan moet je 5 spelers vervangen. Kan je beter 1 spits halen he, in onze situatie. Maargoed, het is inderdaad achteraf gelul dit allemaal.

We moeten het het komende halfjaar sowieso met dit zooitje doen, en hoewel iedereen er erg makkelijk over doet, lonkt degradatie natuurlijk gewoon.

Hopelijk gaat het morgen door.. NEC is achterin erg verzwakt... speelden ook echt dramatisch tegen Vitesse.
  Moderator zaterdag 31 januari 2009 @ 23:20:20 #242
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65611002
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 23:03 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Sibon is niks voor Feyenoord idd

Dan heb ik 100 keer liever

Pranjic
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_65611746
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Sibon is niks voor Feyenoord idd

Dan heb ik 100 keer liever

Pranjic
Ja, die wil Volendam ook wel hebben
pi_65611873
een balafpakker--iig iemand in de rug van el ahmadi, een jonge spits, en aantal verdedigers zijn zeker nodig voor volgend seizoen. en natuurlijk een nieuwe keeper.
pi_65612300
Ik denk dat Tomasson ook een heel erg goed aanspeelpunt is.

Als 'ie heel blijft...
pi_65612783
Roda JC en Vitesse gewonnen, nu moeten we dat morgen toch ook echt wel gaan doen!
Ik support gevallen topclubs!
  zondag 1 februari 2009 @ 00:26:48 #247
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65612837
Naast Makaay moet gewoon een kopsterke jongen en dat is Sibon. Koevermans ook btw.

Maar Jon Dahl Tomasson is ook een aardige om erbij te hebben, al wint die ook weinig luchtduels
  zondag 1 februari 2009 @ 04:04:47 #248
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_65615269
Afgelast...
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zondag 1 februari 2009 @ 04:06:42 #249
237059 Twerk
The Spurs
pi_65615286
Weinig kans vanmiddag in Nijmegen imo
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  zondag 1 februari 2009 @ 10:55:30 #250
101811 Nicky_Rincon
ilharaka baraka
pi_65616974
quote:
Op zondag 1 februari 2009 04:04 schreef Bayswater het volgende:
Afgelast...
Nietes
la taqta il-amal
pi_65617129
quote:
Op zondag 1 februari 2009 00:26 schreef TJDoornbos het volgende:
Naast Makaay moet gewoon een kopsterke jongen en dat is Sibon. Koevermans ook btw.

Maar Jon Dahl Tomasson is ook een aardige om erbij te hebben, al wint die ook weinig luchtduels
Op de OS werkte dat ook zo goed en eerder bij Bayern ging het ook niet goed tussen Makaay en kopsterke spelers(bv Hashemian)
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zondag 1 februari 2009 @ 11:05:15 #252
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65617150
Makaay heeft een snelle jongen naast zich nodig. Makaay houd de ballen vast en distribueert ze weer naar de snellere spits.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 1 februari 2009 @ 11:10:36 #253
53267 TC03
pi_65617236
quote:
Het veld in Nijmegen is goedgekeurd.
  zondag 1 februari 2009 @ 12:16:41 #254
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65618876
Ole
pi_65621308
Bahia er niet bij ivm privé omstandigheden, Nieveld (?) staat in de basis
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zondag 1 februari 2009 @ 13:31:53 #256
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65621364
Klopt ja. Lucius en De Cler (zoals bekend) er ook niet bij. Van Bronckhorst - Hofland - Nieveld - Tiendalli zal het wel zijn dan.
2000 light years from home
pi_65621370
Norichio in de basis dus.
  zondag 1 februari 2009 @ 13:34:08 #258
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65621461
quote:
Op zondag 1 februari 2009 13:31 schreef Merkie het volgende:
Klopt ja. Lucius en De Cler (zoals bekend) er ook niet bij. Van Bronckhorst - Hofland - Nieveld - Tiendalli zal het wel zijn dan.
En dan midden met Slory- Fer-Bruins-Ahmadi en Wijnaldum

en dan voorin HetSpook
pi_65621474
Wie?
  zondag 1 februari 2009 @ 13:36:44 #260
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_65621573
quote:
Op zondag 1 februari 2009 13:31 schreef Merkie het volgende:
ga je er alleen maar op vooruit!
  zondag 1 februari 2009 @ 13:37:22 #261
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65621600
quote:
Op zondag 1 februari 2009 13:36 schreef inZanity het volgende:

[..]

ga je er alleen maar op vooruit!
Precies. De Cler en Lucius heb je sowieso al niks aan.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 1 februari 2009 @ 13:38:13 #262
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_65621634
quote:
Op zondag 1 februari 2009 13:37 schreef Happel het volgende:

[..]

Nu Hofland nog op de boot naar noord oost Knudde Eiland
  zondag 1 februari 2009 @ 13:51:34 #263
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65622192
quote:
Op zondag 1 februari 2009 13:37 schreef Happel het volgende:

[..]

En Bahia ook niet.
pi_65622269
Slory en Biseswar in de basis... Beter.

2 snelle jongens aan de zijkanten, hopen dat Makaay eindelijk eens wat ballen in de 16 krijgt dan.
  zondag 1 februari 2009 @ 13:54:05 #265
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_65622274
Bahia vind ik nog wel meevallen eigenlijk, toch zie ik het liefst 4 jeugdspelers achterin kom je denk ik verder mee dan dat zooitje wat er nu staat..
  zondag 1 februari 2009 @ 13:58:27 #266
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65622442
Bahia kan alleen maar verdedigen door te schoppen, en hij verknalt alle corners door als een mongool te gaan duwen.
  zondag 1 februari 2009 @ 14:29:42 #267
123545 DatMeenJeNiet
pi_65623774
Ook geen Van Bronckhorst. Leerdam speelt... sjonge jonge.
pi_65623785
Geen Van Brockhorst, maar Leerdam
  zondag 1 februari 2009 @ 14:30:06 #269
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65623793
pi_65623804
Ik vraag me echt af wat nou de gemiddelde leeftijd is.
  zondag 1 februari 2009 @ 14:30:59 #271
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_65623839
prima opstelling
  zondag 1 februari 2009 @ 14:32:05 #272
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65623902
quote:
Op zondag 1 februari 2009 13:58 schreef Merkie het volgende:
Bahia kan alleen maar verdedigen door te schoppen, en hij verknalt alle corners door als een mongool te gaan duwen.
Het is wat hè
Elite
Tegen TTIP
pi_65623979
Eerste balcontact Timmer, balverlies .
  zondag 1 februari 2009 @ 14:38:14 #274
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65624142
quote:
Op zondag 1 februari 2009 14:32 schreef Happel het volgende:

[..]

Het is wat hè
Ja, jij 'vergeet' hem weer te noemen, maar hij bakt er minstens zo weinig van als Hofland en De Cler.
  zondag 1 februari 2009 @ 14:40:13 #275
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_65624211
je zal maar een bal tegen je voet aan krijgen..
  zondag 1 februari 2009 @ 14:45:50 #276
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65624423
quote:
Op zondag 1 februari 2009 14:38 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ja, jij 'vergeet' hem weer te noemen, maar hij bakt er minstens zo weinig van als Hofland en De Cler.
Ik vergeet hem niet. Hij hoort niet in dat rijtje.
Elite
Tegen TTIP
pi_65624672
quote:
Op zondag 1 februari 2009 14:45 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik vergeet hem niet. Hij hoort niet in dat rijtje.

Ik denk dat bahia een hele nuttige kracht is, maar met mongolen als lucius en timmer achter je en naast je valt er bij een teamsport weinig eer te behalen.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_65625103
quote:
Op zondag 1 februari 2009 14:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vraag me echt af wat nou de gemiddelde leeftijd is.
Timmer, Hofland en Makaay zijn de enige 30+'ers als ik het goed heb. Nieveld, Leerdam, Wijnaldum en Fer zijn nog tieners, Biseswar is 20, El Ahmadi, Tiendalli en Slory zijn in de 20. De gemiddelde leeftijd zal niet hoog zijn idd
  zondag 1 februari 2009 @ 15:07:14 #279
123545 DatMeenJeNiet
pi_65625191
Pffffff, het is zo dramatisch vandaag. Ik kan het niet meer aanzien. Nu al weten dat je over een uur hebt verloren en dat degraderen/nacompetitie er gewoon dik in zit. Tering.
pi_65625214
Wie is eigenlijk aanvoerder?
  zondag 1 februari 2009 @ 15:13:01 #281
123545 DatMeenJeNiet
pi_65625385
Hofland
pi_65625582
Aha, nou ja, je moet wat he
pi_65625610
wat een blessures weer gvd zeg.
  zondag 1 februari 2009 @ 15:20:54 #284
53267 TC03
pi_65625633
quote:
Op zondag 1 februari 2009 15:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pffffff, het is zo dramatisch vandaag. Ik kan het niet meer aanzien. Nu al weten dat je over een uur hebt verloren en dat degraderen/nacompetitie er gewoon dik in zit. Tering.
Inderdaad. En ook gewoon geen enkele kans creëren.
  Moderator zondag 1 februari 2009 @ 15:21:51 #285
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65625667
We zijn het het hele seizoen al. Maar dit spant wat mij betreft toch wel de kroon.

Wat zijn we toch slecht zeg
4045
onlogisch
  zondag 1 februari 2009 @ 15:23:58 #286
53267 TC03
pi_65625725
Ook echt gewoon met een verkapt jeugdelftal spelen. En Wijnaldum is weer slecht vandaag.
pi_65625775
maar wel met 0-0 de rust in.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  zondag 1 februari 2009 @ 15:26:43 #288
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_65625807
het is nog altijd beter dan Willem 2 thuis.. toen was het echt slecht!
  zondag 1 februari 2009 @ 15:27:32 #289
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65625837
Gut, sommige mensen hier.

En maar blijven kankeren op alles.
Elite
Tegen TTIP
  Moderator zondag 1 februari 2009 @ 15:28:27 #290
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65625855
quote:
Op zondag 1 februari 2009 15:26 schreef inZanity het volgende:
het is nog altijd beter dan Willem 2 thuis.. toen was het echt slecht!
True, maar veel beter is het nu niet.
4045
onlogisch
  Moderator zondag 1 februari 2009 @ 15:29:13 #291
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65625885
quote:
Op zondag 1 februari 2009 15:27 schreef Happel het volgende:

Dus jij verbloemt liever de slechte prestaties?

Ik niet, ik ben een realist en baseer me op feiten.

How about you?
4045
onlogisch
pi_65625917
quote:
Op zondag 1 februari 2009 15:27 schreef Happel het volgende:

Inderdaad zeg.
Wees blij dat je nog niet achter staat.
Ik hoop op een gestolen overwinning.
Leerdam kan je ook overal neerzetten
  zondag 1 februari 2009 @ 15:33:55 #293
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_65626014
quote:
Op zondag 1 februari 2009 15:28 schreef onlogisch het volgende:

[..]

True, maar veel beter is het nu niet.
had je wat anders verwacht dan..?
als ik je een advies mag geven: verwacht dit seizoen geen goed voetbal meer zit er niet echt denk ik..;)
pi_65626052
Ze zijn op Radio Rijnmond niet echt positief over de pot. Dadelijk even Tomasson erin, een lullige 0-1 scoren en we gaan weer wat wedstrijden op rij winnen!
pi_65626134
quote:
Op zondag 1 februari 2009 15:29 schreef onlogisch het volgende:

How about you?
Je speelt met een veredeld jeugdteam tegen een prima tegenstander. Wat verwacht je dan? Je bent juist totaal niet realistisch als je nu gaat lopen miepen over het spel.
  zondag 1 februari 2009 @ 15:38:33 #296
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65626138
quote:
Op zondag 1 februari 2009 15:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

How about you?
Que?

Feijenoord kan gewoon niet beter, deal with it.
Elite
Tegen TTIP
  Moderator zondag 1 februari 2009 @ 15:43:24 #297
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65626281
quote:
Op zondag 1 februari 2009 15:38 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Je speelt met een veredeld jeugdteam tegen een prima tegenstander. Wat verwacht je dan? Je bent juist totaal niet realistisch als je nu gaat lopen miepen over het spel.

Het ging over de reactie van Happel. Die begreep de reacties van sommige users niet. Het is toch logisch dat we daar commentaar op hebben? En natuurlijk kunnen we op dit moment niet beter maar dat neemt niet weg dat het feit overeind blijft staan.
4045
onlogisch
pi_65626468
quote:
Op zondag 1 februari 2009 15:43 schreef onlogisch het volgende:

Het ging over de reactie van Happel. Die begreep de reacties van sommige users niet. Het is toch logisch dat we daar commentaar op hebben? En natuurlijk kunnen we op dit moment niet beter maar dat neemt niet weg dat het feit overeind blijft staan.

Ik zou niet weten waarom je commentaar moet hebben op een stel twintigers, die veel te snel veel te veel druk op hun schouders krijgen. Je mag simpelweg niet veel van ze verwachten. Diegenen die hier nu aan het klagen zijn over het niveau doen dat blijkbaar wel.
  zondag 1 februari 2009 @ 15:52:53 #299
123545 DatMeenJeNiet
pi_65626583
Ik klaag niet, ik constateer dat het dramatisch is. Ik constateer ook dat er geen enkele basis is om te suggereren dat wij minder kans op degradatie/nacompetitie hebben dan de nummer 17. Nogal pijnlijk om te constateren, he.
  zondag 1 februari 2009 @ 15:54:40 #300
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65626653
quote:
Op zondag 1 februari 2009 15:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik klaag niet, ik constateer dat het dramatisch is. Ik constateer ook dat er geen enkele basis is om te suggereren dat wij minder kans op degradatie/nacompetitie hebben dan de nummer 17. Nogal pijnlijk om te constateren, he.
Welkom terug op aarde...
Elite
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')